NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS ABRIL 2010

EntradaAutor: Elih* » dv. des. 11, 2009 10:01 pm

Uff... 4 mesos!!! I jo a la parra!!!
Tenim restaurant, vestit, invitacions.... i prou!!! ai aia aiaaiiiiiiii.... q m'està donant el canguelu!! jejeje...

Com porteu tema detallets, viatge..??

Ptonets buniques!!!!
Elih*
:: núvia rookie

Entrades: 73
Membre des de: dc. abr. 08, 2009 11:45 am
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: ruthi » ds. des. 12, 2009 12:18 pm

Elih* ha escrit:Uff... 4 mesos!!! I jo a la parra!!!
Tenim restaurant, vestit, invitacions.... i prou!!! ai aia aiaaiiiiiiii.... q m'està donant el canguelu!! jejeje...

Com porteu tema detallets, viatge..??

Ptonets buniques!!!!

jo estic igual nena... em falten moltes cose si no sé ni per on començar...

viatge tenim més o menys clar on NO volem anar... però hi ha tants llocs macos al món!!! ara vull començar-me a mirar quan ens sortiria anar a canadà pel nostre compte a veure com ens surt... que per agència està impossibleee!!! si no acabarem fent un combinat NY+RM com moltes noies del foro...

detallets tinc un lio impresionant... no m'agrada res!!!!! i no sé què fer!!

entregues més o menys les tinc decidies, però em falta fer cosetes..

i música m'ho vaig mirant, però només tinc segura la meva entrada!!

un petonet!!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: Elih* » dg. des. 13, 2009 1:15 am

Uff... em sento súper identificada amb tot el q dius...

En qualsevol cosa tinc clar el q no vull, però no trobo el q... Quin rollu...
Avui m'he esclarit amb el tema viatge, i al final (dilluns concretem) farem les Maldives!!! ueee... Un tema mig-solucionat!!! jejejej.... Q tela! sembla tonteria xo és un gran maldecap, tothom diu q ha de ser un viatge especial, q no l'oblidis... i acabes fet un embolic!!!

Però crec q vaig molt a poc a poc...

Ànims bonica i nosaltres podem!!!!
Elih*

EntradaAutor: ruthi » dg. des. 13, 2009 11:25 am

maldives??? nena que xulooo!!!

per cert... tu què tens pensat fer de detallets??? jjo estic amb un embolic... :star::

petonets
ruthi

EntradaAutor: miriam1986 » dg. des. 13, 2009 1:11 pm

hola noies, jo nomes tinc, restaurant+ esglesia+ detallets+vestit, sabates i vel nuvia, i també estic una mica dels nervis. Demá anem a l'agencia de viatges, que per sort sabiem desde feia molt de temps que voliem anar a Mexic, concretament anirem a Rivera maya. El tema dels detallets es una mica embolic, pero hi han catalegs on hi ha de tot, no us agobieu. Nosaltres al final vam escollir això, ja em direu si us agraden. Ho vam trobar practic.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. des. 14, 2009 11:46 am

Miriam, és molt bonic i útil, no es el típic regalet que es queda a la vitrina ple de pols!!!! Només ens ho vam mirar també!!!

Jo tinc esglèsia-curs prematrimonial-restaurant-detallets-invitacions-fotograf....... i ens falta música-concretar video-sabates núvia- roba interior- vestit nuvi i complements-.....no sé
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: ruthi » dt. gen. 05, 2010 12:31 pm

guapessssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 3 mesosssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mare meva... quin desastre..... em queden taaaaaaaaaaantes coses!!!!!!!!!!!!!!!!! :star:: :star::
ruthi

EntradaAutor: miriam1986 » dl. gen. 11, 2010 3:02 pm

Hola noies, com ho porteu??jo em pensava que estaría més nerviosa, pero estic força bé! no us diré que no tinc el gusanillo, però no m'he quedat calva dels nervis, almenys de moment,jeje
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: Elih* » dt. gen. 12, 2010 12:46 am

Ai, aia aiiiiii.... ·3 messos i jo encara no sé q possar de detallets pels homes...

Jo si q em començo a estressar!!!! jejejeje

Molts petonets i ànims boniques!!!!
Elih*

EntradaAutor: miriam1986 » dv. feb. 05, 2010 3:09 pm

Hola noies d'abril!!! com anem?? jo super bé, ja només ens falten quatre detallets. Els dels pares i muntar el ram de chupa chups. Els de les mares ho tenim bastant clar uns rellotges personalitzats amb fotos de nosaltres amb elles quan erem peques. Ens ha semblat original, perque tothom els hi dona rams de flors :-()-) , que us sembla??
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: ruthi » dc. feb. 10, 2010 11:34 am

Molt bé miriam!!! molt original!!!

ais jo la veritat és que tinc dies... dies que estic atacadíssima i dies que estic passota total...

pero bueno... a poc a poc ho farem tot!!

muaaaaa
ruthi

EntradaAutor: miriam1986 » dc. feb. 10, 2010 3:51 pm

Anim ruthi!! a mi em passa com a tu tinc dies de tot, ara estem repartint les invitacions i ho trobo un rollo...pero bueno, m'animo sola pensant que ja en tenim la meitat repartides, i diumenge fem dinar familiar per el cumple de l'avi i en repartiré quasi ben bé l'altre meitat. Tinc unes ganes de treureme-les de sobre!!jeje.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. feb. 15, 2010 10:11 pm

Hola wapetes!!!!

Ja vaig veient tots els vostres progressos, noies no ens queda res!!!!!!!

A mi em pasa com a vosaltres, hi ha dies que no puc ni dormir només de pensar amb els preparatius i hi ha dies que ni hi penso amb la boda, peroooooo..... de repent em ve al cap i altra vegada a pensar que ens falta ultimar.
Avui mateix em comprat el regal pels pares, unes carteres de pell Guess i els hi hem fet una placa de plata amb els nostres noms i els hi enganxarem a la solapa de dins....almenys ho farna servir.

Anims que també es bonic això de fer preparatius.
Ah per cert, encara em queden 4 invitacions......uuuuuufffffffffffffffffffff no m'ho pensava pas que fos tan pesat això de repartir, per a mi a sigut el pitjor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Elih* » dl. feb. 15, 2010 10:20 pm

Huola maques!!!!! ai ai aiiiiiiii q ens queda res de res!!!!

Jo también tinc dies de tot, xo avui és un d'aquells del nus a l'estomac i de "no sé si arribaré a fer tot el q vull", espero q demà em toqui el "pasotilla"...jejejjej...

Com és aixó del rellotge amb fotos si no és massa preguntar, q jo amb els pares-mares dubto...

Molts petonarrus i ànims abrileres q podem!!! ;)
Elih*

EntradaAutor: Seaweed » dt. feb. 16, 2010 3:26 pm

Hola noies!
Ostres no m'enrecordava d'aquest post!
Com ho porteu tot???
A nosaltres ens queda el tema tabac i el detallet d'un dels pares (els fem diferents... ) Al meu li hem comprat una ploma (que sempre està signant papers i coses del negoci...) i al sogre li comprarem un encenedor (un zipo), que els col·lecciona, així q... segurament aquest cap de setmana ja el comprem.
A les mares els hi fem una orquidea a cada una.
De detallets fem un portaespelmes de vidre amb l'espelma a conjunt amb les estovalles del banquet (les estovalles són de color rubí, i les espelmes n'hi ha de granate, vermell i taronja).
Ens queden els detallets dels nenes (q per sort en tinc pocs) i comprar les xuxes que les vull posar a l'hora del ball a la barra lliure...
también em queda fer el ram de xupa xups i crec que ja està!
Seaweed
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: miriam1986 » dt. feb. 16, 2010 4:01 pm

Elih* ha escrit:Huola maques!!!!! ai ai aiiiiiiii q ens queda res de res!!!!

Jo también tinc dies de tot, xo avui és un d'aquells del nus a l'estomac i de "no sé si arribaré a fer tot el q vull", espero q demà em toqui el "pasotilla"...jejejjej...

Com és aixó del rellotge amb fotos si no és massa preguntar, q jo amb els pares-mares dubto...

Hola! lo del rellotge amb la foto ho vaig dir jo, ho he vist al fujifilm però encara he d'anar a encarregar-ho. És un rellotge de paret, em sembla que pots escollir de fusta o metall, pero no m'en recordo, i te'l personalitzen. Nosaltres hi posarem una foto de nosaltres quan erem pekes amb les nostres mamis. Espero que els hi agradi, es que volia fer alguna coseta diferent a un ram de flors, no hi tinc res en contra de les flors, pèrò volia algo que els hi dures més.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: miriam1986 » dt. feb. 16, 2010 4:25 pm

Noies el meu xicot i jo ens estem calentant el cap amb la musica dels regals i no en trobem cap per al seu pare i el meu avi. Vosaltes als pares els hi fareu algun detallet??quina música ficareu?? es que estem perdudisiiims!!
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: Elih* » dt. feb. 16, 2010 11:25 pm

miriam1986 ha escrit:
Elih* ha escrit:Huola maques!!!!! ai ai aiiiiiiii q ens queda res de res!!!!

Hola! lo del rellotge amb la foto ho vaig dir jo, ho he vist al fujifilm però encara he d'anar a encarregar-ho. És un rellotge de paret, em sembla que pots escollir de fusta o metall, pero no m'en recordo, i te'l personalitzen. Nosaltres hi posarem una foto de nosaltres quan erem pekes amb les nostres mamis. Espero que els hi agradi, es que volia fer alguna coseta diferent a un ram de flors, no hi tinc res en contra de les flors, pèrò volia algo que els hi dures més.

Moltes gracies!!! es q a la meva mare els rams de flors mai li han acabat de fer el pes, pq diu q li dona llàstima q es facin malbé, i aleshores en té, peró plantades...jejeje... I aleshores buscava alternatives.
M'ho miraré a veure q tal és... peró fins i tot he pensat de regalar-lis un cap de setmana fora i així es desestressin de preparatius!!! ;)
Elih*

EntradaAutor: ruthi » dv. feb. 19, 2010 1:36 pm

hola guapes!!!! ho teniu tot súper controlat!!!!! nosaltres als pares i als avis no els fem res el dia del casament...

voliem fer poca cosa, i fem els regals justos... i després els regalarem l'album a cada un!

he llegit per algun post que pels avis queda molt bé la conço de "Cuentame"!!

A mi encara em queden invitacions també nenes... és pesadíssim!!! :star:: :star::

bueno... i res, quatre coses més... decorar els detallets, 7 rams de xupa-xups, tems ram i "anillero", roba interior, taxi, i altres cosetes!

entretinguda estic... :-)ok:

petonets cuques!!
ruthi

EntradaAutor: miriam1986 » dv. feb. 19, 2010 3:22 pm

Hola noies, no se si us ho he dit, però ja tenim encarregades les aliances, ja dormo una mica més tranquila perque només em falta anar a la floristería i els detallets dels papes i les mames, que ja ho tinc bastant clar, almenys les mames. Allò que us preguntava de la música per als pares, al final posaré la de por ti del canto del loco, que el meu xicot diu que es molt lenta i que tothom plorará, però no se m'acut res més, i paso de escalfar-me més el cap, que us sembla la canço??
Imatge
miriam1986

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants