"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 12, 2010 1:46 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!!

Va per tu TARA, me l'acabo de posar per despedir el matí!!!!!!!!!!bé, l'estic escoltant ara!!!!

PATUNETS!!

http://youtube.com/watch?v=xUauOjvlB9o

aixxxxxxxxxxxxx
m'encantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
cada vegada que l'escolto veig el vostre ballllllllllllllllll

!!!!!!!!!!Què bonic!!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 12, 2010 1:47 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!

Be per mi no gaire, ja m'he aixecat amb mal de cap, imagino que deu se de l'aire, i a sobre em fa mal un ull, m'ha sortit un granet o un mussol petit i em fa mal!!!!!!!!!!!!!!!

I a sobre a les 12 tinc reunio amb el sr. gerent, les ganes que en tinc!

Bueno ninetes parlem mes tard!!!!!!!!1

nenaaaaaaaaaaaaaaa.....
mals de cap.. mussoll.. com vas de vitamines?¿?¿?¿?

em fas patir.... fan molt de mal..
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 6:21 pm

Nineteeeeeeeeesss!!!!

ostres!!!si que no funcionava abans eeeeee..........avui a les 15:30 estava morta, però morta morta, no obstant els meus nebodets sortien pel poble i he anat a veure una vestida de dimoni, i l'altre de graella (anaven de calçotada tot el cole) i els hem vist, quatre mil fotos (el que tenen les reflex que pots fer quaranta mil fotos al moment)!!!! i cap a casa, que jo m'havia d'estirar un ratet!!!!!!!!!

Papallonaaaaaaaaaaaaaa, m'has de recomanar JA unes vitamines!!!!! que no posin nervios com el pharmaton!!!!però algoooooooooo que a més estudiant..........!!!!!!

i res, ara m'he despertat i nirem a donar un tomet....i després, em torno a quedar soleta!!!!!snif snif....tot i que no tinc ganes de fer res,,,,,,!!!!!!!!!

Bufffffffffff quin pal que es he fotut no????????????????

IMPORTANT!!!!!!!!!!!!! a les 10:30 al VIENAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 12, 2010 7:17 pm

okis
demà a les 10.30 +- al viena... que he kedat pel mati a les 10hs a una guarderia de tarragona.. pq mun tiet la tanca.. i vol que miri mobles que li sobren.. després vaig cap allí pero vamos que es un moment

mmmmmmmm laiac demà te dic un par.. pero jo soc de les que m'agraden n+ vit C.... demà parlem

a totes un petunetttttttttttt
Papallona*

EntradaAutor: tara » dv. feb. 12, 2010 7:44 pm

Hola ninetes!!!!!!!

Ja estic al piset!!!!!!!!!!!!Al final si, ho reconec he plorat, ara ja no tindre ningu a la ofi per confesar-me, pero espero que li vagi genial!!!!!!!!!!!!!!

I despres he anat a dinar amb una altra companya, sabeu on????????????????????????????''

I res, ja estic aqui, ah per cert la meva amiga ja ha tingut la nena, un dia avans que jo!!!!!!!!!!!!!!1

Aixi dema ens veiem al viena!!!!!!!!!!!!!!

Papallona, nena no es un mussol, es un granet pero fa mal, ara ja no, pero encara el tinc, jo crec que es que esta irritat, tantes emocions aquets dies!!!!!!!!!!!!!

laiac, gracies per la canço!!!!!!!!!!!!!!! " Corren, corren pels carrers, corren, paraules que no s'esborren, imatges que no se'n van. I ploren, ploren pels carrers, ploren, com gotes d'aigua s'enyoren, aquells que ja no es veuran.......
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 12, 2010 8:06 pm

Ninetessss por fin puedo entrar!!!!!

avui he tingut un ratet i va i no em funcionava el foro.... :star:: :star:: :star::

Ninetes....al no entrar tant em perdo i no se que us passa....Tara que et passa???????? estàs toveta avui no????? ànims nineta wapiiii!!!

Com esteu les demèsss????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: tara » dv. feb. 12, 2010 8:14 pm

Bueno, happi, m'ha vingut a visitar, la meva amiga manuela, com diu la elxa! I estic una mica xof, a sobre ha marxat una companya de feina, i ara estare jo soleta rodejada d'homes! I res una mica tristona, pero amb els videos de la elxa, m'he animat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 12, 2010 8:59 pm

Bueno ninetes¡¡¡¡¡ ens veiem demà a les 10.30 al viena¡¡¡¡¡¡¡¡

Mil petonets¡¡¡¡¡

Us estimo¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 12, 2010 9:07 pm

Hola! Feia un parell de dies que no entrava i m'ha costat posar-me al dia...

Laiac, quina nebodeta tan mona!! jejeje!! Que tal el carnaval pel cole? Solen ser molt divertits... però la feina que porten! jajaja!! M'apunto les idees que has donat!! jijijiji...

Torsaeann, tens novetat compte enrere? ara anire a mirar-ho!!

Elxa, quina gracia m'ha fet llegit lo de la bascula!! T'imaginava a l'oficina pujant-hi i baixant!! jajaja!!

Happi!! Al parlar les ninetes de la comanda que han rebut he pensat amb tu!!! Que encara et dec les bosses!!! Quants €??

Tara, com va el dia? Quin dia ple d’emocions oi? Em sap greu lo de la teva companya... amunt guapa!

Giss, nena... quin gust més fi que tens eh!! Christian Dior!!! jejejeje!! Oju com piken!! Per cert, com ha anat avui carnaval al cole? I la desfilada per la rambla que tal? I tu, anaves disfressada?

Papallona, que tal? Tens novetats!!! Ooohhhh… no podré venir demà al Viena!! No si val això! jejeje

Estiu, que fas per carnaval? Et disfresses?

Demà heu quedat!! Ais... ja m’agradaria venir ja... quin pal això dels cursets prematrimonials aquests... uf uf... Ara fa un ratillo que m’acaba de trucar el mossen de reus per recordar-m’ho i tot!! I a sobre m'ha dit que vagi ben tapada perque al centre catòlic hi fa molt fred!!! Aix... Quin matí demà... jops!

I per la tarda carnaval!! M’encanta! No perquè m’agradi disfrassar-me i tal... sinó perque el meu nen i jo ens vam conèixer una nit de carnaval!!!! I a més a més aquell any queia pel meu cumple! Va ser una nit molt especial... jijijiji! Ais... que bunic... I tot i que faci fred sortirem a veure la rua del meu poble, perque em fa gràcia veure a la gent que coneixo disfressada i fent l'indio... jajajaja!!!

Vaig a sopar, fins despres!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 10:07 pm

TARAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!11
quina foto més xulaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
iupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii saps que???? avui no sé perque escolta tot el dia la cançó de gossos.....bé, es que ma germana és una fanàtica d'aquesta cançó i el meu nebot també se la sap de memòria!!!!

ara me la volia baixar per posar-me-la al mobil, però haig de tornar a instal·lar moltes coses!!!!! aaaa i ja no tinc potoxop!!!!

Jopetaaaaaaaaa..........
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 10:09 pm

NINETES!!!!!!!!!!!

Estic soleta a casa, i ja me menjat una pizzeta amb un xampú..i avui........EM NEGO a tornar a veure CAMINO que s'han posat tan d'acord que avui ho fan a tv3!!!! buffffffffff i què faré??????????????????

Bueno, estaré per aquí si aneu dient cosetes!!!!! o m'hauria de mirar els drets i deures fonamentals de la Constitució......va a ser que NO!!!!!

PATUNETSSSSS........aix, em sento soleta!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 12, 2010 10:19 pm

Tara!!! Laiac!!!
Quines fotos més boniques ninetes!!!
M'haureu d'explicar com ho feu! Abans hi havia un post pel foro on t'ho explicava... pero no se si l'han tret o que!! Un dia el buscava i no el vaig trobar!! No el trobo!! I no recordo com es feia! Ais...
Laiac, aquest dibuix es obra dels teus nebots? que xulo!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 10:29 pm

Ninetaaaaaaaaa!!!!!

SIIIIIIIIIIIII és del meu nebodet....el petit!!!!!! és la tapa de la invitació!!!!!!!! i mira ho he canviat i l'he volgut posar....!!!

APUNTA:
-Tauler de control de l'usuari
- Edició de l'avatar - s'ha de posar una adreça externa de la foto així que ves a:
http://imageshack.us/
- Cargues la imatge / canvies a mide d'avatar i carregues i et dona una adreça web: ENLACE EXTERNO
- Vas al perfil i incorpores l'adreça externa!!!!

i FET.............si no m'he explicat bé m'ho dius eeeeee!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 12, 2010 10:40 pm

laiac ha escrit:Ninetaaaaaaaaa!!!!!

SIIIIIIIIIIIII és del meu nebodet....el petit!!!!!! és la tapa de la invitació!!!!!!!! i mira ho he canviat i l'he volgut posar....!!!

APUNTA:
-Tauler de control de l'usuari
- Edició de l'avatar - s'ha de posar una adreça externa de la foto així que ves a:
http://imageshack.us/
- Cargues la imatge / canvies a mide d'avatar i carregues i et dona una adreça web: ENLACE EXTERNO
- Vas al perfil i incorpores l'adreça externa!!!!

i FET.............si no m'he explicat bé m'ho dius eeeeee!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!

T'has explicat molt bé!! Gràcies!!! Però no ho entenc... tot i no trobar el post vaig intentar fer-ho de memòria i vaig seguir tot això, i no em va deixar posar cap altre imatge que no fos les que "donen" aquí, per això al final vaig optar per deixar-me la que tenia...
Ho tornarem a provar!
Gràcies solet!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 12, 2010 11:11 pm

NINETEEEEEEEESSSS!!!!!!

No fan res de bo per la tele.....quin aburriment!!!!!!!!!!

aaaaaaaaaaaa nineteeeeeeeeesss!!!!!!! el meu nen m'ha regalat dues orquidies!!!! bé.......és un GERRO GROS i ALT amb una orquidia de dos potes de color fucsia i un cor...igualet que el dels rams de xupaxups!!!!! MÉS XULOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

si puc li faig una foto!!!!!

Demà ens veiem nooooooooo??????????? bé, no amb totes!!!

AAa GISS.......que no li he preguntat a ma germana encara on van comprar els vestidets....jo crec que per la zona del Carrilet....un barri de Reus.....i no eren molt cars eeeeee, nu sé si 60 o així!!!!!demà els hi pregunto i t'ho dic segur!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETTTSS!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 13, 2010 12:49 am

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aquí, el dia 13 de febrer de 2010 a les 00:48 de la nit, la meva gosseta i jo et desitgem:

MOLTES FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

I la canço és Per tuuuuu:

http://youtube.com/watch?v=VyMLSJwehyI

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Giss » ds. feb. 13, 2010 9:12 am

CUMPLEAÑOS FELIZ!!! CUMPLEAÑOS FELIZ!!! TE DESEA LA GISS!!! CUMPLEAÑOS FELIZ!!!

MUCHAS FELICIDADES TARA!!!!

Tu primer cunpleaños como mujer casada eh? Que pases un feliz día de cumpleaños, además nos veremos! así que ahora te daré un buen tirón de orejas!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. feb. 13, 2010 10:19 am

MOLTES FELICITATS BONICA PER ELS TEUS VINT I POQUETS......¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Espero que sigui un dia molt especial, ja que és el teu primer aniversari com Marit i muller¡¡¡¡

Bueno princesa...disfruta del teu dia¡¡¡¡¡¡¡¡¡

T'estimo bonica¡¡¡¡

Fins ara¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 13, 2010 1:38 pm

Bon dia ninetes...vinc ara mateix de treballar i 1r de tot!!!

TARAAAA..... HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!!!!!!!! MOLTS PETONETS I QUE PASSIS UN DIA MOLT I MOLT ESPECIAL....
M'haguès agradat baixar i felicitar-t'he però el curro és el curro...a veure si la setmana vinent ens veiem!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 13, 2010 1:41 pm

Ninetes....que tal anat la quedada al Viena???? de que heu parlat...quines novetats...??? (que xafarderota que sóc)

Per cert, la setmana vinent s'haurà de quedar per parlar del tema de la calçotada, no???? ja em direu, ok???

Vaig a fer el dinar i a fer classe més aviat pq a la nit pujen uns amics a sopar...res...pizzetes fetes aqui a casa, uns beures i un buzz i res, un carnaval diferent!!!!!

A la tarda entro, ok???

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants