HOLA GUAPIS,
Nenes només puc dir : IMPRESIONANTE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INCREIBLE !!!!!!!!!!!!!! VAJA HEM SORTIT ENCANTATS !!!!!!!!!
He de dir q es una experiencia molt xula, ho pasareu genial. Et sents super prota, i tot el rato la nuvia, aqui, el nuvi allà, super bè ! He de dir q el menja super , hiper mega bò !!!!!
Primer de tot , arribem i hem anat directament al saló STA YUSTA , hem trobat a la Lidia.Llavors ens ha explica't tema estovalles, q entra ...q no entra....les flors, els centres etc.... genial . Ens hem qdat amb la de color chocolata (coure) i el centre standard de la boleta de ferro forjat amb margarites blanques (pdte de rebre els altres 3 estandards q entren ) .
Llavors hem passat a la taula, genial ja muntada en vistes a la vidriera , llavors la Lidia t'explica el dossier q et donen .....amb .... fitxa de protocol, fitxa del discjokey, ficha taules amb llista de siting..... etc.....
I hem començat el tastet .... aixó qui ho vulgui extens q mo demani .... aqui al foro no penso posar cap pista ..... apareix en Carles i et porta els platets degustació, el primer, segón, postre , pastel....tot ben explica't i la Lidia apareix , i et va preguntant i apunta el q has triat .
Hem tingut molta sort, ja q hi ha agut unanimitat i bon rotllet a la hora de triar i genial, hem fet un menú super fresc i equilibrat a la resta de plats .... m'agrada !
Els postres mmmm....bonisssssims, de debò, impresionants !
I després cafes, i copa . GENIAL DE DEBÒ ! Ah, i la bodega q posen per defecte molt bè, el meu pare enten una miqueta per cursos i tallers q ha fet en bodegues i molt bè ha qdat satisfet amb el q ofereixen standard .
I després apareix de nou la Lidia q fa un contracte, sumant el preu aprox per els plats q tries, a nosaltres amb lo q hem triat ens surt un pel més economic de lo previst inicialment ..... hem agafat l'extra de carro de begudes , i beguda extra per la barra lliure, hem agafat tambè la hora extra de ball ( q si ho fas ara amb antelació ) et regalen els xurros i xocolata !!!!!!!!!!!
i hem triat tambè els menus infantils, Canalons de pollastre , i pollastre al forn amb patates, i tres boles de gelat , si el menu infantil l'agafeu per algun nen major de 10 anys , o un adolescent q sabeu q el menu normal no li agradara, comteu q val 95 euros, pq conten q menjara tambe aperitiu i el pastis de noces .
si no el menu de peques es dels 2 als 10 anys (65 euros ) i caixeta de xuxes amb algun juguet petit , i els bebes no els conten, pq consideren q porten la papilla o potito de casa , q a la llista de taules heu d'especificar si es trona o carro .
i ja està, diu la Lidia q protocol es un mes abans ....i el disckjokey et truca tambè per lo de la musica.
Es una passada ..... t'asesoren de moltes coses, i feu una llista de dubtes i preguntes , q la podeu acrivillar , jo ho he fet . si teniu algún dubte aprofiteu ......val molt aquesta noia .
Bè guapes, marxo al despatx parroquial, q el mossén del poble nostre fa uns horaris !!!!!!!!!!!!!! i aprofito q tinc a Esteve avui aqui per anar els dos juntets .
PETONS GUAPIS .
Ja sabeu si voleu detall dels plats i/o recomanacions mo dieu per privat .