"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dt. feb. 09, 2010 9:07 am

Nur, nena ja les teniuuuuuuuuuuuuuuu! m'en alegro molt!!!!!!!!!!!!!!!! Ara a per el viatge!

Happi, nena aixi que heu canviat de gym!!!!!!!!!!!!!!!! Quina força de voluntat, jo com a molt faria piscina, i reconec que a l'hivern es un pal!!!!!!!!!! Jo sempre buscant excuses!

Laiac, nena has de sopar!!!!!!!!!!! Ehhhh!

Torsaeann, aixi que aquesta tarda teatre, que guai!!!!!!!!

Elxa, como esta tu mami!!!!!!

Papallona, nena que fa dies que no parlem, a veure si ens veiem amb temps!!!!!!!!!!!!1

Giss, yo tambien odio los lunes y los martes y los miercoles...

Estiu, nena manifiestate!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 09, 2010 9:51 am

BON DIA ELXAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA:..........................

jopeta amb la mamiiiiiiiii...bueno bueno, si li van trobant el què és!!!!.......a veure si es troba millor a poc a poc...tot i això, aquest any ha passat molt que refredats han durat més de lo normal eeeeeeeeeee...cuidala moooooooooooooooooooooooolttttttttt i que faci el favor de no anar a treballar.......hombreeeeeeeeeee

aaaaaaaa per cert, ahir li vaig ensenyar al meu maridet el cotxe que us heu comprat i diu.......OStres...és una passada!!!!!! així que pa el bautizo ja saps............juas juas!!!!!

Ninetes, jo avui m'havia d'aixecar abans per dutxar-me i treure el dinar i tot i...........buaaaa m'he quedat 20 minuts més al llit, no he fet tard però després he anat com un coet!!!!! ahir ja no em vaig dutxar, i em feia un mal la panxa del romesco.......(això és que era de la sogra i clarrrrrooooo, m'havia de sentar malament....jijijijij)

Taraaaaaaa ànimuuuuuuuuuuuuuuuuuu que som dimarts........................... i que????

avui tinc els jugadors del Barça no gaire lluny....!!!!

PAtunets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. feb. 09, 2010 11:51 am

Ostres ninetes porto un mati!!!!!!!!!!!! de no fer res, la meva companya encara no ha actualitzat el que necessito i una altra feina que havia de fer tampoc la puc fer, que no funciona el ploter, aixi que aqui em teniu!!!!!!!!!!!!!!!
I a sobre m'he enterat que el dimecres 24, he d'anar a la torre agbar a fer un curs!!!!!!! Quin pal!

Elxa, ata a tu madre a la cama, esque son la repera!!!!!!!!

Laiac, jo m'escaparia un moment per veure al guardiola, es que m'encanta!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 09, 2010 2:33 pm

Hola ninetes!

Com sempre als migdies vaig amb un coet al cul… jajajjaa!!

Laiac, com estàs de la panxa?? Ais el romesco de la sogra... jejeje... quina gràcia m'ha fet!

Tara, avui t’has adormit? Ais ais... això és el temps, eh! Que ens afecta... Ara pensareu que sóc molt rara, però a jo al matí quan em sona el despertador sé quin temps fa a fora... si em sona el despertador i em llevo ràpid i sense cap problema és que fa sol... però si em costa mooooooolt llevar-me és que plou, o està núvol, o hi ha boria... i no falla mai!! Llavors aixeco la persiana i... babum! L’endevino! Ais... és que jo necessito el sol!! I quan no en fa estic rara... Vaya parrafada us he deixat anar...

Torsaeann, que guai! Avui al teatre! M’encata el Joel Joan! Ja ens explicaràs què tal la obra. Que vagi bé!!

Elxa, nena, ta mare porta 3 mesos refredada? Buf... a veure si li troben de què pot venir i es recupera! I que es quedi a casona!

Papallona, per on pares? No treballis tant!

Giss, com anem? Avui millor? Els dimarts tambe costen... però res a veure amb els dilluns! Amunt!!

Estiu, com va la setmana?

Happi, he vist que tinc un mail, vaig a veure i et responc! Serà de la notícia que ens anunciaves el finde? Vaig a veure-ho!

Res, les aliances… si nenes!! Quin descans m’ha quedat!! A la nit us passaré un mail amb una foto que he trobat per internet de les aliances que ens hem quedat, i us explicaré el què, oks? Ho prometo! Ara vaig justa de temp, i per la tarda no podré entrar perquè torno a baixar a Reus a mirar una altra agència... i en el mateix mail us esplicaré el què.

Fins la nit boniques!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dt. feb. 09, 2010 4:22 pm

Ninetes tenim una dona del temps!!!!!!!!!!!!!!!!

Nena aquesta tecnica ens l'has d'ensenyar!!!!!!!!!!!!!!!!!1

COm veieu ja torno a ser a l'ofi
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. feb. 09, 2010 5:36 pm

Si pues creo que lo tiene claro si quieren abrir en octubre, como no pongan unas cuantas flotas de chinos, lo van a tener negro!

Que es tot aixo que surt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dt. feb. 09, 2010 5:38 pm

Querrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dt. feb. 09, 2010 8:25 pm

Hola nenes! què ha passat aquí? jajajaja me parto

Com esteu? jo millor... els dimarts, com diu la nur... no tenen res a veure amb els dilluns... a més avui toca pizza i GH!!! jajajaja no sé què faré quan comenci el règim... no existeix la pizza light? sóc adicta a la comida basura!!! me encanta!!!

Bueno nenes, quan ens veurem? Jo demà vaig a Reus a donar un tomb, he vist uns vestits per les nenes dels anells més monus... i vull mirar preus per comentar-li a ma cunyada i tal. També miraré lo dels globus a la Minerva, que la Laia em va dir que els va comprar allí i li van sortir bé de preu, ja us diré quan valen i tal.

Un petonet boniques!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dt. feb. 09, 2010 8:30 pm

Laia! això de no tenir portàtil és un rollo no? et veiem menos per aquí... a veure si t'ho arreglen aviat!

Tara! qué tal la vuelta? cuesta no? bueno... ya sabes... ya irás cogiendo el ritmo...

Torsaeann! guapi! com estàs? avui anaves a mirar lo de les flors? ja ens explicaràs! aix que et queda menos de 4 mesos nena!

Nur! qué guay! ja teniu aliances! molt bé! m'en alegro.... espero ell teu mail per veure com són! ale... ara el viatge... la veritat és que es fa una mica pesat anar a tantes agències i mirar tants de preus... però bueno, després valdrà la pena!

Elxa! qué tal? yo también he recibido el mail de la fira esa en el imperial tarraco... yo no iré, pq total... lo más importante ya lo tenemos ligado, así que...

Papallona! molt de curro? al final lo de la comanda ens esperem a que arribi lo de l'Anna ok?

Estiu! desaparecida!

Happi! ahora contesto mail! me alégro de verte más animada y de que hayais podido cuadrar todo. Un beesito guapi

Petonets a totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 09, 2010 9:30 pm

Uolaaaaaa wapissssssssssss

avui pel matí molta feïna.. i ara guardia de nit.. jooooooooo.. ke poques ganes!!!

Giss x cert et vaig contestar el sms dien-te que millor esperem amb l'anna la comenda no???

bueno wapis.. vaig a llegir lo que dieuuuuuuuuuu

muak!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 09, 2010 9:43 pm

hola wapis!!!

bueno veig que han passat cosetes!!!

también veig que a marta se li ha atravesat el teclat.. pero béeeeeeeeeeeeeeeeee.. ja tenim una pagina més!!yujuuuuuuuuuuuu

Giis. :-) . aix... ja he vist que has contestat.. okis okis..

Nurrrrrrrrrr :-) .. aliances..nena... me n'alegro per tuuuuuuuuu wapi!!!

Happi :-) ... fa no res que he contestat el teu mail!!! aix.. ja m'agradaría a mi que hi hagues poliesportiu aprop de casa aixxxxxxxxxxx.. que guai!!!

Tara :-) nena.. aix.. si que no parlem.. dissabte jo ja marxava i casi que tampoc vam poder parlar!!! per cert el ninet.. ja esta fent canvis als videos....vaja això m'ha dit aquesta tarda!!

Torsaeann :-) .. nineta... com estas... aix.. la veritat es que no faig moltes hores. pero no puc connectar-me pq pediatria.. es brutal.. ningu vol estar pq es un estres.. i ami m'encanta jojojoj

Elxa :-) nena.. fa un munt que no veiggggggggggggggggg!!!!! espero que millori ta mare... mmm una al.lergia... MECACHIS... i mai ha tingut goteo nasal ni res... ka fort!

Laiacccccc :-) nenaaaaa el teu cunyat i el Pc.. mira que t'esta fent patir!!

Estiuuuuuuuuuuuuuuuu :-) ... que es de tu?¿?¿

muuuuuuuuuuuuuuuuuuuas
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 09, 2010 9:44 pm

arggggggggggggggg
demà 5 mesos!!!!
avui el ninet me diu.. saps dema kedaran 150 dies.. i jo.. asi???? no ho havia contat... jiji
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 09, 2010 10:01 pm

Hola!

Que és això? qqq? qqq? qq??... jajajaja!!

Tara, no riguis de mi!! Jajaja!! Una dona del temps? Jajaja! No és cap tècnica! Simplement que quan no hi ha sol ho “noto”... no sé perquè, però de veritat! Que rara sóc...

Elxa, jo no havia rebut això d’aquesta fira, gràcies per passar-ho! De totes maneres no sé si hi anirem... perquè tot el que he vist que hi ha ja ho tenim, així que... ja veurem. I el Corte Inglés obrirà a l’octubre? Vols dir que arribarà algun dia?? Mare meva...

Giss, que vagi bé la pizza i GH, jejeje!! Que vagi bé demà per Reus en la búsqueda de vestidets!

Papallona, quina feinada avui, i a més guardia... que vagi bé nineta!

Bé... acabo d’arribar a casa. Hem anat a veure dues agències i ens han de fer pressupost. Ens han dit que en uns dos dies ja els tindran i que em trucaran... Demà el meu nen anirà a veure’n un parell més. Jo no podré anar-hi demà perquè tinc un curset... Sabeu què m’ha passat???? Pos que em vaig apuntar a aquest curset que tracta del benestar i de la salut docent, i jo em pensava que serien xerrades i tal... i res, que ahir vaig rebre un mail recordant-me que demà comença el curs i que havíem d’anar amb roba i calçat còmode i amb una manteta per fer exercicis al terra... SOS!!! Que ens faran fer exercici??? NOOOOOOO!!!!!! : muaahhhh : Si jo sóc al•lèrgica a l’exercici i als gimnasos!! Que no em passi res demà... Ja us ho explicaré que tal si en surto viva...

Ara us passo mail de les aliances, oks?

Petonets i fins demà!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 09, 2010 10:25 pm

Ja teniu mail!!

Papallona, demà 5 mesos!!! Que fort!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 09, 2010 11:07 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeeessss!!!!!
hola holaaaaaaaaaaa...........si avui SI QUE TINC PORTATIL!!!!!!!!però no he parat fins fa mitja hora que m'he assegut al sofà i he començat a veure CAMINO....buffff, no sé si l'acabaré eeee, que m'afecta!!!!!!i em "repugna" alhora!!!!

BUENO.........què és això de qqq qqq???? vaya......
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 09, 2010 11:11 pm

NINETEEEEEEEESSSSSSS!!!!!!!!! la meva neboda ja té oficialment disfressa de VACAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!jijijijji....buscàvem la de lleó però no ha pogut ser i mireu, s'ha enamorat d'un de VACA......i està de la muerte..........a més, xara un munt i al marxar s'ha enganxat a la cama del josep i deia que no marxessim, que li donguessim la mà i anéssim cap a casa!!!!!jijijiji i que dempa l'anéssim a buscar!!!!!!! més monaaaaaaaaaaaaa..........

I res, hem dinat amb 30 minuts i sense poder ni engegar el portatil hem marxat a Reus a buscarla, després a les gavarres al drim, al carrefour, a alguns xinitus i a casa ma mare......després he anat a casa de l'altra germana i fins ara..........bufffffffff!!!!!!!! Vaya estrés........i això que estic soleta aquests dies!!!!!!!

MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 09, 2010 11:24 pm

NUR........ara et respondré, ja he vist el mail.....molt bé no???? i pel viatge, no t'amoinis ni t'agobiis, si sabeu on voleu anar ja és molt!!!!comparar preus i jata!!!

PAPALLONA.....demà 5 mesos??????? que fort.........ostres, si som 10, farà UN ANY que tenim la casa!!!!! i quin detall no??? què sapiga quants dies us falten!!!!!..................

TORSEANN...........il teatre??????? ja tens el mail amb el ram eeeeeeee!!!!!!!!!!

TARA..................ninetaaaaaaa, ja has treballat algo més aquesta tarda????

ELXAAAAA..............ya ves lo del corte inglés no???? jo no me n'havia enterat!!!! i demà tindràs feineta????o avui has dit amb la gestora....aixxx me pierdo!!!!

HAPPI.........com ha anat avui pel metge pitufaaa, ja ens explicaràs eeeee.....quina noticia....mira, me n'alegro al final!!!!

GISS...........ara els dimarts GH???????????? ostres, aquest deu estar més interessant no????vaya, almenys conec a algú més!!!!!i demà de compres??? o només ha donar una volteta!!!! molt bé!!!!!

ESTIU..........encara segueixes "ascendida" a la feina?????? com va??????

NINETES meves........demà no us podré dir ni bon dia....tinc un curs tot el matí a tgn i a les 8:30 estaré allí però sense internet!!!així que.........a veure si a la tarda parlem!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:40 pm

Ninetes....com esteu??? perdoneu que no hagi entrat abans però acabo de sortir de la dutxa i hem sopat i he dit "Les ninetes" jejejejej....com anat el dimarts??
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:42 pm

tara ha escrit:Nur, nena ja les teniuuuuuuuuuuuuuuu! m'en alegro molt!!!!!!!!!!!!!!!! Ara a per el viatge!

Happi, nena aixi que heu canviat de gym!!!!!!!!!!!!!!!! Quina força de voluntat, jo com a molt faria piscina, i reconec que a l'hivern es un pal!!!!!!!!!! Jo sempre buscant excuses!

Laiac, nena has de sopar!!!!!!!!!!! Ehhhh!

Torsaeann, aixi que aquesta tarda teatre, que guai!!!!!!!!

Elxa, como esta tu mami!!!!!!

Papallona, nena que fa dies que no parlem, a veure si ens veiem amb temps!!!!!!!!!!!!1

Giss, yo tambien odio los lunes y los martes y los miercoles...

Estiu, nena manifiestate!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jejejeje....gràcies pel mail nena...la veritat esk entre totes m'heu fet sentir molt bé,....i m'he emocionatttt!!!!jejejejje :-/

Doncs...el tema del gym...mira ara si que estic motivada....el fet de pensar que d'aqui a un any puc perdre uns quilets...em sento bé....ara he començat operación bikini i operación boda!!!! jejejejejej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:46 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes,

una altra vegada dia plujós quin fàstig! que tal el dimarts??

tara a mi también me ha pasado hoy, estaba tan bien en la cama que con la tonteria de....un poquito más.....un poquito más.....luego pum! corriendo que llego tarde!! solo he llegado 6 min tarde, pero como abro yo..........jejejejeje.......

nenes la mama encara la tinc malalta vam anar a urgencies ahir i li han dit qe no es normal que porti quasi 3 mesos refredada, te unes angines impresionants, super gordes i vermelles segons diu el metge, i li han dit que possiblement sigui o una al.lergia o sinusitis, però li van tocar el cap i com no li feia mal doncs li han dit que té més pinta de al.lergia, li han donat antibiotic i unes pastilles a veure si en una setmana millora, si nó cap al metge de capçalera. A veure com li va la setmana, li vaig dir que no anès a treballar i que va, avui ha tornat a anar.

Happi us heu apuntat al poliesportiu?? jo tinc akí a la ofi un folletó informatiu de lo que fan, està força bé, pero vaig pensar jo sola??? uf! sé que farè campana.....però si tu hi vas ara potser m'ho plantejo........ja et diré algo doncs.

Venga....plantéatelo....jejejejejje...tienes los horarios???? pq si quieres te los paso..hay un montón de actividades y en algunas que yo quiero ir también voy sola...me da palo pero tengo que quitarme la vergüenza...pero si te lo planteas podemos cuadrar horarios y en algunas si quieres podemos ir juntas!!! que te parece????

La mami encara segueix amb el "refredat"? jopeta....esk aquests temps tan raros no saps ni el que s'agafa ja....Espero que es fiqui bona molt aviat....ok???? A ver si un día de esta semana que tenga un ratejo te paso a ver y a saludarte que hace tiempo que no se nada de ti!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants