Autor: laiac » dl. feb. 01, 2010 11:23 am

Autor: Papallona* » dl. feb. 01, 2010 12:39 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 1:12 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 1:16 pm
"Que dius ara" i de qui? i em diu "de ta cosina" he al.lucinat...i pq, doncs pq el 10 d'Abril es casa mon cosi per part de ma mare i el dia 24 d'Abril es casa ma cosina per part de mon pare...per flipar i lo 1r que m'ha sortit és...."Que passa amb el mes d'Abril al poble? que regalen les bodes?" i totes dues a Andalucia....mareta meva quin fart de bodas enguany i a més a més...jo!!!! jajajajajaj....3 cosins ens casem al 2010....que fuerte!!!!! 

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 1:17 pm
torsaeann ha escrit:Sobre el tema de quedar totes veig que aquesta setmana complicadet i jo vull que estem totes....que us sembla aquest dissabte no l'altre? el dia 13? mati? aquest finde no dic res ja que la laiac potser no hi serà oks?
Ja em diueu val?
Mua¡¡¡¡¡

Autor: laiac » dl. feb. 01, 2010 4:16 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Com va el dilluns???? aquest pobles avui estàn paradets pq a Valls demà és festa i molta gent fa pont avui...i això sembla un dissabte i demà un diumenge...i no res, jo a fer classes....
Sabeu que??? aquest mati em truca mon pare i em diu "Nena...que tenim una altra boda" i jo"Que dius ara" i de qui? i em diu "de ta cosina" he al.lucinat...i pq, doncs pq el 10 d'Abril es casa mon cosi per part de ma mare i el dia 24 d'Abril es casa ma cosina per part de mon pare...per flipar i lo 1r que m'ha sortit és...."Que passa amb el mes d'Abril al poble? que regalen les bodes?" i totes dues a Andalucia....mareta meva quin fart de bodas enguany i a més a més...jo!!!! jajajajajaj....3 cosins ens casem al 2010....que fuerte!!!!!

Autor: laiac » dl. feb. 01, 2010 4:21 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 5:17 pm
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Com va el dilluns???? aquest pobles avui estàn paradets pq a Valls demà és festa i molta gent fa pont avui...i això sembla un dissabte i demà un diumenge...i no res, jo a fer classes....
Sabeu que??? aquest mati em truca mon pare i em diu "Nena...que tenim una altra boda" i jo"Que dius ara" i de qui? i em diu "de ta cosina" he al.lucinat...i pq, doncs pq el 10 d'Abril es casa mon cosi per part de ma mare i el dia 24 d'Abril es casa ma cosina per part de mon pare...per flipar i lo 1r que m'ha sortit és...."Que passa amb el mes d'Abril al poble? que regalen les bodes?" i totes dues a Andalucia....mareta meva quin fart de bodas enguany i a més a més...jo!!!! jajajajajaj....3 cosins ens casem al 2010....que fuerte!!!!!
Ninetaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! que fuerteeeeeeee.........jo em moriria....ja em queixo de que tinc 8 bodes!!!!!!bufffffffff deu ni doooooooo!!!!!!!!!!!!! i en abril....o sigui que ja!!!! bueno nineta...pensa que aixi n'apendràs més.................jijijijijijij
PAtuneeeeeeeeeets!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 5:18 pm
laiac ha escrit:Bona tardaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!! si que està apagat això.............
ueeeeeeeeeeee ho haveu vist!!!! avui fa mig any que sóc una dona casada!!!!jijijijijiijijij i avui ens reconciliem i farem un soparet íntim a caseta....que hi ha crisi per anar porai!!!!!jijijijiji
eeeeeeeeeiiiiiiiii i quan quedem????????? jo el divendres no pucccccccccc papallonaaaaaaaa, jopetaaaaaaaaaa i encara que sigui un altre dia taaaaaaaaaaard!!!!!!!!!!!
taraaaaaaaaaaaa quan vols quedaaaaaaaaaaaaaar!!!!!!!
ups, aquesta tarda tot ho dic cridant no??????????????????
me'n vaig una estoneta més amb les meves taules i quesitos!!!!! que estic fent un supermega informe!!!!!
Patuneeeeeeets

Autor: laiac » dl. feb. 01, 2010 5:47 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 01, 2010 6:00 pm
laiac ha escrit:SIIIIIIIIII i jo sense CRONICAAAAAAAAAAAAAA.............es que me llevo la palma...............ho sento ninetes!!!!!!
nineteeeeeeeess tic tristaaaaaaaaaaaaa.........que quan marxi de treballar em quedo sense portàtil i ordinador i conexió a casaaaaaaaaaaaa que encara no tinc el portàtil arreglat!!!!!
snif snif!!!!!!!!!!! així que fins demà al matí ninetes!!!!!!! aixxxxxxx que plorooooooooooooo!!!!!

Autor: estiu2010 » dl. feb. 01, 2010 8:19 pm

Autor: Papallona* » dl. feb. 01, 2010 8:49 pm

Autor: nur_jor » dl. feb. 01, 2010 9:34 pm

Autor: nur_jor » dl. feb. 01, 2010 9:36 pm
Papallona* ha escrit:1er!!!!!!!!!!!!!
TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
te exabamos de menosssssssssssssssssssssssssss
explica explica... cosetesssssssssssssssss
jo no+ puc kedar divendres joooooooo
Nur sense llum al poble. kin fred?? i lo de les aliances... a tgn hi ha un noi que et fa el model que t'agradi.. n+ cal que li portis una foto!
mua a totes!!!!!!!!!!!!
bueno avui también puc kedarrrrrrrrrrrrr ara que ho penso!

Autor: Giss » dl. feb. 01, 2010 9:38 pm

Autor: torsaeann » dl. feb. 01, 2010 10:04 pm

Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:18 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:19 am