"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dj. feb. 11, 2010 12:09 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!

Ja som dimecres uf! que rapid que passen els dies deu meu!

Laiac jo també vaig veure ahir Camino, uf! quina plorera que vaig tenir, vaig marxar a dormir amb uns ulls........i es lo que tu dius senties pena però ràbia a la vegada, jo de veritat que no entenc a akesta gent, són per ficar-los amb manicomi.

Nur t'he contestat al mail, :-)ok:

Papallona nena MUCHAS FELICIDADESSS!!!!!!!! vaya marcador de 5 mesecitos uuuoooo!!!!!!

Nenes us tinc que deixar corrents, avui no crec que pugui conectarme gaire puja la noia de la gestora, i a la tarda tinc consulta!!

Ptonsss

tiaaaaaaa como bjannnn.. ke miedooooooooooooooo

uff.. a mi se me quedó un mal sabor de boca cuando vi CAMINO pufff

nenaaa que ja esta la comanda uooooooooooo
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dj. feb. 11, 2010 12:11 pm

tara ha escrit:Jo la peli aquesta la veig veure a trossos, havia de canviar de canal, i al final vaig veure gh, quin fart de riure que em vaig fer amb la bea i el niki!!!!!!!!!!!

jo a la gurdia también vaig veure el GH.. estavem els ambulcieros i jo partint-nos.. i l be i el nikki quan van nominar a la noemi. buaf... son la leche...
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 12:42 pm

PAPALLONAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!! huolaaaaaaaaaaaaaaaaaa quants dies!!!!!!!!!! com estàs????? com va?????????????

ala ala ala....hi ha moltes embarassades, i molts bebés..............tu assisteixes algun part.????????????? aix que xulo!!!!!!!!!!!!!!jijijjiji pa que vols un nen si cada dia ens veus quaranta mil no???? jiiijij
ara per ara, el meu bebé és la meva gosseta....tenim unes xarreres ella i jo a la nit aquesta setmana que estic sola!!!!

I ja teniu pedido??????? què vau demanar??????? aix aix jo lo quiero ver"!!!!!!!!

i el curs.....res nena, que al final ens ho van comptar com a reunió.....ja que tot el matí ens van estar explicant com funcionava un aplicatiu per fer plans d'estudis!!!!jijjiji divertido no???

nevarà???????? farà fred?????????? aix que al final em quedaré a caseta, estudiaré un ratet i després....em seguiré quedant a casa o treuré el cap per verue la rua de Carnaval del Morelll.....però jo també vull veure a l'altra petita amb el meu disfras de vacaaaaaaaaaa........jijijijiij !!!aixxx no puc passar de cap manera per bluethoot la foto de la nena del mòbil a veure quan puc"!!

PAtunet ninetaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 12:43 pm

elxa ha escrit:SSSSSSSSSSIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

que guai que guai que ya he llegado el pedido de Julio!!!!!!!! iré a treure €€!

neni como estás hace dias que no hablamos????

la verdad que sí eh! la gente no sé donde ve la crisis pq en la consulta nosotras no paramos de tener embarazadas! es una locura, el 2010 estará lleno de niños!

eiiiiiiiiiiiiiii saps que van dir per la tele?????????? que com molta gent està al paro....pos abans de començar a treballar, si tenien pensat tenir un crio, pos es queden embarassades perque així es poden quedar a casa cuidant-lo i no pagar guarderies!!!!! si si.............

alaaaaaaaaaa pos ya sabes..............en julio eeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!

PAtunets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 1:41 pm

Hola noies ja he sotit de la reunio, quin pal, que ara posa, que araa treu, que aixo no m'agrada, que ara si, quina indesicio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aburrida estic ja de la web, fa casi un any que li estem donant voltes, a l'estiu l'actualitzo i ara diuen que ja esta passat, i clar que esta passat, fa mes de 6 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buuuuuuuuffffffffffffffffffffffffff!

Bueno nenes ja queda poc per anar a dinar, aixi que parlem aquesta tarda!!!!!!!!!!!!

Papallona nena, dissabte pots quedar!!!!!!!!!!!!!!!! que fa molts dies que ens veiem pero es "visto y no visto"!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 1:57 pm

Nineteeeeeeesssss!!!!!

siiiiiiiiiiiiiiii dissabte al matí quedem un ratet??????????????????

Noies, avui no agafo el portàtil de la feina, que no puc sempre i encara em diran algo!!!! espero que mun cunyat ja tingui el meu ordenador......sinó faré descans de portàtil.....però sense vosaltres....m'aburriré!!!!
per si ja no parlem més avui......molts patunets ninetes, i qualsevol novetat supermega novetat....ja em trucarieu no??????????

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEETEs precioses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 2:00 pm

tara ha escrit:Hola noies ja he sotit de la reunio, quin pal, que ara posa, que araa treu, que aixo no m'agrada, que ara si, quina indesicio!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aburrida estic ja de la web, fa casi un any que li estem donant voltes, a l'estiu l'actualitzo i ara diuen que ja esta passat, i clar que esta passat, fa mes de 6 mesos!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Buuuuuuuuffffffffffffffffffffffffff!

Bueno nenes ja queda poc per anar a dinar, aixi que parlem aquesta tarda!!!!!!!!!!!!

Papallona nena, dissabte pots quedar!!!!!!!!!!!!!!!! que fa molts dies que ens veiem pero es "visto y no visto"!

nenaaaaaaaaaaaaa la web?¿¿??? i en sis mesos està passada???????????????? jopetaaaaaaaa..............on treballo jo el gerent és el nostre jefe en qüestio calerons, drets i aquestes coses!!!! no fa res més que no sigui fer una firmeta i jata!!!!!!!!!!!

PAtunetsssss!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 11, 2010 3:19 pm

Ninetessss....bonesss que tal esteu????? jo gelada del tot ;-):// encara haurem d'agafar els esquis...jejejejej!!!

Veig que ho teniu això bastant animadillo, no??? molt i molt bé....

Elxa...que fas amb la báscula????? només de pensar que entrava algu a la oficina i tu allà ....Ieppp que tal?? no res aqui pesant-m'he!!! me partooooooo >.-<: >.-<: com va tot???

Tara....que no vas deixar el mal de cap al creuer???? penso que avui estem totes dues = amb el cap....podria tenir un botó que te'l treus el deixes i mentres no passa el mal de cap no cal que l'agafissss :star:: :star::

Ninetes...com es presenta carnaval i sant valentin?? veig que la najoria no ho celebreu...Nosaltres el disssabte ens quedarem a caseta al sofà i després potser pujen uns amics a sopar, no ho se encara i el diumenge farem un dinar xulo però ja està!!!

Quan torneu a quedar ninetes????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dj. feb. 11, 2010 4:45 pm

Hola guapes, ja socccccccccccccc aquiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

El meu gerent es gerent, pero aixo de la web ho supervisa ell i estic fins els collo............!
Encara que avui estava simpatic, perque es la cosa mes sosa que et pots trobar!

El mal de cap, si la veritat es que el podria haver deixat alla!

Bufffffffffff, acabo de berenar, la companya que marxa dema, ha portat una musse de chocolata, mmmmmmmmmmmmmmm bonissima!!!!!!!!!!!!!!! I hem anat a la cafeteria a berenar!

Bueno vaig a fer algo, que sino!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 11, 2010 11:35 pm

Nineteeeeeeeeessssss!!!!!

ja estic aquíiiiiiiiiii i amb portàtil arreglattttttttt........bé, això se suposa perque fa no gaire se ma parat i se ma posat tot negre!!!!aix aix aixxxxxxx!!!!!!! però per araaaaa!!!!!

avui un dia més, ha estat esgotador, no hem parat...hem tornat a buscar a la meva nena, la petita de reus al cole, i hem estat a casa ma mare mentre acabava un pastís per mun cunyat, l'hem agafat i cap a donar-li el pastelituuuuuu......això fins les 9 o així,,,,,i quin freeeeeeeeeeeeed que fa avuiiiiii!!!!!!!!!!!!!

_Nineteeeeeeeeeeeessssssssss avui ha estat impossible.............però qui vol quedar dissabte??????????us va bé??? així ens veiem un ratet!!!!!!!!ja que els dissabtes són algo més tranquil·lets!!!!!

Bueno ninetes.......al pas que anem, jo crec que també em quedaré a caseta per carnaval...amb aquest fred!!!!!!

eeeeeeeeeeeeee he pogut passar la foto de la meva neboda al portatil, ara us l'envio!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSS
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » dv. feb. 12, 2010 12:13 am

Hola guapetonas!

Ahir no vaig tenir temps d'entrar... i avui mireu quines hores... hem anat a sopar amb les de la feina, i ara arribo a c asa i dic vaig a veure a les neves ninetes... a veure què diuen.

Així ens veiem dissabte un ratet no? al viena? o a casa d'algú? Bueno, ja direu... que guay! celebrarem el teu cumple Tara! y Elxa tu tienes cursillo no? jo... tenemos algo que darte!

Doncs ahir vam anar a donar un tomb per Reus. Vaig comprar els globus a la Minerva, per a la que l'interesi són baratets: un paquet de 100 = 4.80€ i els paquets de 20 = 1.20€

Després vam mirar vestidets per les nenes... i como no, con la vista que tengo... me fui a fijar en el más caro... nenas! el vestido era de Christian Dior! i la talla de dos anys valia 376€!!! i el de la talla 6 per la meva neboda cinc-cents i pico saps? vaig flipar una miqueta. Vaig mirar d'altres però és clar, era una botique... i tot ronsava el mateix preu.
No res... miraré en altres llocs. Laia, el que portaven les tevers nebodes d'on eren? els vull una mica d'aquell estil.

Aix nenes... demà carnaval al cole... m'espera un dia que no veas! fem una rua per la rambla. Ja us explicaré. Dissabte si fa aquest fred també em quedaré a casa.
Quin fred no? diuen que vindrà més fred encara! i que el Març serà molt fresquet també. Vaya rollo...

Bueno nenes, després de posar-me al dia i de beure'm el mojito que m'avaba de preparar el meu nen... marxaré a dormir. juas juas

Petonets a totes!
Giss l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 18, 2010 3:06 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dv. feb. 12, 2010 8:20 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!

Estic escoltant a la radio "es tard" dels gossos, la ultima canço que van posar el dia de la boda i m'he emocionat, que bleda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elxa gracias por gravarlo, los del video ya no estavan y es lo unico que tengo!!!!!!! Evidentment tambe gracies a tu papallona tambe per tots els videos, i a la resta per les fotos, ja sabeu que us estimo..........(ho sento estic "en esos dias" i estic una mica toba i a sobre avui marxa la meva companya i bufffffff no se si plorare!!!!!!!!!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 12, 2010 8:32 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 12, 2010 8:29 am

Bon dia boniques¡¡¡¡
Avui l'ordinador no m'agafaba internet i ara no tinc temps d'escriure¡¡¡¡
Vaig a la feina i a la tarda entraré per veure com quedem per demà val?

Us estimo i bon dia¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 9:58 am

BON DIAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!

Cooooooooooooooorrren, cooooooorren pels carrers cooooooooooooorren, paraules que no s’esbooooooooooorren,imatges que no se’n van!!!!

M'encanta aquesta cançó.....i amb macaco.....uf uf uf!!!!!!

Si si, la última cançó no s'oblida tampoc eeeeee, i això que nosaltres tampoc la vam demanar!!!!!!! mira....jo va ser la de la " te escribo poemas de mi puño y letra, te envio canciones de ....." i mira....no és el boig per tu o així que són més catalanes però jo cada vegada que l'escolto em fa un no sé què a l'estómac i m'enrecordo d'aquell moment.......va ser preciós!!!!!! bé........la gent se't tira damunt, però va ser genial!!!!!!
aixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!!!!!!!!!!!

REs ninetes........que estem tovetes no????????????????

PATUNEEEEEEEEEEETSSS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dv. feb. 12, 2010 11:14 am

Ninetes avui estic tenint un dia.. que no aguantare, ara mateix em cauen les llagrimes, llegint les vostres paraules, he rebut dos regalets un de una amiga i l'altre dels meus companys, buffff quin munt d'emocions! i la companya que es despedeix avui!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 12, 2010 12:53 pm

tara ha escrit:Ninetes avui estic tenint un dia.. que no aguantare, ara mateix em cauen les llagrimes, llegint les vostres paraules, he rebut dos regalets un de una amiga i l'altre dels meus companys, buffff quin munt d'emocions! i la companya que es despedeix avui!!!!!!

nena gaudeix de totes les emocions que es molt bonicccccccccccccccc... bunikaaaaaaaaaaa que tu lo vales!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 12, 2010 12:54 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes, ja som divendres!!!!!!!!! que bien, que bien!

Giss pleeeeeeasssseeeeeeeeee los nombres, has puesto dos nombressss!!!!!!!!!! cambio, cambio!! Yo no podré veros este sabado :-( ya sabeis que no puedo faltar al curso de foto y no acabamos hasta las 14h, pero kedaremos la semana que viene entre semana no?

tara niñaaaaa, hoy se va tu compi, no llores que tienes que ser fuerte!!
el video no es que se vea muy bien, pq lo hice con la camara de fotos, pero algo es algo así teneis un pequeño recuerdo de vuestro ultimo baile....aix...que me emociono yo ahora....!!!!

menos mal que está el superradas elxa.. pq yo a veces tampoco me doy cuentaaaaaaaaaa aixxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 1:31 pm

Ninetes!!!

entro un momentet però aviat r....quin mati, tinc el cap com un bombo!!!!!

Taraaaaaaaaaa, regalitus de cumpleeeeeeeeeeeee??????? que guaiiiiiiii!!!!!! i aixxxx, no estiguis tan tovetaaaaaa, però també és bo eeeeeeeeeeeeeee, jo avui tic.....xof....però com semrpe ultimament....tinc unes ganes d'arribar a casaaaaa...tot i això, ara a les 3:30 surt la meva neboda i el meu nebot pel morell disfrassats i els anirem a veure, així que.....jo que per celebrar algo volia anar a dinar porai.....em menjaré peixet i una amanida a casa, sinó no arribem!!!!!!!

Nineteeeeeeeeessssssssssss, com quedem dema??????????????????? jo tinc el maridet dormint, a casa impossible!!!!!!! fem doncs un viena a les 10:30???? o 11??????? ja direu d'acord?????????

nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees PATUNETS a totes!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 1:33 pm

NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

Va per tu TARA, me l'acabo de posar per despedir el matí!!!!!!!!!!bé, l'estic escoltant ara!!!!

PATUNETS!!

http://youtube.com/watch?v=xUauOjvlB9o

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 12, 2010 1:44 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!

entro un momentet però aviat r....quin mati, tinc el cap com un bombo!!!!!

Taraaaaaaaaaa, regalitus de cumpleeeeeeeeeeeee??????? que guaiiiiiiii!!!!!! i aixxxx, no estiguis tan tovetaaaaaa, però també és bo eeeeeeeeeeeeeee, jo avui tic.....xof....però com semrpe ultimament....tinc unes ganes d'arribar a casaaaaa...tot i això, ara a les 3:30 surt la meva neboda i el meu nebot pel morell disfrassats i els anirem a veure, així que.....jo que per celebrar algo volia anar a dinar porai.....em menjaré peixet i una amanida a casa, sinó no arribem!!!!!!!

Nineteeeeeeeeessssssssssss, com quedem dema??????????????????? jo tinc el maridet dormint, a casa impossible!!!!!!! fem doncs un viena a les 10:30???? o 11??????? ja direu d'acord?????????

nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees PATUNETS a totes!!!!!!!!!!!!!!!!

ales 10.30 al vienaaaaaaaaaaaaaa ueeeee
jo si que puccccccccccccc ijiji
i tinc novetatsssssssssssssssssss
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat