Figura 25 aniversari

bodes 10!

Figura 25 aniversari

EntradaAutor: nananda2 » dj. gen. 28, 2010 7:07 pm

nenes, abans d'ahir la meva cuñada ens va anunciar que es casa també aquest any, tres setmanes després de nosaltres!!!! lo flipo... pero bueno, m'ho esperaba (per la seva reacció quan ho vam dir nosaltres) i me n'alegro.
La qüestió es que ells porten 25 anys junts (ja, ja ho sé ?:) ?:) ) i tenen ja una filla. Nosaltres haviem pensat (abans de saber-ho) donar-li uns nuvis, pero ara sabent que es casen i a més que ho fan en l'aniversari dels 25 anys havia pensat regalar-los alguna cosa relacionada amb les bodes de plata (tot i que no estan casats, 25 anys son 25 anys!) pero no trobo res per internet, a veure si em podeu donar un cop de má... havia pensat en un 25 de cerámica o uns nuvis amb un 25 al costat (n'he trobat uns pero no m'agraden gaire...)
Imatge
nananda2
:: núvia experimentada

Entrades: 282
Membre des de: dc. des. 30, 2009 9:36 pm

Re: Figura 25 aniversari

EntradaAutor: NuriaiAlex » dj. gen. 28, 2010 7:14 pm

nananda2 ha escrit:nenes, abans d'ahir la meva cuñada ens va anunciar que es casa també aquest any, tres setmanes després de nosaltres!!!! lo flipo... pero bueno, m'ho esperaba (per la seva reacció quan ho vam dir nosaltres) i me n'alegro.
La qüestió es que ells porten 25 anys junts (ja, ja ho sé ?:) ?:) ) i tenen ja una filla. Nosaltres haviem pensat (abans de saber-ho) donar-li uns nuvis, pero ara sabent que es casen i a més que ho fan en l'aniversari dels 25 anys havia pensat regalar-los alguna cosa relacionada amb les bodes de plata (tot i que no estan casats, 25 anys son 25 anys!) pero no trobo res per internet, a veure si em podeu donar un cop de má... havia pensat en un 25 de cerámica o uns nuvis amb un 25 al costat (n'he trobat uns pero no m'agraden gaire...)

Hola Nananda2!!!

Estas en el mateix cas que jo!

Els meus cunyats es cassen el mateix any que nosaltres pero 3 mesos abans, i tambe ens ho van dir despres de que nosaltres donesim la noticia!!!

Pero el cas es que quan t'ho diuen t'emprenya molt, pero llavors t'hi vas acostumant. En el meu cas fins fa 4 dies no es podia parlar de bodes era un "TABÜ"....

Pero bueno nosaltres ja passem, perque sino el meu novio es barallaria amb el seu germà i no es plan. Pero sembla fet espresament.

Un Petonet!!!
9 de Setembre de 2010

Imatge

Imatge
NuriaiAlex
:: núvia rookie

Entrades: 66
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 3:43 pm

EntradaAutor: nananda2 » dj. gen. 28, 2010 7:28 pm

Bueno a mi no m'ha molestat gaire, m'ha molestat més la reacció d'alguns familiars que es com si ens culpesin.... com si ho haguessim fet per fotre... a més ells quan es van casar no van demanar permis a ningú coi, doncs ara que no demanin explicacions...

L'únic que tres setmanes és molt poc temps pero bueno, espero que no es crei rivalitat ni competició a vere qui ho fa millor perque paaaso del tema bastant....
Imatge
nananda2

EntradaAutor: NuriaiAlex » dj. gen. 28, 2010 7:33 pm

Tens tota la rao!!!

Jo preparo la meva amb molta ilusió i preparo cosetes per el meu dia!!! Pero res de competir!!

Pero tampoc els hi expliquem que es el que estem fent ni res!!!

Paciencia!!!!

Un Abraçada!!!
9 de Setembre de 2010

Imatge

Imatge
NuriaiAlex

Entrades: 66
Membre des de: dj. gen. 21, 2010 3:43 pm

EntradaAutor: laracroft » dj. gen. 28, 2010 9:42 pm

ostres! quina situació més estranya!! més que res de pensar que els qui es casen abans no t'aixafin cap sorpresa... si és després, encara... però a mi si es gent molt propera m'emprenyaria una mica, però es el que dieu, és el que hi ha i millor no fer-se mala sang! A preparar cosetes perque la vostra boda deixi un bon record i llestos!!
Respecte als nuvis dels 25 anys, a lo millor si parles amb alguna empresa d'aquestes que et personalitzen els nuvis et poden fer alguna cosa, pero no se si se't dispararà de pasta, perque em sona que eren carets... Jo no ho he mirat i no et puc ajudar, però segur que alguna noia que els hagi demanat et sap dir millor que jo...
Imatge
laracroft
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2348
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 10:17 am

EntradaAutor: nananda2 » dv. gen. 29, 2010 9:39 pm

Per sort jo em caso abans, aixís que la que haurá de patir sera ella jajaja es broma! en realitat m'he ofert a ajudarla en el que faci falta així que ja veus gens de rivalitat....

Estic pensant de comprar un 2 y un 5 fets amb escayola o cartro pedra en alguna botica de manualitats y decorarlos yo mateixa y canviar els nuvis per un ram, pero es que el ram (de xuxes) li volia fer a la meva millor amiga que també es casa, ni idea...
Imatge
nananda2

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants