ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

Vestits de nuvi i núvia.

Re: ESTIL DISSENYADOR JORDI DALMAU

EntradaAutor: TRIOFY » dj. nov. 26, 2009 12:30 pm

Pero dos meses antes es lo normal no??? pk yo me caso en julio y también tengo la primera prueba en Mayo y el 21.....y es la fecha que me propusieron, así que ellos que son los expertos son los que controlan...... :-)ok:
TRIOFY
:: núvia rookie

Entrades: 76
Membre des de: dt. nov. 03, 2009 1:42 pm

EntradaAutor: GPG » dj. nov. 26, 2009 4:50 pm

Yo me caso en septiembre y tengo la primera prueba en junio, però yo no cuento agosto, ya que mucha gente hace vacaciones, asi que tambien sera 2 meses antes.

Tenemos alguna dalmauera nueva?
Imatge
GPG

Entrades: 163
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 7:55 pm

EntradaAutor: moni2 » dc. des. 09, 2009 11:28 pm

Hola, sóc una dalmauera nova. Xafardejant per aquí al final m'han entrat ganes d'agregar-me i assabentar-me de cosetes.

Moltes ja sabem el que es anar a JD i compartir aquesta experiència, coincideixo amb moltes de les sensacions que heu descrit per aquí però, coneixeu algú o hi ha algú pel foro que ja s'hagi casat? Ens pot dir com va anar el "quita y pon" si en portava? Com va reaccionar la gent? Estava nerviosa? Quan ho va fer?

Ens veiem per aquí!
moni2
moni2

Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 09, 2009 11:02 pm

EntradaAutor: Meskhenet » dv. des. 11, 2009 4:21 pm

Yo me caso el 20 de marzo y la prueba la tengo el 13 de febrero...así que sin problemas!!! :)
Imatge
Meskhenet
:: núvia de bronze

Entrades: 1523
Membre des de: dv. ago. 07, 2009 3:49 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. des. 15, 2009 7:23 pm

moni2 ha escrit:Hola, sóc una dalmauera nova. Xafardejant per aquí al final m'han entrat ganes d'agregar-me i assabentar-me de cosetes.

Moltes ja sabem el que es anar a JD i compartir aquesta experiència, coincideixo amb moltes de les sensacions que heu descrit per aquí però, coneixeu algú o hi ha algú pel foro que ja s'hagi casat? Ens pot dir com va anar el "quita y pon" si en portava? Com va reaccionar la gent? Estava nerviosa? Quan ho va fer?

Ens veiem per aquí!
moni2

Hola Mon2,

Primer de tot, FELICITAS PER EL CASAMENT!!!!! :-)ok:

y también felicitas per l'elecció de JD, ja tens el vesit, es a dir, la paga i senyal! quin has escollit? suposo que un quita i pon...
La meva cosina es va casar de JD, però no existia el quita i pon, encara... crec que axiò es col·lecció 2010, per lo tant, nosaltres som el conejillo de indiasss jeje...

Si un cas, no vols dir el model en pubñic, pots enviar-me un privi.... i jo t'enviaré la meva elecció!!!

ANIMS NOVIES 2010!!!!
BBBnadal:-)
Imatge
Imatge
Daina10
:: núvia experimentada

Entrades: 331
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:03 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. des. 15, 2009 7:24 pm

Meskhenet ha escrit:Yo me caso el 20 de marzo y la prueba la tengo el 13 de febrero...así que sin problemas!!! :)

eIHHH!! Meskhenet,

Creo que tu eres de la 1ªs asi que menudo bombardeo de preguntas te vamos hacer todas,,, ehh!!!
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: Sermar1610 » dv. des. 18, 2009 11:29 pm

Hola chicas, ya os habia leido pero aun no habia podido escribir y es k aun no habia estado en la maravillosa tienda de Jordi Dalmau!!! Hoy ha sido mi prueba de vestidos y la verdad sk son muy especiales.
Aun no puedo deciros k soy una dalamauera más ya k sigo dudando entre JD y un vestido de Cymbeline k me encantó (esta la foto en mi cuenta). Sabeis k Jordi viene de trabajar en Cymbeline??? y como noo estaba a gusto se fué y montó su propia firma!

Bueno mi elección dalmauera es el Vesta + 1 sobrefalda. Y he aki el 2º dilema: he sido incapaz de decidirme entre la sobrefalda de plumas y la nueva de flores... Que preciosidades las 2, increibles, espectaculares y el vesta sienta de muerte!!!! Que cuerpazo madre mia y además me keda perfecto de pecho, cosa k los otros me kedaban pekeños y habia k subirlos más. Mis acompañantes preferian la de flores pero yo de verdad k no tengo ni idea de kual me gusta más.

Lo único es k JD es algo más caro k el otro vestido, y además el de cymbeline también tiene sorpresa pk se kita el can can y keda corto por delante, asi k en realidad los 2 son superespeciales y diferentes, lo k no hace nada facil mi decisión.

Ellos encantadores de verdad, han cerrado la tienda con nosotras dentro y hasta han venido las modistas a verme pk monica decia k me kedaba tan bien el vesta, jiji, k maja.

Aun no tengo las fotos, me las tienen k pasar, os pondré algunas kuando puedo para k veais los preciosos jordis dalmaus k eso siempre kita un poco el mono hasta la proxima prueba.

Iré con mi hermana y mi cuñada a cymbeline k ellas no fueron y supongo k volveré con mi hermana a JD k tampoco ha podido venir y ya decidiré (k me fio mucho de ella, se nota no?). Os tendré informadas pero sea lo k sea k sepais k habeis hecho una elección inmejorable!!!!
Sermar1610
:: núvia experta

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: moni2 » dj. des. 24, 2009 3:00 pm

Hola Daina10!
Com et puc escriure en privat? No sé com es fa, jeje
MONI2
moni2

Entrades: 3
Membre des de: dc. des. 09, 2009 11:02 pm

EntradaAutor: Daina10 » dt. des. 29, 2009 6:13 pm

moni2 ha escrit:Hola Daina10!
Com et puc escriure en privat? No sé com es fa, jeje
MONI2

Hola Moni wapaaaa...

T'he enviat un privi... tens que anar a 'MISSATGES NOUS'...

Petons o bon any....!!!!!
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: Daina10 » dt. des. 29, 2009 6:15 pm

Sermar1610 ha escrit:Hola chicas, ya os habia leido pero aun no habia podido escribir y es k aun no habia estado en la maravillosa tienda de Jordi Dalmau!!! Hoy ha sido mi prueba de vestidos y la verdad sk son muy especiales.
Aun no puedo deciros k soy una dalamauera más ya k sigo dudando entre JD y un vestido de Cymbeline k me encantó (esta la foto en mi cuenta). Sabeis k Jordi viene de trabajar en Cymbeline??? y como noo estaba a gusto se fué y montó su propia firma!

Bueno mi elección dalmauera es el Vesta + 1 sobrefalda. Y he aki el 2º dilema: he sido incapaz de decidirme entre la sobrefalda de plumas y la nueva de flores... Que preciosidades las 2, increibles, espectaculares y el vesta sienta de muerte!!!! Que cuerpazo madre mia y además me keda perfecto de pecho, cosa k los otros me kedaban pekeños y habia k subirlos más. Mis acompañantes preferian la de flores pero yo de verdad k no tengo ni idea de kual me gusta más.

Lo único es k JD es algo más caro k el otro vestido, y además el de cymbeline también tiene sorpresa pk se kita el can can y keda corto por delante, asi k en realidad los 2 son superespeciales y diferentes, lo k no hace nada facil mi decisión.

Ellos encantadores de verdad, han cerrado la tienda con nosotras dentro y hasta han venido las modistas a verme pk monica decia k me kedaba tan bien el vesta, jiji, k maja.

Aun no tengo las fotos, me las tienen k pasar, os pondré algunas kuando puedo para k veais los preciosos jordis dalmaus k eso siempre kita un poco el mono hasta la proxima prueba.

Iré con mi hermana y mi cuñada a cymbeline k ellas no fueron y supongo k volveré con mi hermana a JD k tampoco ha podido venir y ya decidiré (k me fio mucho de ella, se nota no?). Os tendré informadas pero sea lo k sea k sepais k habeis hecho una elección inmejorable!!!!

Hola wapísimaaa,

tenemos noticias sobre tu gran vestido!!!! has tomado alguna decisión que les ha parecido a tu hermana y cuñada????
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: esca5408 » dc. des. 30, 2009 2:43 pm

hola noies,m'agraden mlt els vostres comnetaris sobre JD,em podrieu dir on puc trobar per internet tots els seus models,serieu de gran ajuda,em caso el 11 de setembre del 210,i encara no em mirat res de res
esca5408

Entrades: 134
Membre des de: dg. des. 27, 2009 7:32 pm

EntradaAutor: Daina10 » dc. des. 30, 2009 2:49 pm

esca5408 ha escrit:hola noies,m'agraden mlt els vostres comnetaris sobre JD,em podrieu dir on puc trobar per internet tots els seus models,serieu de gran ajuda,em caso el 11 de setembre del 210,i encara no em mirat res de res

Primer de tot FELICITAS PER EL TEU CASAMENT!!!!

Pues la seva página web es www.jordidalmau.com...
Però realment has d'anar... els seus models guanyan el triple... quend t'els porves...

BON AÑY 2010!!!
Imatge
Imatge
Daina10

EntradaAutor: marsal75 » dc. des. 30, 2009 4:53 pm

jo no he anat a mirar encara vestits perque em caso el 2011 i ho veig massa aviat, pero acostumo a passar els dissabtes davant de la botiga quan surto de treballar i he de dir que se'm cau la baba nomes veient alguns en l'aparador.. així que fes cas a les noies del foro i ves a veure'ls en persona (jo faré el mateix quan em toqui el meu torn)
Imatge
Imatge
marsal75
:: supernúvia

Entrades: 6156
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 6:35 pm
Ubicació: Valles Oriental

EntradaAutor: Sermar1610 » dj. des. 31, 2009 4:09 am

Daina10 ha escrit:
Sermar1610 ha escrit:Hola chicas, ya os habia leido pero aun no habia podido escribir y es k aun no habia estado en la maravillosa tienda de Jordi Dalmau!!! Hoy ha sido mi prueba de vestidos y la verdad sk son muy especiales.

Hola wapísimaaa,

tenemos noticias sobre tu gran vestido!!!! has tomado alguna decisión que les ha parecido a tu hermana y cuñada????

Hola daina10!!!
Muchas gracias por preguntar, pero no, aun no hay novedades y no tengo ni idea que hacer. En navidades ha sido imposible coincidir con mi hermana y mi cuñada para ir a cymbeline y volver a JD asi k en enero tendré que ponerme las pilas pk kiero, necesitoooo, decidirme ya de una vez, no hago más que darle vueltas!!!
En cuanto sepa algo os digo si al final soy una dalmauera o me kedo a las puertas, jeje.
Sermar1610

Entrades: 685
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedés

EntradaAutor: Ishtarx » dt. gen. 26, 2010 11:05 am

ais a mi me queda 1 mes para provarme un Jordi Dalmau, y ya tengo unas ganas...
Ishtarx
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: eliytoni » dt. gen. 26, 2010 12:17 pm

Debajo de mi casa esta la tienda Jordi Dalmau de Granoolers y la verdad es q lo vestidos q ponen en el escaparate son una PRECIOSIDAD..... creo q realmente si merece la pena ir a verlos, aunq solo sea curisosidad
Imatge
eliytoni

Entrades: 1821
Membre des de: dt. oct. 20, 2009 8:52 am

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 26, 2010 12:33 pm

tanto tu como yo lo tenemos cerquita y realmente, si no fuera porque queda un poquillo mal, me quedaria plantada mirando me el escaparate un buen ratito para verlo todo bien
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: Ishtarx » dt. gen. 26, 2010 1:41 pm

he sentit que també fan nuvis... mmm potser envio al meu amorcito a que s'ho miri jejeje
Ishtarx

Entrades: 2237
Membre des de: dt. des. 12, 2006 11:31 am
Ubicació: Polinyà

EntradaAutor: marsal75 » dt. gen. 26, 2010 3:30 pm

si també fan per als nois, pero no hi aneu els dos a la vegada, perque a qui no li toqui comprar-se'l el fan fora per a que no ho vegi. Aixo li va passar a una amiga meva, van anar a la vegada a mirar el vestit per a ella i el traje per a ell, i a ell el van convidar a sortir de la botiga
Imatge
Imatge
marsal75

EntradaAutor: piglet » dt. gen. 26, 2010 4:49 pm

Qué dius!! com ho poden fer això?? si hi van junts deu ser per que no els hi importava anar plegats no? Jo vaig anar amb el meu xicot a comprar el seu traje i ningú ens va dir res.
piglet

Entrades: 34
Membre des de: dg. juny 08, 2008 11:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Moda Nupcial

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Baidu [Spider] i 2 visitants