CHICAS DE SABADELL-TERRASSA: dudaaa!!!

bodes 10!

Re: CHICAS DE SABADELL-TERRASSA: dudaaa!!!

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 20, 2010 9:57 am

Hola noies! Us escric pq veig que parleu del Registre Civil de Terrassa..... Us explico la meva experiència, per si us pot ser d'ajuda.... Jo vaig entregar la documentació a l'Octubre de 2008, i em van donar hora per a la primera visita al Maig de 2009. Aqui vaig haver d'anar amb un testimoni. Després, a mitjans de Juny, vam haver de tornar una altra vegada a firmar les "notificacions" de l'expedient i per fi, el 31 de Juliol em van entregar l'expedient, per portar-lo a l'ajuntament on em vaig casar (em volien donar hora pel Setembre, però els vaig "apretar" i vaig conseguir cita per al 31 de Juliol).... Us explico tot aixó pq a Terrassa em van dir que entre el dia que t'entreguen l'expedient i el que et cases ha de passar com a mínim un mes!! Imagineu-vos els meus nervis, jo em vaig casar el 4 de Setembre... és a dir, l'expedient va quedar "formalitzat" nomes 4 dies abans del casament.... Pregunteu aixó dels 30 dies, per si encara és vigent, i si aneu malament de temps intenteu pressionar pq us avancin les citacions (amb una mica de morro, s'aconsegueix!)
Imatge
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: crisbert » dc. gen. 20, 2010 10:02 am

tota la raó! a nosaltres también ens ho van dir això del mes!! pero el q ens casa va dir q per això no patissim.... i pel tema morro, està clar, has d'anar amb el teu millor somriure, primer plorar una mica i si no funciona amb morro.... si més no, com a minim ho haurem inentat jejejejeej
Imatge
crisbert
:: núvia d'or

Entrades: 3094
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 12:11 pm

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 20, 2010 10:09 am

Jejeje, ens fan patir eh??? Jo es que ho tenia tot organitzat per casar-me legalment al restaurant... L'alcaldessa em va dir que no patís, que si l'expedient no estava a punt que ja vindria a fer el paripé i ja ens casariem legalment després de la lluna de mel, però aixó jo no ho volia!!! Al final per sort tot va sortir be, i vaig poder-me casar el día "B".... casament real al restaurant :-)
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: crisbert » dc. gen. 20, 2010 10:13 am

ofcourse ha escrit:Jejeje, ens fan patir eh??? Jo es que ho tenia tot organitzat per casar-me legalment al restaurant... L'alcaldessa em va dir que no patís, que si l'expedient no estava a punt que ja vindria a fer el paripé i ja ens casariem legalment després de la lluna de mel, però aixó jo no ho volia!!! Al final per sort tot va sortir be, i vaig poder-me casar el día "B".... casament real al restaurant :-)

és el nostre cas! jajajajaj encara serem "almas gemelas"! jajajajaj espero q ens surti = de be q a vosaltres!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: ofcourse » dc. gen. 20, 2010 10:34 am

crisbert ha escrit:
ofcourse ha escrit:Jejeje, ens fan patir eh??? Jo es que ho tenia tot organitzat per casar-me legalment al restaurant... L'alcaldessa em va dir que no patís, que si l'expedient no estava a punt que ja vindria a fer el paripé i ja ens casariem legalment després de la lluna de mel, però aixó jo no ho volia!!! Al final per sort tot va sortir be, i vaig poder-me casar el día "B".... casament real al restaurant :-)

és el nostre cas! jajajajaj encara serem "almas gemelas"! jajajajaj espero q ens surti = de be q a vosaltres!

Segur que tot sortirà genial!!!!! :-)ok: Per cert, com va la cerca d'hotels????
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: crisbert » dc. gen. 20, 2010 10:37 am

de moment parada!!! la noia de l'agencia ens va dir q passat festes començaria a mirar algo, tampoc li hem reclamat res pq hem anat de cul aquests dies.... però t'asseguro q hi tenim tanta confiança q aniria a qualsevol hotel recomanat x ella amb els ulls tancats :D
Imatge
crisbert

EntradaAutor: Seaweed » dc. gen. 20, 2010 5:09 pm

ofcourse ha escrit:
crisbert ha escrit:

Segur que tot sortirà genial!!!!! :-)ok: Per cert, com va la cerca d'hotels????

Hola!!!
Nosaltres estem igual!
LA noia del registre civil de navàs (que es on ens casem) diu que amb 2 setmanes abans del casament en té prou per tenir els papers... i que això de que triguen dos mesos no és així pq en un mes hopoden tenir llest si volen... així q... ens tocarà apretar!
El meu sogre es va casar fa dos anys i va tenir el mateix problema, però com que té molt de morro els va estar apretant i va arribar a temps, així que me l'emporto el dia que ens toqui signar l'expedient! jajajaja que com ja el coneixen... (el vam enviar a parlar amb la noia que ens va dir que no ens donaria temps i no sé què li va dir que va acabar dient que no ens preocupessim que tindríem els papers a temps)... a veure si és veritat pq sino em donarà algo!
Seaweed
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: cristina86 » dv. gen. 22, 2010 11:21 pm

hola!!1
el montaje de electrodomesticos...no nos dimos cuenta de cambiar el sentido de la puerta y nos vino con una rallada en la puerta asi que el sabado que viene nos van a cambiar la nevera entera y la que nos traigan ya vendra con las manetas modificadas!!!!!
veo que todas vais adelantando!!!!!yo aun estoy esperando que el fotografo nos mande las invitaciones con las modificaciones que le dijimos para darle el ok ya d una vez y que nos las mande a imprimir porque a este paso....
bueno guapis a ver si mañana me paso otro rato por aqui un besazo
Imatge
cristina86
:: núvia rookie

Entrades: 184
Membre des de: dg. set. 27, 2009 10:58 am

EntradaAutor: crisbert » ds. gen. 23, 2010 8:04 pm

és el nostre cas! jajajajaj encara serem "almas gemelas"! jajajajaj espero q ens surti = de be q a vosaltres![/quote]

Segur que tot sortirà genial!!!!! :-)ok: Per cert, com va la cerca d'hotels????[/quote]

Hola!!!
Nosaltres estem igual!
LA noia del registre civil de navàs (que es on ens casem) diu que amb 2 setmanes abans del casament en té prou per tenir els papers... i que això de que triguen dos mesos no és així pq en un mes hopoden tenir llest si volen... així q... ens tocarà apretar!
El meu sogre es va casar fa dos anys i va tenir el mateix problema, però com que té molt de morro els va estar apretant i va arribar a temps, així que me l'emporto el dia que ens toqui signar l'expedient! jajajaja que com ja el coneixen... (el vam enviar a parlar amb la noia que ens va dir que no ens donaria temps i no sé què li va dir que va acabar dient que no ens preocupessim que tindríem els papers a temps)... a veure si és veritat pq sino em donarà algo![/quote]

hem de pensar en positiu! ho tindrem tot segur :):)
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sidol » dt. feb. 02, 2010 2:59 pm

Yo tengo la prueba del menú el dia 7!!!!!!
sidol

Entrades: 67
Membre des de: dg. jul. 26, 2009 12:59 am

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 9:23 am

Bon dia noies!
sabeu d’algun lloc q facin balls de saló a Sabadell, terrassa o rodalies? fa temps q volem fer algo, (com a mínim per saber les coses bàsiques) i ara amb el casament tenim l’excusa perfecta x apuntar-nos…..
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sidol » dc. feb. 03, 2010 2:06 pm

En Terrassa hay varios sitios, uno de los mas importantes es Amics del ball, y el otro es ball vallés.
¿Alguien se ha dado cuenta que hay dos post abiertos de las chicas de terrassa-sabadell?

saludos
sidol

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 2:44 pm

sidol ha escrit:En Terrassa hay varios sitios, uno de los mas importantes es Amics del ball, y el otro es ball vallés.
¿Alguien se ha dado cuenta que hay dos post abiertos de las chicas de terrassa-sabadell?

saludos

oooh gracias! ahora los miro!!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: crisbert » dc. feb. 03, 2010 3:22 pm

nuvieta87 ha escrit:Joooo....habia escrito y no se porque no se ha grabado!!!!!!!!
Buenooo, os decia que me ha surgido una duda!!! Veo chicas en el foro que han conseguido casarse OFICIALMENTE en el restaurante de manera civil, entonces me gustaria saber que tengo que hacer o como podria conseguir hacer yo lo mismo. Yo me caso ofiacialmente el dia 15 de julio en los judgados de Sabadell y el dia 17 en el restaurante ( paripé), pero me gustaria que fuese todo el mismo dia y alli en el restaurante. Aver si alguna me puede ayudar....

Besitoss!!!

PD: llevo dsd las 10 de la mañana mirando por interné detallitos.....VOY A ENLOQUECER!!!!!!!!!!!!!

hola! no estoy segura, pero creo q es cosa del restaurante!! yo x ejemplo me caso en un restaurante en el q tienen buen rollo con el ayuntamiento y lo hacen el mismo día... pero en sitios grandes como sabadell, terrassa, etc no sé si se podrá hacer... S:
Imatge
crisbert

EntradaAutor: Seaweed » dc. feb. 03, 2010 4:09 pm

nuvieta87 ha escrit:Joooo....habia escrito y no se porque no se ha grabado!!!!!!!!
Buenooo, os decia que me ha surgido una duda!!! Veo chicas en el foro que han conseguido casarse OFICIALMENTE en el restaurante de manera civil, entonces me gustaria saber que tengo que hacer o como podria conseguir hacer yo lo mismo. Yo me caso ofiacialmente el dia 15 de julio en los judgados de Sabadell y el dia 17 en el restaurante ( paripé), pero me gustaria que fuese todo el mismo dia y alli en el restaurante. Aver si alguna me puede ayudar....

Besitoss!!!

PD: llevo dsd las 10 de la mañana mirando por interné detallitos.....VOY A ENLOQUECER!!!!!!!!!!!!!

Hola nuvieta87!
Tienen razón, depende del restaurante en el que te cases, que tenga o no acuerdo con un juez de paz o con el alcalde del lugar. Yo me caso en una masía y es así. Nos casamos ceremonia civil en la masia pero es ceremonia oficial, viene el alcalde de Navás (era uno de los requisitos que queríamos si hacíamos la boda civil...). Preguntales al restaurante si viene algun juez de paz o alcalde o si es un actor... a ver que se puede hacer.
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: Turro » dl. feb. 08, 2010 1:46 pm

Nuvieta donde has mirado las flores?? yo quería ir a Terrassa a mirarlas allí, pero tú precio no estña nada mal... En lo de las alianzas has ido al Forrellat de la Rambla?? allí suelen tener cosas muy chulas, aunque también muy caras... pero yo iré a mirar allí que por mirar no cobran! Y habla ya con Sidol y nos cuentas! yo la tengo a finales de mes y ya tengo unas ganas...
Turro

Entrades: 27
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 8:34 pm

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 2:02 pm

Turro ha escrit:Nuvieta donde has mirado las flores?? yo quería ir a Terrassa a mirarlas allí, pero tú precio no estña nada mal... En lo de las alianzas has ido al Forrellat de la Rambla?? allí suelen tener cosas muy chulas, aunque también muy caras... pero yo iré a mirar allí que por mirar no cobran! Y habla ya con Sidol y nos cuentas! yo la tengo a finales de mes y ya tengo unas ganas...

mi anillo de prometida es del forrellat :D
nosotros miramos las alianzas en el forrellat de sabadell, en el marti forrellat de terrassa y en el sola, y seguramente las hagamos en sola, nos encantaron!
Imatge
crisbert

EntradaAutor: Turro » dl. feb. 08, 2010 2:20 pm

Crisbert te las vas hacer personalizadas?? es que a nosotros nos gustaron mucho las que juntas las alianzas y se ve una palabra o una fecha. Nos dijeron que rondaban los 900 euros y que podías ir a ver como se hacían y todo!! Y eso a mi novio le gusto (todo lo que sea diferente le gusta,jeje) Nosotros iremos al forrellat esta semana o la que viene y supongo que algun sitio más. Ya te contaré!!

Por cierto, mi anillo de prometida también es del Forrellat.... ;)
Turro

Entrades: 27
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 8:34 pm

EntradaAutor: crisbert » dl. feb. 08, 2010 3:12 pm

Turro ha escrit:Crisbert te las vas hacer personalizadas?? es que a nosotros nos gustaron mucho las que juntas las alianzas y se ve una palabra o una fecha. Nos dijeron que rondaban los 900 euros y que podías ir a ver como se hacían y todo!! Y eso a mi novio le gusto (todo lo que sea diferente le gusta,jeje) Nosotros iremos al forrellat esta semana o la que viene y supongo que algun sitio más. Ya te contaré!!

Por cierto, mi anillo de prometida también es del Forrellat.... ;)

somos 2 forrellateras! jajajajaj
nos gustaron unas alianzas muy sencillas q eran como un aro, todo redondo, de oro mate y como mal acabadas, una cosa rara... queriamos algo muy finito, ya q albert no está acostumbrado a llevar anillos (como todos los hombres jejeje) y le costaba mucho verse con algo más grueso… las q comentas también las vimos, a mi me encantaban las q dices tu y las ditadas, pero eran demasiado gruesas…. ahora mi duda es: fuimos antes de la fira de nuvis y nos gustaron 2, muy parecidas, la chica nos dijo q con todo esto de la fira hacian un 20% de dto, q si ibamos (nos dio entradas) nos podía enseñar una de las q nos habia gustado con otro acabado… total q fuimos a la fira, y ni estaba la chica ni las alianzas q nos habia comentado…. asi q seguira haciendonos el 20?????? intentaremos ir esta semana a ver q nos dice
Imatge
crisbert

EntradaAutor: sidol » dt. feb. 09, 2010 8:15 am

Hola a todasssssssssss!!! Nosotros tambien tuvimos la prueba del menú el Domingo, y la verdad que , todo super bien! Asi que Nuvieta87 cuentaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jajajajajajaja!!!!!!. La verdad que cuando haces la prueba te quedas mucho mas tranquila.
Nosotros hemos reservado las alianzas en una joyeria cerca de casa, y tienen una variedad tremenda. Ya tenemos las nuestras, nos costó un poco elejir porque como hay taaaaaaaaaaantas y de tantos modelos diferentes. Bueno chicas ya nos queda menos asi que irrr contandoooooooooooo.

besotes
sidol

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants