Can Alzina !!!

bodes 10!

Re: Can Alzina !!!

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. feb. 02, 2010 9:49 am

Booon dia!!

Dimarts!

Felicitas Irina per el teu vestit!

Nosaltres fem cerimònia civil, però per aquí hi ha noies que ho fan com tú. a vure si es conecten i ens ajuden!

Si mires unes pàg enrera podràs veure fotos i comentaris del tast. Jo ja el vaig fer i tooot moooolt beeeé! Així que ves tranuila!

Quins plats provaràs? POtser et podrem donar opinió!

Bueno, anem a treballar, que el casament no es paga sol!! :-):-):-):
Imatge
Meri&Javi
:: núvia experimentada

Entrades: 435
Membre des de: dl. gen. 19, 2009 1:45 pm

EntradaAutor: Llumeta » dt. feb. 02, 2010 12:20 pm

Bon día!!!

Irina, en Sta. Maria se casó mi mejor amiga tambien..es muy bonita! Yo me caso en Rubió porque me encanta la iglésia y porque está al lado del restaurante, y como viene gente de fuera pues así la mareo menos.

A todo esto, me ha dicho el párroco que él no casa, que tengo que traer el cura....me he quedao con cara de póker :-(

Alguien sabe de algún cura que haga ceremonias simpáticas??
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dv. oct. 23, 2009 10:20 am

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. feb. 02, 2010 1:53 pm

Llumeta!

De curas... a bien pocos conozco. y que hagan ceremonias simpáticas... menos!

En esto si que no te puedo ayudar!

Meri
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: lauto » dt. feb. 02, 2010 8:47 pm

Hola noies!
Doncs de moment només tenim la data ( el 5 de Juny ) ja que vam decidir que ens casem el dia de Reis! Fa 10 mesos que vivim junts i en principi el tema boda no era per nosaltres. Però després de compartir aquests mesos ens fa il·lusió donar aquest pas tan important!
Espero que haguem escollit un bon lloc. Per el que llegeixo dels vostres comentaris crec quue sí.
El vestit.... q complicat!!!! He començat a mirar aquesta setmana. Vaig anar dilluns a Rosa Clarà i els que m'havien agradat al catàleg després no m'hi vaig veure. No vull un vestit de nuvia nuvia, vull algo elegant i que em senti la més guapa del mon!!! jejeje
Q tal vosaltres? hem podeu aconsellar sobre el vestit? ja el teniu escollit?
lauto

Entrades: 10
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 8:30 pm

EntradaAutor: irinacarles » dc. feb. 03, 2010 2:51 pm

Hola noies,
Els plats encara no sabem quins triarem... He sentit a dir que el coulant està boníssim. Però penso que pot etipar massa. A part d'aquest hi ha algun altre que també estigui molt bo??

L'altre dia ens van trucar uns fotografs de barcelona (es veu que cal ble els hi va passar les nostre dades) per fer un pressupost. Algu de vosaltres hi heu anat?
irinacarles

Entrades: 7
Membre des de: dl. feb. 01, 2010 6:35 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dc. feb. 03, 2010 3:14 pm

Boneees!

Lauto, segur que trobaràs vestits amb l'estil que busques. De marques no hem preguntis, perquè no tinc ni idea!!

Jo ja tinc el emu vestit, si el vols veure avisa'm i te'l envio per privat.

Irina, si el coulant és un triunfador!! A mi no m'agrada el xocolata, però el vaig triar al tast i al Javi li va agradar moolt! Altres postres... la bigueta de tiramisu té molt bona presentació i potser no omple tant.

Segur que els que que t'han trucat són els de dvs. Hi ha moltes que l'han agafat. Segur que et podran donar una opinió!

Va noies que ja som a diemcres!!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Meri&Javi » dv. feb. 05, 2010 9:47 am

Bon dia noies!!!

Amunt el post!Què està apunt de pasar a la segona página!!!

Que ja som a divendres!!!

Feu algo especial aquest finde??

A mi en queda una setmaneta per estar a Roma!! Quines ganes!!

Ah! Que vagi molt bé a totes les que feu avui el tast!! *.-o-o.*

Un petonet molt fort i bon cap de setmana!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: Marta y Jorge » dg. feb. 07, 2010 1:09 pm

Buenos dias a todas!!! Que tal?
Yo me caso el dia 19 de junio en ca n'alzina y de momento estamos encantados con el sitio!! Lo unico q nos preocupa es la comida, esperamos que este bien... Está lleno, solo les queda libre el dia 24 de junio o sino el dia 22 de mayo!!! Increible!!
Si alguien tiene más información de ca n'alzina que lo diga, porfa!!
Marta y Jorge

Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:57 pm

EntradaAutor: tanialolo » dg. feb. 07, 2010 6:07 pm

Perdonaaaaaaaaaaaaaa si el 22 de mayo lo tengo yo cogido!!! no puede ser k este libre de k año estamos hablando??'?
Imatge
tanialolo

Entrades: 364
Membre des de: dg. març 22, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: Meri&Javi » dl. feb. 08, 2010 11:04 am

Bon dia noies!!

Comencem setmana!

benvinguda Marta y Jorge. Us caseu la setmana abans de la nostra!!!

Encara no heu fet el tast? Ja podeu estar tranquils que tot està molt bé. I sino ja m'ho direu!

Si teniu algún dubte, pregunteu!!! que una o altre segur que us podem ajudar!!

Tania! que curioso lo de tu fecha! Debe ser un error, no te preocupes!!

Bon dilluns!
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: TROPA KIOWA » dl. feb. 08, 2010 11:47 am

Felicidades a todas es nuestro año
TROPA KIOWA

Entrades: 42
Membre des de: dl. gen. 18, 2010 10:19 am

EntradaAutor: Llumeta » dt. feb. 09, 2010 9:56 am

unos días ausente del foro y tenemos novias nuevas!!!! ok:

BIENVENIDAS A TODAS!!!!!!!!!!!! Contais poquito eso sí.....animaos!!!

Martayjorge, de donde sois???? Y Tropa Kiowa, irinacarles....

HOY ES EL CUMPLEAÑOS DE MERIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

me lo ha dicho un pajarito.............jajajajaja.... >.-<:

FELICIDADES WAPISIMA!!!!!!!!!!!!!!! :-))
Imatge

Para el que ama, mil objeciones no llegan a formar una duda; para quien no ama, mil pruebas no llegan a constituir una certeza
Llumeta

EntradaAutor: Meri&Javi » dt. feb. 09, 2010 10:05 am

Mírala ella!!!

Dons si, avui 28 anyets!!!
*.-o-o.*

Una bona edat per casar-me, no??? jejejej

Llàstima que fa quest dia taaaaaan lleig!!

On són les can alzineres?? O les can macianeres??? :-/
Imatge
Meri&Javi

EntradaAutor: NUNI27 » dt. feb. 09, 2010 6:42 pm

HOLA!!
Fa temps que no passo per aqui,... us vaig comentar que ens casavem a can macia, el 2 de juliol. Ara ja he superat el "trauma" de que fos divendres,... I estic molt contenta amb la data i el lloc.
El divendres 19 fem el tast, ja he vist que el coulant triunfa!!
ara estic amb el tema vestit. Estic entre un de Rosa Clará i un de Pronovias. aquesta setmana tanco el tema segur.
El fotograf encara está dubtos, m'han trucat els de DVS pero hem sembla que ho farem amb MON PROPDUCCIONS d'aqui Igualada. Algú ho fa amb ells??
NUNI27

Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 1:07 pm

EntradaAutor: lamaca » dt. feb. 09, 2010 10:30 pm

Hola a totes!

Benvingudes a les noves! I a veure si us animeu a explicar alguna coseta mès. Que ens hem d'anar coneixent.

Us explico una mica la meva vida així trenco el gel, jo em caso el 14 d'agost, encara no tinc vestit, tot i que ja en tinc un parell de mirats no m'he acabat de decidir. Ens casem pel civil a ca n'Alzina mateix i els papers els tenim apunt però els hem de portar al registre civil. Espero poder anar-hi la setmana que ve que treballo de tarda.

Pel que fa al menú encara no el tenim del tot decidit, però vam fer el tast fa dues setmanes i encara no he fet cap comentari aquí. (He anat molt de cul a la feina!)

No tinc fotos però us dic el que vàrem tastar i que ens va semblar.

Aperitius

Torradetes amb escalivada i anxoves (bo, però és un plat que tots coneixem, així que poca cosa a comentar)

Roques de tardor (Boníssimes, són com unes boles de formatge recobertes amb llavors d'amapola, molt fines)

Dau de foie amb figues i kikos (Molt bo, un sabor molt diferent)

Samoises amb salsa cilantre (Són unes empanades de pasta de full farcides amb patata i cigrons o alguna cosa així i la salsa de iogurt amb cilantre, estava molt bè)

Primers

Papillote de marisc (Ens va agradar molt, va farcit amb una suprema de lluç, gambes i musclos, porta una salsa de safrà i rúcula fregida per sobre. Boníssim i un plat molt complert)

Llom de tonyina brassejada amb salsa teriyaki (Molt i molt bo, les verduretes al wok fantàstiques, però el llom de tonyina està un pel cru de dins i ens fa por que a la gent no li agradi, a nosaltres ens va entusiasmar a tots)

Chop suei de verduretes amb pop (Les mateixes verdures que amb el llom de tonyina, per tant molt bones però el pop era un pel cru)

Segons

Entrecot de bou a la llosa (Estava bè, sobretot el nou acompanyament, unes cebetes fregides, un puré de patata i una reducció de predro ximenez)

Confit d'ànec (a mi em va agradar molt, d'acompanyament portava uns fruits secs i una espècie de puré de patata)

Melós d'ibèric (la carn molt fina, es desfeia a la boca, d'acompanyament portava una pera confitada i puré) Nosaltres vam demanar el canvi d'acompanyament perquè no ens feia gaire gràcia això de les migues, però per comentaris que he llegit a la gent els encanta el plat aquest amb migues.

Pre-postres

Dràcula (em va decebre una mica, el gelat de vainilla era molt bo, però la part final pel meu gust era massa àcida, això si, és molt original i té un gust diferent)

Pinya colada (Boníssima, aquí no tenim problema, aquest està mès que clar.)

Sorbet de iogurt amb salsa de xocolata (o alguna cosa així) no ens va agradar gens, el iogurt de textura semblava nata i era massa empalagòs pel nostre gust)

Pastís

Mousse de xocolata negra (molt bo, però potser un pel massa fort, i mira que a mi m'encanta la xocolata, però després d'haver menjat tot això era massa)

Coulant de xocolata (Boníssim de gust, però a mi mi falla la presentació)

Bigueta de tiramisú (Molt bona, i la presentació fantàstica)

Bé, i fins aquí el meu rotllo del menú, espero que us sigui útil.
Imatge
lamaca

Entrades: 101
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:53 pm

EntradaAutor: lamaca » dt. feb. 09, 2010 10:31 pm

FELICITATS MERI!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
lamaca

EntradaAutor: lamaca » dt. feb. 09, 2010 10:33 pm

Vaig molt perduda amb el tema maquillatge, sabeu d'algú o algun lloc que fagin maquillatge a casa? S'haurien de desplaçar a fora de BCN, si sabeu d'algú us ho agrairé moltísssim!
Imatge
lamaca

EntradaAutor: lamaca » dj. feb. 11, 2010 10:39 pm

Noies!!! On sou? Esteu totes desaparegudes?
Imatge
lamaca

EntradaAutor: Llumeta » dl. feb. 15, 2010 11:59 am

Buenos helados días!!!!!

Lamaca, parece que sí, que estamos desparecidas en combate...aquí llega una a ver si colabora un poco con nuestro foro que entre crisis, despidos, espias y este frio polar, estan los ánimos un poquillo flojos. Y no es para menos, personalmente estoy alucinando con todo. Cada día un conocido más se queda en el paro, vives con el miedo en el cuerpo ante esta situación porque las cosas estan mal, las noticias en la tele son de recesión y cada vez menos alentadoras, todo el mundo mantiene precios o inclusive bajan para que el consumo no cese y vayamos a peor......en cambio, miras flores, miras fotografos, hablas de menus y es todo carísimo!!! Al final te planteas si vá a valer tanto la pena si nadie piensa echar una mano, cuidar más a sus clientes....nose si me entendeís....

Pero bueno, intentando continuar con tus planes sin caer en este desánimo general y despues de mi super finde romántico en Paris...............POR FIN HE MIRADO VESTIDOOOOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Creo que ese momento lo idializé demasiado..jajajaja, NO ES TAN FÁCIL ENCONTRAR TU VESTIDO!!!! Me ví rarísima vestida de novia...no tuve flechazo tampoco Carol, así que seguiré buscando vestidos. Me pasó que me dijeron, elige 5 de los que más te gusten y yo pensé que eso sería imposible porque iba con muchas ganas de probar y probar pero al final era que me faltaban vestidos para apuntar....no veia ninguno que me gustara salvo 2 ó 3...entonces mi amiga y mi hermana empezaron: "pruebate este estilo, y este tambien..." y anoté estilos que ni de coña hubiera elegido, así más entallaítos marcando figura. Luego puestos quedaban super chulos.....pero cuando no te gusta por arriba, no te gusta por abajo, y cuando ves alguno que más o menos está bien...tampoco estas convencida y esto no es para tenerlo muuuuy claro.

Seguiremos buscando!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))

FELIZ SEMANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge

Llumeta

EntradaAutor: jimaguary » dt. feb. 16, 2010 9:42 pm

hola noies,.,,, bua estic super desconectada del for.,., no se si ho vaig dir pero varem anar a fer el tastet i molt be els plats son grans,, res de miseries....
i ara estema mb la musica que em porta per el mal cami,,,, em costa tant decidir-me

i ara els detallets,, sempre havia tingut clar dones xocolata i homes vi, pero la xocolata em ocsta 4 euris i es passa de presupsot i ara haure de mirar coses noves...
Imatge
jimaguary

Entrades: 114
Membre des de: dg. nov. 08, 2009 11:54 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants