Autor: Tecky » dj. gen. 28, 2010 1:40 pm
Autor: Martina_28 » dj. gen. 28, 2010 2:09 pm

Autor: Meri&Javi » dj. gen. 28, 2010 3:18 pm
sergicaroline ha escrit:madre mia hacía ya mucho q no me pasaba por aquí!!!
El tema baile... ufff... yo quiero hacer algo diferente, pero si dejo a Sergi se pondrá hacer frikadas, y a mi me da mucha vergüenza!!!! Luego pienso: si seguro que en el convite que si vinito que si brindis que si vivan los novios!!! que si otro brindis iré ya algo "contentilla" y entonces se me quitará la vergüenza y tó!!! jajaja pero no sé... haremos algo diferente, pero sin pasarnos...
nenas que ya estamos a jueves!!! ueee!!! ya huelo el fin d semana!!!! y el sábado presentación oficial de Suegros!!!! ayyy jajajajaja q nerviosssss q mis padres y los de Sergi todavía no se conocen!!!! ya os explicaré---
Tecky ha escrit:Bon dia noies!!
Avui per fi ja hem començat a tramitar l'expedient matrimonial despres d'estar mes de dues hores i mitja al registre civil, ara només falta que ho signi la jutgessa i que traslladin l'expedient a Rubió. Una cosa emnys en la que pensar!!
I demà también ens espera un dia mogudet ja que tenim el tast i es la primera vegada que ens reunim per sopar els meus pares i els pares del meu xicot ( despres de 10 anys crec que ja tocaba!), les que fan que hem posi mes nerviosa son les mares, ja que els pocs cops que s'han vist hem dona la sensació que no s'han caigut gaire bé, ja veurem que passa al final, espero que tot vagi molt bé.
Per cert parlant del tema de la musica, amb quina canço entrareu vosaltres??
Petonets a totes!
Martina_28 ha escrit:Bones noies,
Quin estrés de dia ... bé, ja queda poc gràcies a deu.
Bé jo encara no m'he enterat de com fer-me un marcador d'aquests tan macos q teniu, a veure si alguna em dona un cop de mà.
Portareu vel??
Això comenteu cançons per entrar a l'esglesia, nosaltres ja tenim els papers, ara crec q hem d'anar a obrir un expedient de matrimoni a l'esglesia q ens quedi més propera. I allà ens diran lo del curset prematrimonial i tal no?

Autor: Tecky » dj. gen. 28, 2010 3:42 pm
Autor: joan y susana » dv. gen. 29, 2010 1:23 pm
ya llega el finde.
Autor: Llumeta » dv. gen. 29, 2010 3:42 pm

Autor: joan y susana » ds. gen. 30, 2010 1:24 am
Llumeta ha escrit:Susana es verdad que nos vamos las dos el mismo finde de escapada a Paris!!!!
Yo salgo más tarde que tú por eso, a las 9 sale el avión...pero ¿tu te crees que el tio quiere que nos levantemos a las 4 de la mañana? no os parece excesivo? jajajajajajajaja, mira, me partía de risa cuando empieza con sus argumentaciones.........dice que hay que estar 2 horas antes!!???
Vamos, que yo solo he pillado el avión 3 veces pero nunca he llegado tan pronto al aeropuerto....y este amorcito mío son de los que salen a poner las calles......madre mía que peleas para empezar, ya veras tú la escapada romantica y peleaos en el avión, JAJAJAJAJA!!!!!
Anda Susana que como te vea en la torre Efeil me meo de la risa...![]()
![]()

Autor: lauto » ds. gen. 30, 2010 8:08 pm
Autor: Meri&Javi » ds. gen. 30, 2010 9:39 pm

Autor: Bitxitu » ds. gen. 30, 2010 9:54 pm
Autor: jimaguary » dg. gen. 31, 2010 12:20 pm

Autor: Tecky » dg. gen. 31, 2010 6:26 pm
Autor: Meri&Javi » dl. feb. 01, 2010 3:09 pm

Autor: cescgiralt » dl. feb. 01, 2010 3:20 pm
Autor: Meri&Javi » dl. feb. 01, 2010 4:28 pm

Autor: irinacarles » dl. feb. 01, 2010 6:42 pm
Autor: Llumeta » dl. feb. 01, 2010 7:38 pm

Autor: joan y susana » dl. feb. 01, 2010 9:59 pm