Que tal ninetes guapes? aquest foro últimament està molt mort eh? fareu alguna quedada? m'agradaria coneixer-vos abans de casar-me....

Que tal el cap de setmana? oi que preguntona estic...
Com diu Pacresol ja ho tinc aquí mateix, uf que malament!! estic dels nervis.
Nosaltres de 93 persones en tenim 72 de confirmats, n'hi ha que encara no els he pogut donar l'invitació perquè volem anar a portar-la però es que quan no es assaig,tinc bolo i si no tenim alguna cosa a fer. Ara al febrer( que encara quedarà 1 mes ) les acabarem de donar - son 3 o 4 - i demà vaig a comprar-li el vestit a la pequenyaja, aprofitaré les rebaixes i la setmana, que el cap de setmana anar pel carrer major m'agobia molt. Jo aniré per un cantó i el meu futur marit anirà per un altre ell sol per comprar-se ja el traje ( no vol que el vegi i és comprensible ), avui estic sobadíssima-ahir vaig tenir bolo- però molt molt contenta perquè la meva millor amiga de tota la vida (fa 24 anys que anem juntes ) i que viu a Tremp m'ha confirmat l'assistència...! ja sé a qui anirà el ram, perquè a mes no té parella...perfecte.
Alguna sap com va això de la parella del pastís, la lliga,etc..? a qui se'ls hi dona? La lliga potser a algú solter/a? I la parella de nuvis? aix vaig perduda....avui anem a buscar els detalls i ens els emportem a casa ...ueeeee!!
,els deixaré ben tapadets al traster. Com es nota que estic nerviosa , només faig que escriure i escriure...jejejejejejeje.