Autor: laiac » dt. feb. 16, 2010 8:41 am

Autor: tara » dt. feb. 16, 2010 8:58 am

Autor: Papallona* » dt. feb. 16, 2010 10:26 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:00 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:01 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!
ja veig que totes +- nem liades ehhhhhhhhhhhhh
laiac nena de res!!! es que en la fotu no es veu bé lo de la targeteta..
Happi quant de moviment eh... que vaigin la rehabilitació i les classes... i siò deleneteja que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encanten aquestes coses!
Nur tu també coses a fer eh... bueno poquet a poquet jaja... nena ja tocava lo de la sara.... i lo de les invis!! que guaiiiiiiiiiiiiiii nena.. que haureu de començar a donar!!!!
bueno ninetes.. que haig de treure a la gossa.. i marxar!!!
parlem..
jo avui lo de kedar ho veig xungo... pq vull fer coses a casa! pero si voleu venir.. estic a caseta..
x cert laiac.. dijous t'he porto lo de la vit C..o t'has comprat algu???
muak!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:04 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!
BON DIAAAAAAAAAAAA.............avui ja estic aquí!!!!!!!!!!! quina son i quin cansanci...........veieu??? ja començo el mati així.....i al cap del dia tic morta!!!!
PApallonaaaa...siiiiiiiiii ahir et vaig posar que m'havia comprat Supradyn activo....no em podia esperar perque haig de començar a estudiar i cada dia estic més cansada!!!! gràcies mil i mil per l'oferiment guapa!!!!!
Happi.....neteja de cutis????????que guaiiiiiiiii jo també vull!!!!!!
Nurrrrrrr....no hi he tornat a parlar amb el fotògraf....em va passar prova de la foto que volia posar a l'àlbum i l'ha enviat a arreglar......m'ha de trucar, però per ara bé!!!!!i tu ja vas parlar amb ell??? i bé???? la veritat és que és molt simpàtic....jo els problemes que he tingut doncs.....casi són més de la que va grabar i muntar el video que no pas ell....i realment ell és el que es queda a l'emrpesa com si diguem!!!!
Torseann..........més invis????????????que guaiiiiiiiii, aviat les tindreu totes donades?????????
Toc toc toc..............BON DIA A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:07 pm
tara ha escrit:Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui se m'ha fet tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'he dormit!!!!!!!!!!!!! Aixi que cuan he arribat m'he posat a acabar un planol que necessiten per una reunio d'aquest mati, aixi que m'hi he posat nomes arribar, pero ja esta acabat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heu vist el meu marcador!!!!!!!!!!!!!!!! Ja fa un mes, nenes com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!
Be veig que cadascuna liada amb cosetes, happi nena, sort que ja s'acaba aixo d'haver de baixar a tgn per la rehabilitacio, no???
I a les altres que ja anirem parlant durant el mati!!!!!!!!!!! Molts petons!!!!!!!!!!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:13 pm
elxa ha escrit:Bon dia ninetes!
He passat mail per lo de diumenge, ja hem direu.
Tara muchas felicidades por tu 1er mes de casada!!!!!madre mia la verdad que si que pasa rapido todo. uf!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 12:15 pm

Autor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 1:30 pm
Papallona* ha escrit:Bon dia ninetes!!!
ja veig que totes +- nem liades ehhhhhhhhhhhhh
laiac nena de res!!! es que en la fotu no es veu bé lo de la targeteta..
Happi quant de moviment eh... que vaigin la rehabilitació i les classes... i siò deleneteja que guaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii m'encanten aquestes coses!
Nur tu també coses a fer eh... bueno poquet a poquet jaja... nena ja tocava lo de la sara.... i lo de les invis!! que guaiiiiiiiiiiiiiii nena.. que haureu de començar a donar!!!!
bueno ninetes.. que haig de treure a la gossa.. i marxar!!!
parlem..
jo avui lo de kedar ho veig xungo... pq vull fer coses a casa! pero si voleu venir.. estic a caseta..
x cert laiac.. dijous t'he porto lo de la vit C..o t'has comprat algu???
muak!!!
jajajaja!!! hi ha coses que no canviaran mai!! 

Autor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 1:36 pm
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEESSSSS!!!!!!!!!!!!!
BON DIAAAAAAAAAAAA.............avui ja estic aquí!!!!!!!!!!! quina son i quin cansanci...........veieu??? ja començo el mati així.....i al cap del dia tic morta!!!!
PApallonaaaa...siiiiiiiiii ahir et vaig posar que m'havia comprat Supradyn activo....no em podia esperar perque haig de començar a estudiar i cada dia estic més cansada!!!! gràcies mil i mil per l'oferiment guapa!!!!!
Happi.....neteja de cutis????????que guaiiiiiiiii jo també vull!!!!!!
Nurrrrrrr....no hi he tornat a parlar amb el fotògraf....em va passar prova de la foto que volia posar a l'àlbum i l'ha enviat a arreglar......m'ha de trucar, però per ara bé!!!!!i tu ja vas parlar amb ell??? i bé???? la veritat és que és molt simpàtic....jo els problemes que he tingut doncs.....casi són més de la que va grabar i muntar el video que no pas ell....i realment ell és el que es queda a l'emrpesa com si diguem!!!!
Torseann..........més invis????????????que guaiiiiiiiii, aviat les tindreu totes donades?????????
Toc toc toc..............BON DIA A TOTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 1:38 pm
tara ha escrit:Bon dia boniques!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui se m'ha fet tard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! M'he dormit!!!!!!!!!!!!! Aixi que cuan he arribat m'he posat a acabar un planol que necessiten per una reunio d'aquest mati, aixi que m'hi he posat nomes arribar, pero ja esta acabat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heu vist el meu marcador!!!!!!!!!!!!!!!! Ja fa un mes, nenes com passa el temps!!!!!!!!!!!!!!!
Be veig que cadascuna liada amb cosetes, happi nena, sort que ja s'acaba aixo d'haver de baixar a tgn per la rehabilitacio, no???
I a les altres que ja anirem parlant durant el mati!!!!!!!!!!! Molts petons!!!!!!!!!!!!!

Autor: tara » dt. feb. 16, 2010 1:53 pm

Autor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 2:00 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia boniques¡¡¡
Que tal?
Papallona, perdona per no dir res dels detallets de la foto...m'agraden molt¡¡¡¡ara, viguilarem que les dones grans no els prenguin tots¡¡¡¡jajajaj
Nur, al final quin viatge faràs?
Bueno ninetes vaig a treballar, ahir vaig arribar tard ja que ens vam quedar a sopar a casa d'uns amics que vam donar les invis, i ja no vaig poder entrar....avui si que entaré¡¡¡¡¡
Mil petonets

Autor: nur_jor » dt. feb. 16, 2010 2:00 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Nur.....si que vas de bólid tu también, no????? tants cursets i tal....venga ànims!!!!
Pel tema de les bossetes....us ho miro...que mai hi penso!!!!! jejejeje
Quin mes de febrer... eh!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 2:16 pm
tara ha escrit:Gracies a totes per haver pensat en mi, ahir la veritat es que estava tristona, de pensar que ja tot havia passat i que ja no es tornaria a repetir, pero per l'altra banda penso en que tot va sortir be, el dia va acompanyar, que eixo en aquestes dates fa molt, el restaurant tambe va anar be, iq ue dir de la gent, un 10! Aixi que entre la meva pena penso en que encara ens en queden unes cuantes per viure, pero espero que em perdoneu si ploro! Us estimo!
... és lògic que et doni el baixon com suposo que ens donarà a totes...però queda't amb que tot va anar genial!!!!!!! i va ser super mega xulaaaa!!! en qüestió de 4 mesets tenim una altra aquiiiiii!!!

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 2:19 pm
nur_jor ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Nur.....si que vas de bólid tu también, no????? tants cursets i tal....venga ànims!!!!
Pel tema de les bossetes....us ho miro...que mai hi penso!!!!! jejejeje
Ais si nena... avui curset de pissares digitals... demà de "gimnàstica" per profes... i dijous conferència... i jo que deia que aquesta setmana aniria més tranquila... pos vinga!! A pringar!! Ais ais... Ah!! i a sobre el curs telemàtic!! I d'on se suposa que he de treure les hores per fer-lo???? ais aisQuin mes de febrer... eh!!!!
Nena, així que el teu nen l'operaran a Bcn? I en un dia a casa? Que ràpid, oi? Millor, perquè si un està a casa sembla que els ànims t'ajudin a recuperar-te que no pas en un hospital... almenys així ho veig jo, perquè els hospitals no em barrufen gaire... nu se, eh!!
al Juliol s'ha acabat la lliga, no??? pq sinó canvio la data!!!! jijijijijijiji 
Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 2:53 pm
elxa ha escrit:nenes com li heu donat a la tecla en no res!!!!!!!!!!!!!!!
bueno entrava per despedir-me per avui, ja que akesta tarda tinc consulta i acabaré tard, ja no entraré fins demà.
així que ptonssssss per a totes i que paseu un bon dimarts!

Autor: Giss » dt. feb. 16, 2010 8:58 pm

Autor: torsaeann » dt. feb. 16, 2010 9:49 pm