Autor: tara » dv. feb. 05, 2010 1:17 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:31 pm
torsaeann ha escrit:nur_jor ha escrit:Happi, amunt aquests ànims guapa! Hi ha dies que s'ajunten moltes coses i se'n fan muntanyes, i avui aquest dia tan lleig no hi ajuda massa... Demà serà un altre dia, i n'arribaran de molts millors. Ja saps que ens tens aquí, eh!!
Giss, com va la búsqueda de viatge? A mi em fa un pal... m'agradaria fer petar els dits i "voilà!", que ja estés enllestit, jejeje! Vinga nineta, ja veuràs que quan ho tinguis tot lligat serà una passada!!
Ninetes, fins demà!!
Nanit!!
Petonets a totes!!
Bonica ¡¡¡que ja som divendres¡¡¡¡¡¡¡
Espero que tinguis un bon dia¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:31 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes...mireu el meu marcador......giss, ara ja començaré a posar-me nerviosa¡¡¡¡que fuerte¡¡¡amb 4 mesos de boda¡¡¡¡la veritat es que no m'ho puc creure.......
Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:38 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeessssssss!!!!
BON DIAAAAAAA!!!!!!!!!!!
quina ràbia això de no tenir ordinador!!!! ahir vaig plegar a les 14 en punt i clar....estic desconectada fins l'endemà.......però aquest finde agafaré el de la feina perque va per llarg!!!!! a més, ahir com que a les 21 ja marxavem cap a l'aeroport a buscar a muns pares doncs.....una nit bastant estressant perque arribavem a la 1 de la matinada!!!!!!
Però JA ESTIC AQUÍIIIIII!!!!!!!!!!!.......nineteeeeeeeeeeesssss...
TARAAA quina foto més xulaaaaaaaa!!!!!!!!ara miraré si ja l'has penjat!!! i t'han donat més fotos!!!?????
HAppiiiiii tontolinaaaaaaaaaa ànimuuuuuu heu près una decisió i endavant!!!!!!!! i no t'agobiis per res val?????? i si t'agobies ja ho saps, aquí estan les teves ninetes!!!!!
GIsssssss............tranqui per ho del spresupostos....!!!!!!!si ha de ser de lo más xulo perque així vas mirant on t'agradaria anar i combinacions i tot............venga ànimo!!!!!
TORSEANN preciosaaaaaaaaaaa com estàaaaaaaaaaaaaaas!!!!!!!!!! 4 MESOOOOOOOOOOOSSSS!!!!!!! que guaiiiiiiiiiiiii.................i no t'has d'amoinar...al contrari, pensa que en 4 mesos serà una dona casada!!!!jijijii!!!
NUR.........encara tens ganes de fer algun curs????????? així m'agrada!!!!!
ELXaaaaaaaa..........ya te valeeeeeeee, el cotxe l'hauria d'haver tingut l'any passat.!!!!!jopetaaaaaaaa
PAPALLONaaaaaaaaaaa jo segueixo preguntant, però el teu nen no t'ha dit res del traje??????????????? que treballes??????
Estiuuuuuu............hola hola!!!!
PAtunets ninetes...........entro d'aquí una mica!!! MUAAAAAAA

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:40 pm
tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Buff, ja es divendres, dilluns crec que em morire!!!!!!!!!!! I a sobre avui tinc un sopar d'una companya que plega de la feina i la veritat em fa una mica de pal, pero hi he d'anar!
No res ninetes, encara estic posant alguna rentadora, com tinc poc espai per poder estendre-la... i amb el dia que va fer ahir!!!!!!
No res que anem a fer alguna coseta, hauria d'anar a mirar una cosa d'un curs en que estic apuntada, sabes elxa, aun no he ido, pero no se si ens donara temps, i a la tarda a la pelu, a fer.me un canvi de look, ja veurem que es el que surt!!!!!
Ninetes anims a les que esteu una mica xof, ahir va ser un dia trist, pero avui ha sortit el sol, us estimo!

Autor: Papallona* » dv. feb. 05, 2010 1:46 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:49 pm
elxa ha escrit:Nur que tal el curs d'ahir?
El teu nen t'ha dit algo del traje? al final a kina botiga se l'ha comprat? quins nervis!
i els cursets els feu a Reus millor per l'hora i per el xafardero no????? jejeejeje...

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:50 pm
elxa ha escrit:ah! nenes que no sé si us ho havia comentat, però ja he començat el curs d'educació infantil a través de la ioc, vaig començar dimecres. I akest finde també comença el curs de foto que m'he apuntat, però com marxem a madrid el primer dia faltarè però la setmana que vé si que hi aniré hem van dir que no hi habia problema.
La veritat que necessito estudiar, tinc mono d'estudi i també vull actualitzarme una miketa que hem dona la sensació que estic estancada jejejeje....

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 1:51 pm
elxa ha escrit:Bueno niñas, una que se despide, esta tarde no vengo a trabajar que tengo que preparar la maleta y nos iremos pronto. No sé cuando me podré conectar de nuevo, pero os deseo que tengais un buen finde, nos vemooooossssssss prontooooo.....muuuchhosssss besoss muaaaaakssssssss!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dv. feb. 05, 2010 2:26 pm
Papallona* ha escrit:ninetesssssssssss
no he tingunt ni un momenttttttttttttt aix.. entre bebes i bebes... maretaaaaaaaaaaaaa
bueno quan pugui m'actualitzo... pero
laiac.. doncs demà a casa Giss no??? torsaeann tu también???
x cert el meu ninet no te trajeeeeeeeeeeeee encara.....
tara... jo me'l vaig fer aquest tall fa 2 anys i superbé...!!! i supercomode.. estaries molt wapa!!!!
elxaaaaaaaaaaaaa a estudiar.. aix... que tens monu.. dons molt rebé això sempre es bo!!!
Estiu.. els cursos.. mira millor ara que com dius tu al juny que es kk.
nurrrrrrrrrr nena.. les aliances.. que?!!!!
bueno a totesssssss muuuuuuuuuuak
aquesta tarda vull anar a comprar-me unes botesssssssssssssss jiji

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 05, 2010 3:25 pm
MOLTES FELICITATS BONIQUETA MEVAAAAAAAA!!!!!!!

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:38 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:39 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:39 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:40 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:41 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:42 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 05, 2010 6:43 pm

Autor: tara » dv. feb. 05, 2010 8:25 pm