Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Bitxitu » dl. gen. 25, 2010 9:54 am

Tecky!!!!

Nosaltres ne'm el Diumengue a la tarda...la meva sister vol veure la limo..jejejje està penjada...
Del tema de les lectures no tinc ni idea...encara es que no se com va la cosa, de fet moltes de les coses les he sapigut gracies a totes les noies del foro...Suposo que el dia del tast o el dia de l'Expocerimonia...ens aclarin els dubtes, sobretot de la cèrimonia civil...Si no hi pots anar d'igam'ho i ho preguto allà!!!! ok???

Una abraçada!!!

Noies començauna altre setmana....i és una setmana menys que ens queda per casar'nos!!!!!!!!! *.-o-o.*
Imatge
Bitxitu
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dg. abr. 27, 2008 12:52 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: Martina_28 » dl. gen. 25, 2010 10:39 am

Bon dia a totes,
Ja torna a ser dilluns, a veure si amb una mica de sort em toca l'euromillón aquesta setmana i la pròxima vegada q us escrigui ho faig desde Hawaii. :-)ok:

Tots els plats tenen una pinta espectacular, a mi encara em toca esperar fins el dia 5 per poder opinar... buff se m'està fent etern.

Jo només tinc, restaurant, fotograf, vestit i mosén ... crec q res més ... Encara m'has de posar amb tots els papers.

Buff queda tan per fer ... i només 5 mesos pel casament... passa el temps volant!!

bon dilluns noies.
Martina_28

Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:08 pm

EntradaAutor: Drix » dl. gen. 25, 2010 10:50 am

Ei, jo ja tinc sabates!!! unes de saló típiques amb taconazooooooo..
, jo que sempre vaig planeta!!

Una altre cosa, sabeu que llegireu en el moment ANELLS, teniu algo maco ...?

idees, necesito idees.. jajajja
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix
:: núvia experimentada

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. gen. 25, 2010 11:00 am

Bon diiia!!

Martina! avui 5 mesos justos, eh! Demà jo!! I ja tindrem el 4 al marcador! Quin cague! Realment els números volen!

Tranquilitat amb els preparatius! Jo he mirat d'avançar el uqe he pogut, perquè vaig de cul tota la setmana. Entre la feina, el futbol i l'anglès... només tinc temps de sopar i dormir!

Però crec que hi ha temps de sobres si t'hi pots dedicar!

Això si, el tema papers, jo si que els començaria a moure aviat! Perquè la burocracia ja se sap!

Jo també vull anar a la fira! A veure si podem coincidir, no??

Drix! El tema lectures... no tinc ni idea de moment! Li vaig dir a una amiga meva si volia llegir i em va dir que si, però jo ho deixo a la seva el·lecció. I jo crec que ho farem així. Ho comentarem a la familia i si algú més vol, nosaltres encantats! Jo crec que tres lectures es poden fer tranquilament!

A veure si una Can alzinera Can macianera 2009, ens aclareix el tema!

Bueno, som-hi de nou amb els dilluns!! ànims que passa depressa!
Imatge
Meri&Javi

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Tecky » dl. gen. 25, 2010 11:01 am

Bitxitu ha escrit:Tecky!!!!

Nosaltres ne'm el Diumengue a la tarda...la meva sister vol veure la limo..jejejje està penjada...
Del tema de les lectures no tinc ni idea...encara es que no se com va la cosa, de fet moltes de les coses les he sapigut gracies a totes les noies del foro...Suposo que el dia del tast o el dia de l'Expocerimonia...ens aclarin els dubtes, sobretot de la cèrimonia civil...Si no hi pots anar d'igam'ho i ho preguto allà!!!! ok???

Una abraçada!!!

Noies començauna altre setmana....i és una setmana menys que ens queda per casar'nos!!!!!!!!! *.-o-o.*

Si no hi pogues anar si que t'agrairia si m'ho poguessis preguntar, pq aixo si que es un tema que ens fa molta ilusio.

Referent al tema de llegir algo en el moment dels anells, ni idea, amb això encara no hi hem pensat!!
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Martina_28 » dl. gen. 25, 2010 12:53 pm

Bones noies,

Nosaltres en un principi si tot va bé anirem a la fira el dissabte a la tarda.
Meri si vols si q podem fer una mini trobada ràpida, pq jo haig de mirar un munt d'històries!! i axí ens aconsellem mútuament!!

En quant a les lectures, a mi también m'agradaria q un parell de persones llegís.
I el tema del moment dels anells ... buff q complicat!! sabeu q em faria también molta il·lusió, potser us sembla una horterada ... però m'encantaria q vingués un trío-quartet gospel a cantar. És q m'agrada molt.

Nosaltres el tema música el tenim més o menys triat, faltaría la música de la ceremonia i aquestes coses. Alguna idea per quan entra la núvia???

Una abraçada
Martina_28

EntradaAutor: Drix » dl. gen. 25, 2010 2:22 pm

Martina, vinga diga'ns quina música posareu... així em donaras un cop de ma...!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Drix

Entrades: 291
Membre des de: dv. juny 06, 2008 12:33 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. gen. 25, 2010 8:58 pm

Wapis!!! ja que parleu de músiques, jo vaig entrar a l'esglesia amb la musica de pretty woman, tocada amb flauta travessera pel meu cosí!!! en Jordi va entrar amb la vida és bella!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: lamaca » dl. gen. 25, 2010 9:08 pm

Jo veig els vostres comptes enrera i se'm posa la pell de gallina! Si ens queda no res!!! :star::

Drix ha escrit:Ei, jo ja tinc sabates!!! unes de saló típiques amb taconazooooooo..
, jo que sempre vaig planeta!!

Una altre cosa, sabeu que llegireu en el moment ANELLS, teniu algo maco ...?

idees, necesito idees.. jajajja

El tema lectures pel que he anat llegint el normal són 2, però suposo que se'n poden fer tantes com vulguis. Això és un tema que es deu haver de parlar amb l'alcalde. I del moment anells no sé, s'ha de dir alguna cosa. Jo pensava que seria repetir el que digués l'alcalde.

Drix que guai, a veure si veiem aquestes sabates!!!
Tecky ha escrit:Bona nit a totes!

Quina bona pinta que fan totes els plats, nosaltres tenim la proba del menu aquest divendres dia 29, just un dia abans del meu cumple.

Nosaltres si que anirem al expocerimonies pero encara no sabem si sera al dissabte o al diumenge.

Per cert, nosaltres farem la ceremonia civil alla mateix, sabeu quantes lectures hi poden haver durant la cerimonia ja que ens faria ilusio que el meu germà i el millor amic del meu xicot poguessin llegir unes paraules.

Petons

Nosaltres també fem el tast aquest divendres. A veure si ens veiem per allà. Quins plats has escollit?
Imatge
lamaca

Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. gen. 25, 2010 10:39 pm

Nosaltres vam tenir 3 lectures, 2 escrites per les persones que les van llegir i un ritual de l'espelma llegit per la germana del Sergi.
Mentre ens posavem els anells ens vam dir els vots i crec que no hi ha va haver cap intervenció més!

Feu el que us agradi
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Bitxitu » dt. gen. 26, 2010 3:07 pm

Bon dia noies!!!!

Meryyy 5 mesos!!!! com pasa el temps!!!
Jo avui em porten de cul a la feina!!! però gracies a que hi ha feina!!! jejejjejejeje
Aixó de les lectures es obligatori??? es que sóc molt vergonyosa.... jijijiji
Estem pensant de fer algo diferent per el ball de boda...algo més atrevit, diferent!!!! vosaltres feu algna coseta així????

petons noies!!!
Imatge
Bitxitu

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. gen. 26, 2010 3:13 pm

Holaaaa!!

Si bitxitu!! Avui se'n va el 5 del marcador!! Quina pooooor!!

Jo encara no he ni pensat el tema cerimònia. No tinc ni idea de com la farem... tinc temps... oi??

I tema ball... desgraciadament no som un parella que es prepari un ball! estaria super bé! però ell se'm mor allà mateix de la vergonya! És incapaç! Així que descartat! una música bonica i a lo que surti!

Vinga noies que ja som a dimarts!! I s'acaba el gener!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Tecky » dt. gen. 26, 2010 6:34 pm

Bona tarda a totes!!!!

Nosaltres pel ball no farem res diferent, ja que el meu xicot també es super vergonyos i se que u passaria fatal. Aixi que posarem alguna canço que ens agradi i apa a disfrutar!
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: jimaguary » dt. gen. 26, 2010 7:45 pm

ei noies que el marcador abansa.........
martina anem a fer el tastet el mateix dia, jo tmb el dia 05..
drix volem fotos....
jo el tema de la música ho porto fatl....... vaig llefgir a no se on que la annakes el primer ball va ser una habaner ai m'encanta la idea......el que passa que no he pogut robar la canço....
SALUT
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: lamaca » dt. gen. 26, 2010 9:08 pm

Meri que és l'últim dia amb el 5!!!!

ENHORABONA

I encara tens temps de preparar tot el tema cerimònia, don't worry!!!!

Del tema ball no em puc pronunciar, jo volia fer alguna cosa atrevida, però el Joan m'ha dit que me n'oblidi!
Imatge
lamaca

Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: Bitxitu » dt. gen. 26, 2010 9:09 pm

Noiessss!!!!

Avui a sigut un dia molt estresant!!!! però ja a passat!!!!! ara a caseta a fer'me un caldillo calentet que tinc la gola com per cantar opera!!! jajajajjaja
Nosaltres el tema ball...es que a Xavi l'hi fa molta il·lusió fer algo diferent, vol ballar com michael jackson, la macarena, tango....bufff està flipat amb aixó i s'ho a pres molt en serio....jajajajjajaaj així que com l'hi la ilu...donç em tocara passar vergonya, la cuestió es pasar'ho bé!!! jajajajjajaja espero no sortir per el youtube!!!!

Tema papers vaig tan perduda com tú Mery...nu se res de res....

Una abraçada a totes
Imatge
Bitxitu

EntradaAutor: Martina_28 » dc. gen. 27, 2010 5:04 pm

bixititu!!!

Més de una n'hi ha al youtube, jo n'he vist unes quantes!!!

Jo estic buscant profes@r de ball, m'han de passar un telf d'una noia, a mi em fa ilu dedicar-l'hi el primer ball a la meva mare q per desgracia no podrà assistir al nostre casament. El tema q m'agradaria és d'un grup irlandés q m'agrada molt. I es titula: I'll see you again. Ploro com una mala cosa només de pensar-ho...
Martina_28

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. gen. 27, 2010 5:46 pm

Hola maques!

Vec que moltes ballareu!! Paseu el video després!

Martina, ànims! :-()-)
Ha de ser molt dur no poder compartir tot això amb la teva mare, però ja vec que la faràs particep d'aquest dia d'una manera molt original!

Jo tinc un familiar malalt i per com està evolucionant l'enfermetat, començo a veure que tampoc podrà arribar-hi. I quan és algú proper, es una m-e-r-d-a.

En fi, alegria alegria!!! Que si no estem apanyats!

Ja som gairebé a dijous!! *.-o-o.*

Tema expocerimonies... no sé si podré anar-hi... dissabte descartat, perquè tots dos juguem.

Ja veurem diumenge...
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Bitxitu » dj. gen. 28, 2010 9:10 am

Meryyyyy!!!

ja a cambiat el marcador!!! quina pasada, a mi encara vaig pél 7 i ja s'em posa un nus a l'estomac!!!!

Jjejejeje quinas ganes de que arribi el dia 3, que fem el tast, encara no se qui hi va el dia 3...snif snif....
El tema del ball...encara Xavi no m'ha ensenyat que vol fer...em dona una por!!!! jajjajajajaa

Petons a totes i que paseu un bon dia!!!!
Imatge
Bitxitu

EntradaAutor: sergicaroline » dj. gen. 28, 2010 11:26 am

madre mia hacía ya mucho q no me pasaba por aquí!!!

El tema baile... ufff... yo quiero hacer algo diferente, pero si dejo a Sergi se pondrá hacer frikadas, y a mi me da mucha vergüenza!!!! Luego pienso: si seguro que en el convite que si vinito que si brindis que si vivan los novios!!! que si otro brindis iré ya algo "contentilla" y entonces se me quitará la vergüenza y tó!!! jajaja pero no sé... haremos algo diferente, pero sin pasarnos...

nenas que ya estamos a jueves!!! ueee!!! ya huelo el fin d semana!!!! y el sábado presentación oficial de Suegros!!!! ayyy jajajajaja q nerviosssss q mis padres y los de Sergi todavía no se conocen!!!! ya os explicaré---
Imatge

Contigo hasta el fin del mundo
sergicaroline

Entrades: 112
Membre des de: dv. nov. 06, 2009 11:48 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants