BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dc. gen. 20, 2010 10:46 am

Molt bé, Cadui! Les invitacions són molt maques. Personalment no crec que et costi fer-les... és només qüestió de pràctica... pel que fa als materials, és cartulina d'aquesta arrugada, com si fos cartró, i el tub d'assaig aquest el trobaràs a e-bay molt bé de preu... si més no és el que diu Arcadia, que les ha fet. Jo li demanaria algunes coses a ella, estalviaràs temps...

A Cromàtica hi trobaràs coses ben maques... el meu aniller em va encantar, i voldria comprar també una safata pel poema del padrí. Quan hi vulguis anar, m'avises, ok?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: arbecub » dc. gen. 20, 2010 12:19 pm

Wpes!!!

us tinc una mik abandonades....ho sento mooooolt!!!!

com o porteu tot????

cadui les teves invitacions son moooolt xules!!!!!!

jo les nostres les vam fer a una botiga de mollerussa la Nuria Girabet i ens van sortir moooolt be!!!!

si teniu algun dubte no dubteu en preguntar!!!!!!
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: javigas » dc. gen. 20, 2010 2:07 pm

Que chules les invitacions cadiu, nosaltres no les volem fer pero no seran tan originals.

En tema fotografs quins em recomaneu, La Elena Valles man dit q esta molt ve, sabeu algo de la Susana Martinez, Oliver Villas o Jordi Pou.
Els demanare presupost per email, ¿Sabeu si els fotografs mantenen el preu, encara que falti molt temps?
javigas

Entrades: 20
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 8:00 am

EntradaAutor: cadui » dc. gen. 20, 2010 3:03 pm

hola noies, jo crec que no em costarà massa de fer-les i a més, li vull donar el meu toc personal. Per al text ja en tinc pensat un que al meu nen li agrada molt també.
Buniketa vaig parlar amb l'Arcadia i ja m'ha dit com fer-les i on puc trobar tots els materials. Aquesta tarde que tinc un ratet m'hi vull posar a provar de fer-les amb un cartró que tinc a casa, així tipus esborrany per veure la dificultat real que té fer-les. En funció de com ho vegi, aniré a comprar els materials o pensaré en una altra cosa...

Gemma els exàmens van anar força bé! ara ja estic en espera de notes però només de pensar que durant un any i mig no hauré d'entregar treballs setmanals, ja estic com al limbo jajaja! Entenc perfectament lo de la feina, nosaltres portem un mes que déu ni do la càrrega de treball que hi ha... esperem que afluixi una mica perquè anem amb la llengua per fora!!

Javigas jo no et puc ajudar massa en el tema fotògraf ni restaurant perquè tot i que sóc de Lleida ens casem a Barcelona que és on vivim, així que desconec totalment tema preus.

Per cert Buniketa, no crec que trigui massa a anar un dia al Cromàtica a fer un cop d'ull... igual li dic al xiquet d'anar aquest divendres que tenim la tarde lliure els dos. De totes formes, ja sabeu totes que si algun dia veniu a Barcelona em podeu avisar i anem a mirar cosetes juntes!!

Ale, me'n vaig a dinar que tinc moooolta gana!!!
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: NUVOLET » dj. gen. 21, 2010 11:10 am

Crec que per aquesta tenda, Cromàtida passarem totes!! jo també vull anar quan vagi a Bcn a donar un cop d'ull, crec que al març hi aniré, doncs m'aproparé, tinc curiositat!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. gen. 21, 2010 11:52 pm

Noies, disculpeu la irrupció, La Casa de la Núvia és distribuidor oficial a Lleida de Cromàtica, i són els mateixos preus que a la botiga de Barcelona! També d'Abril Bodas i de Papel&Papel, podeu mirar primer a les webs per veure el què hi ha de detalls i invitacions!
http://www.lacasadelanuvia.com
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dv. gen. 22, 2010 7:25 am

Que bo es saber-ho, también m'hi passaré!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: javigas » dv. gen. 22, 2010 10:20 am

Algu coneix alguna parella la cual el Oliver Villas li agui fet el reportatge de fotos?, vaig demanar informacio a uns quants fotografs i aquet es un dels q man contestat i esta mol, mol be de preu i en la web www.olivervillas.com les fotos es veuen molt chules.
Si algu vol en privat li paso els preus, me e quedat sorpresa de lo economic q es.
javigas

EntradaAutor: javigas » dv. gen. 22, 2010 11:28 am

Ma contestat el Resquixt q truqui i quedi per a parlar am ells. fins la propera fira em semblar q no parlare am ningu. Simplement vulia preus per orientarme.
javigas

EntradaAutor: carlina » dv. gen. 22, 2010 12:34 pm

es normal que thagin dit aixo,nosaltres quan vam mirar restaurants no hi va haver ningu que ens ho digues per telefon pq pensa que cada casament es diferent pq hi ha moltes coses a parlar per exemple nosaltres teniem 90convidats i com que ens casavem en diumenge no ens van cobrar els 50e per persona de mes sino tens 140convidats,el preu de moltes coses com la barra lliure,etc pot baixar al casarte en diumenge.o per exemple si agafes alguna cosa que no esta al menu que ells et proposen tambe sha de parlar i quedar amb un acord,no se si mexplico vull dir que es millor parlarho en persona.a10.
carlina

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 25, 2010 2:32 pm

NENEEEEEEEEEES!

ON SOOOOOOOOOOOOU, BONIQUES? TENIM AQUEST POST MOOOOOOOLT ABANDONAT, EH? AIXÒ NO POT SER!

EXPLIQUEU-ME COSETEEEEEEEES!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. gen. 25, 2010 2:48 pm

Vaig de bòlit avui, i aquest cap de setmana vaig tenir sopar d'amigues, i encara em dura la resaca... ha sigut bastan mogudet!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 25, 2010 2:54 pm

Aiiiii... què devies estar fent... jejejeje!
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: arbecub » dl. gen. 25, 2010 6:39 pm

Wpes!!!

com esteu???

alguna de vosaltres esta al facebook???
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. gen. 25, 2010 10:38 pm

Hola noies!!!
Doncs jo vaig super liada!!He d'entregar un article per demà i fatalllll!!! Per favor quin horror!!
El cap de setmana molt bé d'entreteniment però fatal per avançar feina, si es que quan baixo d'Osca no faig res per molt material que m'emporti per avançar!
Ja intentaré actualitzar.me cap a final de setmana!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: NUVOLET » dt. gen. 26, 2010 11:59 am

Nenes que nem totes atavaladesss!!!!! :-/

Bueno ja arribaran els moments de calma, de moment em passo a saludar-vos a totes. I sobre el tema boda, no tinc cap novetat!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dt. gen. 26, 2010 12:00 pm

Nenes que nem totes atavaladesss!!!!! :-/

Bueno ja arribaran els moments de calma, de moment em passo a saludar-vos a totes. I sobre el tema boda, no tinc cap novetat!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dt. gen. 26, 2010 5:18 pm

hola nenes, veig que finde mogudet no?? nosaltres vam quedar amb uns amics el dissabte per anar al pis d'un a fer una party de poker jaja! vam riure de valent! i diumenge vaig treballar pel matí i per la tarde vam "gossejar" a tope els dos!!! :-)ok:
Ahir vaig tenir festa però pel matí vaig anar un rato al gimnàs i a comprar els materials per a fer les invitacions -ara m'hi posaré amb elles!!!!- i per la tarde va venir una amiga a casa que feia 4 mesos que no ens vèiem! i ja es va quedar a sopar també, vam fer tarde de noies aprofitant que el meu xiquet estava de guàrdia.

Gemma a mi em passa igual quan vaig a Lleida... ja em puc portar tota la feina que vulgui que no tinc temps de fer res!!!

Arbecub jo si que tinc facebook, si vols et dic per privi com pots trobar-me, alguna més de vosaltres en teniu??
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. gen. 27, 2010 4:38 pm

Jo també tinc facebook, crec que poca gent no té facebook últimament!!!!
El podem compartir per privi entre totes!!
Ahir ja vaig entregar, acabava a les 3 del matí! Uf uf!! Però ja està fet i passat, ara amb temps aniré preparant TOTS els que hem queden, que n'hi ha un munt!!

Que tal esteu totes?!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. gen. 27, 2010 6:57 pm

doncs si, Gemma t'envio com pots trobar-me per privi ok?
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants