"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:48 pm

tara ha escrit:Ostres ninetes porto un mati!!!!!!!!!!!! de no fer res, la meva companya encara no ha actualitzat el que necessito i una altra feina que havia de fer tampoc la puc fer, que no funciona el ploter, aixi que aqui em teniu!!!!!!!!!!!!!!!
I a sobre m'he enterat que el dimecres 24, he d'anar a la torre agbar a fer un curs!!!!!!! Quin pal!

Elxa, ata a tu madre a la cama, esque son la repera!!!!!!!!

Laiac, jo m'escaparia un moment per veure al guardiola, es que m'encanta!!!!!!!!!!!!!

Nena....ja som 2 de Guardiolaaaaa!!!! GUARDIOLA FOREVERRRR!!!! Si vas a casa dels meus papis a la meva sala d'estudi....trobaràs tot l'escriptori folrat del Pep....jajajajaj m'enrecordo que estant encara estudiant quan la carrera...feia el b"reak" i me'l quedava mirant empanadaaaaaa!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:50 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!

Com sempre als migdies vaig amb un coet al cul… jajajjaa!!

Laiac, com estàs de la panxa?? Ais el romesco de la sogra... jejeje... quina gràcia m'ha fet!

Tara, avui t’has adormit? Ais ais... això és el temps, eh! Que ens afecta... Ara pensareu que sóc molt rara, però a jo al matí quan em sona el despertador sé quin temps fa a fora... si em sona el despertador i em llevo ràpid i sense cap problema és que fa sol... però si em costa mooooooolt llevar-me és que plou, o està núvol, o hi ha boria... i no falla mai!! Llavors aixeco la persiana i... babum! L’endevino! Ais... és que jo necessito el sol!! I quan no en fa estic rara... Vaya parrafada us he deixat anar...

Torsaeann, que guai! Avui al teatre! M’encata el Joel Joan! Ja ens explicaràs què tal la obra. Que vagi bé!!

Elxa, nena, ta mare porta 3 mesos refredada? Buf... a veure si li troben de què pot venir i es recupera! I que es quedi a casona!

Papallona, per on pares? No treballis tant!

Giss, com anem? Avui millor? Els dimarts tambe costen... però res a veure amb els dilluns! Amunt!!

Estiu, com va la setmana?

Happi, he vist que tinc un mail, vaig a veure i et responc! Serà de la notícia que ens anunciaves el finde? Vaig a veure-ho!

Res, les aliances… si nenes!! Quin descans m’ha quedat!! A la nit us passaré un mail amb una foto que he trobat per internet de les aliances que ens hem quedat, i us explicaré el què, oks? Ho prometo! Ara vaig justa de temp, i per la tarda no podré entrar perquè torno a baixar a Reus a mirar una altra agència... i en el mateix mail us esplicaré el què.

Fins la nit boniques!!!!

NENA....Moltes felicitats per les aliances.....demà et contesto el mail però dir-t'he que m'han encantat!!!!! són wapissssiiimessss!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:53 pm

laiac ha escrit:NUR........ara et respondré, ja he vist el mail.....molt bé no???? i pel viatge, no t'amoinis ni t'agobiis, si sabeu on voleu anar ja és molt!!!!comparar preus i jata!!!

PAPALLONA.....demà 5 mesos??????? que fort.........ostres, si som 10, farà UN ANY que tenim la casa!!!!! i quin detall no??? què sapiga quants dies us falten!!!!!..................

TORSEANN...........il teatre??????? ja tens el mail amb el ram eeeeeeee!!!!!!!!!!

TARA..................ninetaaaaaaa, ja has treballat algo més aquesta tarda????

ELXAAAAA..............ya ves lo del corte inglés no???? jo no me n'havia enterat!!!! i demà tindràs feineta????o avui has dit amb la gestora....aixxx me pierdo!!!!

HAPPI.........com ha anat avui pel metge pitufaaa, ja ens explicaràs eeeee.....quina noticia....mira, me n'alegro al final!!!!

GISS...........ara els dimarts GH???????????? ostres, aquest deu estar més interessant no????vaya, almenys conec a algú més!!!!!i demà de compres??? o només ha donar una volteta!!!! molt bé!!!!!

ESTIU..........encara segueixes "ascendida" a la feina?????? com va??????

NINETES meves........demà no us podré dir ni bon dia....tinc un curs tot el matí a tgn i a les 8:30 estaré allí però sense internet!!!així que.........a veure si a la tarda parlem!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!

Holeeee wapiiiii!!!!

Doncs demà us envio un correu i us explico...però vaja....només us dic que hem acertat de ple en canviar-ho tot!!!! pq d'aqui a potser mes i mig l'operen i bé....ja us comentarè...
Gràcies per preguntar solet!!! muackkssss ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 09, 2010 11:55 pm

Ninetes....a totes...que demà em fico al dia amb els mails, ok???? i us explico....demà he de matinar que porto el nen a Rehabilitació, tinc classe i a més vaig a veure al diestista!!!....aixxx ja us explicarèeeeee
BONA NITTTT A TOTES!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 10, 2010 8:23 am

NINETES¡¡¡ARRIBARÉ TARD A LA FEINA AMB TANTES COSES¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 10, 2010 8:25 am

El teatre bé, l'obra va estar bé, podria haber sigut millor.

Sobre el ram no vaig tenir temps de mirar res....

Laiac, ja he vist la foto.

Elxa, cuida a la mami.

A totes les altres ja parlem a la nit¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 10, 2010 9:42 am

Ninetes....Bon dia....entro per desitjar-vos un bon dia i després quan arribi em fico al dia amb els mails....

Acabo de fer classe (a les 8:30h) i ara marxo que el Doctor m'espera....si vegeu que a la 13:00h no he donat senyals de vida és que m'ha tirat pel balcó.... :t:t: jjijiijijijiji...

Quina ventada que torna a fer avui....estic del vent del pla.....apa mira com la novelaaa!!!! :-)0(-: ho vegeu...mireu el que fa aquest vent!!!!

Petonets a totes i passeu molt bon dia....després us explico!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. feb. 10, 2010 11:21 am

Hola ninetes, estic flipant, aquest mati he enviat un missatge i no s'ha publicat :-/ :-/ :-/ :-/

No res us deia que anava al dentista, jo com la happi, pero nomes he anat a buscar l'aparell de nit!!!!!!!!!!!

I ja fins d'aqui a 6 mesos no hi he de tornar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bueno vaig a fer algo, que he estat dues hores fora!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. feb. 10, 2010 11:22 am

Jo la peli aquesta la veig veure a trossos, havia de canviar de canal, i al final vaig veure gh, quin fart de riure que em vaig fer amb la bea i el niki!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 10, 2010 1:35 pm

Ninetes....ja sóc aqui!!!! esk m'he retrasat que he anat a veure el meu patarró petit jejejejeje....Estic viva Elxaaaa!!! jejejejejejje

Com va el mati ninetes?????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 10, 2010 2:59 pm

Hola guapetonas! com esteu?
quin fred no? ja torna a fer fred! jo, quin rotllo...

Tara, así que GH eh? jejeje... yo también me reí mucho ayer.

Nenes, què us desfresseu per carnaval o feu algo especial? La rua d'aquí Tgna es una mica rollo... nosaltres no sé què farem, i dilluns festa!!!
Nur, valtros també feufesta?

Aquestatarda donaré un tomet per Reus, ja us explicaré.

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. feb. 10, 2010 3:00 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui m'he canviat l'horari, plegare a les 17h, he d'anar a comprar el regalet de la companya que marxa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happy, nena aixi que el dentista ha anat be!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nenes us deixo que ja comencen a venir.....

El meu super company, no ha anat a dinar!!!!!!!!!!!!!!! Quina pena de tio, sempre fa regim!
Imatge
tara

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 10, 2010 3:02 pm

Ah! per cert... a alguna li va bé quedar demà sobre les 19 o 19.30 com la stmana passada? ho dic per veure'ns un ratet... ja direu

Petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 10, 2010 4:31 pm

Nineteeeeeeeeeessss!!!!

entro un moment només per dir-vos HOLA....tic treballant ara, he arribat a les 16h, m'he reunit i ara obro l'ordinador!!

HA estat un dia horrible, esgotador i de nervis....fins i tot una companya de feina que m'ha vist al matí m'ho ha dit..."estàs nerviosa??? què et passa???"
Res....no és un bon dia ninetes!!!

Avui intentaré tornar a agafar el portatil de la feina....parlem a la nit d'acord???

Molt patunets nineta....tic moltt xof avui..........!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dc. feb. 10, 2010 7:50 pm

Hola ninetes ja estic al piset, jo per quedar preferiria dissabte, aquesta setmena he sopat fora 2 dies i el meu maridet es queda sol! Aixi que per mi dissabte!!!!!!!!!!!!!

Vaig a la dutxa i a fer el soparet!!!!!!!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 10, 2010 9:10 pm

Hola guapissimes!!
Vaig a sopar i despres em poso al dia!!
Muas!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 10, 2010 9:49 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
NENA....Moltes felicitats per les aliances.....demà et contesto el mail però dir-t'he que m'han encantat!!!!! són wapissssiiimessss!!!!

Merci!! I tranquil·la!! eh!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 10, 2010 10:08 pm

Hola boniques don jo igual que la Tara, prefereixo quedar dissabte.

Que tal tot?

Happi, que tal aquest mati?

Laiac, que et passa?
Un petonet boniques meves¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 10, 2010 10:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:NUR........ara et respondré, ja he vist el mail.....molt bé no???? i pel viatge, no t'amoinis ni t'agobiis, si sabeu on voleu anar ja és molt!!!!comparar preus i jata!!!

PAPALLONA.....demà 5 mesos??????? que fort.........ostres, si som 10, farà UN ANY que tenim la casa!!!!! i quin detall no??? què sapiga quants dies us falten!!!!!..................

TORSEANN...........il teatre??????? ja tens el mail amb el ram eeeeeeee!!!!!!!!!!

TARA..................ninetaaaaaaa, ja has treballat algo més aquesta tarda????

ELXAAAAA..............ya ves lo del corte inglés no???? jo no me n'havia enterat!!!! i demà tindràs feineta????o avui has dit amb la gestora....aixxx me pierdo!!!!

HAPPI.........com ha anat avui pel metge pitufaaa, ja ens explicaràs eeeee.....quina noticia....mira, me n'alegro al final!!!!

GISS...........ara els dimarts GH???????????? ostres, aquest deu estar més interessant no????vaya, almenys conec a algú més!!!!!i demà de compres??? o només ha donar una volteta!!!! molt bé!!!!!

ESTIU..........encara segueixes "ascendida" a la feina?????? com va??????

NINETES meves........demà no us podré dir ni bon dia....tinc un curs tot el matí a tgn i a les 8:30 estaré allí però sense internet!!!així que.........a veure si a la tarda parlem!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEETS!!!!!!!

Holeeee wapiiiii!!!!

Doncs demà us envio un correu i us explico...però vaja....només us dic que hem acertat de ple en canviar-ho tot!!!! pq d'aqui a potser mes i mig l'operen i bé....ja us comentarè...
Gràcies per preguntar solet!!! muackkssss ::love::

L'operen en mes i mig? Com està ell?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 10, 2010 10:23 pm

Giss ha escrit:Hola guapetonas! com esteu?
quin fred no? ja torna a fer fred! jo, quin rotllo...

Tara, así que GH eh? jejeje... yo también me reí mucho ayer.

Nenes, què us desfresseu per carnaval o feu algo especial? La rua d'aquí Tgna es una mica rollo... nosaltres no sé què farem, i dilluns festa!!!
Nur, valtros també feufesta?

Aquestatarda donaré un tomet per Reus, ja us explicaré.

Petonets!

Feu festa? Que bé!
Nosaltres no... aquest dia de lliure elecció ens l'hem posat el dimarts després del dia de la mona, així tenim un dia per païr bé la mona abans de començar el 3r trimestre... jejeje!!
Que guai nena! Quin finde més llarg, eh!!!
I que tal la tarda per Reus?
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants