"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dv. feb. 19, 2010 10:28 am

Bon dia ninetes!

Al final no he anat a la ofi, cuan m'he aixecat tenia un mal de golaaaaaaaa!, i a sobre per la nit amb els aparells encara es reseca mes! A veure si em començo a recuperar que diumenge vull estar be!!!!!!!!!!!

Ara trucare per lo de la salsa, vale!

Bueno ens veiem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:16 pm

Bon dia ninetes!!!! arribo ara mateix de Tgn....amb una miqueta de sort la setmana que ve ja no hem de baixar....Ara ell parla amb l'hospital d'aqui per veure com queden o quan...

Elxa.... que tal aquest croissant i el cafetonet???? així que vosaltres también vau anar a sopar? nosaltres vam anar al Malva a fer unes tapetes...ja que em convidava ell vaig dir...pos venga!!! on vau anar? Per cert, he rebut el sms però ara la que no te bateria sóc jo!!!!! l'estic carregant

Tara...millor quedar-t'he a casa i així et recuperes del tot....encara no ho sembli avui fa rasqueta i es nota...o sigui que cuida't!!!

Laiac...com va la feina???? m'has recordat a quan estava estudiant que dien "venga cap de setmana" i jo pensava...." nooooooooo pq haurè d'estudiar per exàmens" ayyy que ver com som eehhh!!! ànims nineta!!

Torsaeann...com et trobes avui???? millor???

Giss...al final vienes a la calçotada???? venga mujer...

Papallona....al treball???

nUR...Ànims que ja esta aqui el divendres!!!! jejejejej. Per cert, una consulta....a quin sindicat de mestres estàs afiliada? pq em vull fer i avui he anat a l'edifici de tgn i estaven tots junts i he pensat...buahhh!!! per quin em decideixo...
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:23 pm

Ninetes....una coseta!!!

He estat parlant amb el nen...i sabeu que m'ha proposat??? fer-nos un reportatge... :-///: :-///: :-///: :-///: mis oidos aún están estupefactos con semejante noticia....i res a mi m'ha semblat genial....per fer-ho una mica més endavant....però vull mirar alguns fotògrafs que facin reportatges, però així ara quin em recomanarieu???
Vull preguntar a Alcolor que són els meus fotógrafs per veure si en fan....però no vull moure'm d'aqui de Tgn o Reus... Composit està bé en qüestió de reportatges però vull veure'n altres....que opineu???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:40 pm

elxa ha escrit:vau anar a sopar ???????' ohh!!!!! que boniiiiiiiitoooooo, que boniiiiitoooooo!!!!!!!! (qué rabia, volia ficar-vos un emoticono de la parelleta sopant i no surten! ara hem keixaré al Toni) vam anar al Pannigacci de Fonstcaldes.

nena un reportatge???????????? pero i como es eso? rollo pre-boda???? jo conec una noia que està fent un curs de foto......ejem.....ejem......!!!!! es broma!!! voleu exterior o estudi??

jajajajajaja....ja m'ho suposava que havieu anat allà...més que res per lo que hem comentes de la pudor....Fa uns mesos van anar allà a sopar pel cumple d'una amic...i allò era insoportable!!!! personalment no m'agrada...pel preu que té no m'acaba de fer el pes...però conec a gent que l'hi encanta!!!

Pues ostres no havia pensat....ens podries fer un pressupost nena!!!! la veritat esk a mi m'agraden aquests que són exteriors però només un lloc i principalment es centra amb la foto de la parella però no el paisatge...aquest gairebé no apareix a la foto....No se si m'explico..
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:51 pm

elxa ha escrit:tia!!!!! que ho he dit en conya!!!!!!! tu busca un "pofesional!" que jo soc una aficionadiya!

diumenge us faré fotillos, si fa "sol, solet, .......

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qOrHbNoA-ys&hl=es_ES&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qOrHbNoA-ys&hl=es_ES&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Has adjuntat alguna cosa???? esk no ho puc veure....

Mira a la web del composite, a l'apartat de sesiones hi ha una foto d'una parella que ell em recorda, no se pq al meu nen.... estan tots dos assegut ell amb el cap arrepenjat a la mà i ella se'l mira....està la foto entre una d'un noi a l'estudi tot fosc i l'altra foto hi ha una noia morena amb la camisa blanca...un estil així
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:52 pm

elxa ha escrit:tia!!!!! que ho he dit en conya!!!!!!! tu busca un "pofesional!" que jo soc una aficionadiya!

diumenge us faré fotillos, si fa "sol, solet, .......

jajajajajajjajjajajajajajajajjajajajajajajajajajajajajaja : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 19, 2010 1:19 pm

Nineteeeeeeeeeeesss!!!!

entre una cosa i altra no puc estar a tot arreu noiessssss!!!!! aiixxx i mira que tinc feina eeeeeeeeeeee!!!!!

TORSEANN....avui no has dit res??? com et trobes??? t'has aixecat del llit??????????

i tu TAra...........t'has quedat a casa al final???? jopeta...tens raó...si és mal de gola els aires no són bons, ni per estiu ni per hivern!!!!jo ara a l'hivern quan fa fred a casa i ho poso estona ho noto molt!!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIII que guaiiiiiiiiiiiiiiii primer perque a verue si acaba ja la rehabilitació a tarragona no?????????? i segon...............un reportatgeeeeeeeeeeeee ualaaaaaaaaaaa i t'ho ha dit ell???????????? que xuliiiiiiiiiiiiiiiiii però un aixi com diu l'elxa tipo pre-boda o.....mira....un per tenir fotos??? que xuliiiiiiiiiiiii!!!!!

ELXAAAAAAAAAAA..............a mi en principi quan poguem a l'estiu (no va ser que amb aquest fred em posi a l'aigua) pos aquell amic ens va dir que ens faria les fotos vestits de nuvis.....però vaya, que ell està a creixell i a ti te tengo más a mano eeee i per pagar-li un soparet a ell, també te'l puc pagar a tu.........jijiij a més, a mi fotos de carrer sules també m'agradarien...............tot i que espero que em creixi una mica el cabell!!!!!jijjijijijiji

aaaaaaaa i mu bien lo de la barbacoa, ho he pensat avui..........que si plou.............

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 3:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 1:20 pm

elxa ha escrit:tia! que m'ha costat ficar el viedo!!! no hem sortia bé l'enllaç mecaxis!!

ja l'he trobat es molt maca, que ella porta una samarreta amb amb escot en forma V de floretes petitones i estàn asseguts.....es xula la foto, he vist que ha actualitzat la web.
Pues demana-li pressupost a veure com et surt

Aquesta és...exacte!!!!! jejejejje...és xula no???

Per cert, els professionals también van començar com a aficionats!!! jejejejeje....

No res, vaig a preparar el dinar que a les 15:00h he d'estar Alcover per lo de la neteja de cutis...un altre cop!!!! petonets!!!

Heu quedat demà????
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 1:25 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesss!!!!

entre una cosa i altra no puc estar a tot arreu noiessssss!!!!! aiixxx i mira que tinc feina eeeeeeeeeeee!!!!!

TORSEANN....avui no has dit res??? com et trobes??? t'has aixecat del llit??????????

i tu TAra...........t'has quedat a casa al final???? jopeta...tens raó...si és mal de gola els aires no són bons, ni per estiu ni per hivern!!!!jo ara a l'hivern quan fa fred a casa i ho poso estona ho noto molt!!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIII que guaiiiiiiiiiiiiiiii primer perque a verue si acaba ja la rehabilitació a tarragona no?????????? i segon...............un reportatgeeeeeeeeeeeee ualaaaaaaaaaaa i t'ho ha dit ell???????????? que xuliiiiiiiiiiiiiiiiii però un aixi com diu l'elxa tipo pre-boda o.....mira....un per tenir fotos??? que xuliiiiiiiiiiiii!!!!!

ELXAAAAAAAAAAA..............a mi en principi quan poguem a l'estiu (no va ser que amb aquest fred em posi a l'aigua) pos aquell amic ens va dir que ens faria les fotos vestits de nuvis.....però vaya, que ell està a creixell i a ti te tengo más a mano eeee i per pagar-li un soparet a ell, també te'l puc pagar a tu.........jijiij a més, a mi fotos de carrer sules també m'agradarien...............tot i que espero que em creixi una mica el cabell!!!!!jijjijijijiji

aaaaaaaa i mu bien lo de la barbacoa, ho he pensat avui..........que si plou.............

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Doncs sip, m'ho ha dit ell...encara estoy atónita....això serà la conciència que li està fotent el toque ja que com hem estat 4 dies sense parlar-nos gairebé...jejejejjeje. Ara em vol fer la pilota!!

Doncs vull algo xulo sencill i que després pugui ficar la foto al nostre dormitori!!!! jejejeje que entris i diguis...ostres que wapaaaaaaaaaa =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) jejejejej
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 8:57 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 19, 2010 1:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
elxa ha escrit:vau anar a sopar ???????' ohh!!!!! que boniiiiiiiitoooooo, que boniiiiitoooooo!!!!!!!! (qué rabia, volia ficar-vos un emoticono de la parelleta sopant i no surten! ara hem keixaré al Toni) vam anar al Pannigacci de Fonstcaldes.

nena un reportatge???????????? pero i como es eso? rollo pre-boda???? jo conec una noia que està fent un curs de foto......ejem.....ejem......!!!!! es broma!!! voleu exterior o estudi??

jajajajajaja....ja m'ho suposava que havieu anat allà...més que res per lo que hem comentes de la pudor....Fa uns mesos van anar allà a sopar pel cumple d'una amic...i allò era insoportable!!!! personalment no m'agrada...pel preu que té no m'acaba de fer el pes...però conec a gent que l'hi encanta!!!

Pues ostres no havia pensat....ens podries fer un pressupost nena!!!! la veritat esk a mi m'agraden aquests que són exteriors però només un lloc i principalment es centra amb la foto de la parella però no el paisatge...aquest gairebé no apareix a la foto....No se si m'explico..

eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii que jo si són quatre fotos a la platja te pago un sopar i vas que xutes eeeeeeeeeeeeeeeeee...........jijjijijijijij a més, no vull ni àlbum ni res.........jijijijjijjji mira, amb això dels examens encara m'anirà bé, perque quan acabi el hoffman de la boda, potser ja m'hauré pogut fer les fotos a la platja i afegir-ho, perque fins que no acabi els examens no ho tindré fet!!!!!

jijijij
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 19, 2010 1:29 pm

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Doncs sip, m'ho ha dit ell...encara estoy atónita....això serà la conciència que li està fotent el toque ja que com hem estat 4 dies sense parlar-nos gairebé...jejejejjeje. Ara em vol fer la pilota!!

Doncs vull algo xulo sencill i que després pugui ficar la foto al nostre dormitori!!!! jejejeje que entris i diguis...ostres que wapaaaaaaaaaa =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) jejejejej

SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII això és molt xulo!!!!!!!! amb una bona foto!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaa...............aaaaaaaaa i demà en principi no hem quedat....vaya, jo estudiaré, que serà l'únic dia que ho puc fer!!!!
laiac l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 12:33 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 1:39 pm

laiac ha escrit:

HAPPIIIIIIIIIIIIIII que guaiiiiiiiiiiiiiiii primer perque a verue si acaba ja la rehabilitació a tarragona no?????????? i segon...............un reportatgeeeeeeeeeeeee ualaaaaaaaaaaa i t'ho ha dit ell???????????? que xuliiiiiiiiiiiiiiiiii però un aixi com diu l'elXA tipo pre-boda o.....mira....un per tenir fotos??? que xuliiiiiiiiiiiii!!!!!

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

muaaaaaaaaaaaaaaaaa...............aaaaaaaaa i demà en principi no hem quedat....vaya, jo estudiaré, que serà l'únic dia que ho puc fer!!!!

Ok!!!! doncs cap problema...ja ens veiem directament el Diumenge, okis???

Petonets i a estudiar força!!!
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 8:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 19, 2010 3:43 pm

SOCORRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!

jata jata jata elxa....i'm sorry!!!!! uf uf i sabeu que m'ha passat?? que com que no havia iniciat sessió no ho podia editar i estic a casa els papis i ostres!!! em pensava que era culpa del seu ordenador!!!!!! uffffffffff que sudor!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 19, 2010 3:46 pm

Elxaaaaaaaaaa yo quiero fotos el domingo......ya veràs tu, con nuestra manos negras de los calçots, nuestro supermega xandal....nuestros pelos alocaos.......mmmmmmmmmmmmmm que guapes que estarem!!!!!jijijijiji

Ninetes.....marxem un moment a casa, que després tornem a buscar la nena a Reus i ja ens quedem!!!! i demà tinc dinaret a casa amb ma germana gran i les tres fieres....així que hauré d'anar a comprar...........aixxxxxxx i la longaniza......!!!!jijijijij

PATUNETSsssssssss
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 19, 2010 8:22 pm

Hola ninetes! Com esteu?

Ais nenes!! No puc mes!! Ahir no me’n vaig sortir amb la pràctica i vaig acabar plorant dels nervis, de l’estrès que porto aquests últims dies, i de la ràbia de tot plegat perquè no puc més!!!

I vaig tant atabalada que em dóna la sensació que no arribo a tot!! Weno, no és una sensació... és un fet!! No arribo a tot!! El meu nen pobre se n’encarrega de tot lo del viatge i ara de la impremta per les invis (i m’ha trucat aquest matí perquè hi ha problemes... i jo encara m’he posat més nerviosa del que estic!! Perquè em veig a aquestes alçades buscant alguna altra impremta...). I a sobre lo del diumenge... que us ho esteu carregant tot vosaltres i em sento molt malament!!!!!!!!!!!!!!!! Ho sento ninetes...

Estic molt xof... I llavors penses “weno, arriba el finde i desconectaré de tot”... i NO!!!!!! Demà matí el coi dels prematrimonials!!!!!!!!! No puc... no puc més de cursets i merdes!!
Només desitjo que passi aquesta merda de mes...

He vist molts mails per diumenge... però és que no m’ha donat temps a llegir-los tots!!! I em sap molt greu eh nenes!! Ara vaig a acabar de mirar els mails!!

Torsaeann, que tal de l’esquena? Avui millor? Ànims!

Tara, i tu de la gola com estàs? Cuida’t molt!!

Happi, que be que el nen la setmana vinent pugui fer la rehabilitació més a propet de casa!!! I lo del reportatge què és? No tens fotògraf ja? Ais... em sembla que m’he volgut posar al dia tan ràpid del foro que m’he perdut algo... Ah!! Lo del sidicat jo no estic afiliada en cap, al cole només hi ha un afiliat (el profe que vas substituir) i ell ens informa de tot, i dels nostres drets... i eso. I està a FETE UGT.

Laiac, com portes les opos?

A totes, un petonet molt gran!! Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 8:54 pm

elxa ha escrit:nenisssssssss!!!!!!!!! sento ser tan pesada però laiac pleaseeeeeeee!!!!!!!!! el nom....!!!!!!! m'ho pots canviar????????????? :-)ok:

Happi neni com tu has citat l'escrit de la laiac m'ho pots canviar també???????????

Ja sé que es de manera inconscient, ens passa a totes.

Perdona...jo ni m'havia adonat....apa ja està canviat!!!! jejejejej :-)ok: :-)ok:
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 8:56 pm

laiac ha escrit:

Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 9:01 pm

laiac ha escrit:Elxaaaaaaaaaa yo quiero fotos el domingo......ya veràs tu, con nuestra manos negras de los calçots, nuestro supermega xandal....nuestros pelos alocaos.......mmmmmmmmmmmmmm que guapes que estarem!!!!!jijijijiji

Ninetes.....marxem un moment a casa, que després tornem a buscar la nena a Reus i ja ens quedem!!!! i demà tinc dinaret a casa amb ma germana gran i les tres fieres....així que hauré d'anar a comprar...........aixxxxxxx i la longaniza......!!!!jijijijij

PATUNETSsssssssss

Si hi podem fer un HOFMANN AMB "LA CALÇOTADA 2010" SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII....JO QUIERO POSES Y FOTOS!!!!!QUE GUAY!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 9:02 pm

Nenes....vai a fer el sopar i torno una estoneta desprès, ok????

Petonets a totes!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 19, 2010 9:16 pm

Hola boniques, perdoneu per no entrar avui però entre que dormo i venen visites no he tingut ni un moment...
Sobre el tema de que la elxa faci un reportatge jo també vull¡¡¡¡¡ et convido a sopar i em fas una pre.boda? jajajajaj seràs mi fotografa jajajajajajaj

Bueno ninetes, que tingueu un feliç divendres a la nit oks?

Us estimoooo a totes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants