Autor: tara » dg. feb. 21, 2010 8:30 pm

Autor: laiac » dg. feb. 21, 2010 9:30 pm

Autor: laiac » dg. feb. 21, 2010 9:40 pm

Autor: nur_jor » dg. feb. 21, 2010 10:28 pm

Autor: tara » dl. feb. 22, 2010 8:16 am

Autor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 9:27 am

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 9:31 am

Autor: laiac » dl. feb. 22, 2010 10:13 am

Autor: nur_jor » dl. feb. 22, 2010 11:09 am

Autor: laiac » dl. feb. 22, 2010 1:03 pm

Autor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 1:14 pm

Autor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 2:11 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 2:13 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 2:14 pm
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡
Perdoneu per no entrar avanç el sr.metge diu que demà faci repòs i dimecres cap a la feina¡¡¡¡¡¡¡¡
Ninetes, demà no puc fer res, ja que estic de baixa i no sortiré, voleu venir a acabar els detalls o a fer el ram? (això si vingues la Tara, que és ella qui te cosetes que necessito... i que com que és tan preciosa em deixarà, ara això si, et pagaré tot, tot i tot el que faci servir del material que et va sobrar oks?)
Ja em direu el que,mil petonets¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡

Autor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 3:40 pm
Mrs. Happiness ha escrit:torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡
Perdoneu per no entrar avanç el sr.metge diu que demà faci repòs i dimecres cap a la feina¡¡¡¡¡¡¡¡
Ninetes, demà no puc fer res, ja que estic de baixa i no sortiré, voleu venir a acabar els detalls o a fer el ram? (això si vingues la Tara, que és ella qui te cosetes que necessito... i que com que és tan preciosa em deixarà, ara això si, et pagaré tot, tot i tot el que faci servir del material que et va sobrar oks?)
Ja em direu el que,mil petonets¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Mua¡¡¡¡¡
jo nena...demà saps que plego a les 20:00h de Reus...jopeta!!! em sap greu....així que dimecres cap al treball....bé, no???? però si tu estàs bé de conya!!! però amb ull de que no tornis a tenir el mateix en poc temps....
Petonets!!!

Autor: tara » dl. feb. 22, 2010 4:14 pm

Autor: laiac » dl. feb. 22, 2010 5:02 pm

Autor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 5:10 pm
tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!1
Jatorno a ser per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!
Be, veig que hi ha moltes cosetes!!!!!!!
Papallona, "us vau liar a la dutxa", m'ha sonat una mica raro!!!!!!!!!!!!!!!!!
Torsaeann, nena dons dema a fer repos i dimecres cap a treballar, aixo ja vol dir que estas ja casi, casi bona!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nena de lo de dema, ja et dire alguna cosa, que dimecres tinc curs a BCN i he de matinar moltissim, pero ja et dire algo!
Laiac, nena perque no vas a un fisio o a acupuntura, no se a vegades aquestes coses serveixen!
Happy, que ja us han dit cuan podreu anar a valls a fer la rehabilitacio, o que???
Elxa, ya sabes que si necesitas ayuda, yo estoy disponible, o si necesitas una imprenta lo mismo!
A les altres molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 5:15 pm
Mrs. Happiness ha escrit:tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!1
Jatorno a ser per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!
Be, veig que hi ha moltes cosetes!!!!!!!
Papallona, "us vau liar a la dutxa", m'ha sonat una mica raro!!!!!!!!!!!!!!!!!
Torsaeann, nena dons dema a fer repos i dimecres cap a treballar, aixo ja vol dir que estas ja casi, casi bona!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nena de lo de dema, ja et dire alguna cosa, que dimecres tinc curs a BCN i he de matinar moltissim, pero ja et dire algo!
Laiac, nena perque no vas a un fisio o a acupuntura, no se a vegades aquestes coses serveixen!
Happy, que ja us han dit cuan podreu anar a valls a fer la rehabilitacio, o que???
Elxa, ya sabes que si necesitas ayuda, yo estoy disponible, o si necesitas una imprenta lo mismo!
A les altres molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!
Doncs avui per fi ha començat aqui a Valls....però pobret l'han tingut gairebé 1 hora esperant-se i ha sortit tard...però li han dit que demà no cadrà que esperi tant....així que vulguis o no...és un descans no haver de baixar a Tgn cada dia...i ara falta esperar el permis per saber el dia que l'operen!!!
Gràcies per preguntar

Autor: tara » dl. feb. 22, 2010 5:15 pm