Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:20 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:20 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:21 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:23 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 02, 2010 8:24 am

Autor: laiac » dt. feb. 02, 2010 8:40 am

Autor: laiac » dt. feb. 02, 2010 8:45 am
torsaeann ha escrit:Laiac, com va anar el primer mig any de casada? vau fer alguna cosa especial?
Petonets petarda¡¡¡¡¡

Autor: laiac » dt. feb. 02, 2010 1:58 pm

Autor: nur_jor » dt. feb. 02, 2010 2:01 pm

Autor: nur_jor » dt. feb. 02, 2010 2:33 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEESSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!
snif snif.........quin poc movimentt!!!!!!!!!!! ja marxaré aviadet i no torno a tenir internete ni ordenador a casa!!!!!!!!!! així que fins demà al matí res de res...........però a casa i al mòbil sabeu on sóc per qualsevol cosa!!!!!!!!!
he estat enfeinadeta aquest matí, a veure si ara miro algoooo!!!!!!!!!
ei nur.........pels anells no t'ha agradat cap joier de Reus??? jo vaig anar al Solanes, i potser perque les volia molt sencilles però allí ja em van estar bé!!!!!!
PAtuneeeeeeeeeeetssssss!!!!

Autor: Papallona* » dt. feb. 02, 2010 10:18 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 02, 2010 11:09 pm

Autor: tara » dc. feb. 03, 2010 12:05 am

Autor: torsaeann » dc. feb. 03, 2010 8:15 am
tara ha escrit:Hola ninetes, sento tanta desconneccio, pero entre una cosa i l'altre.....
que si a totes us va be fer dema un viena!!!!!!!!!!!!!!!!!! Podriem quedar????????????????????
Us trobo a faltar!

Autor: torsaeann » dc. feb. 03, 2010 8:16 am
Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes.......!!!! només dir-vos que GRÀCIESSSSS!!!!!![]()
![]()
M'ha comentant la Torsaeann que demà a les 19:00h la Laiac i ella hi seràn al Viena....qui s'animi estaràn allà, ok??? jo plego a les 20:30 de Reus i pujarè al gym o pujarè a sopar amb Popi, ok????
A veure si coincidim un altre dia d'aquesta setmaneta, ok????
UN PETONÀS ENORME A TOTES!!!

Autor: torsaeann » dc. feb. 03, 2010 8:27 am
Papallona* ha escrit:bunikes!! ja ha passat un altre dia!!!
bueno al final demà kedareu? jo surto a les 20hs.. ja direu si de cas...
demà anem a signar els papers al jutjat... aixxxxxxxxxxxxx
i res... avui hem tingut una sorpreseta.. ja hem triat com volem les aliances i ens les faran com volem!!! que forrrrrrrrrrrttttttttttttttt
Bueno wapes vaig a mirar els mails
un petonet a totes!

Autor: torsaeann » dc. feb. 03, 2010 8:27 am
nur_jor ha escrit:Hola!!
Entro a saludar en un flash!!!!
Tara, com estas? Que t'expliques?
Torsaeann, el fred es va aguantant... jejeje! Ahir va ser una passada al cole! Al marxar la llum dissabte es va espatllar la calefacció!! I ahir vaig passar molt fred fins que no la van venir a arreglar... ggrrr... Que vagi molt bé la tarda i el vespre amb el castell de focs!
Laiac, que no va anar bé la celebració del mig any de casats? Em sap greu nineta... Hi hauran més aniversaris a celebrar i segur que aniran millor. Muas!
Giss, m'he mirat airedefiesta, i crec que no necessito res... els cors petitons ja els vam demanar en l'altra comanda, i em sembla que ja estic. Merci!
Elxa, és festa al teu poble? Quan hi ha festa tothom aprofita per marxar, ejjeje!!
A totes, petonets i fins la nit!!
Aps!! Demà hi ha quedada-sopar? Per mi em va bé, ja direu!
Ais! I una altra coseta... la meva mama ja té vestit! Ahir es va decidir i ja va donar la paga i senyal!! I demà pel matí el meu nen es va a mirar el seu traje!!! Ais... que s'acosta!!!!!!!!!!
Petonets guapissimes!!! Fins la nit!!!!

Autor: torsaeann » dc. feb. 03, 2010 8:30 am
Giss ha escrit:Hola guapetonas! com va? ja hem likquidat el dilluns... jejeje
Jo pel tema de quedar ja vaig dir que el dia que millor em va és divendres... però si voleu quedar qualsevol altre dia m'afegeixo cap a les 20.30h o així... si voleu podem fer un viena... ja direu què.
Happi! no veas! cunatas bodas no? jejeje pero es chulo! a mi me encanta ir de boda! te lo pasarás pipa!
tara! dónde andas? descansando? prepara esa crónica ya! jajaja
Un petonet boniques!

Autor: laiac » dc. feb. 03, 2010 8:48 am