nur_jor ha escrit:nupubo ha escrit:Sí que tinc ganes de coneixer-vos i moltes... perquè ja tinc curiositat de tan llegir-vos, però avui mateix estic liada arreglant i pintant el pis aprofitant que la meva parella té festa. Ara he fet un kit-kat... Però a la pròxima si estic a Tarraco (pq vaig i vinc del meu poble...) m'hi apunto. A més a tu sobre tot tinc ganes de coneixe't pq al parlar vàries vegades doncs...
Quins fotògrafs vàreu agafar al final? A veure les sabates les tinc pq tinc el vestit si no no les hagués anat a mirar.
Doncs a la proxima si pots vine! t'ho passaràs molt be!jejeje!
Els nostres fotograf son els Division Rm http://www.divisionrm.com/ , d'aquí al foro els tenim unes quantes. Són de Reus. T'he passat una web per si vols fer-hi una ullada.
Altres fotografs que també estan molt bé son Alcolor (Salou), Joan Duch (Tarragona), Gerarg Gené (Reus), Composit (El Creixell), Carobianco (Barcelona, però es desplacen a casa teva)... i no sé quin més dir-te ara mateix!!
Quins heu mirat vosaltres? Segur que la majoria dels que t'he posat ja els coneixes! jejee!!
Aixi que pintant, eh!! No us hi canseu artistes!!
Carai gràcies noia!! Hem vist Alcolor, Joan Duch i Division rm. Aquests últims que són els que heu agafat a nosaltres no ens va agradar massa l'estil de les fotos i album. Ens agrada més l'estil de Alcolor. El que passa és que Alcolor pica alt el preu. Joan Duch normal... Ara també estem mirant fotografs amateurs (que ho fan per oci i que no s'hi dediquen professionalment). M'agradaria veure també Punt de vista i un altre que hi ha prop de casa meva a Tarraco. Gerard Gené no he vist res encara i Composit tampoc. No sé...

i no hi havia massa diferencia entre el reportatge sense pre-boda i amb!

[/URL