Autor: torsaeann » dg. gen. 31, 2010 5:24 pm

Autor: torsaeann » dg. gen. 31, 2010 5:27 pm

Autor: Giss » dg. gen. 31, 2010 5:47 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 5:52 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 5:56 pm
laiac ha escrit:HAPPI:...................tic indignada......qué és això????de que van¿???tan per part del cole com per part de la ett eeeeee, perque dona, poden tancar a les 19, però sembla que t'haguessin deixat el finde fent feina per res.....perque segur que no t'haguessin dit res de res...........que fuerteeeee, com va el món.....i les persones........bueno nena, que de todo se apendre...tu ànim que et sortiran cosetes així!!!!!!!i bones es clar...no que et deixin amb un pam de nas!!!!!!aaaaaaa i que vagi bé la festa de la calçotada....jo estic soleta, així que dormiré i no em mouré enlloc!!! i el meu nen, del poc que em va dir ahir, diu que us va veure!!!!!jjiijiji quina gràcia!!
aaaaaaaa i el portàtil no està sa, aquest és el de la feina que només el podré tenir el finde....i tampoc anava bé internet fins que hi vagi enxufar el cable..........i NUR....esperem que si que pugui recuperar les fotos perque el portatil estava saturat de fotoooooooooossssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!
TORSEANN............vaya juerga eeeeeeee..........quines casualitats de la vida.....ja tinc aquí a magermana, ha dormit una horeta crec.....jijijij ohhhhhhh quan es tenen petits s'ha de cumplir....jijijijii tot i que ara no estem dormint ni una ni l'altra, vaja ella ho intentaaa!!!!!
GISS....hola hola.......així que el finde tranquil·let??????coltaaaaaa que quan tinguis els detallets fets moltes coses no et faltaran no??
ELXAaa......són baratus els anells no????????buffff 3000 euros.........deu ni do eeeeeee, tots molt bunics...però no és molt???jopeta, quina ràbia!!!!que vagi bé el dia avui!!!!
aaaaaaaa i m'encanta el detallet de la màquina de caramels eeeeee........qe xuli!!!
PAPALLONAAAAAA.......espero que durant el finde descansis.......aaaaa i saps que tinc una panificadora a casa i està fent furor???!!!!!!!jijijjji
ESTIU......com vaaaaaaa, encara has de passar un dia per casa!!!!!!
i la TARA........que avui arribaaaaaaa!!!!
PAtunets precioses!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 6:00 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes...m'agradaria quedar un dia amb totes vosaltres a casa meva a fer un cafè.....tinc una coseta per vosaltres......
Posem un dia que totes ens vagui bé?
Les que treballeu a torns i teniu repassos digueu quin horari teniu amb uns dies i així podem escollir millor no?
Mua¡¡¡¡¡¡
..mira demà i dimecres ho tinc fotut pq surto tard de repàs i vaig al gym que ara ja en serio del tot....El dimarts pelgo ara de Reus a les 20:30h pq m'han sortit unes altres classes i el dijous plego a les 20:00h. i el divendres a les 20:30. El Dissabte per la tarda la tinc lliure però entenc que és dissabte....així que no tinc altres opcions....però tu decideix i si em puc adaptar perfecte!!! tu has de dir!!!! així que tens alguna cosa per nosaltresssssss uohhhhhhhhhhhhh

Autor: Papallona* » dg. gen. 31, 2010 6:40 pm

Autor: Giss » dg. gen. 31, 2010 7:42 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 9:10 pm
Papallona* ha escrit:hola ninetessssssssssssssss
que tal... he vist que hi ha hagut moviment.... Happi he flipat!!! i es lo que dius tu.. tant queixar-se de la joventut i mira... després son els pitjors... pero es que no ho entec,, de veritat... no se suposa que esta tot per contracte.. nuse....
aix ninetes.. el finde molt bé.. laiac ja m'he recuperat jejejej
aquesta setmana no tinc guardia!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu
ninetes dijous vaig anar al cine.. a veure el meu george clooney... aix.. com vaig gaudir.. la peli una KK.... però ell jijijij
i res avui he vist una peli de les que m'agrada a mi... "angeles y demonios".. m'ha agradat molt!!
i res.. dir-vos que dimecres anem al jutjatttttttttttttttt a signar amb 2 testigos.. alló de donar fe que som lliures, i solteritos.. per poder obrir l'expedient i que arribi a l'alcalde i ens pogui casar!!
ninetes... que això es va apropant.. que fort!!!
Torsaeann.. jo puc divendres!!!!!!!!!!!!!!! tota la tarde lliure!! surto a les 16hs.. així que a vere si les demés podeu!!!!!!!!!!
bueno wapes.... ja marxo..
x cert porto dies buscant kleenex d'aquells de nuvis... us enrecordeu d'on ho vam veure??????????????????????????????????????????
a i Laiaccccccccccccc ja m'he ficat encontacte amb el DJ gràcies per dir-me el nom l'altre diaaaaaaaaaaaaaa.. ale ale.. que estas feta una madrazaaaaaaaaaaaaaaaa
bueno wapis vaig a seguir mirant lo dels kleenex!!!
us estiiiiiiiiiiiiiimoooooooooooooooooooooooooooo
això em farà...jejejejej
Autor: Mrs. Happiness » dg. gen. 31, 2010 9:11 pm
Giss ha escrit:Papallona!
Guapi! lo dels kleneex ho tens a aire de fiesta! la torsaeann i jo hem de fer comanda aquesta setmana, os igui que si vols ja saps! i a les demés igual, si voleu algo ho dieu!
http://www.airedefiesta.com/product/177 ... Novios.htm

Autor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:43 pm

Autor: laiac » dg. gen. 31, 2010 10:48 pm

Autor: Papallona* » dg. gen. 31, 2010 10:51 pm
Giss ha escrit:Papallona!
Guapi! lo dels kleneex ho tens a aire de fiesta! la torsaeann i jo hem de fer comanda aquesta setmana, os igui que si vols ja saps! i a les demés igual, si voleu algo ho dieu!
http://www.airedefiesta.com/product/177 ... Novios.htm

Autor: Papallona* » dg. gen. 31, 2010 10:56 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Papallona* ha escrit:hola ninetessssssssssssssss
que tal... he vist que hi ha hagut moviment.... Happi he flipat!!! i es lo que dius tu.. tant queixar-se de la joventut i mira... després son els pitjors... pero es que no ho entec,, de veritat... no se suposa que esta tot per contracte.. nuse....
aix ninetes.. el finde molt bé.. laiac ja m'he recuperat jejejej
aquesta setmana no tinc guardia!! yuhuuuuuuuuuuuuuuuuu
ninetes dijous vaig anar al cine.. a veure el meu george clooney... aix.. com vaig gaudir.. la peli una KK.... però ell jijijij
i res avui he vist una peli de les que m'agrada a mi... "angeles y demonios".. m'ha agradat molt!!
i res.. dir-vos que dimecres anem al jutjatttttttttttttttt a signar amb 2 testigos.. alló de donar fe que som lliures, i solteritos.. per poder obrir l'expedient i que arribi a l'alcalde i ens pogui casar!!
ninetes... que això es va apropant.. que fort!!!
Torsaeann.. jo puc divendres!!!!!!!!!!!!!!! tota la tarde lliure!! surto a les 16hs.. així que a vere si les demés podeu!!!!!!!!!!
bueno wapes.... ja marxo..
x cert porto dies buscant kleenex d'aquells de nuvis... us enrecordeu d'on ho vam veure??????????????????????????????????????????
a i Laiaccccccccccccc ja m'he ficat encontacte amb el DJ gràcies per dir-me el nom l'altre diaaaaaaaaaaaaaa.. ale ale.. que estas feta una madrazaaaaaaaaaaaaaaaa
bueno wapis vaig a seguir mirant lo dels kleenex!!!
us estiiiiiiiiiiiiiimoooooooooooooooooooooooooooo
No vull donar més tombs al cap, però mareta meva...és per al.lucinar!!!
Que dius que has anat a veure "Up in the air" jo l'estic baixant pq vam veure el trailer i vam dir...buenooooooo això no pinta molt bé...però no res!!!!per passar una estoneta diferent ja va bé....jejejejjee
A veure si ens veiem aquesta setmaneta nena!!!! per cert, el dimecres vaig al Carles....aixxx que le dará un patatússsss!!!!això em farà...jejejejej
Petonets bonica!!!!

Autor: tara » dl. feb. 01, 2010 3:10 am

Autor: Giss » dl. feb. 01, 2010 7:44 am

Autor: torsaeann » dl. feb. 01, 2010 8:10 am
tara ha escrit:Hola ninetes meves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja soc en terres tarragonines!!!!!!!!!!!!!!! No sabeu les ganes que tenia d'arribar!!!!!!!!!!!!!!!!! Hem de quedar ja!
No vegeu la feina que tindre per posar-me al dia, dema ho llegire tot, que son les tres de la matinada!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pero avans d'anar a dormir volia passar per saludar-vosssssssssssss!
Aquests dies em volia connectar, pero era carissim desdel vaixell, 4 euros el minut!!!!!!!!!!!!!!! Una estafa! I cuan sortiem heviem de veure tantes coses que no hem tingut temps!!!!!!!!!!!!! Pero he pensat en vosaltres, eh!!!!!!!!!!!!
Us he portat una coseta, espero que us agradi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Us he trobat a faltar!

Autor: torsaeann » dl. feb. 01, 2010 8:12 am

Autor: nur_jor » dl. feb. 01, 2010 10:43 am

Autor: nur_jor » dl. feb. 01, 2010 11:00 am
torsaeann ha escrit:Sobre el tema de quedar totes veig que aquesta setmana complicadet i jo vull que estem totes....que us sembla aquest dissabte no l'altre? el dia 13? mati? aquest finde no dic res ja que la laiac potser no hi serà oks?
Ja em diueu val?
Mua¡¡¡¡¡