Autor: tara » dv. feb. 19, 2010 10:28 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:16 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:23 pm
mis oidos aún están estupefactos con semejante noticia....i res a mi m'ha semblat genial....per fer-ho una mica més endavant....però vull mirar alguns fotògrafs que facin reportatges, però així ara quin em recomanarieu??? 
Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:40 pm
elxa ha escrit:vau anar a sopar ???????' ohh!!!!! que boniiiiiiiitoooooo, que boniiiiitoooooo!!!!!!!! (qué rabia, volia ficar-vos un emoticono de la parelleta sopant i no surten! ara hem keixaré al Toni) vam anar al Pannigacci de Fonstcaldes.
nena un reportatge???????????? pero i como es eso? rollo pre-boda???? jo conec una noia que està fent un curs de foto......ejem.....ejem......!!!!! es broma!!! voleu exterior o estudi??

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:51 pm
elxa ha escrit:tia!!!!! que ho he dit en conya!!!!!!! tu busca un "pofesional!" que jo soc una aficionadiya!
diumenge us faré fotillos, si fa "sol, solet, .......
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qOrHbNoA-ys&hl=es_ES&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qOrHbNoA-ys&hl=es_ES&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 12:52 pm
elxa ha escrit:tia!!!!! que ho he dit en conya!!!!!!! tu busca un "pofesional!" que jo soc una aficionadiya!
diumenge us faré fotillos, si fa "sol, solet, .......

Autor: laiac » dv. feb. 19, 2010 1:19 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 1:20 pm
elxa ha escrit:tia! que m'ha costat ficar el viedo!!! no hem sortia bé l'enllaç mecaxis!!
ja l'he trobat es molt maca, que ella porta una samarreta amb amb escot en forma V de floretes petitones i estàn asseguts.....es xula la foto, he vist que ha actualitzat la web.
Pues demana-li pressupost a veure com et surt

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 1:25 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesss!!!!
entre una cosa i altra no puc estar a tot arreu noiessssss!!!!! aiixxx i mira que tinc feina eeeeeeeeeeee!!!!!
TORSEANN....avui no has dit res??? com et trobes??? t'has aixecat del llit??????????
i tu TAra...........t'has quedat a casa al final???? jopeta...tens raó...si és mal de gola els aires no són bons, ni per estiu ni per hivern!!!!jo ara a l'hivern quan fa fred a casa i ho poso estona ho noto molt!!!!!
HAPPIIIIIIIIIIIIIII que guaiiiiiiiiiiiiiiii primer perque a verue si acaba ja la rehabilitació a tarragona no?????????? i segon...............un reportatgeeeeeeeeeeeee ualaaaaaaaaaaa i t'ho ha dit ell???????????? que xuliiiiiiiiiiiiiiiiii però un aixi com diu l'elxa tipo pre-boda o.....mira....un per tenir fotos??? que xuliiiiiiiiiiiii!!!!!
ELXAAAAAAAAAAA..............a mi en principi quan poguem a l'estiu (no va ser que amb aquest fred em posi a l'aigua) pos aquell amic ens va dir que ens faria les fotos vestits de nuvis.....però vaya, que ell està a creixell i a ti te tengo más a mano eeee i per pagar-li un soparet a ell, també te'l puc pagar a tu.........jijiij a més, a mi fotos de carrer sules també m'agradarien...............tot i que espero que em creixi una mica el cabell!!!!!jijjijijijiji
aaaaaaaa i mu bien lo de la barbacoa, ho he pensat avui..........que si plou.............
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jejejejej
Autor: laiac » dv. feb. 19, 2010 1:27 pm
Mrs. Happiness ha escrit:elxa ha escrit:vau anar a sopar ???????' ohh!!!!! que boniiiiiiiitoooooo, que boniiiiitoooooo!!!!!!!! (qué rabia, volia ficar-vos un emoticono de la parelleta sopant i no surten! ara hem keixaré al Toni) vam anar al Pannigacci de Fonstcaldes.
nena un reportatge???????????? pero i como es eso? rollo pre-boda???? jo conec una noia que està fent un curs de foto......ejem.....ejem......!!!!! es broma!!! voleu exterior o estudi??
jajajajajaja....ja m'ho suposava que havieu anat allà...més que res per lo que hem comentes de la pudor....Fa uns mesos van anar allà a sopar pel cumple d'una amic...i allò era insoportable!!!! personalment no m'agrada...pel preu que té no m'acaba de fer el pes...però conec a gent que l'hi encanta!!!
Pues ostres no havia pensat....ens podries fer un pressupost nena!!!! la veritat esk a mi m'agraden aquests que són exteriors però només un lloc i principalment es centra amb la foto de la parella però no el paisatge...aquest gairebé no apareix a la foto....No se si m'explico..

Autor: laiac » dv. feb. 19, 2010 1:29 pm
Mrs. Happiness ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesss!!!!
entre una cosa i altra no puc estar a tot arreu noiessssss!!!!! aiixxx i mira que tinc feina eeeeeeeeeeee!!!!!
TORSEANN....avui no has dit res??? com et trobes??? t'has aixecat del llit??????????
i tu TAra...........t'has quedat a casa al final???? jopeta...tens raó...si és mal de gola els aires no són bons, ni per estiu ni per hivern!!!!jo ara a l'hivern quan fa fred a casa i ho poso estona ho noto molt!!!!!
HAPPIIIIIIIIIIIIIII que guaiiiiiiiiiiiiiiii primer perque a verue si acaba ja la rehabilitació a tarragona no?????????? i segon...............un reportatgeeeeeeeeeeeee ualaaaaaaaaaaa i t'ho ha dit ell???????????? que xuliiiiiiiiiiiiiiiiii però un aixi com diu l'elxa tipo pre-boda o.....mira....un per tenir fotos??? que xuliiiiiiiiiiiii!!!!!
ELXAAAAAAAAAAA..............a mi en principi quan poguem a l'estiu (no va ser que amb aquest fred em posi a l'aigua) pos aquell amic ens va dir que ens faria les fotos vestits de nuvis.....però vaya, que ell està a creixell i a ti te tengo más a mano eeee i per pagar-li un soparet a ell, també te'l puc pagar a tu.........jijiij a més, a mi fotos de carrer sules també m'agradarien...............tot i que espero que em creixi una mica el cabell!!!!!jijjijijijiji
aaaaaaaa i mu bien lo de la barbacoa, ho he pensat avui..........que si plou.............
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Doncs sip, m'ho ha dit ell...encara estoy atónita....això serà la conciència que li està fotent el toque ja que com hem estat 4 dies sense parlar-nos gairebé...jejejejjeje. Ara em vol fer la pilota!!
Doncs vull algo xulo sencill i que després pugui ficar la foto al nostre dormitori!!!! jejejeje que entris i diguis...ostres que wapaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
jejejejej

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 1:39 pm
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesss!!!!
HAPPIIIIIIIIIIIIIII que guaiiiiiiiiiiiiiiii primer perque a verue si acaba ja la rehabilitació a tarragona no?????????? i segon...............un reportatgeeeeeeeeeeeee ualaaaaaaaaaaa i t'ho ha dit ell???????????? que xuliiiiiiiiiiiiiiiiii però un aixi com diu l'elXA tipo pre-boda o.....mira....un per tenir fotos??? que xuliiiiiiiiiiiii!!!!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Doncs sip, m'ho ha dit ell...encara estoy atónita....això serà la conciència que li està fotent el toque ja que com hem estat 4 dies sense parlar-nos gairebé...jejejejjeje. Ara em vol fer la pilota!!
Doncs vull algo xulo sencill i que després pugui ficar la foto al nostre dormitori!!!! jejejeje que entris i diguis...ostres que wapaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
jejejejej
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII això és molt xulo!!!!!!!! amb una bona foto!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaa...............aaaaaaaaa i demà en principi no hem quedat....vaya, jo estudiaré, que serà l'únic dia que ho puc fer!!!!

Autor: laiac » dv. feb. 19, 2010 3:43 pm

Autor: laiac » dv. feb. 19, 2010 3:46 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 19, 2010 8:22 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 8:54 pm
elxa ha escrit:nenisssssssss!!!!!!!!! sento ser tan pesada però laiac pleaseeeeeeee!!!!!!!!! el nom....!!!!!!! m'ho pots canviar?????????????![]()
Happi neni com tu has citat l'escrit de la laiac m'ho pots canviar també???????????
Ja sé que es de manera inconscient, ens passa a totes.

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 8:56 pm
laiac ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeesss!!!!
Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
![]()
![]()
jejejejej
SIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII això és molt xulo!!!!!!!! amb una bona foto!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaaaaa...............aaaaaaaaa i demà en principi no hem quedat....vaya, jo estudiaré, que serà l'únic dia que ho puc fer!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 9:01 pm
laiac ha escrit:Elxaaaaaaaaaa yo quiero fotos el domingo......ya veràs tu, con nuestra manos negras de los calçots, nuestro supermega xandal....nuestros pelos alocaos.......mmmmmmmmmmmmmm que guapes que estarem!!!!!jijijijiji
Ninetes.....marxem un moment a casa, que després tornem a buscar la nena a Reus i ja ens quedem!!!! i demà tinc dinaret a casa amb ma germana gran i les tres fieres....així que hauré d'anar a comprar...........aixxxxxxx i la longaniza......!!!!jijijijij
PATUNETSsssssssss

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 19, 2010 9:02 pm

Autor: torsaeann » dv. feb. 19, 2010 9:16 pm