"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 17, 2010 3:04 pm

Aix! per cert! que se m'oblida!

Papallona,Torsaeann i Estiu... ja ha arribat la comanda de aire de fiesta!!! ueeeee
Així que quan ens veiem us ho donu ok?
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 3:53 pm

Jopeta....si que hay bajas esta vez para juntarnos todos, no??????
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 3:55 pm

Ninetes...vaig a fer classe....a la nit torno a entrar a veure com anat el dimecres!!!! molts petonetssss!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 17, 2010 5:41 pm

Giss ha escrit:Aix! per cert! que se m'oblida!

Papallona,Torsaeann i Estiu... ja ha arribat la comanda de aire de fiesta!!! ueeeee
Així que quan ens veiem us ho donu ok?

Gracies guapa, si dema vens. ja portaras la comanda i m,expliques be el tema de la feina gel teu futur maridet.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 17, 2010 5:44 pm

Ninetes, estic fatal, avanç e anat wc i me quedat sense moure---- quins plors....arastic al llit i ninot ma posat portatil i no puc ni escriure...quina merda-
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 9:27 pm

Quin poc moviement per aqui, no????? jo anava al gym però tinc el peu "obert" i he pensat...a veure si tu también et lesionarás i la tenim liada!!!! nenes....estem fetes caldo....ara m'he ficat una vena i m'he tirat reflex a veure demà com el tinc.... :star:: :star::
però Torsaeann...tu cuida't la teva esquena que això si que es greu del tot!!!! demà ens veiem!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 9:30 pm

Giss ha escrit:Huolaaaa!!! com esteu?

He enviat mail... ho sento però diumenge naltros tampoc podrem anar... sorry.

Elxa! las maletas te las regalan en la agencia! no las compres! juas juas yo también miro cada día los mails de privalia, ofertix, dreivip... pero no he comprado nunca, la verdad.

Torsaeann! jo avui tinc repàs, però demà depén del que fem potser em paso a veure't un ratet...

Petonets boniques

Felicidades primeramente por el ascenso...y como ha sido?...anda que habias comentado algo....o ha sido por sorpresa de un día para otro??? bueno...pues a celebrarlo que es una buena noticia...

Pero sobre el domingo...tu tampoco vienes??? si la comida la tiene él...pq no vas a venir tu???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 17, 2010 9:31 pm

Bé ninetes....jo ja me despido hasta mñn que vuelvo a bajar a tgn a rehabilitación... Que passeu totes un super bon dijous i supos que al migdia em conectare una estoneta, ok?????

Petonets!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dc. feb. 17, 2010 9:31 pm

Hola ninetes!!!!!!

Veig que estem una mica desconnectades, la torsaeann enganxada, la happi lesionada, jo amb mal de gola, QUIEN DA MAS!

Ostres si ara ja estem aixi cuant en tinguem 80 estarem fetes un quadre!!!!!!!!!!!

Bueno ninetes dema ens veiem, que no tardare massa en anar al llit! Petons i bona nit!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 17, 2010 11:19 pm

Nineteeeeeeeeeeesss!!!!

quin diaaaa, i quina tardaaaaaaa..........i a sobre, tenim un problema existencial, em muntat la taula i...resulta que s'ha de pujar i baixar i es queda a dalt, i quan la baixem, no es queda fixe i torna a pujar...........quina cacaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Com esteu ninetes.............ànimu a totes eeeeeeeeeeeeeeee.............torseann descansa molt, molt i molt eeeeeeeee i cuida't aquesta esquena......................i happiiiiiiiiiiiii aquest mal de cap........descansa també d'acord...........i fora yuyus!!!!!!

ninetes..............parlem demà al matí.....me'n vaig a menjar els kiwis...que si tingués nocilla!!!!!!!!11mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm però sabeu que he comprat.........MADUIXETES...eeee taraaaa!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaa a totessssssssss
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: tara » dj. feb. 18, 2010 8:14 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

Aquesta tarda no se si us podre acompanyar, no estic massa fina, tinc la gola super irritada i fred, aixi que si no em trobo una mica millor, d'qui una estona marxo cap a casa, ja us anire informant!
Si necessiteu els diners faig com la nur, una transferencia, vale!
Ara si veig que estic millor us faig un truc!

Torsaeann, nena que tal estas avui!

Giss, te mande un privado, lo has visto?

A la resta que tingueu un bon dia i ja us dire alguna cosa!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 18, 2010 8:57 am

NINETES!!!!! BON DIAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

TARA cuida't, i aquest mal de gola???? ja el portaves no?????? colta, tu tapat bé i cap a casa al llitet!!! jo ni m'ho pensaria!!!!!!!!!
tot i això, jo m'he eaixecat amb un mal de cap horrible avui, però molt, i em fa mal el coll...que no siguin de les cervicals!!!!!

TORSEANN.,..............com has dormit??????????? estàs millor???? cuida't molt també eeeeeee, i molts molts patunets!!!!!

papallonaaaaaaaaaaaaaa per on pares!!!!!!!!!!

Ninetes!!!! avui tinc molta feina, espero poder entrar una mica al plegar, sinó avanço em maten!!!!!!

PATUNETS A TOTESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 18, 2010 9:19 am

Bon dia ninetes, aquesta nit no he dormit bé, solsament podia estar estirada plana completament i quan em giraba per posar-me posició fetal.....QUIN MAL NINETES¡¡¡¡¡
Ara m'acabo de llevar i ja m'he pres totes les pastis i ara esperaré a la happi que vindrà a esmorzar amb mi.

Sembla que m'he pogut llevar.....però em fa un mal.....a veure com va avui......us estimo molt boniques.

Mil petonets.

TARA, CAP A CASA SI NO ESTÀS FINA VAL?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 18, 2010 9:45 am

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

Pero esto que és!!!!!! tamos exas unas abuelitas! aix...aix....tenemos que cuidarnos eh! quue valemos muxooooo

tara para la cama y bien abrigada

torsaeann com va akesta eskena? notes milloria?

laiac tu també tens mal de cap¿? t'has pres algo?

Bon dia bonica....milloria una mica...però no gaire la veritat...

Mil petonets nena¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 18, 2010 9:56 am

Ok, així ho faré. Les maletas que vas parlar ahir, on las vas veure? es que nosaltres tampoc tenim...i a l'agència ens donen dos però son per pujar a dalt de l'avió.
Bueno, que tinguis un bon matí a l'ofi oks?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 18, 2010 2:31 pm

tara ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!

Aquesta tarda no se si us podre acompanyar, no estic massa fina, tinc la gola super irritada i fred, aixi que si no em trobo una mica millor, d'qui una estona marxo cap a casa, ja us anire informant!
Si necessiteu els diners faig com la nur, una transferencia, vale!
Ara si veig que estic millor us faig un truc!

Torsaeann, nena que tal estas avui!

Giss, te mande un privado, lo has visto?

A la resta que tingueu un bon dia i ja us dire alguna cosa!

Hola nena....sembla que el refredat s'està apoderant de tu....mareta meva com estem!!! Doncs nena....recupera't i a fer repós pq aquest refredat marxi aviat!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 18, 2010 2:34 pm

elxa ha escrit:Bon dia ninetes!!

Pero esto que és!!!!!! tamos exas unas abuelitas! aix...aix....tenemos que cuidarnos eh! quue valemos muxooooo

tara para la cama y bien abrigada

torsaeann com va akesta eskena? notes milloria?

laiac tu també tens mal de cap¿? t'has pres algo?

Ja lo puedes bien decir...por mucho que queramos disimular de que estamos como unas rosas....aixxx mejor diremos una rosas mústias!!!!! jajajajajajajaja....Donde está la vitalidad de las chicas jóvenes como nosotras!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* (ejem...ejem...aqui parla la Hulk...és a dir, la que s'aixeca del sofa i ha de trucar a la grua pq no puc de bon mati!!!) jajajajajajaja

Petonets per a totes!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. feb. 18, 2010 10:23 pm

Hola ninetes! Per fi avui trobo un foradet per entrar a posar-me al dia i a saludar-vos!! Com esteu guapíssimes?
Res... jo estic aquí liada amb cursos i amb les practiques que em fan fer a casa i enviar per mail... bua!!!!

Quin dia més caca avui!! De 9 a 9 al cole... se m’ha fet molt pesat!! I a sobre m’he quedat sense la meva hora lliure... snif snif... He sortit amb un cap super espés... aaagggg!!! :--(

I com que vaig de cul el meu nen s’encarrega de tot lo del viatge... Ja ens han passat tots els pressupostos que vam demanar la setmana passada, i hem mirat i comparat i... ja ens hem decidit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ahir mateix pel matí el meu nen va anar a tancar el tema!! Ho ha hagut de fer ell sol, perquè jo entre treballar i els cursos... aquesta setmana no dono més de sí... És un solet!! I res, una altra cosa tancada!! Hem fet ja paga i senyal!! Que contenta estic!! Ara... el nostre proper objectiu per tancar és buscar un lloc xulo on passar la nit de noces... i no sé per on començar a mirar... buf!

Per cert, a totes us regalen maletes a la vostra agència? A nosaltres no ens han dit res... o el meu nen no s’ha recordat de dir-m’ho... Ais, el pròxim dia aniré a l’agencia a pidolar... jajajaj!! Si cola, cola!!! Jijiji!

Com ha anat la quedada d’avui? En que s’ha quedat? Em sap greu no haver pogut venir...

Laiac, quina taula de centro més xula!! M’encanta!! Però que passa? Que costa muntar?

Tara, nena, com et trobes? Cuida’t! No fos cas que acabis amb unes angines! Que amb aquest temps pel cole en tenim moltes! Ais ais... Que arribi ja el bon temps!

Torsaeann, com estàs de l’esquena? Pel que veig no pinta gairebé la cosa... Ja et passaré els exercicis a veure si et poden ajudar. Si nena, ja està reservat el viatge. Els hotels i les nits i tal... millor us ho explico en alguna quedada o per mail... pel foro millor res... Tot i que no hi ha massa misteri, jejjee!

Elxa, ja us heu decidit pels cursets? Entre setmana? Buf... són molts dies, oi? I quina era l’agencia de la Happi que dius? Ais... he fet tard perque ahir pel matí ja vam reservar. Aps! Que xules el joc de maletes que has posat!

Giss, felicitats per l’ascens del teu nen!! Quina bona notícia!! Me n'alegro molt!!!

Happi, així que avui matí d'esmorzar, eh!! Que guai! I com segueix el teu nen?

Papallona i estiu? Com va la setmaneta?

Petonets a totes!!

M'en vaig a fer una pràctica i a mumir!!!

Fins demà boniques!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 18, 2010 11:16 pm

Hola ninetes!!!!! acaba d'arribar el llum aqui a casa...suposo que per la pluja, doncs ha marxat, però m'han dit els veïns que portaven gairebé 2 hores sense llum...menys mal que hem sopat fora que avui el nen s'ha estirat i m'ha convidat!!!! i ésk quan li veuen les orelles al llop...jijijijijiji

Nur...estàs més desestresada??? venga ànims que demà és divendres i podras descansar... i diumenge CALÇOTADAAAAAAA *.-o-o.* i com diu la Laiac...un dia diferent!!!!! jejejejeje.

Papallona...llàstima que avui no t'he vist...fa temps que no ens veiem!!!!! tot va bé?? ens veiem diumenge....

Tara...com et trobes??? millor de la gola? vas demà a treballar...tu recupera't ok???? también fa temps que no et veig...aixx esk porto desconectada un munt!!!

Ninetes...ja us ho dit al mail però si necessiteu ajuda per temes de comprar...jo mentres ell està a rehabilitació jo puc anar fent, ok??? em sap greu que ho feu totes vosaltres!!!

Petonets a totes i que passeu bona nit boniques!!!!!!
Demà parlem, okis???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 19, 2010 9:42 am

Bon dia bon dia, bon dia al dematí.........!!!!!

eiiiii, és que els divendres tenim cafetó matinal amb les companyes, i he entrat un moment al correu i he estat obrint unes coses de la feina!!!!!

Com va el matí.............
HOLA elxaaaaaaaaaaaaa!!!

sabeu que ahir el tomàs molina va donar plugetes per diumenge??????? aix que maco el noi!!!!! elxaaaaa, hi ha algun lloc resguardat per poder fer la carn i calçots???????? aixxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!!

PAtuneeeeeeetsss i nooooooooo...no vull que sigui divendres, que això vol dir que no tindré excusa per no estudiar!!!! tot i que avui ja no faré res, i el diumenge tampoc.....que buenoooooooo!!!!!!!

muaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants