"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 16, 2010 11:12 pm

Giss ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaa qué tal??? aix habeis dicho muchas cosas y ya no se si me acordaré de todo... a ver, vamos por partes:

Laia! així que amb vitamines no? ánims nena! les ninetes tenim energies positives per tothom! xuf xuf xuf! t'en envio unes quantes!

Tara! un mes nena! que fuerte! hace un mes estabamos bailando como locas! juas juas! Es normal que tengas pena... como bien ha dicho la Happi ( y hoy justamente pensaba en ello) a mi me va a dar un chungo... aix no se... me faltará algo... eso de mirar páginas web... hacer pedidos... qué pediré entonces? jajajaja Pero bueno nena, en 3 meses y medio tenemos otra boda!!! y vamos a disfrutar de cada una de ellas. No te quiero ver triste eh?

Torsaeann! així que repartint invis! qué guay! jo això ho veig molt lluny... encara no sabem ni com seran les invis... ufff... em comença a preocupar el tema...

Nur! quin cacao! quants de cursos! pren-te una mica d'això que pren la Laia! ho necessitaràs no? uff... quin estrés... t'admiro! jo no podria!

Elxa!que guay lo del domingo! me alegro mucho! por fin te veremos y te daremos algo que te pertenece!

Papallona!guapetona com vas? encara estàs amb els bebés? pobrisons... jejeje

Estiu... sin comentarios... desaparecida...

Happi! así que le operan en Bcna y para casa! que bien no? me alegro mucho! ya verás qué rápido pasa todo! ves ves? las energías positivas de las ninetas empiezan a surgir efecto! juas juas

Besitos a todas reinas!

Pues la cosa ya esta encaminada la verdad...pero a ver mandadme más energias positivas para que encuentre un trabajo ya de una puñetera vez!!!!!!! jejejejeje
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 17, 2010 12:31 am

fluix fluix!!! Happi!!! ahí van mis energías postivas!!! espero que te lleguen!
Un besazo
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: tara » dc. feb. 17, 2010 8:19 am

Hola boniques!!!!!!!!!

Estic una mica xof, amb aquest temps, a mi m'agrada que plogui, sempre que em pugui quedar a caseta, amb la manteta al sofa i una peli, pero haver de sortir de casa amb aquest temps...A sobre m'estic encostipant, ja em fa mal la gola!
Bueno que suposo que en cuan surti el solet, m'animare una mica!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dc. feb. 17, 2010 8:32 am

Happi, nena ja veuras com arribara, ja tambe t'envio energies positives!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena cuida't molt vale, i a veure dilluns que et diuen a la mutua!

Gis, pues happi tiene razon, si yo con lo tranquila que estava, ahora estoy asi, tu tendras que empezar a hacer terapia!!!!

Laiac, nena que tallllllllllll, ja us han informat de lo de les opos?????

Papallona, nena que ens veurem dijous!!!!!!!!!!!!!!!! Be espero no estar al llit super refredada, cada vegada que em moco, em surt sang del nas!

Elxa, nos tienes que enseñar las fotos que haces en el curso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nur, nena mmmmmmmmmmmm encara somio amb els carquinyolis, l'altre dia en va comprar la meva sogra!

Estiu, nena estas desapareguda total!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ninetes vaig a treballar una estona, almenys avui cuan he arribat ja estava l'estufeta calenta i s'esta be, que ahir hi feia un fred!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 17, 2010 9:20 am

Bon dia ninetes meves!!!!!!!!!!!!

aixxxxxxxxxxxxxxxx que ahir us vaig abandonar........pel matí, només podia escriure al correu, perque de la feina no vaig tenir temps d'entrar més pel foro!!!!!! i a la tarda....no vaig parar.....estudiar un ratet (10 minuts perque la meva neboda se'm va tirar damunt i no vaig poder fer res)....després de cangur....després a comprar un detallet per la meva companya de feina que li han dit que té un NEN i li vaig comprar un gorrito de recen nascut blau......(hi ha cosetes més mones) , després un cafè ràpid amb una amiga, i cap a casa..............i a la nit estava morta morta!!!!!!!!

Com esteu ninetes??????
TARAAAAAAAAAAAAAA cuida't l'encostipat eeeeeeeeeeeeee, i jo com tu, si plou i em puc quedar a casa al sofà amb la manteta genial....però amb aquest diaaaaaaaaaaa, quina caca....aquest hivern dura massa!!!!!! i no m'agrada!!!!!!!!!!!!!! per cert.....sóc un cas, FELICITATS atrassades!!!!!!

TORSEANN........claaaaaaaaaaaroooo al estar de baixa a casa avui entraràs més tard no????? cuida't molt molt i molt!!!!

buffffffff ahir vau dir moltes coses i ara no ho puc seguir................a la resta........................MOOOOOOOOOOOOOOOOOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 9:39 am

Giss ha escrit:fluix fluix!!! Happi!!! ahí van mis energías postivas!!! espero que te lleguen!
Un besazo

jejejejejejej....eso de "fluix fluix" ha sido buena!!!! a ver si llegan ya de una vez la verdada!!!!!!!! gracias!!!! :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 9:41 am

Bon dia ninetes!!!! com esteu??

Ja estem a dimecres i el temps no millora i com tinc el tio del temps al cap doncs sabia perfectament que avui serà una m...... de dia!!!!!! que asco de cap!!!!!!

Avui sóc la primer en dir bon dia!!! jajajajja ::bna// ::bna// ::bna// ::bna//

Vaig al dietista i desprès pujo!!!! que vagi molt bé el dimecres boniques!!!!!! Petonets per totessss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 9:42 am

elxa ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:nenes com li heu donat a la tecla en no res!!!!!!!!!!!!!!!

bueno entrava per despedir-me per avui, ja que akesta tarda tinc consulta i acabaré tard, ja no entraré fins demà.

així que ptonssssss per a totes i que paseu un bon dimarts!

Adéu nena...passa tu también una molt bona tarda....jo d'aqui a no res también marxo cap a Reus...ok????

Nena...hi seràs demà a la oficina?? tindràs feina o hi haurà algu??? ja em diràs i passo a fer-t'he una visita curteta per no entretenir-t'he, ok???

Petonets bufona!!!

SSSSSSSSSSSSSSSIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.............ara ho he vist nena!!!!!

jajajajajajajajjaja. Sabia que ho havia ficat, però no sabia on o si ho havia pensat i desprès no havia dit res...jajajajajja!!!!

Desprès em passo....si hi ha alguna coseta que et faci anar malament m'ho dius ehhh!!!! petonets xuliiii!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 10:01 am

Jo también marxo...que vaig a veure quantes tones he perdut!!! jijiijiiji. Avui vaig happi pq penso que alguna coseta he fet aquesta setmana!!!!

Parlem desprès!!!! passeu un bon mati!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. feb. 17, 2010 11:02 am

Que elxa, ya te has fijado en privalia, no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dc. feb. 17, 2010 11:31 am

Elxa to pati!!!!!!!!!!!!!!!

Yo es que des del trabajo ya no puedo mirarlo, nos han vetado algunas paginas y estas son algunas, pero mejor asi, que asi no despilfarro!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 17, 2010 12:26 pm

Bon dia ninetes....m'acabo de llevar fa una estona...això del relaxant muscular m'ha fet dormir molt¡¡¡¡¡¡¡

Elxa, aquestes maletes d'on son? son guays ehh¡¡¡¡¡ i molt bé de preu¡jo vull¡¡¡¡¡¡

Tara, com va el vap? estàs xof?

Laiac,com va tot? i la feina? mua¡¡¡¡

Nur, al final com jo ehhh¡¡¡ny.rm i els hotels? ja tens reservat? i quantes nints? i el preu final? això és un interrugatori¡¡¡¡¡

Giss, que tal? aquesta setmana és farà curta no? dilluns vas tenir festa veritat? que guay nineta¡¡¡¡¡

Papallona, que tal? com va tot? i la feina?

Estiu, com estàs?

Happi, que tal el metge? a veure que et diu oks?
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 17, 2010 12:28 pm

Ei¡¡¡ si alguna vol venir aquesta tarda estaré tota la tarda sola, el meu ninot treballa i després cap al cole, i jo estaré aqui tota soleta....o sigui que esteu convidades a venir i així podem fer un cafè o alguna coseta oks? si alguna vol ja sabeu on visc val?

Mil petonets boniques meves¡¡¡¡

Us estimo
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 17, 2010 12:34 pm

elxa ha escrit:jajajajajja......ara pensareis que estoy locaaaa....pero mirad esto!!!!!

por 82,50 el conjunto de 6 piezas, puedes escojer entre los tres colores azul, lila o marrón, son de la marca PRIVATA.
luego se lo enseñaré a mi futuro al mediodia a ver que me dice, es que no tenemos maletas niñas!!!!!!!!

n'hi han de més xulis, però el preu ja varia eh! deu ni dó! fins a 200 euros per una maleta!!

nINETAAAAAAAA!!!!

què compradora......jo la majoria de vegades esborro directament els missatges de privalia o d'altres....sinó compraria, i no pot ser!!!!
per les maletes.....segons en quina agència vas te les regalen eeeeeeee........sinó, jo en tinc 5 de totes mides, si en vols alguna???????? jijijijiji

eeeeeeeeee i al meu nen també li agrada jamaica,....vaja, de sempre, ja m'ho va dir a l'agost...........però en aquella època........

aaaaaaaaaa i al final casi totes fareu cap a la riviera maya eeeeeeeee.........aaaaaaaaaaaaaaixxxxxx però agafeu-vos dies per disfrutar allí eeee, no només 3 o 4!!!!!!!!!!!

ka xulooooooooooooooooooooooo
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 17, 2010 12:35 pm

torsaeann ha escrit:Ei¡¡¡ si alguna vol venir aquesta tarda estaré tota la tarda sola, el meu ninot treballa i després cap al cole, i jo estaré aqui tota soleta....o sigui que esteu convidades a venir i així podem fer un cafè o alguna coseta oks? si alguna vol ja sabeu on visc val?

Us estimo

ninetaaaaaaaaaa, com estàs??????????? zombie del relaxan???? és igual dona, no tens gaire feina a fer no????????? jijijiji al sofà i a l¡ordinador amb el sims3.....................

avui ja saps que són dels dies completitos que faig matí i tarda sense descansar, perque a més em quedaré aquí.....vaja, només sortirà un moment.........però jo et dic algo val????????

cuida't molt molt i molt val?????????
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 17, 2010 12:38 pm

Per ceeeeeeeeeeeeeeeerttt!!!!! i després jo dic de les vostres compres!!!!!jijijijiji...

el dilluns A LA NIT per internet, vaig comprar-me la tauleta de centro pel menjador...........i JA LA TINC A CASA!!!! m'ha trucat el meu nen...........a veure si trobo la foto!!!!
em pegarà amb la taula gran no???? però serà més brutaaaaaaaaaa
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 2:06 pm

elxa ha escrit:que us sembla??? val 39 euros

jajajajajja....viva privalia!!!!!! jo fa temps que no miro res pq sinó....no pararia...directamente elimino!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 2:11 pm

laiac ha escrit:Per ceeeeeeeeeeeeeeeerttt!!!!! i després jo dic de les vostres compres!!!!!jijijijiji...

el dilluns A LA NIT per internet, vaig comprar-me la tauleta de centro pel menjador...........i JA LA TINC A CASA!!!! m'ha trucat el meu nen...........a veure si trobo la foto!!!!
em pegarà amb la taula gran no???? però serà més brutaaaaaaaaaa

Nena...que xuladaaaaaaaaaa!!!! m'encanta!!! on l'heu comprat....per internet???? si és = que la taula gran del menjador....super mega!!!!! me la llevoooo!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 2:20 pm

torsaeann ha escrit:Ei¡¡¡ si alguna vol venir aquesta tarda estaré tota la tarda sola, el meu ninot treballa i després cap al cole, i jo estaré aqui tota soleta....o sigui que esteu convidades a venir i així podem fer un cafè o alguna coseta oks? si alguna vol ja sabeu on visc val?

Us estimo

Nena....avui és dimecres i surto de reus i pujo pitando cap a Valls que tinc el gym, però demà al mati he de baixar a Popi a tgn i com sempre estic allà gairebè 2 hores sense fer res...doncs que et sembla si et passo a veure? o estarà dormint????

Ninetes...voldria anar demà amb vosaltres a comprar...més que res pq fa un munt que no us veig.....però treballo fins les 20:00h... :-(
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 17, 2010 3:03 pm

Huolaaaa!!! com esteu?

He enviat mail... ho sento però diumenge naltros tampoc podrem anar... sorry.

Elxa! las maletas te las regalan en la agencia! no las compres! juas juas yo también miro cada día los mails de privalia, ofertix, dreivip... pero no he comprado nunca, la verdad.

Torsaeann! jo avui tinc repàs, però demà depén del que fem potser em paso a veure't un ratet...

Petonets boniques
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants