Autor: Giss » ds. feb. 20, 2010 9:37 am

Autor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 11:06 am
Giss ha escrit:Bon dia ninetes.
Volia dir-vos que perdoneu si aquests dies he estat una mica absent i una mica irritable, però he tingut problemes a la feina y estic una mica "xof".
No estic passant per un bon moment, així que perdoneu si he dit alguna cosa que no us ha sentat bé o el que sigui.
Un petonet i us estimo molt.

Autor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 12:49 pm
http://youtube.com/watch?v=xnMDYfBA

Autor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 1:16 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 1:19 pm
torsaeann ha escrit:NINETES¡¡¡¡
PERDONEU PER ELS MAL DE CAPS QUE PORTO PERÒ DEMÀ SI QUE VINDREM EL MEU NINOT I JO¡¡¡¡¡¡
DONC LA ELXA DIU QUE HI HA SOFARET A LA MASIA I ALLÍ ESTARÉ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ MILT PETONETS I JA QUEDAREM¡¡¡¡¡¡
MUA¡¡¡¡¡

Autor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 1:21 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 2:01 pm

Autor: nur_jor » ds. feb. 20, 2010 4:33 pm

Autor: Mrs. Happiness » ds. feb. 20, 2010 5:15 pm

Autor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 5:27 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Si que està paradet aixó, no???? bueno vaig a fer el dinar a la tarda torno...
Laiac...com va l'estudi??? ànims neni que ho aprovaràs tot....![]()
Tara...que tal el mal de gola...avui estàs millor?? espero que sip![]()
Elxa...quin enrenou ahir...de veritat que ni em vaig fixar... per cert, desprès et trucarè per veure com quedem i que em tornis a repetir lo del mas, ok?? aquesta memoria de peix....
Nur... gràcies per la info d'ahir...m'ho de mirar pq vull afiliar-m'he a un d'ells...per cert,vaig sentir l'altre dia que baixaves carquinyolis???? esk la Torsaeann i jo no els vam tastar l'altre cop!!!! jajajajajajajaja (deus estar pensat...quina tia amb més morro") és brometa ehh!!!
Papallona...que treballes avui????
Giss.. no era normal que estuvieras tan a la defensiva....se que hay aspectos de la vida que a veces van mal, pero hay que aprender a separar las cosas que van mal con las que van bien...y no incluirlas a todas en el saco de las malas!!!!
Estiu...al final vens demà???? o com portes la panxa????
Torsaeann...com portes l'esquena???
Ninetes....marxo...que passeu un bon dissabte i qualsevol coseta ja sabeu, ok????? Petonets enormes

Autor: torsaeann » ds. feb. 20, 2010 5:38 pm
nur_jor ha escrit:Hola ninetes!!!
Com va aquest dissabte¿? Ais... per fi hem acabat els cursets prematrimonials!! Ja tenim el certificat i tot!! I apa! Enllestit!! Per fi!!! Tot i que no ha estat tan pesat ni tan rollo com em pensava... jeje! Vaya mossèn! jajaja!!
Laiac, que tal? Estudiant? Demà t'ajudarem a distreure't! jejeje!
Tara, que tal estàs de la gola?
Torsaeann!! Que guai que demà puguis venir!! Això vol dir que estàs una miqueta millor, oi? Me n'alegro molt!! Vinga, que porto unes cosetes amb les que segur que t'acabes de posar bona... jijijiji!!!
Elxa, a veure si us toca el mateix mossen que a naltres!! jjajaja!! em tronxo sola... ja t'explicaré!! jajaja!!!
Giss, nineta, que et passa? No et vinguis avall! Al mal tiempo buena cara!
Papallona, com estem? Preparada per demà?
Estiu, ja et trobes millor de la panxa?
Happi!! De morro res, eh!!! jajajaja!!!! Tu estigues ben tranquila que demà portaré d'allò que tu i la Torsa no en mengeu mai!!! jajajja!! Em tronxo amb vosaltres ninetes!! jajaj!!! Per lo dels sindicats moltes vegades ho penso lo d'afiliar-me, però ho vaig deixant i no trobo mai el moment... i al tenir el company al cole que ens informa de tot... doncs m'ho vaig deixant... en fi!
Res guapissimes! Anem a veure si podem solucionar lo de les invis d'una vegada! Perque la cosa ja em toca els cullo...ns!! Ja no entraré més per aquí! Ens veiem demà!!
Deeeuuuuuuuuuuuu!!!!
Petonets!!

Autor: tara » ds. feb. 20, 2010 8:48 pm

Autor: laiac » ds. feb. 20, 2010 9:33 pm

Autor: laiac » ds. feb. 20, 2010 9:42 pm

Autor: Mrs. Happiness » dg. feb. 21, 2010 12:36 am

Autor: Papallona* » dg. feb. 21, 2010 8:29 am

Autor: Papallona* » dg. feb. 21, 2010 8:36 am

Autor: torsaeann » dg. feb. 21, 2010 11:26 am
Papallona* ha escrit:Hola buniques!!!
una coseta primer: happi el nommmmmmmm!!!! please i torsaeann que l'has editat!!! please please please graaaaaaaaaaaaaaaaaaacies!
aix ninetes gràcies per preguntar.. bueno jo también tnc moguda a la feïna.. ja us explicaré face to face millor...i quan estiiguem tranquiletes...
ahir dissabte pel matí vam anar a fer el curs de maquillatge.. no va estar malament ens vanexlicar com preparar la pell i maquillatge de día.. a vere.. a mi no m'ha agradat el maquillatge... no es fixava molt i els ulls tota l'estona la ralla semblava un buho!
i res després vam anar al lizarran de vilaseca a fer unes braves amb una amiga que va venir... i després a casa la mama ,, el ninet al futbol.. i jo viciada a les pelis!! jiji
o sigui.. que no he fet casi res i ja ha passat dissabte!

Autor: torsaeann » dg. feb. 21, 2010 11:27 am
Papallona* ha escrit:torsaeann!! que bé! doncs avui ens vorem a la calçotada!!! vols que me porti algu per punxar-te!!! jijiji
tara.. així que tu amb mal de gola.. nena.. una darrera de l'altra! això no pot ser... dno es bo dormir amb el cul a laire ehhhhhhh.. jiji es broma!
Happi nena kin valor al gimnàs pel matí oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee... aix.. i lo del bonet.. bueno vaig fent... poc a poc... com no fotu res d'exercici.. pues eso!
Laiaccccccccccccc nena lo d'estudiar.. jo sempre estudio millor si em carco un horari i vaig a biblio.... nena animsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Nurjor... aix.. tema carquinyolis.... "se te irán de las manos"!!! ens convertirem en "els monstruos de los carquinyolis" jajaj
que graciosa estoy esta mañana puffffffffffffffff
Giss nena animus!!!
Elxaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... que tal tu pedido de julio todo bien???
estiu lo teniu està a la caixaaaaaaaaaaaaaaaa
petunets wapis!!!!

Autor: Mrs. Happiness » dg. feb. 21, 2010 8:14 pm