"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 07, 2010 7:39 am

Bon dia ninetes!!!! mireu quines hores són però esk no puc dormir més...i com tinc feina doncs he dit...per estar al llit donant tombs i pensant i pensant....m'aixeco i enllesteixo feina....

Laiac....pendoncilla....mira quines hores d'arribar, no???? jejejejjeje Ben fet...!!! ::fiestuqui:: jijijijiji. Com estàs???

Papallona....arriba...arribaaaaa!!!! no ens capfiquem amb el menjar pq sinó si que deborarem tot el que vegem....no?? Jo avui tinc calçotada i encara que em va dir que la salsa ni la tastès...jaaaa!! lo lleva claro....Yo por la salsa de calçots de mi madres..MAAATOOO!!!! *.-o-o.* jajajjajaja quin humor de bon mati a les 7:35...

Nosaltres ahir vam estar sopant i molt bé....sense tele, ni auriculars escoltant el futbol i l'ànec em va quedar de vici, però no me'l vaig poder acabar tot i esk estic perdent facultats....jejejje...però el vi...aixx mreta el vi...ens vam trincar la botella tots 2 així que jo a les 11:30 estava crokis al sofa!!!! però mira per un cop de tant en quan que ho fem, no haviem de donar explicacions i sobretot, no agafar el cotxe....doncs apa pa'dentro se ha dicho!!!!! jijijijijij

A veure com va aquesta setmana pq demà dilluns i dimarts tenim metges pel genoll i espero que no ens diguin res més greu que lo que ens van fotre la setmana passada....així que no res....Molts petonets i vaig a fer feina!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dg. feb. 07, 2010 11:31 am

Bon dia boniques!

Aix... molts gràcies per venir a ajudar-me ahir al matí! Al final els vam acabar tots nenes! sou unes craks!
De noies en vam fer 65 i de nois 50... Ja els tinc guardadets en una capsa.
Després la tara, amb aquestes manetes que té... vam començar a fer el ninot de porexpan i casi el vam vestir sencer!
Tara! ya he acabado el sombrero, queda muy chuli... després envío fotos ok? Ara me falta hacer la cámara de fotos.

Per la nit vam anar a casa de ma cosina a sopar i vam arribar a las 4.15h del matí. Ara ens aixequem...
La nit va començar molt malament... però va acabar bé.

Avui de tranquis...

Molts petonets!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:32 am

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! mireu quines hores són però esk no puc dormir més...i com tinc feina doncs he dit...per estar al llit donant tombs i pensant i pensant....m'aixeco i enllesteixo feina....

Laiac....pendoncilla....mira quines hores d'arribar, no???? jejejejjeje Ben fet...!!! ::fiestuqui:: jijijijiji. Com estàs???

Papallona....arriba...arribaaaaa!!!! no ens capfiquem amb el menjar pq sinó si que deborarem tot el que vegem....no?? Jo avui tinc calçotada i encara que em va dir que la salsa ni la tastès...jaaaa!! lo lleva claro....Yo por la salsa de calçots de mi madres..MAAATOOO!!!! *.-o-o.* jajajjajaja quin humor de bon mati a les 7:35...

Nosaltres ahir vam estar sopant i molt bé....sense tele, ni auriculars escoltant el futbol i l'ànec em va quedar de vici, però no me'l vaig poder acabar tot i esk estic perdent facultats....jejejje...però el vi...aixx mreta el vi...ens vam trincar la botella tots 2 així que jo a les 11:30 estava crokis al sofa!!!! però mira per un cop de tant en quan que ho fem, no haviem de donar explicacions i sobretot, no agafar el cotxe....doncs apa pa'dentro se ha dicho!!!!! jijijijijij

A veure com va aquesta setmana pq demà dilluns i dimarts tenim metges pel genoll i espero que no ens diguin res més greu que lo que ens van fotre la setmana passada....així que no res....Molts petonets i vaig a fer feina!!!!

Hola bonica....donc jo també me llevat molt aviat....quin rotllo.....no se que em passa que avanç dormia molt i ara no......
Nineta quin sopar que vas fer eh¡¡¡¡¡¡¡ tinc ganes de que ens diguis la noticia¡¡¡¡¡¡

MOlts petonets i que vagui molt bé la calçotada¡¡¡¡¡¡

mua¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:32 am

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSS!!!!!

BONA NITTTTTTT o BON DIA JAAAAAAAAAAA!!!!!!!!
són les 2,50.....he arribat fa una mica, però entre que he passejat a la Duna i m'he menjat els kiwis....i ara, com que tinc el portatil de la feina pos-.........aprofito a mirar què diuen les meves nenes!!!!!!!

Això està paradet desde que he marxat.....papallonaaaaaaa ÀNImUUUUUUUUU i pel ram....ves a la floristeria que t'agradi i allí t'ensenyaran un munt de rams....segur, tranqui!!!!!!

Nu res ninetes, jo he anat a sopar unes llesketes i a ballar una mica, però no gaire, no estava molt d'humor i tenia son!!!!

demà al matí m'aixecaré aviadet!!!!

MolTS AnimusSSS A TOTES, i MOLTS MOLTS PATUNETS!!!!!!!!!

Fiestera¡¡¡¡¡¡que tal com estàs? amb ressaca? mua petarda¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:34 am

Papallona* ha escrit:gràcies pels animus ninetes... aix.. no se però estic depre....
happi... jo avui no he fet molta bondat.. no tinc ganes... pero demà ja a raja tabla jopeta... amb lo que m'agrada cuinar i menjar!!! haig de comprar-me vitamina C....

torsaeann.. tas millor....????? avui hem fet feïna ehhh...Giss quants hem fet?¿?¿?

laiacccccccccccccccccccccccccccccc que vol dir que estas de soltera.. sortiras por ahíiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?¿?¿

i no res.... nur com ha anat lo de les aliances!!!

Tara.. tipa com una mitja.. aquesta es nova... mmmm qeu boooooooooooooooooo

bueno.. ara estava mirant rams per internet... porto un lio mental... bueno parlem

elxa .. segur que no pares!!

muas!

Com van els ànims avui princesa? no et capfiquis per el ram...mira jo..encara no el tinc ni se com serà ni res de res....

MIl petonets i ànims val?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:35 am

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Giss, si que t'has llevat aviat nena!! Que els findes són per dormir! jejeje... Nineta, estic molt contenta d'haver pogut venir a ajudar-te!! Que encara no havia pogut fer detallets jo! M'ha agradat això!!

Aquesta tarda al final no anirem al coso blanco... així que aprofitarem per anar en busca i captura d'aliances! A veure si per fi les trobem!!!! Que començo a estar nerviosa amb el tema... A veure si quan em torno a conectar puc dir: ja tinc aliances!! jejeje!!

Petonets a totes!! Que passeu un molt bon finde!!!!

Que tal el tema de les aliançes? vas tenir sort ahir a la tarda?

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:35 am

tara ha escrit:Hola ninetes!!!!!!!!!
Ja estic per el piset, estic tipa com una mitja, com diu la meva yaya! Aquesta nit algo light!!!!!!!!!!!!

Ninetes veig que avui hi ha poques ganes de res, jo tampoc tinc gaires ganes de fer res, intentare acabar el hoffman, a veure que surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes molts anims i parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIneta quina enveja...jo també vull fer una calçotada¡¡¡¡¡¡
Com va avui? encara estàs tipa?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:37 am

Giss ha escrit:Bon dia boniques!

Aix... molts gràcies per venir a ajudar-me ahir al matí! Al final els vam acabar tots nenes! sou unes craks!
De noies en vam fer 65 i de nois 50... Ja els tinc guardadets en una capsa.
Després la tara, amb aquestes manetes que té... vam començar a fer el ninot de porexpan i casi el vam vestir sencer!
Tara! ya he acabado el sombrero, queda muy chuli... després envío fotos ok? Ara me falta hacer la cámara de fotos.

Per la nit vam anar a casa de ma cosina a sopar i vam arribar a las 4.15h del matí. Ara ens aixequem...
La nit va començar molt malament... però va acabar bé.

Avui de tranquis...

Molts petonets!

NIneta que guay no? ara ja queda una cosa menys...que el bodatour a fet una parada però d'aqui res torna a continuar¡¡¡¡¡¡

Bueno, sort que la nit al final va acabar bé.

Un petonet i que tinguis un molt bon dia.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:38 am

Elxa, que tal por los madriles?

Un petonet petarda¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 07, 2010 11:42 am

Ninetes ja demà dia laboral i apa ¡¡¡¡ a treballar i torna a la rutina...tindriem que tenir més dies per descanssar....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 07, 2010 3:08 pm

BON DIA ninetes!!!!!!!!!

COm esteu??????quin dia més bonic que fa....mareta....avui és dia de calçotada...fijo.....i jo a caseta tancada, soleta, i rallada, que hi farem..... :-/

TORSEANN ninetaaaaaa......de ressaca res!!!!jijij vaig veure un vi asquerós sopant i després una coca-cola..que la carretara i de nit...m'adormo!!! i vam ballar un ratet,....eeiiii he enviat un mailo!!!!!!! estàs per aquí o a casa?????

HAPPI................aixxxxxxxxxx i a mi no em faràs confit d'ànec???? :-)---(-: encara estic enfadada eeee : muaahhhh : em deus un regalituuuuuuuuu!!!!!!

GISS que bien que ho acabéssiu!!!!!!!!!!!!!! a la pròxima m'hi apunto!!!!!!

TARA...i la calçotadaaaaaaaaaa.........i el dinar?? avui a descansar que demà comences a treballar!!!!!!!ho sento...jijijiji

NUR i els anells.????? ESTIU avui ma germana ha vist al teva nebodeta!!!PAPALLONAAA....tas millor???????
ELXAAAA i MAdridd!!!!!!!

PAtunets ninetes........!!!!!!!!!! em vaig a menjar postres i torno!!!!!
muaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 07, 2010 5:39 pm

TOC TOC.......nineteeeeeeesss!!!!!!!!! on sou???? a la panxa del bou que no neva ni plou......!!!!!!

jo estic al sofà, sense ganes d'estudiar ni fer res......i a la tele, moltes moltes pelis xules no fan........i em posaria a fer el hoffman de la boda o la crònica però ho tinc al meu portàtil....i al de la feina no puc fer res!!!!

grgrgrgrg aixxxxxxxxxx bueno.......que vagi bé la tarda ninetes!!!
Patunets!!!!!!1
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dg. feb. 07, 2010 6:43 pm

Ninetes! jo estava fent la siesta! m'ha despertat el telèfon! jejej bueno... ja era hora d'aixecar-se...
Ara ens mirarem un ratet els catàlegs de viatges i els pressupostos, a veure si decidim ls hotels que ens agraden i les excursions que farem.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 07, 2010 7:02 pm

Ninetes....ja sóc aqui....ja he arribat...!!!!

Com anat el diumenge???? Nosaltres acabem d'arribar i ara a la dutxa i a descansar....però vull fer unes cosetes per aqui pel computer....

LAIAC.......AQUESTA SETMANA NO SE SI ENS VEUREM, PERÒ SI TINC UNA ESTONETA PASSO I TE'L DEIXO A CASA, OK???????????? El dimarts no tenia previst anar al Viena...així que no el vaig agafar!!!!

Torsaeann.....jo ja se pq no pots dormir ara tant, és pq en 4 mesets et casessssssssssssss i inconcientment ja estàs nerviosaaa!!!!

Nur....vau tenir sort amb els anells???

Papallona...i tu el ram...tranqui que encara tens temps d'escollir-lo i mirar...i remirar!!!!!

Elxa....quan arribes????? jijijijijiiji

Ninetes....vaig a la dutxa i després torno que tinc feineta!!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 07, 2010 7:59 pm

Hola ninetes!! Com ha anat el finde?

Happi!! Com ha anat la calçotada? I… què és això d’una noticia? Fins demà ens faràs esperar?? Ais, quins nervis! I arribo tard jo!! Vau sopar amb els rende masdeu? Estan bé aquets vinets... no?? Jijiji... No et vaig poder respondre ahir, que a Reus encara no tinc internet!!

Papallona, que tal el finde? Com estan avui els ànims? Ara buscaré la foto del ram que et vaig comentar, oks?

Torsaeann, que no podem dormir? Ja afloren els nervis? Ais ais...

Laia, que tal el finde de soltera? Ais... no ens vam trobar per Reus, eh!! I això que vam rodar molt!

Tara, que tal ahir la calçotada? Que guapa que estas amb el nou look!!

Giss, que xulos van quedar els detallets!! I les fotos... que treballadores!! jejeje!

Elxa, que tal per Madrid?

Estiu, com ha anat el finde?

I bé... per totes les que em pregunteu per les aliances us he de dir que... encara no les hem trobat!!!!!!!! Vam anar a mirar només una joieria ahir per la tarda i després volia anar a Tgn a mirar-ne més i el meu nen no... i ens vam picar! I res, ja no vam voler mirar-ne més ahir. I així de morros tooooota la tarda!! I mireu, aquesta nit he somiat fins i tot amb les aliances!! M'estic estressant amb aquest tema... :--(

Petonets a totes!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 07, 2010 8:12 pm

HAPPIIIIIIIIIIII Tontolinaaaaaaaa..........ni se t'acudeixi passar expressament per casa que m'enfado eeeeeee.....si ho deia de conya, ja ho saps pitufa!!!!!!!!!!aleeeeeeee que vagi molt molt bé la setmana.......aaaaa i demà al metge...tranqui, ara ja ho teniu més o menys pait aixi que no us poden asustar amb res no¿????

NURRRRr.......donaaaaaaaaaaaaa tranquil·laaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! a veure, mentre hi hagi temps de gravar-les!!!!nosaltres les vam triar un mes i mig abans de la boda que va ser quan va venir son germà,,,...així que tranquil·la de debò1!!!!!

GiSSSSSSSs.........ja mireu excursions i tot???????però al final on voleu anar??????? a la majoria de llocs és abans de marxar que us planifiqueu el viatge i mireu les excursions......això si, si ja les heu de triar a l'agència ja és una altra cosa!!!!!ja ens diràs on voleu anar????????

Nineteeeesssssss.........a totessssss molts PATuNETTTTTSS!!!
parlem més tard!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 07, 2010 8:40 pm

hola buniques....

gracies pels anims... la veritat es que estic una depre encara pero no hi penso... suposo que hi ha moltes raons.. pero cap es molt important.. així que es una depre poc importatn... bueno.. aix.. sempre me ratllo

bueno laiac ja s'acava el teu cap de setmana de soltera segur que la setmana comença molt béeeeeeeeee

happi demà al metge nineta!!! a vere que t'explicai pregunteu-li de totttttttttttttt,, animus wapi!

Nur nena gràcies ja he vist el mail dels rams.... laiac ja se que tinc temps pero aquest dijous tinc hora amb les floristes per parlar.. i vull anar amb les idees clares!!!!

Elxa wapi.. que tal por los madriles!!!???

Giss ha kedat tot de coña... que bunic tot nenaaaaaaaaaaaaaa

torsaeann bunica gracies pels anims.. aix.. ja m'explicaras que tal tot a la feïna

Estiu nena.. que tal avuiiiiiiiiiiiiiiiiii???????????

Tara i tu?????????????? tot bé???????????

petunets wapis!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 07, 2010 9:12 pm

Papallona* ha escrit:hola buniques....

gracies pels anims... la veritat es que estic una depre encara pero no hi penso... suposo que hi ha moltes raons.. pero cap es molt important.. així que es una depre poc importatn... bueno.. aix.. sempre me ratllo

bueno laiac ja s'acava el teu cap de setmana de soltera segur que la setmana comença molt béeeeeeeeee

happi demà al metge nineta!!! a vere que t'explicai pregunteu-li de totttttttttttttt,, animus wapi!

Nur nena gràcies ja he vist el mail dels rams.... laiac ja se que tinc temps pero aquest dijous tinc hora amb les floristes per parlar.. i vull anar amb les idees clares!!!!

Elxa wapi.. que tal por los madriles!!!???

Giss ha kedat tot de coña... que bunic tot nenaaaaaaaaaaaaaa

torsaeann bunica gracies pels anims.. aix.. ja m'explicaras que tal tot a la feïna

Estiu nena.. que tal avuiiiiiiiiiiiiiiiiii???????????

Tara i tu?????????????? tot bé???????????

petunets wapis!!

NINETAAAAAA!!!!

no sabia que ja anaves a veure les floristes...........pel que fa al ram, tens raó, aniria molt bé tenir al cap almenys de quin tipus de flor vols.....només això.....és a dir, jo tenia clar que volia lliris...i a partir d'aquí elles mateixes t'ensenyen rams ja fets, o et donen idees amb la flor que tu has volgut!!!!!!!

Però tranqui, sinó, si tenen fotus que et vagin ensenyant i a veure què t'agrada!!!!!

Els lliris queden preciosos...tipu el meu....o roses molt tupides tipu bouquet també...o liliums...o una barreja.....això si, els bouquet són molt pràctics i portables!!!!!

PAtuneeeeeeets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 07, 2010 10:15 pm

laiaccccccccccc buenikaaaaa moltes gracies............ pensaré en els teus consellsssssssssssssssssss ninetaaaaa

sempre estas en tot muakkkkkkkkkkkkkk
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: tara » dl. feb. 08, 2010 8:27 am

Ninetes, ja estic a la feina, avui sera un dia dur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja veieu que a partir d'ara ja us donare els bons dies aviadet!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard que hi ha gent per aqui!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants