Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Tecky » dj. gen. 28, 2010 1:40 pm

Bon dia noies!!

Avui per fi ja hem començat a tramitar l'expedient matrimonial despres d'estar mes de dues hores i mitja al registre civil, ara només falta que ho signi la jutgessa i que traslladin l'expedient a Rubió. Una cosa emnys en la que pensar!!

I demà también ens espera un dia mogudet ja que tenim el tast i es la primera vegada que ens reunim per sopar els meus pares i els pares del meu xicot ( despres de 10 anys crec que ja tocaba!), les que fan que hem posi mes nerviosa son les mares, ja que els pocs cops que s'han vist hem dona la sensació que no s'han caigut gaire bé, ja veurem que passa al final, espero que tot vagi molt bé.

Per cert parlant del tema de la musica, amb quina canço entrereu vosaltres??

Petonets a totes!
Imatge
Tecky

Entrades: 29
Membre des de: dv. juny 19, 2009 7:11 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Martina_28 » dj. gen. 28, 2010 2:09 pm

Bones noies,

Quin estrés de dia ... bé, ja queda poc gràcies a deu.
Bé jo encara no m'he enterat de com fer-me un marcador d'aquests tan macos q teniu, a veure si alguna em dona un cop de mà.
Portareu vel??

Això comenteu cançons per entrar a l'esglesia, nosaltres ja tenim els papers, ara crec q hem d'anar a obrir un expedient de matrimoni a l'esglesia q ens quedi més propera. I allà ens diran lo del curset prematrimonial i tal no?
Martina_28
:: núvia rookie

Entrades: 101
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 7:08 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dj. gen. 28, 2010 3:18 pm

Hooolaaa!!

Va que ja acabem la setmana!! I una menys!

sergicaroline ha escrit:madre mia hacía ya mucho q no me pasaba por aquí!!!

El tema baile... ufff... yo quiero hacer algo diferente, pero si dejo a Sergi se pondrá hacer frikadas, y a mi me da mucha vergüenza!!!! Luego pienso: si seguro que en el convite que si vinito que si brindis que si vivan los novios!!! que si otro brindis iré ya algo "contentilla" y entonces se me quitará la vergüenza y tó!!! jajaja pero no sé... haremos algo diferente, pero sin pasarnos...

nenas que ya estamos a jueves!!! ueee!!! ya huelo el fin d semana!!!! y el sábado presentación oficial de Suegros!!!! ayyy jajajajaja q nerviosssss q mis padres y los de Sergi todavía no se conocen!!!! ya os explicaré---

Ánimo Carol!! A por ese baile!!

Que momento este de la presentación oficial...

El lunes nos cuentas, eh!!

Tecky ha escrit:Bon dia noies!!

Avui per fi ja hem començat a tramitar l'expedient matrimonial despres d'estar mes de dues hores i mitja al registre civil, ara només falta que ho signi la jutgessa i que traslladin l'expedient a Rubió. Una cosa emnys en la que pensar!!

I demà también ens espera un dia mogudet ja que tenim el tast i es la primera vegada que ens reunim per sopar els meus pares i els pares del meu xicot ( despres de 10 anys crec que ja tocaba!), les que fan que hem posi mes nerviosa son les mares, ja que els pocs cops que s'han vist hem dona la sensació que no s'han caigut gaire bé, ja veurem que passa al final, espero que tot vagi molt bé.

Per cert parlant del tema de la musica, amb quina canço entrareu vosaltres??

Petonets a totes!

Tecky!! Jo tinc hora i dia al registre civil. I et fan esperar 2 hores?? Que jo haurè de demanar permís a la feina, per aquesta estona!!

Demà el tast?? Volem informe!

Això del pares i sogres... jo anava exactament igual que tu la setmana passada! jajaja
I 10 anys també... i no va anar tant malament! No et perdis ni un detall que segur que n'hi ha que són per recordar!
Martina_28 ha escrit:Bones noies,

Quin estrés de dia ... bé, ja queda poc gràcies a deu.
Bé jo encara no m'he enterat de com fer-me un marcador d'aquests tan macos q teniu, a veure si alguna em dona un cop de mà.
Portareu vel??

Això comenteu cançons per entrar a l'esglesia, nosaltres ja tenim els papers, ara crec q hem d'anar a obrir un expedient de matrimoni a l'esglesia q ens quedi més propera. I allà ens diran lo del curset prematrimonial i tal no?

Martina! Lo del marcador, depén de quin t'agradi. Si t'agarad un com el que porto jo, per exemple, has d'anar a la pàgina de nuvis.org i crear el teu compte. Quan el tinguis fet vas a la part on posa ticker i tries quin t'agrada més.
Quan el tinguis fet t'apareixerà un enllaç que has de copiar. Després vens aquí al guia nupcial, inicies sesió i al tauler de control on están les teves dades, hi ha un camp que és firma. Allà copies l'enllaç, guardes i en principi ja ho hauries de tenir!

Si no t'ha quedat clar pregunta!
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Tecky » dj. gen. 28, 2010 3:42 pm

Ei Meri;
A Manresa no s'ha de demanar hora, hi vas quan ja tens tots els papers i despres t'ho tramiten, suposo que això depen de cada població. Tranquiles que ja us fare un informe a veure que tal va el tast.
Imatge
Tecky

EntradaAutor: joan y susana » dv. gen. 29, 2010 1:23 pm

hola!!!

hoy algunas teneis tast... que vaya muy bien y ya nos contareis todo, todo, todo... jajaja :-)ok:

yo soy la proxima el martes 2, que ganas tengo. alguna va el dia 2?

hoy ya vierenes, *.-o-o.* ya llega el finde.

la semana que biene tengo vacaciones, ire a mirar las alianzas a la floristeria alba seguramente y al tast como ya os e dicho y el finde de escapadita romantica a paris.

besitos
joan y susana

Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 15, 2009 12:45 pm

EntradaAutor: Llumeta » dv. gen. 29, 2010 3:42 pm

Susana es verdad que nos vamos las dos el mismo finde de escapada a Paris!!!!

Yo salgo más tarde que tú por eso, a las 9 sale el avión...pero ¿tu te crees que el tio quiere que nos levantemos a las 4 de la mañana? no os parece excesivo? jajajajajajajaja, mira, me partía de risa cuando empieza con sus argumentaciones.........dice que hay que estar 2 horas antes!!???

Vamos, que yo solo he pillado el avión 3 veces pero nunca he llegado tan pronto al aeropuerto....y este amorcito mío son de los que salen a poner las calles......madre mía que peleas para empezar, ya veras tú la escapada romantica y peleaos en el avión, JAJAJAJAJA!!!!!

Anda Susana que como te vea en la torre Efeil me meo de la risa... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: joan y susana » ds. gen. 30, 2010 1:24 am

Llumeta ha escrit:Susana es verdad que nos vamos las dos el mismo finde de escapada a Paris!!!!

Yo salgo más tarde que tú por eso, a las 9 sale el avión...pero ¿tu te crees que el tio quiere que nos levantemos a las 4 de la mañana? no os parece excesivo? jajajajajajajaja, mira, me partía de risa cuando empieza con sus argumentaciones.........dice que hay que estar 2 horas antes!!???

Vamos, que yo solo he pillado el avión 3 veces pero nunca he llegado tan pronto al aeropuerto....y este amorcito mío son de los que salen a poner las calles......madre mía que peleas para empezar, ya veras tú la escapada romantica y peleaos en el avión, JAJAJAJAJA!!!!!

Anda Susana que como te vea en la torre Efeil me meo de la risa... >.-<: >.-<: >.-<:

jajaja... que bueno a las 4 de la mañana.
yo cojo el avion a las 7h a que hora me tengo que levantar segun tu chico..
yo creo que me levantare sobre las 5 y llegar una hora o hora y cuarto antes (vivo en sant boi muy cerca de aeropuerto).
tu tambien sales el viernes?
no nos ponemos deacuerdo para hacer la quedada y te imagina que nos vemos en paris.. jajaja
bueno ya queda poquito para ir a la ciudad del amor.. por cierto llebaros ropa de abrigo porque dicen que alli hace un frio que pela. :-))
joan y susana

EntradaAutor: lauto » ds. gen. 30, 2010 8:08 pm

Hola a totes!!!!
Jo també em caso a Ca n'Alzina!!!! el 5 de Juny d'aquest any!!
Estem molt ilusionats!
Algú ha anat a fer el tast? q tal el menjar¿?
lauto

Entrades: 10
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 8:30 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » ds. gen. 30, 2010 9:39 pm

Benvinguda Lauto!!

Aquí estem per el que necesitis!!!

Explican's alguna cosa més de tú! Cerimonia civil, o religiosa? Ja tens vestit? Som totes unes cotorres!!! ja ho veuràs!

Si tires unes págines enrera podràs veure fotos i comentaris dels tasts que s'estan fent ara. Tu no l'has fet encara?

El menjar molt bó i de molta qualitat! ja ho veuràs!

El dia 5?? Què bó! La meva companya de feina és casa el dia 4 allà! Ja li diré que t'ho deixi tot ben net!!!ç

Bueno noies, vaig a veure si perd el Madrid! :-)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Bitxitu » ds. gen. 30, 2010 9:54 pm

Jajajjaj benvinguda Lauto!!!!!
Mery ets una crak!!! jejejjejeje
Imatge
Bitxitu

Entrades: 101
Membre des de: dg. abr. 27, 2008 12:52 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: jimaguary » dg. gen. 31, 2010 12:20 pm

bon dia noies,
i benvinguda,, sis isis i explica cosetes teves que aui ho volem saber tot tot i tot.
per cert les que heu fet tast, volem veure fotosssssssssssssssssss
jo hi vaig divendres ja us explicare que tal..
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

EntradaAutor: Tecky » dg. gen. 31, 2010 6:26 pm

Hola Lauto!!!

Jo hem caso un dia despres que tu el 6 d juny!! jejejej quina gracia.

Benvinguda!!
Imatge
Tecky

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. feb. 01, 2010 3:09 pm

Hoooola!

Amunt el post noies!!! Que el tenim abandonat!

Com es presenta la setmana??

Jo de feina no em puc queixar...

I de temes bodorrils, espero encarregar ja aquesta setmana les invitacions. que és un tema que vull tenir ja! i repartirles i saber quanta gent vindrà segur! Perquè sino tot són aproximacions... i per moltes coses necesito començar a saber la gent que serem!

I vosaltres què??? Que m'expliqueu?

Un petò molt fort i ànim amb el dilluns!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: cescgiralt » dl. feb. 01, 2010 3:20 pm

Hola, sergicaroline, ¡a ver si mis fotos te hacen "click" y saléis de dudas!

www.fotografo-bodas.com

No dudéis en contactar conmigo para cualquier consulta, estaré encantado de aclararos cualquier tema.

¡Un abrazo y suerte!

Cesc Giralt | FOTÓGRAFO DE BODAS
www.fotografo-bodas.com
www.fotograf-bodes.com
cescgiralt

Entrades: 5
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 2:28 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. feb. 01, 2010 4:28 pm

he canviat l'avatar!!

Aquesta és la meva PITUFA!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: irinacarles » dl. feb. 01, 2010 6:42 pm

Hola noies!!

Acabo de registrar-me i vec que no sóc la única que comença a estar un pél negitosa.
Nosaltres ens casem el 23 d'octubre d'aquest any, i el convit també el fem a ca n'alzina.
D'aquí a 3 setmanes farem la prova dels menús... Algú ja l'ha fet? Alguna cosa a millorar?

Felicitats per a totes vosaltres!! Fins aviat!
irinacarles

Entrades: 7
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 6:35 pm

EntradaAutor: Llumeta » dl. feb. 01, 2010 7:38 pm

Meri, me has despistao con tu pitufa, jaja :-)ok:

Bienvenida Irina!!!! te casas 2 semanitas antes que yo!!! que guay encontrar a las últimas, creo que soy la última de todo este 2010 pero tu y yo estamos super cerquita. Cuentanos de tí un poquito.....¿tienes ya vestido y fotografo?....que por cierto, tenemos a un fotografo andando por estos lares!!!!

Cuentanos cositas Irina!!
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: joan y susana » dl. feb. 01, 2010 9:59 pm

hola!!

bienvenidas lauto y irina, felicidades por vuestra boda. >.-<: >.-<:
contarnos cositas, teneis vestidos, fotografo... como llebais los preparativos??

saludos
joan y susana

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. feb. 01, 2010 11:39 pm

Benvinguda Irina! :-()-)
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: irinacarles » dt. feb. 02, 2010 9:23 am

Fa quince dies vaig començar a more'm pel tema del vestit. Vaig anar a l'Outlet que hi ha a Igualada, però no em va acabar de fer el pes. I vaig decidir finalment per anar al Pronovias de Manresa. Allà va ser fantàstic, un tracte molt personal i amable. Després d'emprovar-me 5 o 6 vestits, el vaig trobar. O sigui que el tema vestit ja el tinc solucionat. És molt emocionant quan el trobes!
La ceremònia la faig a l'esglesia de Sta. Maria. Algu més la fa allà?
irinacarles

Entrades: 7
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 6:35 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants