BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: Sarabia9 » dt. feb. 09, 2010 10:48 pm

Animo que vagin xarrant també totes les nuvies de lleida!!!!

salutess!
Sarabia9
:: núvia rookie

Entrades: 127
Membre des de: dt. març 24, 2009 2:52 pm

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 09, 2010 11:52 pm

Doncs nosaltres de moment ho tenim tot força parat. He decidit que aquesta setmana aniré jo, ni que sigui sola, a preguntar la informació a un parell d'esglésies i un d'aquests dissabtes abans d'acabar el mes tornar a la Catedral al meu amor, a veure què.

I pel que fa a Sant Valentí... com que les coses no estan per tirar coets (econòmicament parlant, vull dir), no farem cap escapada. En principi havíem d'anar a sopar dissabte a la nit en plan romàntic, però ens han sortit alguns compromisos... allò que dius... mai diu res, la gent, excepte quan tu tens algun plan. Aix... què hi farem. A veure si fem el soparet divendres, ni que sigui... jejejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 10, 2010 4:10 pm

A nosaltres també ens queda pendent la confirmació de l'església, que ja li vam dir l'any passat i ens va dirque sense problemes però que passesim a principis del 2010 per a reservar (que es quan té l'agenda del 2011), però no sé quan hi anirem! Perque no tornaré a Mollerussa fins al 25 de Febrer!!!! I nosabem els horaris de visita, a veure si no ens podrà atendre... espero que no s'avanci ningú!!
I pel que fa al Carnaval doncs estic de guàrdia el 13 de Febrer, però agafem el de Térmens que sempre es fa més tard (el 27 de Febrer) i ho celebrem llavors, tota la colla ens disfressem, el tema està en que no sabem de què, l'any passat ens vam disfressar de fregones (VILEDA) I vam guanyar el premi de grup!!!
Aveure com acabarà!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 10, 2010 5:04 pm

i no hi ha ningú Gemma que es pugui apropar a l'església i preguntar-vos quins són els horaris del despatx parroquial?? o inclús el telèfon i així podeu quedar amb el mossèn un dia concret que us vagi bé als dos, no?
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 10, 2010 8:04 pm

Li diré als meus pares que sempre, o gairebé sempre, van al poble (que es diu) es a dir a comprar, a fer un caferet... Que passin per alli i m'ho mirin, i si hi ha un telèfon que l'anotin i si no ens va bé els horaris, ja hi trucaré! Però tot i que el mossén ho donava per fet, i jo estic amb ell, sempre et queda allò de què si no ho veus escrit.
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: buniketa » dc. feb. 10, 2010 8:38 pm

Doncs sí, més o menys el mateix ens passa a nosaltres... i a més al maig, que és un mes ja força "especial" per sí mateix.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 10, 2010 9:44 pm

doncs res, aviam si teniu sort i podeu escollir el vostre dia als llocs que voleu!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: jo mateixa » dv. feb. 12, 2010 9:41 am

NENETES DE LLEIDA!!!!!!!

una pregunteta potser un pel "xorra" però es quen he anat a massa bodes i no se realment com va això.

A qui se l'hi dona la lligacama?

Moltes gracies! :-):-):-):
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: buniketa » dv. feb. 12, 2010 10:00 am

Hola guapa! Amb la lliga es poden fer diverses coses:

1. subhastarla entre els nois solters, així recolliu algo més de diners. Això es feia ja fa força temps; actualment ens hem anat decantant per altres opcions
2. donar-la a un solter de la festa
3. donar-la a una amiga soltera de la festa

I, evidentment, si tens més d'una persona a qui et faci gràcia donar-la, al restaurant te'n pots posar més d'una.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dv. feb. 12, 2010 10:41 am

Jo donaré dos, a una cusina meva que es soltera i sempre hem estat molt juntetes,,, i desprésa un amic del meu nen, que vamos jo crec que será el eterno soltero, i se la posaré al cap!!! que ell es molt caxondo i per a res s'enfadará, vamos coneixent-lo se la quedará al cap durant tota la boda jejejeje

Bon cap de setmana encara que glaçayt!!
Imatge
Imatge
NUVOLET
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: jo mateixa » dv. feb. 12, 2010 10:52 am

Moltes gracies!!!

Doncs si tinc dos Sorters (al menys de moment, encara falta més d'un any) un cosí meu i l'altre del meu futur.

Suposo que ho farem aixi per a regalar cosetes a membres de les dos families.

No se si ho carregarem massa tot això...

tres parelles de nuvis per donar
el ram
i dos lligacames
a part dels rams de mares, regals de pares i un detallet a la germana!
Imatge
jo mateixa

Entrades: 120
Membre des de: dt. set. 01, 2009 10:46 am

EntradaAutor: buniketa » dv. feb. 12, 2010 11:02 am

Jo de solters en principi n'hi haurà uns quants, però només pensava a fer dos regals: una a ma cusina (però es casa aquest setembre, així que res, no toca...) i una altra a una amiga que per a mi significa molt tot i que ara no sembla pas que siguem amigues... de totes maneres li vull demostrar que per a mi encara és súper important. Ja veurem si acabarem donant-ne alguna més a algun dels amics solters del nen, o al germà... ja veurem.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dl. feb. 15, 2010 6:37 pm

EIiiii si que ho tenim parat això!!!!
Nenes que tal el cap de setmana? carnestoltes??? o sant valentí?? naltres lo últim no ho celebremm, jo em vaig disfressar amb les amigues com cada any!!! aquest any de geishes molt divertit però quin fred!!!

buenooo nenes a vere si os animeu, i quin fred maretaaaa neu:-D
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 15, 2010 6:55 pm

hola nenes!!! què tal el finde?? neva per Lleida?? nosaltres acabem d'arribar de passar el cap de setmana a Bilbao, bé de divendres fins avui... ha fet un fred de cal col... jajajaja!! però ha estat força xuli! hem passat un cap de setmana romàntic i força divertit ::love::

sobre la lliga jo li vull donar al meu germà (que per la boda tindrà 16 anys) i al meu cunyat que tot i que és un ligón, les parelles li duren poc... crec que els farà il·lusió a tots dos!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dl. feb. 15, 2010 9:46 pm

Molt bé, noies! Doncs sí que ho tenim una mica parat això del post lleidatà... i això que quan el vam començar era dels que més creixía, eh? jejejejejeje... jo és que del que toca de la boda no puc explicar gran cosa més, perquè ho tinc força parat tot. Bé, sembla que he trobat un paper (bé, de fet és una cartulina) que ens agrada per a les invitacions, el color, el pes, la textura... ara només falta que es pugui imprimir amb el text i un color llampant i adient. Fins i tot m'he plantejat escriure-les totes, una a una, a mà. Ja veurem... ja us explicaré...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: buniketa » dl. feb. 15, 2010 9:49 pm

Per cert! Cadui, Nuvolet... recordeu que quan pugueu tenim alguna coseta pendent...
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dl. feb. 15, 2010 11:09 pm

Buniketa!!! Com que una cosa entre valtres (cadui i nuvolet!?) i jo qué!? sòcia fundadora del post!!! Ohhhh!! Quina envejaaaaaaa
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: cadui » dl. feb. 15, 2010 11:11 pm

hola noies, nosaltres també tenim una mica paradet el tema boda. Dissabte vinent anem a entregar la paga i senyal del restaurant i aquesta setmana suposo que començarem a mirar fotògrafs. Dijous ja vaig anar a comprar més cartró per les invitacions, però com que vam marxar divendres encara les tinc a la bossa!

Dissabte 27 el més segur que pujaré a Lleida (a passar el dia), així que si voleu podem mirar de trobar-nos.

Bona nit!!!
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 16, 2010 12:09 am

gemmaijordi2011 ha escrit:Buniketa!!! Com que una cosa entre valtres (cadui i nuvolet!?) i jo qué!? sòcia fundadora del post!!! Ohhhh!! Quina envejaaaaaaa

Gemma, si aconseguim posar-nos d'acord i quedar, seràs benvinguda!!!!! jejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: NUVOLET » dt. feb. 16, 2010 6:42 am

Jo encara no ho se si estaré per lleida el 27 potser si, si vinc per mi perfecte en trobar-nos, però jo ja us ho asseguraré mes endavant ok??? gemma i tant que quedarem amb tu también!!!
vinga noies anims que podem amb aquest fred neu:-)
Imatge
Imatge
NUVOLET

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants