Autor: lamaca » dt. feb. 09, 2010 10:30 pm
Hola a totes!
Benvingudes a les noves! I a veure si us animeu a explicar alguna coseta mès. Que ens hem d'anar coneixent.
Us explico una mica la meva vida així trenco el gel, jo em caso el 14 d'agost, encara no tinc vestit, tot i que ja en tinc un parell de mirats no m'he acabat de decidir. Ens casem pel civil a ca n'Alzina mateix i els papers els tenim apunt però els hem de portar al registre civil. Espero poder anar-hi la setmana que ve que treballo de tarda.
Pel que fa al menú encara no el tenim del tot decidit, però vam fer el tast fa dues setmanes i encara no he fet cap comentari aquí. (He anat molt de cul a la feina!)
No tinc fotos però us dic el que vàrem tastar i que ens va semblar.
Aperitius
Torradetes amb escalivada i anxoves (bo, però és un plat que tots coneixem, així que poca cosa a comentar)
Roques de tardor (Boníssimes, són com unes boles de formatge recobertes amb llavors d'amapola, molt fines)
Dau de foie amb figues i kikos (Molt bo, un sabor molt diferent)
Samoises amb salsa cilantre (Són unes empanades de pasta de full farcides amb patata i cigrons o alguna cosa així i la salsa de iogurt amb cilantre, estava molt bè)
Primers
Papillote de marisc (Ens va agradar molt, va farcit amb una suprema de lluç, gambes i musclos, porta una salsa de safrà i rúcula fregida per sobre. Boníssim i un plat molt complert)
Llom de tonyina brassejada amb salsa teriyaki (Molt i molt bo, les verduretes al wok fantàstiques, però el llom de tonyina està un pel cru de dins i ens fa por que a la gent no li agradi, a nosaltres ens va entusiasmar a tots)
Chop suei de verduretes amb pop (Les mateixes verdures que amb el llom de tonyina, per tant molt bones però el pop era un pel cru)
Segons
Entrecot de bou a la llosa (Estava bè, sobretot el nou acompanyament, unes cebetes fregides, un puré de patata i una reducció de predro ximenez)
Confit d'ànec (a mi em va agradar molt, d'acompanyament portava uns fruits secs i una espècie de puré de patata)
Melós d'ibèric (la carn molt fina, es desfeia a la boca, d'acompanyament portava una pera confitada i puré) Nosaltres vam demanar el canvi d'acompanyament perquè no ens feia gaire gràcia això de les migues, però per comentaris que he llegit a la gent els encanta el plat aquest amb migues.
Pre-postres
Dràcula (em va decebre una mica, el gelat de vainilla era molt bo, però la part final pel meu gust era massa àcida, això si, és molt original i té un gust diferent)
Pinya colada (Boníssima, aquí no tenim problema, aquest està mès que clar.)
Sorbet de iogurt amb salsa de xocolata (o alguna cosa així) no ens va agradar gens, el iogurt de textura semblava nata i era massa empalagòs pel nostre gust)
Pastís
Mousse de xocolata negra (molt bo, però potser un pel massa fort, i mira que a mi m'encanta la xocolata, però després d'haver menjat tot això era massa)
Coulant de xocolata (Boníssim de gust, però a mi mi falla la presentació)
Bigueta de tiramisú (Molt bona, i la presentació fantàstica)
Bé, i fins aquí el meu rotllo del menú, espero que us sigui útil.