Nelly ha escrit:Yo no veo mal lo que cobrais, si no no lo hubiera pagado y acerptado, lo q no veo bien es pagar un menu a alguien q no me ha dicho nada ni nada, que creen que tengo q saberlo? o esperan montarme el numerito ese mismo dia porq no tienen nada q cenar? ni el fotografo ni el del video me han comentado nada ni q les de cena ni q no les de! tu lo comentas?
Nelly ha escrit:i pq ho has de preguntar? es suposa q ho has de saber? al DJ i als cambrers no els hi pago el sopar....
Nelly ho sento però m'estic rient molt pels teus comentaris, em recordes ma germana.
Encara que ningú t'hagi dit res de que has de pagar el menú del fotògraf no és excusa per fer-se la boja. Ara sí ho saps jajaja.
Pensa que hi ha mil coses que no et diuen, com que pel casament ens hem de comprar un vestit especial, un ram, fer una celebració i mil coses més. De fet per casar-nos només tenim que fer uns tràmits legals i lo altre ho fem perquè volem, però res d'això és obligatori.
Jo també trobo una exageració haver de pagar 3 menús o 2 o els que siguin a aquest preu, però em sembla una mica heavy i molt violent tenir asseguts als fotògrafs veient com passen els plats per davant i mirant amb ulls de gos afamat jajaaja.
Potser pots trobar alguna sol-lució intermitja. Em sembla molt bona idea això que han dit de preguntar al restaurant si fan algun tipus de preu més econòmic per aquests casos, seria genial que fessin un preu més assequible i poguessin menjar un menu normal, o també pots parlar amb el fotògraf i arribar a un terme mig. Si no l'has contractat encara podries mirar d'agafar un on sigui el restaurant qui paga el menú o negociar abans amb el fotògraf un preu més baix a la tarifa...
De tota manera crec que és millor resoldre la situació abans de tenir el numeret muntat el dia del teu casament.