"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 14, 2010 9:46 pm

Hola ninetes!!

Com ha anat el finde de Carnaval?? Uf… quin fred, eh!!!!! Sabeu? Al final ens vam animar i ens vam disfressar… jajajaj!! Que bo, anàvem pel carrer i no ens coneixia ningú!! Jijiji... He penjat fotillo al facebook! A veure si ens reconeixeu?? Jajaja

Estava animat el carnaval del poble, eh!! 28 carrosses hi havia!!! El fred no va espantar a la gent!! Estàvem a 0 i a -1 cap al vespre... i a la nit ja ni us ho explico!!!!

Laiac, que tal las “pelotas” de carnaval?

Tara, com va anar el cumple? Que guai el plan de la nit, oi? Que romàntic!

Giss! Demà festa! Quina enveja! Jejeje!! Disfruta’l!

Happi, que caxondo el teu amic, jajaja!!

Papallona!! Que xulos t’han quedat els vanos!!! M’agraden molt nena!!

Petonets a totes!!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 14, 2010 10:39 pm

Papallona* ha escrit:que us sembla????
sincerament ehhhhhhhhhhhhhh
a mi m'agraden pero potser veieu algo que jo no he vist!!

PAPALLONAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! que monussssssssssssssss, i què currat no???? m'agrada molt????? però no veig bé la targeteta......és una foto dels dos........i també hi ha un escrit o no????????

i jo que no em perdi....això no és detall no??? són els vanos pel Castell..........tu de detall??????????aixxxxxxxxx aaa el pimentero no????????..........

M'agraden molt nena...........ara que les iaies no se'n posin dos a la butxaca!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEETS!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 14, 2010 10:41 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!

Com ha anat el finde de Carnaval?? Uf… quin fred, eh!!!!! Sabeu? Al final ens vam animar i ens vam disfressar… jajajaj!! Que bo, anàvem pel carrer i no ens coneixia ningú!! Jijiji... He penjat fotillo al facebook! A veure si ens reconeixeu?? Jajaja

Estava animat el carnaval del poble, eh!! 28 carrosses hi havia!!! El fred no va espantar a la gent!! Estàvem a 0 i a -1 cap al vespre... i a la nit ja ni us ho explico!!!!

Laiac, que tal las “pelotas” de carnaval?

Tara, com va anar el cumple? Que guai el plan de la nit, oi? Que romàntic!

Giss! Demà festa! Quina enveja! Jejeje!! Disfruta’l!

Happi, que caxondo el teu amic, jajaja!!

Papallona!! Que xulos t’han quedat els vanos!!! M’agraden molt nena!!

Petonets a totes!!! Muas!!

Ninetaaaaaaaaaa us vau disfrassar?????????????? ara vaig cap al feixbuk!!!!!!! i 28 carroses????aqui n'hi havien 6!!!!!!jijijijijiji i també feia fred eeeeeeee!!!!!!!!!1

LAs pelotas........les d'avui de muerteee (potser m'han agradat més que les de ma sogra l'altre dia...jijiji)

Petonets nineta!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. feb. 15, 2010 8:23 am

Bon dia guapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja tinc els sabaters a llocccccccccccccccccccccccccccccccc!

Papallona nena, molt xulos els vanos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja torno a estar amb mal de cap, porto tot el finde aixi, ja no se si es del temps, de que dormo malament, o de que............

Bueno vaig a fer alguna cosa, que en mitja horeta arribara la jefa!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 15, 2010 8:29 am

Bon dia ninetes meves¡¡¡¡

Donc ja tornem a començar la rutina....quin rotllo....

Bueno ninetes...ja tornaré entrar a la nit¡¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dl. feb. 15, 2010 9:19 am

Hola ninetes!!!

Avui és dilluns però estic contenta! pq tinc festa!!! aix qué be! D'aquí un ratet baixarem a Tarragona al Registre Civil i a fer 4 encàrrecs. Després potser agafem comida china i anem a caseta a fer el gos tota la tarda... jejeje

Petonets a totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 15, 2010 1:11 pm

ninetes!!!
gràcies pels comentaris!! ya que me quedo más tranquilaaaaaaaaaaa
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 15, 2010 1:14 pm

aix.. que se m'oblidava...
la targeteta es "el llenguatge dels ventalls" bueno adpatació de les que a mi m'agradaven i la foto es la de la invitació però a color!! jiji

ninetessssssssssss kin fred i kina ganaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 2:40 pm

Bon dia ninetess!!! com esteu??? yo fa una estona que acabo d'arribar de fer classes i ara a descansar una micona i vuelta a fer classes. A última hora anirè cap el gym a fer step i cap a casa que no vegeu quin fred que fa aqui!!!!

Papallona....t'han quedat molt xulos del tot!!!! la combinació de gris (platejat) amb el llaçet vermell...m'agrada molt!!!! ja ho deus tenir tot gairebé preparat, no??????

Elxa...aquesta setmana m'escaparé per anar-t'he a visitar, ok??? ja em dirás quins dies puc anar-hi que no hi hagi ningú i que no tinguis molta feina!!!
El nen es troba millor, ja va ficant el peu al terra, però ara va fent rehabilitació i esperant a que ens diguin quan li toca l'operació!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 2:41 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes meves¡¡¡¡

Donc ja tornem a començar la rutina....quin rotllo....

Bueno ninetes...ja tornaré entrar a la nit¡¡¡¡¡

Que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡

Que passis un molt bon dia!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 2:41 pm

Ninetes...demà quedareu per la tarda???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dl. feb. 15, 2010 6:58 pm

Hola guapis!!!

Avui he aprofitat per fer una bona siesta.... aix quebé que es viu sense anar a treballar! Bueno, no em queixo, aquesta setmana serà més curteta...

Papallona! molt xulis els banos! aix aix que guay! a poc a poc totes anem tenint les cosetes preparades... això ja s'acosta!

Happi! Veo que tu nene está mejor... me alegro mucho, ya verás qué rápido va a ir mejorando! las ninetas le enviamos energías positivas ok? Un beso!

Hoy me ha llegado pedido Vistaprint... un boli que hemos hecho para firmar nosotros y un calendario con fotos nuestras, que no tengo ninguno del 2010! y me hacía gracia hacer uno de nuestro alo y así guardarlo de recuerdo... ya os lo enseñaré.

Bueno boniques! molts petonets!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 15, 2010 9:55 pm

Hola ninetes!

Quin fred!! Aquest matí a les 9 estàvem a -3 graus aquí!!! Vaig caminant a treballar i avui he arribat congelada!!!! Ggggrrrr...

Que tal el començament de setmana?? Ais... els dilluns sempre costen!! Bé... tret de la Giss!!!! Quina enveja, eh!!! Jajajaja!! Que tal? Ja has aprofitat el dia per fer tot el que volies fer? I avui has rebut un pedido de vistaprint?? Jo tambe!!! I la veritat... no n’he quedat gens contenta... Ara enviaré un mail a vistaprint per queixar-me... :--(

Tara, ais aquests mals de cap... Que no dorms bé últimament? Que et passa?

Elxa, com va anar el curset? Després ens hauràs de fer classes a nosaltres, eh!! jejeje

Happi, me n’alegro que el teu nen vagi fent progressos i pugui posar el peu a terra!! Ja veuràs com aviat es recupera!

Estiu, com et trobes?

Papallona! Els teus ventalls triomfen!! :-)ok: La veritat és que t’han quedat xulissims i has combinat molt bé els colors!

Torsaeann, Laiac, com ha anat el dia?

Ais... aquesta tarda he baixat a Tgn i a Reus... i les invis ja tiren endavant!! Weeeee!! Que guai!!
I pel tema viatge... ja ho tenim casi casi lligat!! Ja tenim triats els hotels que volem, i ara estem a l’espera del pressupost d’una agència, però segurament ens quedarem amb la que, ara per ara, ens agrada.

Me'n vaig a veure el internadoooo!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 15, 2010 10:24 pm

Hola ninetes!!!!! que tal va?? jo he anat al gym i surto de la dutxa como nueva!!!!

Veig poc moviment per aqui, no????

Nur, Giss....gràcies per les energies positives....Ja li he dit i diu que moltes gràcies a totes!!!!!

Demà no pararè gaire per aqui pq pel mati baixo a tgn a rehabilitació i a les 15:00h he d'estar a Alcover que he quedat amb la la noia que treballa al dietista pq em vol fer 1 o 2 horetes de formació per fer-m'he neteges de cutis...mira ho vaig veure interessant i no res... i després cap a Reus a fer classe...

Que heu quedat demà??? esk pq si heu quedat doncs no hi vaig al gym i si no, doncs aniré a fer spinning!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dl. feb. 15, 2010 10:30 pm

NINETEEEEEEEEEESS!!!!!!!!

que fort....tot un dia sense poder entrar....a mi fa temps que no em passava!!!! he anat amunt i avall tot el dia....aaaaaaaaaa i papallona, al final m'he comprat Supradyn activo, no em podia esperar perque cada dia estic més cansada i avui he dit PROU!!!!!!

Fa un freeeeeeeeeedddd...........tenim l'aire a tope tope i TENIM FRED!!!!!!!!

Gisss..........alaaaaaaaaaa que guai el dia de festa eeee, i pel registre?? com ha anat????ell no haurà d'anar a madrid a buscar el certificat de naixement???????

Papallona.....una vez más....m'han agradat molt, i gràcies per la resposta del què posava a les targetetes!!

ELXA.............frio en la oficina???? que fort...nosaltres avui hem posat dos calefactors i no hi havia manera!!!!quin fred!!

Happi preciosa.....així que el nen algo millor??? a veure si amb la rehabilitació millora algo, tot i que l'hagin d'operar!!!!

Nur...........les invis????????? ja has parlat amb el fotògraf?????? o encara no????? que t'ha dit????? o al final les invitacions les feu pel vostre compte!!!!????

Tara.............que te n'has anat a fer feina abans de que arribés la jefa i no sabem res més de tu...com ha anat el dilluns!!!???

Torseann,..............jopetaaaaaaaa que avui no t'he pogut dir bon dia abans de que marxessis a treballar.....buf buf, demà si que em podré conectar a primera hora!!!!

Estiuuuuuuu i la panxolinaaaaa!!!!!

Ninetes, segueixo veient CSI amb el meu nen, que PER FI.....ja el tinc a casetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 15, 2010 10:43 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Hola ninetes!!!!! que tal va?? jo he anat al gym i surto de la dutxa como nueva!!!!

Veig poc moviment per aqui, no????

Nur, Giss....gràcies per les energies positives....Ja li he dit i diu que moltes gràcies a totes!!!!!

Demà no pararè gaire per aqui pq pel mati baixo a tgn a rehabilitació i a les 15:00h he d'estar a Alcover que he quedat amb la la noia que treballa al dietista pq em vol fer 1 o 2 horetes de formació per fer-m'he neteges de cutis...mira ho vaig veure interessant i no res... i després cap a Reus a fer classe...

Que heu quedat demà??? esk pq si heu quedat doncs no hi vaig al gym i si no, doncs aniré a fer spinning!!!

De res nineta!! jejeje!!

Quin dia més ple que tens demà, oi? Que vagi molt bé! I sona molt interessant lo de la formació per les neteges de cutis!!! Ja me n'ensenyaràs!!

Demà hi ha quedada... buf... tinc curset i a més a més no tinc cotxe, així que hauré d'anar al curset amb alguna companya del cole... perquè ninetes!! Tinc el cotxe al planxista!!!!!!!! Per fi he cobrat de l'asseguradora i em treuran a la "Sara" del cotxe!!!!!!!!!! Ais... que bé!!!!!!!!!!!! Ja feia 4 mesos que portava la ratlladeta d'aquella nena tan... graciosa???!!!

Muas nineta!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 15, 2010 11:11 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESS!!!!!!!!

que fort....tot un dia sense poder entrar....a mi fa temps que no em passava!!!! he anat amunt i avall tot el dia....aaaaaaaaaa i papallona, al final m'he comprat Supradyn activo, no em podia esperar perque cada dia estic més cansada i avui he dit PROU!!!!!!

Fa un freeeeeeeeeedddd...........tenim l'aire a tope tope i TENIM FRED!!!!!!!!

Gisss..........alaaaaaaaaaa que guai el dia de festa eeee, i pel registre?? com ha anat????ell no haurà d'anar a madrid a buscar el certificat de naixement???????

Papallona.....una vez más....m'han agradat molt, i gràcies per la resposta del què posava a les targetetes!!

ELXA.............frio en la oficina???? que fort...nosaltres avui hem posat dos calefactors i no hi havia manera!!!!quin fred!!

Happi preciosa.....així que el nen algo millor??? a veure si amb la rehabilitació millora algo, tot i que l'hagin d'operar!!!!

Nur...........les invis????????? ja has parlat amb el fotògraf?????? o encara no????? que t'ha dit????? o al final les invitacions les feu pel vostre compte!!!!????

Tara.............que te n'has anat a fer feina abans de que arribés la jefa i no sabem res més de tu...com ha anat el dilluns!!!???

Torseann,..............jopetaaaaaaaa que avui no t'he pogut dir bon dia abans de que marxessis a treballar.....buf buf, demà si que em podré conectar a primera hora!!!!

Estiuuuuuuu i la panxolinaaaaa!!!!!

Ninetes, segueixo veient CSI amb el meu nen, que PER FI.....ja el tinc a casetaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!

Quin dia més mogudet has tingut, eh!! Ara a descansar i fer sofing!! jejeje!!

Per les invis vam parlar amb el fotograf, i vam quedar que les invis les podiem fer nosaltres pel nostre compte, i que ell a canvi ens faria una foto ampliada ben gran i implantada en fusta, i mira, com que nosaltres despres de la boda ens volíem fer un quadre ben xulo pel capçal de llit amb fotos de la nostra boda (tipo enfer que ens va encantar!!!)... pos vam acceptar!! Així ja tindrem quadre!! I així tots contents!! jejeje!!

Tu que tal segueixes amb el fotograf? Ja t'ha arreglat l'àlbum?

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 16, 2010 7:46 am

Bon dia ninetes!!!

ja veig que totes +- nem liades ehhhhhhhhhhhhh

laiac nena de res!!! es que en la fotu no es veu bé lo de la targeteta..

Happi quant de moviment eh... que vaigin la rehabilitació i les classes... i siò deleneteja que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encanten aquestes coses!

Nur tu també coses a fer eh... bueno poquet a poquet jaja... nena ja tocava lo de la sara.... i lo de les invis!! que guaiiiiiiiiiiiiiii nena.. que haureu de començar a donar!!!!

bueno ninetes.. que haig de treure a la gossa.. i marxar!!!

parlem..

jo avui lo de kedar ho veig xungo... pq vull fer coses a casa! pero si voleu venir.. estic a caseta..
x cert laiac.. dijous t'he porto lo de la vit C..o t'has comprat algu???

muak!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 16, 2010 7:47 am

ninetessssss

que ñtingueu un bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

muas!
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 16, 2010 8:31 am

Bon dia boniques¡¡¡
Que tal?

Papallona, perdona per no dir res dels detallets de la foto...m'agraden molt¡¡¡¡ara, viguilarem que les dones grans no els prenguin tots¡¡¡¡jajajaj

Nur, al final quin viatge faràs?

Bueno ninetes vaig a treballar, ahir vaig arribar tard ja que ens vam quedar a sopar a casa d'uns amics que vam donar les invis, i ja no vaig poder entrar....avui si que entaré¡¡¡¡¡
Mil petonets
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants