"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. feb. 05, 2010 1:17 pm

Ahhhhhhhhhhhhhh, li he dit, diu que perfecte, el que hem de mirar es el temps, es el que us vaig dir, el mas del meu nen es petito, aixi que hem de mirar el temps que ha de fer, per veure si podem dinar al carrer o que!!!!!!
Pero be ja ho anirem parlant!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:31 pm

torsaeann ha escrit:
nur_jor ha escrit:Happi, amunt aquests ànims guapa! Hi ha dies que s'ajunten moltes coses i se'n fan muntanyes, i avui aquest dia tan lleig no hi ajuda massa... Demà serà un altre dia, i n'arribaran de molts millors. Ja saps que ens tens aquí, eh!!

Giss, com va la búsqueda de viatge? A mi em fa un pal... m'agradaria fer petar els dits i "voilà!", que ja estés enllestit, jejeje! Vinga nineta, ja veuràs que quan ho tinguis tot lligat serà una passada!!

Ninetes, fins demà!!

Nanit!!

Petonets a totes!!

Bonica ¡¡¡que ja som divendres¡¡¡¡¡¡¡

Espero que tinguis un bon dia¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

Si!! Divendreeeees!!!
Que tinguis un bon dia tu tambe!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:31 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes...mireu el meu marcador......giss, ara ja començaré a posar-me nerviosa¡¡¡¡que fuerte¡¡¡amb 4 mesos de boda¡¡¡¡la veritat es que no m'ho puc creure.......

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

4 mesos... WOOOOOOOOOWWWW!!!
i baixant!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:38 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeessssssss!!!!
BON DIAAAAAAA!!!!!!!!!!!

quina ràbia això de no tenir ordinador!!!! ahir vaig plegar a les 14 en punt i clar....estic desconectada fins l'endemà.......però aquest finde agafaré el de la feina perque va per llarg!!!!! a més, ahir com que a les 21 ja marxavem cap a l'aeroport a buscar a muns pares doncs.....una nit bastant estressant perque arribavem a la 1 de la matinada!!!!!!

Però JA ESTIC AQUÍIIIIII!!!!!!!!!!!.......nineteeeeeeeeeeesssss...
TARAAA quina foto més xulaaaaaaaa!!!!!!!!ara miraré si ja l'has penjat!!! i t'han donat més fotos!!!?????

HAppiiiiii tontolinaaaaaaaaaa ànimuuuuuu heu près una decisió i endavant!!!!!!!! i no t'agobiis per res val?????? i si t'agobies ja ho saps, aquí estan les teves ninetes!!!!!

GIsssssss............tranqui per ho del spresupostos....!!!!!!!si ha de ser de lo más xulo perque així vas mirant on t'agradaria anar i combinacions i tot............venga ànimo!!!!!

TORSEANN preciosaaaaaaaaaaa com estàaaaaaaaaaaaaaas!!!!!!!!!! 4 MESOOOOOOOOOOOSSSS!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiii.................i no t'has d'amoinar...al contrari, pensa que en 4 mesos serà una dona casada!!!!jijijii!!!

NUR.........encara tens ganes de fer algun curs????????? així m'agrada!!!!!

ELXaaaaaaaa..........ya te valeeeeeeee, el cotxe l'hauria d'haver tingut l'any passat.!!!!!jopetaaaaaaaa

PAPALLONaaaaaaaaaaa jo segueixo preguntant, però el teu nen no t'ha dit res del traje??????????????? que treballes??????

Estiuuuuuu............hola hola!!!!

PAtunets ninetes...........entro d'aquí una mica!!! MUAAAAAAA

es fa llarg quan no tens ordenador... ais ais... pos eso, amb el de la feina, jejeje!!

i lo del curs... millor dit cursos!! 2 cursos!! no sé en què pensava quan vaig apuntar-m'hi... durant tot el mes de febrer tinc un curs telemàtic, i la setmana que ve començo un altre curs presencial a Montblanc... cada dimecres tarda fins a setmana santa!!! em moriré... buf buf... però weno, s'han de fer... paciència...

que tal tot nineta? avui divendres!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:40 pm

tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buff, ja es divendres, dilluns crec que em morire!!!!!!!!!!! I a sobre avui tinc un sopar d'una companya que plega de la feina i la veritat em fa una mica de pal, pero hi he d'anar!

No res ninetes, encara estic posant alguna rentadora, com tinc poc espai per poder estendre-la... i amb el dia que va fer ahir!!!!!!

No res que anem a fer alguna coseta, hauria d'anar a mirar una cosa d'un curs en que estic apuntada, sabes elxa, aun no he ido, pero no se si ens donara temps, i a la tarda a la pelu, a fer.me un canvi de look, ja veurem que es el que surt!!!!!

Ninetes anims a les que esteu una mica xof, ahir va ser un dia trist, pero avui ha sortit el sol, us estimo!

dilluns comences a treballar? ja saps! a acabar de disfrutar aquests dies!
avui canvi de look!!! wow!!!! a veure si no et reconeixerem!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 05, 2010 1:46 pm

ninetesssssssssss
no he tingunt ni un momenttttttttttttt aix.. entre bebes i bebes... maretaaaaaaaaaaaaa

bueno quan pugui m'actualitzo... pero

laiac.. doncs demà a casa Giss no??? torsaeann tu también???

x cert el meu ninet no te trajeeeeeeeeeeeee encara.....

tara... jo me'l vaig fer aquest tall fa 2 anys i superbé...!!! i supercomode.. estaries molt wapa!!!!

elxaaaaaaaaaaaaa a estudiar.. aix... que tens monu.. dons molt rebé això sempre es bo!!!
Estiu.. els cursos.. mira millor ara que com dius tu al juny que es kk.

nurrrrrrrrrr nena.. les aliances.. que?!!!!

bueno a totesssssss muuuuuuuuuuak

aquesta tarda vull anar a comprar-me unes botesssssssssssssss jiji
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:49 pm

elxa ha escrit:Nur que tal el curs d'ahir?

El teu nen t'ha dit algo del traje? al final a kina botiga se l'ha comprat? quins nervis!
i els cursets els feu a Reus millor per l'hora i per el xafardero no????? jejeejeje...

El curs va estar bé. L'aula virtual va anar molt bé, semblava q tingues la profe aqui a casa meva, jajajaa!!! I pinta bé el curs... és per saber utilitzar les tic amb els alumnes. A veure com anirà... que es necessita de minim un 6 per aprovar!! Ja veurem...
I els cursets prematrimonials... els farem a Reus, si si... ja estem apuntats i tot, i res, a la setmana següent a començar... ja us explicaré que tal.
Aps! I per lo del traje del meu nen no m'ha volgut dir res, només sé que el té i que és d'una botiga de Reus (per foro no vull dir on ni res... ja sabeu perquè)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:50 pm

elxa ha escrit:ah! nenes que no sé si us ho havia comentat, però ja he començat el curs d'educació infantil a través de la ioc, vaig començar dimecres. I akest finde també comença el curs de foto que m'he apuntat, però com marxem a madrid el primer dia faltarè però la setmana que vé si que hi aniré hem van dir que no hi habia problema.
La veritat que necessito estudiar, tinc mono d'estudi i també vull actualitzarme una miketa que hem dona la sensació que estic estancada jejejeje....

Elxa!! un curs d'educació infantil??? Que guai!! Si necessites qualsevol cosa o material o el que sigui... m'ho dius, eh!! Jo encantada d'ajudar!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:51 pm

elxa ha escrit:Bueno niñas, una que se despide, esta tarde no vengo a trabajar que tengo que preparar la maleta y nos iremos pronto. No sé cuando me podré conectar de nuevo, pero os deseo que tengais un buen finde, nos vemooooossssssss prontooooo.....muuuchhosssss besoss muaaaaakssssssss!!!!!!!!!!

Que vagi molt bé el finde nineta!! Fins a la tornada!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 2:26 pm

Papallona* ha escrit:ninetesssssssssss
no he tingunt ni un momenttttttttttttt aix.. entre bebes i bebes... maretaaaaaaaaaaaaa

bueno quan pugui m'actualitzo... pero

laiac.. doncs demà a casa Giss no??? torsaeann tu también???

x cert el meu ninet no te trajeeeeeeeeeeeee encara.....

tara... jo me'l vaig fer aquest tall fa 2 anys i superbé...!!! i supercomode.. estaries molt wapa!!!!

elxaaaaaaaaaaaaa a estudiar.. aix... que tens monu.. dons molt rebé això sempre es bo!!!
Estiu.. els cursos.. mira millor ara que com dius tu al juny que es kk.

nurrrrrrrrrr nena.. les aliances.. que?!!!!

bueno a totesssssss muuuuuuuuuuak

aquesta tarda vull anar a comprar-me unes botesssssssssssssss jiji

que treballes aquest matí?

i el teu nen, encara no ha trobat el seu traje? a la proxima vegada caurà, jejeje! a la tercera va a la vençuda!! no ho diuen així?

pel tema de les aliances res... perquè aquesta setmana el meu nen ha anat de tarda, i clar, no hem pogut avançar en res! una setmana fem cosetes i l'altra treballa de tarda... i pos eso, que la setmana vinent per les tardes ens tornarem a posar en tema aliances, i començarem a mirar en serio viatges... em recomaneu algun lloc on mirar?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 05, 2010 3:25 pm

Bones ninetesssss!!!!!!

Com esteu precioses????? nosaltres portem tot el dia d'aqui cap allà....bé ell al cotxe i jo d'aqui cap allà....jejejejejejejej. Hem anat a solventar unes cosetes i tan aviat sapiguem alguna coseta us ho explico.....Per cert, avui molt millor....

Elxa....uolaaaaaaaaaaa!!! estic aqui....porto uns dies que desconectada del tot....jejejejeje i tu com va per la oficina? feina o que??

Tara....canvi de look???? a veure si ens arribaràs pel-roja i amb cresta...jejejejejeje. Que t'has de canviar si a mi personalment m'encanta l'estil que portes....

Laiac.... estic bé del tot avui jejejejejeje. I tu??? que tal la feina? tot bé'

Torsaeann.....4 MESOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* MOLTES FELICITATS BONIQUETA MEVAAAAAAAA!!!!!!!

Nur...com estàs tu? jo avui bé gràcies pels ànims de veritat!!!!! per cert, que tal el curset?? jejejejeje. Segur que treus matricula d'honor...jejejeje >.-<:

Petonets a totes que vaig a fer classes....ok????

Fins a la nit!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:38 pm

Elxa¡¡¡que tinguis un bonic finde........ja explicaràs¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua ¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:39 pm

Tara¡¡¡¡a veure que et faràs¡¡¡¡¡ però segur que estaràs super guapa¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:39 pm

Laiac, marxaràs al final? un petonet
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:40 pm

Happi, que vaguin molt bé les classes super profe¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:41 pm

Papallona, no treballis tant¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:41 pm

Giss, demà al final es va quedar per casa teva? amb quina hora?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:42 pm

Nur, això del traje és normal que no et digui res...el meu tampoc m'ha dit res de res....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:43 pm

Vaig a fer un cafè amb una amiga i li donaré l'invitació....jajajajja que guay¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dv. feb. 05, 2010 8:25 pm

Hola ninetes!

M'he empanat fent l'album de fotos i mireu quina hora es!!!!!!!!!!!!!! Ja tinc la primera part llesta!

Dons ja tinc "new look", me l'he tallat curtet, tipus becam (happi ja se que no s'escriu aixi!), pero no tat estrident, ara sembla que tinc 15 anys!
Despres em faig una foto i us la passo vale, que he de marxar ja cap al sopar!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard, cuan acabi de sopar marxare! Ja direu alguna cosa de dema!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants