"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » ds. feb. 20, 2010 9:37 am

Bon dia ninetes.

Volia dir-vos que perdoneu si aquests dies he estat una mica absent i una mica irritable, però he tingut problemes a la feina y estic una mica "xof".
No estic passant per un bon moment, així que perdoneu si he dit alguna cosa que no us ha sentat bé o el que sigui.

Un petonet i us estimo molt.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 11:06 am

Giss ha escrit:Bon dia ninetes.

Volia dir-vos que perdoneu si aquests dies he estat una mica absent i una mica irritable, però he tingut problemes a la feina y estic una mica "xof".
No estic passant per un bon moment, així que perdoneu si he dit alguna cosa que no us ha sentat bé o el que sigui.

Un petonet i us estimo molt.

Totes tenim problemes i és que la vida a vegades és complicada.
Ara el que necessites és solucionar el que sigui a la feina i tornar a estar tu bé.
Al final no vas venir a visitar-me.
La comanda d'aire ja està tot?

Bueno nineta ànims.

Un petonet.
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 12:49 pm

Bon dia ninetes!!!!

Que tal va aquest dia amb tant de vent....semblava que sortiria volant fa una estona.....Ja he vingut de Montblanc i per avui ja están les classes....por fin Dissabte i demà calçotadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! uoeee oeoeoe...oe.................

PIM PAM PIM PAN....CALÇOTS VIENEN CALÇOTS VAN!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=xnMDYfBA

... re=related

Me partoooooooooooooooooooooooo : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh : : muaahhhh :

Ojala demà fes aquest dia però sense vent!!!!!! PIM PAM...PIM PAM...PIM PAM!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 1:16 pm

NINETES¡¡¡¡

PERDONEU PER ELS MAL DE CAPS QUE PORTO PERÒ DEMÀ SI QUE VINDREM EL MEU NINOT I JO¡¡¡¡¡¡

DONC LA ELXA DIU QUE HI HA SOFARET A LA MASIA I ALLÍ ESTARÉ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ MILT PETONETS I JA QUEDAREM¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 1:19 pm

torsaeann ha escrit:NINETES¡¡¡¡

PERDONEU PER ELS MAL DE CAPS QUE PORTO PERÒ DEMÀ SI QUE VINDREM EL MEU NINOT I JO¡¡¡¡¡¡

DONC LA ELXA DIU QUE HI HA SOFARET A LA MASIA I ALLÍ ESTARÉ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ MILT PETONETS I JA QUEDAREM¡¡¡¡¡¡

MUA¡¡¡¡¡

UOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 1:21 pm

*.-o-o.*
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 2:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 2:01 pm

Si que està paradet aixó, no???? bueno vaig a fer el dinar a la tarda torno...

Laiac...com va l'estudi??? ànims neni que ho aprovaràs tot.... :-)ok:

Tara...que tal el mal de gola...avui estàs millor?? espero que sip :-()-)

Elxa...quin enrenou ahir...de veritat que ni em vaig fixar... per cert, desprès et trucarè per veure com quedem i que em tornis a repetir lo del mas, ok?? aquesta memoria de peix....

Nur... gràcies per la info d'ahir...m'ho de mirar pq vull afiliar-m'he a un d'ells...per cert,vaig sentir l'altre dia que baixaves carquinyolis???? esk la Torsaeann i jo no els vam tastar l'altre cop!!!! jajajajajajajaja (deus estar pensat...quina tia amb més morro") és brometa ehh!!!

Raquel...que treballes avui????

Giss.. no era normal que estuvieras tan a la defensiva....se que hay aspectos de la vida que a veces van mal, pero hay que aprender a separar las cosas que van mal con las que van bien...y no incluirlas a todas en el saco de las malas!!!!

Estiu...al final vens demà???? o com portes la panxa????

Torsaeann...com portes l'esquena???

Ninetes....marxo...que passeu un bon dissabte i qualsevol coseta ja sabeu, ok????? Petonets enormes
Mrs. Happiness l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. feb. 20, 2010 5:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » ds. feb. 20, 2010 4:33 pm

Hola ninetes!!!

Com va aquest dissabte¿? Ais... per fi hem acabat els cursets prematrimonials!! Ja tenim el certificat i tot!! I apa! Enllestit!! Per fi!!! Tot i que no ha estat tan pesat ni tan rollo com em pensava... jeje! Vaya mossèn! jajaja!!

Laiac, que tal? Estudiant? Demà t'ajudarem a distreure't! jejeje!

Tara, que tal estàs de la gola?

Torsaeann!! Que guai que demà puguis venir!! Això vol dir que estàs una miqueta millor, oi? Me n'alegro molt!! Vinga, que porto unes cosetes amb les que segur que t'acabes de posar bona... jijijiji!!!

Elxa, a veure si us toca el mateix mossen que a naltres!! jjajaja!! em tronxo sola... ja t'explicaré!! jajaja!!!

Giss, nineta, que et passa? No et vinguis avall! Al mal tiempo buena cara!

Papallona, com estem? Preparada per demà?

Estiu, ja et trobes millor de la panxa?

Happi!! De morro res, eh!!! jajajaja!!!! Tu estigues ben tranquila que demà portaré d'allò que tu i la Torsa no en mengeu mai!!! jajajja!! Em tronxo amb vosaltres ninetes!! jajaj!!! Per lo dels sindicats moltes vegades ho penso lo d'afiliar-me, però ho vaig deixant i no trobo mai el moment... i al tenir el company al cole que ens informa de tot... doncs m'ho vaig deixant... en fi!

Res guapissimes! Anem a veure si podem solucionar lo de les invis d'una vegada! Perque la cosa ja em toca els cullo...ns!! Ja no entraré més per aquí! Ens veiem demà!!

Deeeuuuuuuuuuuuu!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 5:15 pm

Ninetes...marxem!!!!!
Anem a donar un tomb pq volem anar a mirar el lloc on voliem fer les fotos....se que queda temps però almenys estem distrets...i després a casa dels pares a sopar i a veure al meu Arnold petit...jijijijiji...

Que passeu un bon dissabte precioses!!!!!

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 5:27 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Si que està paradet aixó, no???? bueno vaig a fer el dinar a la tarda torno...

Laiac...com va l'estudi??? ànims neni que ho aprovaràs tot.... :-)ok:

Tara...que tal el mal de gola...avui estàs millor?? espero que sip :-()-)

Elxa...quin enrenou ahir...de veritat que ni em vaig fixar... per cert, desprès et trucarè per veure com quedem i que em tornis a repetir lo del mas, ok?? aquesta memoria de peix....

Nur... gràcies per la info d'ahir...m'ho de mirar pq vull afiliar-m'he a un d'ells...per cert,vaig sentir l'altre dia que baixaves carquinyolis???? esk la Torsaeann i jo no els vam tastar l'altre cop!!!! jajajajajajajaja (deus estar pensat...quina tia amb més morro") és brometa ehh!!!

Papallona...que treballes avui????

Giss.. no era normal que estuvieras tan a la defensiva....se que hay aspectos de la vida que a veces van mal, pero hay que aprender a separar las cosas que van mal con las que van bien...y no incluirlas a todas en el saco de las malas!!!!

Estiu...al final vens demà???? o com portes la panxa????

Torsaeann...com portes l'esquena???

Ninetes....marxo...que passeu un bon dissabte i qualsevol coseta ja sabeu, ok????? Petonets enormes

L'esquena una mica millor, però demà no faré res d'esforços val?
Bueno demà ens veiem oks?
torsaeann l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 21, 2010 11:25 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 5:38 pm

nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!!

Com va aquest dissabte¿? Ais... per fi hem acabat els cursets prematrimonials!! Ja tenim el certificat i tot!! I apa! Enllestit!! Per fi!!! Tot i que no ha estat tan pesat ni tan rollo com em pensava... jeje! Vaya mossèn! jajaja!!

Laiac, que tal? Estudiant? Demà t'ajudarem a distreure't! jejeje!

Tara, que tal estàs de la gola?

Torsaeann!! Que guai que demà puguis venir!! Això vol dir que estàs una miqueta millor, oi? Me n'alegro molt!! Vinga, que porto unes cosetes amb les que segur que t'acabes de posar bona... jijijiji!!!

Elxa, a veure si us toca el mateix mossen que a naltres!! jjajaja!! em tronxo sola... ja t'explicaré!! jajaja!!!

Giss, nineta, que et passa? No et vinguis avall! Al mal tiempo buena cara!

Papallona, com estem? Preparada per demà?

Estiu, ja et trobes millor de la panxa?

Happi!! De morro res, eh!!! jajajaja!!!! Tu estigues ben tranquila que demà portaré d'allò que tu i la Torsa no en mengeu mai!!! jajajja!! Em tronxo amb vosaltres ninetes!! jajaj!!! Per lo dels sindicats moltes vegades ho penso lo d'afiliar-me, però ho vaig deixant i no trobo mai el moment... i al tenir el company al cole que ens informa de tot... doncs m'ho vaig deixant... en fi!

Res guapissimes! Anem a veure si podem solucionar lo de les invis d'una vegada! Perque la cosa ja em toca els cullo...ns!! Ja no entraré més per aquí! Ens veiem demà!!

Deeeuuuuuuuuuuuu!!!!

Petonets!!

Nena¡¡¡ que demà ens veiem¡¡¡¡¡¡¡ que portaras carquinyolis? nena gràcies ja que l'últim cop no en vaig poder tastar cap¡¡¡¡¡¡¡¡ jajaja¡¡¡¡¡ és broma.
Mil petons¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » ds. feb. 20, 2010 8:48 pm

Hola ninetes!!!!! que tal!!!!!!!!!

Us informo del meu estat, aquest mati m'he llevat mig be, pero a mida que va passant el dia em fa mes mal, imagino que es normal, a sobre el meu home em fa parlar!!!!!!!!!

I be que ens veiem dema!

Torsaeann, nena ets la hostia!!!!!!!!!

Nur fes el fabor de portar uns carretonada de carquinyolis, que no pot se que la happi i la torsaeann, no els hagin tastat!

Petons a totes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 20, 2010 9:33 pm

Nineteeeeeeeesssssss!!!!

quin dia........i no estic d'humor perque NO HE ESTUDIAT gens...i me estoy pasando eeeeeee!!!!!!
Bé el dia ha anat bé, amb la family........a ma germana gran no la veig tan i els vam invitar a dinar, i han vingut els bessonets, la meva petitona (que ja ens l'han portat a les 12) i ma germana i mun cunyat però a les 3!!que els nens tenien parti de futbol....he fet una fideuà!!!mmmmmmmmmi després unes maduixetes amb taronja i platan.......i res.....així fins tard que no han marxat............

Avui ens hem decidit a quedar a caseta..tic com a tipa..a verue si demà no podré menjar salsa amb pa torrat?????????mmmmmmmmmmmm

Ninetes.........escric un altre missatge, no sigui que aquest el faci massa llarg!!!!
muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » ds. feb. 20, 2010 9:42 pm

TORSEANN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que béeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!iupiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!.............calçots calçots veus??????? no caldrà que te'ls portem a caseta!!!!!

GISS..........noiaaaaaa.............el que has de fer és explicar les coses, i no quedarte-les per tu, que de moltes coses no ens en podem adonar i claaaaaaaaaaaro no podem saber si estàs irritable o no.......jo crec, una vegada més, que hauries pogut venir demà...així t'hagués anat bé per distreure't i xarrar un ratet!!!!!!!!!

NUR..........demà ens has d'explicar un munt de coses....a veure què passa amb les invitacions i els detallets del viatge de noces!!!!!!!!!

HAPPI..........aixxxxxxxxxxxx tu ets molts anglesa...però....aixxxx, amb el que m'agrada ARNAU no li diguis arnold....que només em va al cap el swalzeneguer ese!!!!!jiijijijiji és broma....quines ganes de veure'ns demà!!!!!

TARAa............cuida't aquesta golaaaaaa...i procura no xarrar tant doncs....

NINETEEEEEEEEESS ESTANT DONANT EL TEMPS!!!!!!

PAPALLONAAAAA..............com ha anat el dissabte...........que guai!!! fins demàaaaaaaa!!!!

ELXAAAAAAAAA ..hola holaaaaaa, prepareu-ho tot que mañana allà vamos carregats!!!!!!!!!!!

ESTIU.........pendona...podries fer el favor de venir!!!!!!

Aixxxxxxxxx PERQUE DONEN PLUGES PER DEMÀ!????????????
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 21, 2010 12:36 am

Ninetes.....entro per dir bona nit i vaig a momir!!!!! hem estat tota la tarda voltant....i si jo estic petada imagineu-vos ell....pobret meu....demà us explico pq per casualitat hem arribat a allò que feien a l'hotel HUSA de punt de trobada per als nuvis....total!!!! una caca....hi havien 8 estants contats....lo bo esk m'he emportat 2 blocs més de notes que m'han donat....però fatal...

Per cert, Laiac...vaig a preparar el teu amic invisible....per si un cas.... Bé, demà he quedat a les 10 amb una amiga per anar al gym i després a pels calçots...ens veiem boniques....

Passeu bona nit....i Tara...cuida't aquesta gola!!!!!

Bona nit!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 21, 2010 8:29 am

Hola buniques!!!

una coseta primer: happi el nommmmmmmm!!!! please i torsaeann que l'has editat!!! please please please graaaaaaaaaaaaaaaaaaacies!

aix ninetes gràcies per preguntar.. bueno jo también tnc moguda a la feïna.. ja us explicaré face to face millor...i quan estiiguem tranquiletes...

ahir dissabte pel matí vam anar a fer el curs de maquillatge.. no va estar malament ens vanexlicar com preparar la pell i maquillatge de día.. a vere.. a mi no m'ha agradat el maquillatge... no es fixava molt i els ulls tota l'estona la ralla semblava un buho!

i res després vam anar al lizarran de vilaseca a fer unes braves amb una amiga que va venir... i després a casa la mama ,, el ninet al futbol.. i jo viciada a les pelis!! jiji

o sigui.. que no he fet casi res i ja ha passat dissabte!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. feb. 21, 2010 8:36 am

torsaeann!! que bé! doncs avui ens vorem a la calçotada!!! vols que me porti algu per punxar-te!!! jijiji

tara.. així que tu amb mal de gola.. nena.. una darrera de l'altra! això no pot ser... dno es bo dormir amb el cul a laire ehhhhhhh.. jiji es broma!

Happi nena kin valor al gimnàs pel matí oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... aix.. i lo del bonet.. bueno vaig fent... poc a poc... com no fotu res d'exercici.. pues eso!

Laiaccccccccccccc nena lo d'estudiar.. jo sempre estudio millor si em carco un horari i vaig a biblio.... nena animsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Nurjor... aix.. tema carquinyolis.... "se te irán de las manos"!!! ens convertirem en "els monstruos de los carquinyolis" jajaj

que graciosa estoy esta mañana puffffffffffffffff

Giss nena animus!!!

Elxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... que tal tu pedido de julio todo bien???
estiu lo teniu està a la caixaaaaaaaaaaaaaaaa

petunets wapis!!!!
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 21, 2010 11:26 am

Papallona* ha escrit:Hola buniques!!!

una coseta primer: happi el nommmmmmmm!!!! please i torsaeann que l'has editat!!! please please please graaaaaaaaaaaaaaaaaaacies!

aix ninetes gràcies per preguntar.. bueno jo también tnc moguda a la feïna.. ja us explicaré face to face millor...i quan estiiguem tranquiletes...

ahir dissabte pel matí vam anar a fer el curs de maquillatge.. no va estar malament ens vanexlicar com preparar la pell i maquillatge de día.. a vere.. a mi no m'ha agradat el maquillatge... no es fixava molt i els ulls tota l'estona la ralla semblava un buho!

i res després vam anar al lizarran de vilaseca a fer unes braves amb una amiga que va venir... i després a casa la mama ,, el ninet al futbol.. i jo viciada a les pelis!! jiji

o sigui.. que no he fet casi res i ja ha passat dissabte!

Per la meva part ja està canviadet oks?

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dg. feb. 21, 2010 11:27 am

Papallona* ha escrit:torsaeann!! que bé! doncs avui ens vorem a la calçotada!!! vols que me porti algu per punxar-te!!! jijiji

tara.. així que tu amb mal de gola.. nena.. una darrera de l'altra! això no pot ser... dno es bo dormir amb el cul a laire ehhhhhhh.. jiji es broma!

Happi nena kin valor al gimnàs pel matí oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... aix.. i lo del bonet.. bueno vaig fent... poc a poc... com no fotu res d'exercici.. pues eso!

Laiaccccccccccccc nena lo d'estudiar.. jo sempre estudio millor si em carco un horari i vaig a biblio.... nena animsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Nurjor... aix.. tema carquinyolis.... "se te irán de las manos"!!! ens convertirem en "els monstruos de los carquinyolis" jajaj

que graciosa estoy esta mañana puffffffffffffffff

Giss nena animus!!!

Elxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... que tal tu pedido de julio todo bien???
estiu lo teniu està a la caixaaaaaaaaaaaaaaaa

petunets wapis!!!!

Home...si em te que funcionar...porta alguna cosa...quina por papallona¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. feb. 21, 2010 8:14 pm

Ninetes....ja som a casa i abans d'entrar al dutxa i per complir el que han dit de que quan arribessim aniriem al foro...pues aleeeee!!!!

No res, que ens ho hem passat genial i hem rigut bastant, no???? ell m'ha dit que cada cop està més cómode i això és molt bo, no???? pues eso que anirem dient per quedar...jo ja sabeu que el dissabte a la tarda cap problema!!!! okis????

Petonets i quan tingueu les fotos....ja sabeu que han hagut algunes que la nostre Elxa les ha fet i han quedat genials....
Mrs. Happiness

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants