Autor: Papallona* » dv. gen. 22, 2010 10:48 am

Autor: laiac » dv. gen. 22, 2010 11:27 am

Autor: laiac » dv. gen. 22, 2010 1:51 pm

Autor: nur_jor » ds. gen. 23, 2010 10:08 am

Autor: Giss » ds. gen. 23, 2010 10:14 am

Autor: Giss » dg. gen. 24, 2010 10:38 am

Autor: torsaeann » dg. gen. 24, 2010 10:59 am

Autor: laiac » dg. gen. 24, 2010 9:26 pm

Autor: laiac » dg. gen. 24, 2010 9:27 pm
torsaeann ha escrit:MOLTES FELICITATS DE PART DELS DOS ELXA¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
ESPERO QUEDISFRUTIS DEL TEU DIA, NOSALTRES ARA A LES 12 MARXAREM DE L'HOTEL I NO SE QUE FAREM ENCARA.
UN PETONET MOLT GRAN I T'ESTIMO MOLT¡¡¡¡¡
DESPRÉS ET TRUCO OKS?
MUA¡¡¡¡¡ PETITA¡¡¡¡¡¡¡

Autor: laiac » dg. gen. 24, 2010 9:30 pm

Autor: torsaeann » dl. gen. 25, 2010 8:29 am

Autor: laiac » dl. gen. 25, 2010 9:34 am

Autor: laiac » dl. gen. 25, 2010 11:16 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. gen. 25, 2010 12:18 pm

Autor: laiac » dl. gen. 25, 2010 12:29 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....com va el mati plujós?? ja estic aburrida d'aquests dies així i tinc unes ganetes que arribi el bon temps....jejejejeje
Elxa....doncs el nen? aqui està amb la pata tiesa...demà anem a la mutua i potser li han de fer una resonància per veure si s'ha d'operar o no....però esperem i porto dies rezarnt pq no hi hagi d'haver operació...però demà ja us explicarè....Gràcies per preguntar wapiiii!!!
Laiac...vas rebre el sms???![]()
![]()
![]()
![]()
Com portes el dilluns? per cert, jo el dissabte tampoc puc venir pq vaig a treballar....i em fa una peresa....El divendres anem a la inaguració d'un centre de massatges d'una amiga meva i no se quan arribarem....buff!!! a veure que tal...
Papallona...finde también ocupadet, no??? ja esteu donant les invis????? nosaltres haviem pensat donar-les per l'Abril que anem de boda al poble i aprofitarem per donar-les allà....Ho vegeu tard?... Demà anem a veure els models de les invis....
A les demès....com esteu? com anat el finde??? petonets a totes!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. gen. 25, 2010 12:34 pm
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes....com va el mati plujós?? ja estic aburrida d'aquests dies així i tinc unes ganetes que arribi el bon temps....jejejejeje
Elxa....doncs el nen? aqui està amb la pata tiesa...demà anem a la mutua i potser li han de fer una resonància per veure si s'ha d'operar o no....però esperem i porto dies rezarnt pq no hi hagi d'haver operació...però demà ja us explicarè....Gràcies per preguntar wapiiii!!!
Laiac...vas rebre el sms???![]()
![]()
![]()
![]()
Com portes el dilluns? per cert, jo el dissabte tampoc puc venir pq vaig a treballar....i em fa una peresa....El divendres anem a la inaguració d'un centre de massatges d'una amiga meva i no se quan arribarem....buff!!! a veure que tal...
Papallona...finde también ocupadet, no??? ja esteu donant les invis????? nosaltres haviem pensat donar-les per l'Abril que anem de boda al poble i aprofitarem per donar-les allà....Ho vegeu tard?... Demà anem a veure els models de les invis....
A les demès....com esteu? com anat el finde??? petonets a totes!!!
KA FUERTEEEEEEEEEE HAPPI!!!!!!!!!!!!!
t'anava a dir que no havia rebut res....i m'era estrany, po weno....i calla que....ara em miro el mòbil i VEIG UN MISSATGE!!!!!!!!!!!!! ostres, és de la 1 de la matinada i que t'hi jugues que el devia rebre, el vaig obrir però dormia profundament,,.........seguriissssssssssim!!!!!!!!!!!!! i ja ni veurel més!!!!!!!!! que fuerteeeeeeeeeee!!!!!!jijijijijiji
espero que tot vagi molt molt molt millor!!!!!!!!! que aquí todas VALEMOS MUCHO!!!!!!!
PAtunets preciosaaaaaaaaaaaaa i explica'ns quan sàpigues algo del que li han de fer al teu nen val?????????
eiiiiiiiiii i divendres aprofita i que et facin un massatget eeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: laiac » dl. gen. 25, 2010 1:15 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. gen. 25, 2010 2:38 pm
laiac ha escrit:Aix happi...quin greu que em sap ara!!!! però vaja....ara ja sabem el què.....!!!!
Bueno ninetes....em despedeixo i fins la nit ja no tornaré a entrar, me'n vaig a anglès i després al curs.......el dilluns són mortals!!!!
Invis ja??? qui?? papallona???? happi a l'abril està bé , que sent al setembre ja tenen temps!!!! vaya!!!! que guai...........yo quiero yo vull més invis!!!!jijijiji..........
aaaaaa i ja he triat foto eeeeee..........la última...que no mirem però estem tots en primer plano!!!! a veure ara com queda!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSS precioses meves!!!

Autor: nur_jor » dl. gen. 25, 2010 6:21 pm

Autor: nur_jor » dl. gen. 25, 2010 6:23 pm