"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 16, 2010 8:41 am

NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAAA.............avui ja estic aquí!!!!!!!!!!! quina son i quin cansanci...........veieu??? ja començo el mati així.....i al cap del dia tic morta!!!!

PApallonaaaa...siiiiiiiiii ahir et vaig posar que m'havia comprat Supradyn activo....no em podia esperar perque haig de començar a estudiar i cada dia estic més cansada!!!! gràcies mil i mil per l'oferiment guapa!!!!!

Happi.....neteja de cutis????????que guaiiiiiiiii jo també vull!!!!!!

Nurrrrrrr....no hi he tornat a parlar amb el fotògraf....em va passar prova de la foto que volia posar a l'àlbum i l'ha enviat a arreglar......m'ha de trucar, però per ara bé!!!!!i tu ja vas parlar amb ell??? i bé???? la veritat és que és molt simpàtic....jo els problemes que he tingut doncs.....casi són més de la que va grabar i muntar el video que no pas ell....i realment ell és el que es queda a l'emrpesa com si diguem!!!!

Torseann..........més invis????????????que guaiiiiiiiii, aviat les tindreu totes donades?????????

Toc toc toc..............BON DIA A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dt. feb. 16, 2010 8:58 am

Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui se m'ha fet tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'he dormit!!!!!!!!!!!!! Aixi que cuan he arribat m'he posat a acabar un planol que necessiten per una reunio d'aquest mati, aixi que m'hi he posat nomes arribar, pero ja esta acabat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heu vist el meu marcador!!!!!!!!!!!!!!!! Ja fa un mes, nenes com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!

Be veig que cadascuna liada amb cosetes, happi nena, sort que ja s'acaba aixo d'haver de baixar a tgn per la rehabilitacio, no???

I a les altres que ja anirem parlant durant el mati!!!!!!!!!!! Molts petons!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. feb. 16, 2010 10:26 am

torsaeann wapi.. tu trankil.la bunica.. que ja sbem el ritme que portem!!!

laiac no vaig llegir lo del supradyn.. en serio. que fort... okis dokis!!! animus per l'estudi!!
Elxa he contestat el mailllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Tara nena... 1 mes que foooooooooorrrrrrrrrrrrrrr om pssa el temps!!!
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:00 pm

Bon dia ninetes!!!! ja sóc aquiii!! sort que hem arribat més aviat, pq sinó aniria de cul tot el dia!!!

Quin dia més tonto que fa avui, veritat????
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:01 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!

ja veig que totes +- nem liades ehhhhhhhhhhhhh

laiac nena de res!!! es que en la fotu no es veu bé lo de la targeteta..

Happi quant de moviment eh... que vaigin la rehabilitació i les classes... i siò deleneteja que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encanten aquestes coses!

Nur tu també coses a fer eh... bueno poquet a poquet jaja... nena ja tocava lo de la sara.... i lo de les invis!! que guaiiiiiiiiiiiiiii nena.. que haureu de començar a donar!!!!

bueno ninetes.. que haig de treure a la gossa.. i marxar!!!

parlem..

jo avui lo de kedar ho veig xungo... pq vull fer coses a casa! pero si voleu venir.. estic a caseta..
x cert laiac.. dijous t'he porto lo de la vit C..o t'has comprat algu???

muak!!!

La veritat ésk baixar a tgn cada dia i estar 1 hora i mitja sense fer res...doncs m'agobia...però és el que toca. Avui li han dit que l'operen a Bcn i en qüestió de 1 dia o així estarà a casona!!!!

Que tal amb el Bonet???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:04 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!

BON DIAAAAAAAAAAAA.............avui ja estic aquí!!!!!!!!!!! quina son i quin cansanci...........veieu??? ja començo el mati així.....i al cap del dia tic morta!!!!

PApallonaaaa...siiiiiiiiii ahir et vaig posar que m'havia comprat Supradyn activo....no em podia esperar perque haig de començar a estudiar i cada dia estic més cansada!!!! gràcies mil i mil per l'oferiment guapa!!!!!

Nurrrrrrr....no hi he tornat a parlar amb el fotògraf....em va passar prova de la foto que volia posar a l'àlbum i l'ha enviat a arreglar......m'ha de trucar, però per ara bé!!!!!i tu ja vas parlar amb ell??? i bé???? la veritat és que és molt simpàtic....jo els problemes que he tingut doncs.....casi són més de la que va grabar i muntar el video que no pas ell....i realment ell és el que es queda a l'emrpesa com si diguem!!!!

Torseann..........més invis????????????que guaiiiiiiiii, aviat les tindreu totes donades?????????

Toc toc toc..............BON DIA A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bon dia bonica!!! com estàs??? tot millor???
La veritat esk a aquestes alçades no només m'he de fer neteja de cutis...sinó d'esperit i males vibracions!!!! aixxx quina ratxeta que portem...."Voy a poner 2 velas negrasss"""
La feina que tal??? i l'estudi???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:07 pm

tara ha escrit:Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avui se m'ha fet tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'he dormit!!!!!!!!!!!!! Aixi que cuan he arribat m'he posat a acabar un planol que necessiten per una reunio d'aquest mati, aixi que m'hi he posat nomes arribar, pero ja esta acabat!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heu vist el meu marcador!!!!!!!!!!!!!!!! Ja fa un mes, nenes com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!

Be veig que cadascuna liada amb cosetes, happi nena, sort que ja s'acaba aixo d'haver de baixar a tgn per la rehabilitacio, no???

I a les altres que ja anirem parlant durant el mati!!!!!!!!!!! Molts petons!!!!!!!!!!!!!

1r Felicitats pel teu primer mes de casada!!! com pasa el temps....

I la veritat, tinc unes ganetes de que el truquin d'aqui del pius pq comenci d'una vegada....però li van dir que aquesta setmana, però m'hi jugo que el trucaràn divendres!!!! mentres doncs cotxe pa'rriba...cotxe pa'bajo!!!! i el meu problema esk mentres l'espero em dona temps a pensar moltes coses i això és mooooooooooollttt dolent!!!! però almenys aqui a Valls jo podria fer altres coses, anar a casa la mare, anar al gym, fer encàrregs...coses d'aquestes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:13 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!

He passat mail per lo de diumenge, ja hem direu.

Tara muchas felicidades por tu 1er mes de casada!!!!! >.-<: madre mia la verdad que si que pasa rapido todo. uf!!

Xuliii que dius????? ahir veient callejeros vaig pensar amb tu...bé...sempre hi penso pq se que ho estaràs mirant...jejejejeje. Que xulo Jamaica....a mi em va agradar molt!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:15 pm

Nur.....si que vas de bólid tu también, no????? tants cursets i tal....venga ànims!!!!

Pel tema de les bossetes....us ho miro...que mai hi penso!!!!! jejejeje
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 1:30 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!

ja veig que totes +- nem liades ehhhhhhhhhhhhh

laiac nena de res!!! es que en la fotu no es veu bé lo de la targeteta..

Happi quant de moviment eh... que vaigin la rehabilitació i les classes... i siò deleneteja que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encanten aquestes coses!

Nur tu també coses a fer eh... bueno poquet a poquet jaja... nena ja tocava lo de la sara.... i lo de les invis!! que guaiiiiiiiiiiiiiii nena.. que haureu de començar a donar!!!!

bueno ninetes.. que haig de treure a la gossa.. i marxar!!!

parlem..

jo avui lo de kedar ho veig xungo... pq vull fer coses a casa! pero si voleu venir.. estic a caseta..
x cert laiac.. dijous t'he porto lo de la vit C..o t'has comprat algu???

muak!!!

Si nena... sempre m'ho deixo tot per últim moment jo! I ja em veuràs el mes que ve repartint invis cagant llets perquè vaig tard!! :star:: jajajaja!!! hi ha coses que no canviaran mai!!

I lo de la sara, si que tocava ja! Però no arribaven mai els calerons... Ahir el vaig portar al taller i em van dir que em passés demà a veure que tal! Però amb el curs i tal no sé si em donara temps... En fi, la questió es que ja no tindré la firmeta de la nena!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 1:36 pm

laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!

Nena, ànims! Que això deu ser el temps que se'ns fica al cos!! A veure si arriba ja el bon temps!! Que totes l'esperem amb candeletes!!

Doncs amb el fotograf ja hi vam parlar. Ara va de cul per obrir el local a Tarragona (que segons em va dir inauguraven aquest més i que ja ho faria saber) i que un cop obert el local ens assentarem a parlar amb calma. El tema de les invis ja està resolt, és allò que t'he comentat més amunt que ens canvia per un quadre. Ara el que volem parlar amb ell és a veure qui són el seu equip: qui fa les fotos, qui fal el video... etc etc... Ara amb el nou negoci a veure com funciona tot i a veure si ens agrada tal com ens van agradar amb la macarena.

Besitos!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 1:38 pm

tara ha escrit:Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nineta! Ja fas un mes de casada!!! Felicitats!!!!

Avui quan hem posat el gomet al calendari amb els nens i he vist: dia 16!! he pensat en tu!!! jejeje!! Buf! un mes ja!! :-()-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. feb. 16, 2010 1:53 pm

Gracies a totes per haver pensat en mi, ahir la veritat es que estava tristona, de pensar que ja tot havia passat i que ja no es tornaria a repetir, pero per l'altra banda penso en que tot va sortir be, el dia va acompanyar, que eixo en aquestes dates fa molt, el restaurant tambe va anar be, iq ue dir de la gent, un 10! Aixi que entre la meva pena penso en que encara ens en queden unes cuantes per viure, pero espero que em perdoneu si ploro! Us estimo!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 2:00 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡
Que tal?

Papallona, perdona per no dir res dels detallets de la foto...m'agraden molt¡¡¡¡ara, viguilarem que les dones grans no els prenguin tots¡¡¡¡jajajaj

Nur, al final quin viatge faràs?

Bueno ninetes vaig a treballar, ahir vaig arribar tard ja que ens vam quedar a sopar a casa d'uns amics que vam donar les invis, i ja no vaig poder entrar....avui si que entaré¡¡¡¡¡
Mil petonets

Hola nineta!!

Que guai! Repartint més invis! Ja t'en deuen quedar ben poquetes per repartir, oi?? Ais... t'envejo! jejej!! Jo quan penso en començar em fa molt pal...

Pel viatge farem ny+rm! Papallona, et confirmo el que ja m'ensumava quan ens miravem el calendari... que no arribaré a temps per la teva boda... I em sap molt molt greu!! Fem 12 nits en total i arribarem el diumenge 11.

Això que les nostres dates estiguin tan juntes farà que no pugui estar a la boda de la elxa ni a la de la papallona... jops! I em dol molt, eh... Espero que les altres ninetes reporteres us facin mil i una fotos!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 2:00 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Nur.....si que vas de bólid tu también, no????? tants cursets i tal....venga ànims!!!!

Ais si nena... avui curset de pissares digitals... demà de "gimnàstica" per profes... i dijous conferència... i jo que deia que aquesta setmana aniria més tranquila... pos vinga!! A pringar!! Ais ais... Ah!! i a sobre el curs telemàtic!! I d'on se suposa que he de treure les hores per fer-lo???? ais ais :star:: Quin mes de febrer... eh!!!!

Nena, així que el teu nen l'operaran a Bcn? I en un dia a casa? Que ràpid, oi? Millor, perquè si un està a casa sembla que els ànims t'ajudin a recuperar-te que no pas en un hospital... almenys així ho veig jo, perquè els hospitals no em barrufen gaire... nu se, eh!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 2:16 pm

tara ha escrit:Gracies a totes per haver pensat en mi, ahir la veritat es que estava tristona, de pensar que ja tot havia passat i que ja no es tornaria a repetir, pero per l'altra banda penso en que tot va sortir be, el dia va acompanyar, que eixo en aquestes dates fa molt, el restaurant tambe va anar be, iq ue dir de la gent, un 10! Aixi que entre la meva pena penso en que encara ens en queden unes cuantes per viure, pero espero que em perdoneu si ploro! Us estimo!

Tu tranqui nena....que tindràs fins al 2011 per enrecordar-t'he!!!! mira la part positivaaaa!!!! ::love:: ... és lògic que et doni el baixon com suposo que ens donarà a totes...però queda't amb que tot va anar genial!!!!!!! i va ser super mega xulaaaa!!! en qüestió de 4 mesets tenim una altra aquiiiiii!!!

jajajajaja....estic rient pq si a tu et fa pena que ja ha passat tot i anaves super mega tranquila....Gisss!!! vete preparando sesiones de autopsicología pq a ti te da algo cuando acabe tu boda!!! no????? :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 2:19 pm

nur_jor ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Nur.....si que vas de bólid tu también, no????? tants cursets i tal....venga ànims!!!!

Ais si nena... avui curset de pissares digitals... demà de "gimnàstica" per profes... i dijous conferència... i jo que deia que aquesta setmana aniria més tranquila... pos vinga!! A pringar!! Ais ais... Ah!! i a sobre el curs telemàtic!! I d'on se suposa que he de treure les hores per fer-lo???? ais ais :star:: Quin mes de febrer... eh!!!!

Nena, així que el teu nen l'operaran a Bcn? I en un dia a casa? Que ràpid, oi? Millor, perquè si un està a casa sembla que els ànims t'ajudin a recuperar-te que no pas en un hospital... almenys així ho veig jo, perquè els hospitals no em barrufen gaire... nu se, eh!!

Tens raó...i a més hem estat calculant dates i suposo que l'operaran abans de la boda de mon cosí que és el 10 d'Abril....i que per cert!!!! juga el Bcn- Madrid!!!!!!! buaaaahhh quina jugarreta!!!!! es la segona boda que anem que coincideix!!!!
A veure... :hmm:: al Juliol s'ha acabat la lliga, no??? pq sinó canvio la data!!!! jijijijijijiji :-)
Doncs, això que si hi pot anar estarà més distret....després jo de festa i ell cap a caseta!!! jujujujujuju...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 2:53 pm

elxa ha escrit:nenes com li heu donat a la tecla en no res!!!!!!!!!!!!!!!

bueno entrava per despedir-me per avui, ja que akesta tarda tinc consulta i acabaré tard, ja no entraré fins demà.

així que ptonssssss per a totes i que paseu un bon dimarts!

Adéu nena...passa tu también una molt bona tarda....jo d'aqui a no res también marxo cap a Reus...ok????

Nena...hi seràs demà a la oficina?? tindràs feina o hi haurà algu??? ja em diràs i passo a fer-t'he una visita curteta per no entretenir-t'he, ok???

Petonets bufona!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dt. feb. 16, 2010 8:58 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaa qué tal??? aix habeis dicho muchas cosas y ya no se si me acordaré de todo... a ver, vamos por partes:

Laia! així que amb vitamines no? ánims nena! les ninetes tenim energies positives per tothom! xuf xuf xuf! t'en envio unes quantes!

Tara! un mes nena! que fuerte! hace un mes estabamos bailando como locas! juas juas! Es normal que tengas pena... como bien ha dicho la Happi ( y hoy justamente pensaba en ello) a mi me va a dar un chungo... aix no se... me faltará algo... eso de mirar páginas web... hacer pedidos... qué pediré entonces? jajajaja Pero bueno nena, en 3 meses y medio tenemos otra boda!!! y vamos a disfrutar de cada una de ellas. No te quiero ver triste eh?

Torsaeann! així que repartint invis! qué guay! jo això ho veig molt lluny... encara no sabem ni com seran les invis... ufff... em comença a preocupar el tema...

Nur! quin cacao! quants de cursos! pren-te una mica d'això que pren la Laia! ho necessitaràs no? uff... quin estrés... t'admiro! jo no podria!

Elxa!que guay lo del domingo! me alegro mucho! por fin te veremos y te daremos algo que te pertenece!

Papallona!guapetona com vas? encara estàs amb els bebés? pobrisons... jejeje

Estiu... sin comentarios... desaparecida...

Happi! así que le operan en Bcna y para casa! que bien no? me alegro mucho! ya verás qué rápido pasa todo! ves ves? las energías positivas de las ninetas empiezan a surgir efecto! juas juas

Besitos a todas reinas!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 16, 2010 9:49 pm

Bona nit ninetes....escric un mail i us poso el dia de les meves novetats.....

UN petonet boniques¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant