Autor: gemmaijordi2011 » dl. des. 21, 2009 6:44 pm
Doncs a mi m'ho va demanar pel nostre aniversari (5 anyets), però ja li va tocar currar-s'ho, tot va començar en què volia marxar el cap de setmana per celebrar l'aniversari i jo m'hi vaig oposar en tot moment (he començat una nova feina i vaig de feina fins dalt i NO tinc temps de planejar res, o això creia!) I ell no parava d'insistir, fins que al final "enfadada" li vaig dir que si volia alguna cosa que ho fes ell, que jo quan acabes la feina el dissabte al migdia ja pujaria al cotxe i que fes el que vulgués amb la condició de tornar aviat diumenge (després de dinar).
Total que va planejar una escapada a una casa rural, d'uns amics, amb visita a un castell l'endemà amb dinar allí al castell, i quan erem al café (després d'estar sentint TOT el mini cap de setmana queixar-me de la feinada que tenia i jo allí, que ho podiem haver celebrat a casa amb un soparet) hem talla la conversació i hem pregunta si m'ho he passat bé com a mínim i jo dic SI, CLAR! i sense contestar-me marxa, i al tornar porta un regal a la mà, i me'l dóna, total que jo amb el mateix plan dient: que ja estava bé, que jo no havia comprat res, que haviem dit que amb la sortida ja n'hi havia prou.
Amb tot això jo anava obrint el regal, fins que obro una caixa i apareix l'ANELL i el sento qeu hem diu si hem vull casar! Vaig començar a plorar i amb un filet de veu vaig dir un SI!!
(després hem vaig passar la tornada a casa, demanant perdó pel meu plan de cap de setmana i mirant l'anell!!!)