NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

Re: NUVIES LLEIDA 2010

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 25, 2010 10:54 am

Bon dia pel matí!! coi ja torna a ploure... :--( no se m'aixugarà la roba mai....

Que tal ninetes guapes? aquest foro últimament està molt mort eh? fareu alguna quedada? m'agradaria coneixer-vos abans de casar-me.... :-(
Que tal el cap de setmana? oi que preguntona estic...
Com diu Pacresol ja ho tinc aquí mateix, uf que malament!! estic dels nervis. :star::

Nosaltres de 93 persones en tenim 72 de confirmats, n'hi ha que encara no els he pogut donar l'invitació perquè volem anar a portar-la però es que quan no es assaig,tinc bolo i si no tenim alguna cosa a fer. Ara al febrer( que encara quedarà 1 mes ) les acabarem de donar - son 3 o 4 - i demà vaig a comprar-li el vestit a la pequenyaja, aprofitaré les rebaixes i la setmana, que el cap de setmana anar pel carrer major m'agobia molt. Jo aniré per un cantó i el meu futur marit anirà per un altre ell sol per comprar-se ja el traje ( no vol que el vegi i és comprensible ), avui estic sobadíssima-ahir vaig tenir bolo- però molt molt contenta perquè la meva millor amiga de tota la vida (fa 24 anys que anem juntes ) i que viu a Tremp m'ha confirmat l'assistència...! ja sé a qui anirà el ram, perquè a mes no té parella...perfecte.
Alguna sap com va això de la parella del pastís, la lliga,etc..? a qui se'ls hi dona? La lliga potser a algú solter/a? I la parella de nuvis? aix vaig perduda....avui anem a buscar els detalls i ens els emportem a casa ...ueeeee!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ,els deixaré ben tapadets al traster. Com es nota que estic nerviosa , només faig que escriure i escriure...jejejejejejeje.
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82
:: núvia experta

Entrades: 506
Membre des de: dv. maig 29, 2009 9:26 am

EntradaAutor: buniketa » dl. gen. 25, 2010 11:04 am

Istar, això dels regals tradicionals... en principi la cosa va així (tot i que hi pot haver mil i una variants):

LLIGA- A un solter o a una soltera de la festa. En pot haver més d'una, si et fa gràcia... A més, abans eren els solters els que se la rifaven.

RAM- Normalment es tirava a les solteres (amb o sense parella) i se suposa que qui el rep és la propera a casar-se. Avui gairebé tothom el regala a algú especial.

NUVIS DEL PASTÍS- Tradicionalment és per a la següent parella a casar-se, però si no n'hi ha pots donar-los a les parelles que segurament ho faran o que porten molt de temps junts...
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: ISTAR82 » dl. gen. 25, 2010 11:22 am

buniketa ha escrit:Istar, això dels regals tradicionals... en principi la cosa va així (tot i que hi pot haver mil i una variants):

LLIGA- A un solter o a una soltera de la festa. En pot haver més d'una, si et fa gràcia... A més, abans eren els solters els que se la rifaven.

RAM- Normalment es tirava a les solteres (amb o sense parella) i se suposa que qui el rep és la propera a casar-se. Avui gairebé tothom el regala a algú especial.

NUVIS DEL PASTÍS- Tradicionalment és per a la següent parella a casar-se, però si no n'hi ha pots donar-los a les parelles que segurament ho faran o que porten molt de temps junts...

Gracies buniketa! més que res el dubte era als nuvis del pastís. Nosaltres tenim dues figuretes per donar i ara ja sé a qui les donarem...Merci
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: carlina » dl. gen. 25, 2010 5:25 pm

tambe hi ha la tradicio que no fa massa que es fa del poster del padrino,agafes el cartell de la peli del padrino i li fiques la cara del padri.jo a mes de les altres tradicions que heu dit vaig regalar a una de les meves cunyades un val d´ un massatge amb oli d´ oliva.
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: nananda2 » dl. gen. 25, 2010 6:07 pm

Respecte aixo de les tradicions, yo a altres bodes que he anat (i pel que he sentit a la meva segur q es fara igual) els amics /amigues o el padri li treu la lliga a la nuvia i es talla a trossets, i van per les taules venent els trossets i a qui el compra li enganchen amb una agulla bonica al vestit o a la camisa, és una chuminada pero serveix per recollir més calerons!!

Per un altra banda cuantes entregues de regals teniu previstes? és que no se si fer totes les que tinc pensades, pero es que es com si 'necessites' fer-ho tinc dos rams amb dues fotos per mon pare i ma mare i les seves respectives parelles; poster pel padri (meu germá), foto per la madrina (germana del meu novio), foto o algo pel meu tiet que ens casa, ram de chuches i nuvis per la meva millor amiga y su futuro, una altres nuvis per una parella d'amics que m'estimo molt i uns nuvis de pelux per la parella més jove de la festa (ma cosina, som gairebe com germanes), ah! i a uns altres amics molt especials també els volia fer algo, tipo un puzzle amb una foto de tots cinc (d'ells i les seves filles)...pero no se si m'estic passant i es fara llarg o si ja es el que es sol fer o que....
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

EntradaAutor: carlina » dt. gen. 26, 2010 12:48 am

no son moltes,aixo de les entregues va al gust dels nuvis,cada parella es diferent i pensa que la gent s´ho passa be amb les entregues.a la meva boda vaig fer:pares,futures parelles casaderes,copia meu ram germana,padrino,cunyada,lliga i regal embarassades.el ruben un dels amos de la boscana al portar les coses el dia abans del casament ens va dir uff menys mal que no porteu massa coses pq ahir vam tenir una boda que van fer 40entregues i es va fer pesat,eren 300convidats.nanit!
carlina

EntradaAutor: ISTAR82 » dt. gen. 26, 2010 9:21 am

Doncs jo entrego un ram, una còpia del meu, a la meva millor amiga que està soltera, farem un detall a les mares, dues figures de nuvis ( la del pastís per nosaltres de record ) que una va per ma cosina i el novio ( fa temps que viuen junts a veure si així es decideixen ) i l'altra per uns amics del meu futuro ( que fa 10 anys que surten i tal ) també a veure si es decideixen.Després hi ha una embarassada que també li faré un regalet, una chuminada....però sé que li farà il·lusió i al padrí i a la madrina ( els millors amics nostres ) també m'agradaria però no sé....es que tot val molts diners i ell s'acaba de quedar a l'atur. Ja veurem.
Ara miraré cosetes per internet . :-)ok:
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: carlina » dt. gen. 26, 2010 2:39 pm

istar pq no fas el poster del padrino?al meu cunyat li va encantar,el te penjat al despatx o el que li vaig regalar a la cunyada per 28e un massatge.o sino pensa en que li agrada i regala-li.
carlina

EntradaAutor: miriameta » dc. gen. 27, 2010 1:05 pm

hola nenes, quan de temps. No tinc gaire temps lliure.
Jo al padrino li vaig fer això del poster però com hu veia pobre li vaig fer en una camiseta i va quedar molt chulo. Ara la te penjada a casa seva jeje.
Jo en vaig fer bastantes d´entregues, dirvos que vam començar a entregar a les 7 i vam acabar a les 10 + o -
Com va tot per aqui? molts nervis? ejje aquests comptadors van depreseta!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: Pacresol » dc. gen. 27, 2010 9:30 pm

Nostras la liga con el lazo azul nos la hemos pasado de compañera a compañera para la boda, y conmigo acaba la cosa nose que haremos con ella....
Y bueno lo que es el ramo sera para mi eso desde luego...
A los proximos de casarse pues a eso les regalaremos una parejita de muñecos y ya esta...
y bueno a las que han tenido babys durante el año pues a lo mejor un peluchito nose....
A las madres le regala el restaurante el ramo de rosas
Luego si hacemos las fotos estas de parejas y la d elos novios entra tambien el cuadro para las madres
Y para las yayas pues a lo mejor hacemos un ramo asi normalito nsoe...
En fin eso es lo pensado de momento pero ya veremos en como queda todo....
Besines guapisimaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssss
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dj. gen. 28, 2010 9:19 pm

Hola boniquetes !! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs nosaltres estem pensant en fer-li a les mares un centre de taula xulo d'aquests moderns amb flors seques de colors, etc... o alguna altra cosa útil o xula però que no es panseixi...jejjejeje! a mon pare també li volem fer algo i no sé si al padrí li farem, això encara ho tenim que pensar...no tenim molt temps per això.
Porto una setmana...quin estrés!! no paro a casa, surto de currar,dino ,vaig a buscar la nena i a voltar pel carrer major. Dimarts vam anar a buscar el traje d'ell i el vestit de la nena, que vaig acabar a la Maina( vestidet blanc, mitges i diadema ), el Toni se'l va comprar al Goumar molt bé de preu i molt juvenil ( gris platejat,amb camisa granate,xaleco gris més fluix i corbata combinada de 2 colors ), jo li he regalat els " gemelos " i l'agulla de la corbata....ahir vaig voltar tot el carrer major amb ma mare pel seu traje o vestit...i com és molt especial...no li agraden els de cerimònia,li agraden més desenfadats però per arreglar i no vegis quina patejada per no res, 3 hores!!!! i avui a la Tops de Bisbe Ruano s'ha comprat, per fi, un conjunt molt xulo de top ( jersei de tirants gruixuts ) amb faldilla de ras i drapejat de color marró i blau, maco, maco... :-)ok: i després a buscar les sabates de la nena, al final al Merkalcalçats...només faig que voltar!!!
Demà vaig a buscar els detalls per tenir-los ja jo a casa, a la floristeria a veure l'estructura del ram, diumenge a fer la prova de menú...la setmana que ve a la pelu a fer la de pentinat,aisss!! és un stress l'últim més ja ho veureu!! divendres ja vam quedar amb el fotògraf ....estic saturada. Que tal vosaltres??? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: Pacresol » dj. gen. 28, 2010 9:30 pm

Pa los padres hacen unos detalles de una botella de vino con la fecha de la boda y todo eso muy chulo, acercate a las bodegas raimat haber si te lo hacen nose... algun detallito de estos guays ... nose nose me ocurre nada mas...
Yo haber si miramos invitaciones y el sabado haber al de video.... haberen que tal...
Besines guapisimaaaaaaaaaaaaaaaaa
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. gen. 28, 2010 9:32 pm

ISTAR82 ha escrit:Hola boniquetes !! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Doncs nosaltres estem pensant en fer-li a les mares un centre de taula xulo d'aquests moderns amb flors seques de colors, etc... o alguna altra cosa útil o xula però que no es panseixi...jejjejeje! a mon pare també li volem fer algo i no sé si al padrí li farem, això encara ho tenim que pensar...no tenim molt temps per això.
Porto una setmana...quin estrés!! no paro a casa, surto de currar,dino ,vaig a buscar la nena i a voltar pel carrer major. Dimarts vam anar a buscar el traje d'ell i el vestit de la nena, que vaig acabar a la Maina( vestidet blanc, mitges i diadema ), el Toni se'l va comprar al Goumar molt bé de preu i molt juvenil ( gris platejat,amb camisa granate,xaleco gris més fluix i corbata combinada de 2 colors ), jo li he regalat els " gemelos " i l'agulla de la corbata....ahir vaig voltar tot el carrer major amb ma mare pel seu traje o vestit...i com és molt especial...no li agraden els de cerimònia,li agraden més desenfadats però per arreglar i no vegis quina patejada per no res, 3 hores!!!! i avui a la Tops de Bisbe Ruano s'ha comprat, per fi, un conjunt molt xulo de top ( jersei de tirants gruixuts ) amb faldilla de ras i drapejat de color marró i blau, maco, maco... :-)ok: i després a buscar les sabates de la nena, al final al Merkalcalçats...només faig que voltar!!!
Demà vaig a buscar els detalls per tenir-los ja jo a casa, a la floristeria a veure l'estructura del ram, diumenge a fer la prova de menú...la setmana que ve a la pelu a fer la de pentinat,aisss!! és un stress l'últim més ja ho veureu!! divendres ja vam quedar amb el fotògraf ....estic saturada. Que tal vosaltres??? *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Jo més tranquil·la que tu :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: annalleida » dj. gen. 28, 2010 11:02 pm

hola lleidatanes!!!!!
quants dies sense conectar-me, estic més k liada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
us comento el k tenim fet:

1. les anells triades i comprades a la joieria Torres de Mollerussa, ens han trucat i hem d'anar a emprovar-les i a vere que i volem grabar!!! són molt xules!!!!!

2. ja tenim fet el curset matrimonial!! i vam anar el diumenge passat, 5 hores a la rectoria de Mollerussa, va ser molt entretingut. ara le de portar al mossen de Bellpuig.

3. el dia 20 de febrer tenim el tastet. a vere que decidirem.

4. els detalls elsem d'anar a buscar el 9 de març i els nuvis personalitzats la pimera setmana de març ja estaran fets!!!!

5. avui he nat a una botigak han obert al carrer cavallers a lleida i he vist uns rams k fa la noia molt xulos!!! són d'espuma, m'han agradat moltissim!!!!

6. els nens que em porten les anells tenen 5 i 11 anys i he d'anar a comprar els vestits, vull l vagin informals pero arreglats!!! i on ho puc mirar????

7. Demà al matí vaig amb la meva mare a mirar les flors i el ram.

ja ens queda ben poc!!!!! com ho porteu vosaltres????
ens casem el 10 abril del 2010
annalleida

Entrades: 211
Membre des de: dj. juny 18, 2009 6:05 pm
Ubicació: no

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 29, 2010 9:37 am

nuvia2010 ha escrit:

Jo més tranquil·la que tu :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Has entrat a l' 1 !!! jejejejeje.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Doncs quina sort nena si estàs tranquila, jo no. Com portes el tema?
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 29, 2010 9:43 am

Doncs annalleida, no sé on pots mirar lo dels nens. Jo li vaig comprar a ma filla al Maina però es car, després hi ha el GESA , al final del carrer Magdalena ( on hi ha els calçats Giró ) crec que davant hi ha una botiga així de vestidets i tal. Una mica més a dalt del Maina hi ha també una botiga de robeta per vestir...ves pel carrer major que n'hi ha bastantes de crios.

Bé vaig a seguir currant que tinc un munt d'expedients a la taula i sembla que no s'acaben mai!! :--( ho vull deixar tot fet per què no se m'acumuli amb lo de la setmana que ve.... ja us explicaré com ens ha anat la prova del menú. BON CAP DE SETMANA !!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

EntradaAutor: lluneta29 » dv. gen. 29, 2010 1:41 pm

Istar.............. wuapa ja ens contaràs... a nosaltres encara no ens han trucat però deuen estar a punt!!! Ueee quines ganes!!! :-)ok: jejeje avui 4 mesets!!!! jejeje quins nervis!!!! :star:: :star:: avui per celebrar-ho he fet cosetes......... :-)ok: ja us contaré! Bon finde a totes!!!! ::love::
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. gen. 29, 2010 1:45 pm

ISTAR82 ha escrit:
nuvia2010 ha escrit:

Has entrat a l' 1 !!! jejejejeje.... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Doncs quina sort nena si estàs tranquila, jo no. Com portes el tema?

Sincerament, malament i sense il·lusió, què hi farem!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: buniketa » dv. gen. 29, 2010 2:09 pm

NONONONNONONOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

ÀNIIIIIIIIIIIIIIIIIIMS, NÚVIA! ENDAVANT I AMB FORÇA! QUE NO ES DIGUI...
Imatge

Imatge
buniketa

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm

EntradaAutor: ISTAR82 » dv. gen. 29, 2010 2:12 pm

Nuvia:
Perquè? No pot ser això t'has d'animar!!! Moltes abraçades i ànims guapa... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
ImatgeImatge
ISTAR82

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat