"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dg. feb. 21, 2010 8:30 pm

Hola boniques!!!!!!!!!!

Jo igual que la happy, dic avans de la dutxa passare a veure que fan!!!!!!!!!!!!! Com fa tants dies que no ens veiem!!!!!!!!!

Res que ha estat genial com sempre, i ells tambe han estat be xerrant, fent els calçots..., ara que recordo lo de la gallina, i pobreta!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Que besties!

Res ninetes vaig a la dutxa i al sofaret a veure ventdelpla!!!!!!!!!!!!!!

Ems veiem aquesta setmana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Molt bona nit!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 21, 2010 9:30 pm

NINETEEEEEEEEEEEEESSSSSS!!!!!

que guaiiiiiiii........bé, jo he fet al contrari, ho sento...sentia que feia una pudor a gitano que no me la treia de damunt.....i abans que res...ala DUTXA............ara ja estem al sofaret i ooooooohhhhhhhh que bé!!!!!!!!!!!

ninetes, jo he estat genial, i molt més agust que l'altra vegada, i jo crec que tots també....avui han xarrat tots i hem rigut molt!!!!
aaaaaaaaaaaa no em recordis la gallina que encara veig la imatge del meu nen amb la destral a la mà.....que brutu!!!!!

nineteeeeeeeeesssssssssssssss................molt bona nit, parlem demà!!!!!!!!!!
aixxxxxxx quin dia..........bufffffff sabeu que al final crec que m'he fotut 5 talls de coca???????????jijijijij

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. feb. 21, 2010 9:40 pm

Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhh per cert!!!!!!! jopetaaaaaaaaaaaaa...........quan he arribat a casa i he vist la meva DUNA dic............mira que és més guapa l'altra eeeeeeeeee..................però a la meva me l'estimo un munt,..........jijijiji però se m'ha fet raro!!!!!!!!..............ijijijij

pobreta, ara la tinc mumint aquí al costat!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dg. feb. 21, 2010 10:28 pm

Hola guapes!!
Que ràpid ha passat avui!! I és que quan s'està agust passa el temps volant! S'haurien de fer més sovint cosetes així, ja que als nens els he vist molt benavinguts, oi? Que bé!
Un petonet a totes i fins demà!
Vaig a veure ventdelpla! jijiji!
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dl. feb. 22, 2010 8:16 am

Bon dia ninetes!!!!!!!!!!!!!!!

Estic amb tu Nur, aixo s'ha de fer mes sovint, jo ahir els veig veure super distesos i entretinguts!

Ja torno a estar per la ofi, avui no fa tant de ferd aqui dins i tinc l'estufeta a tope!!!!!!!!!!!!!!
I ara a les 9, hem d'anar d'enterro del pare d'un company, hi va qui vol, pero es que em porto be amb ell, i vull anar-hi!!!!!!!!!!!!1

I res que vaig a fer algo i esperar que arribin les 9, parlem mes tard!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 9:27 am

Bon dia ninetes¡¡
Ahir ja no vaig entrarm entre que vaig anar a donar ànims a la meva amiga per el tema del seu avi, ja quan vaig arribar, una dutxa, una rentadora i al sofà que tenia l'esquena una mica carregada, sort que vaig estar com una reina que no em vau deixar fer res. Sou genials¡¡¡¡¡

Bueno ninetes vaig al se.metge a veure que em diu i després aniré a comprar una faixa per la meva mega esquena...quin rotllo¡¡¡¡¡

Mil petonets¡¡¡¡'
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 9:31 am

Bon dia ninetes!!! que tal esteu???

Nosaltres anem cap a Valls i jo desprès tinc classes a les 12:00h....ostres no hi havia pensat!!! com la vaig canviar la setmana passada i no estic acostumada!!! sort que m'enrecordat!!!!

Fins les 14.00h o així no torno a ser aqui!!! només desitjar-vos un bon dia i que el passeu el millor possible.

Nur...totalment d'acord....ells penso amb lo de la gallina els va "unir" mareta meva com arriben a ser aquests homes!!! jijijjijiji aixxxx no hi ha solució!!!!

Doncs no res...lo dicho a passar bon dia i Torsaeann...a veure que et diuen al metge!!!! sort!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dl. feb. 22, 2010 10:13 am

NINETEEEEEEEESSS!!!!! BON DIAAAAAAAA........

por fin....tenia un munt de pàjarus pulolant per aquí!!!!!! i no he pogut entrar fins ara!!!!!!!!!!

com va el matíiiiii??????????
torseannnnnnnnn a veure què et diu el metge de l'esqueneta val??????? jo nenes, d'allò que vaig comentar ahir que em feia molt mal al mig de l'esquena, per les vèrtebres,crec que aniré al metge....ahir a la nit no podia ni estar sentada, em vaig tenir que posar a quatre potes per estirar l'esquena perque un mal......que no us podeu ni imaginar de debò..........no podia estar sentadaaaaa!!!!!buffff i ara encara me'n fa...intentaré seure més recte!!!!!

happi........que vagi molt bé la classe i el matí!!!!!!!!! i ho de la gallina.......si us plau........que el meu marit és un assassí.......jijijiji tot i que després la pbreta duna darrera de l'ala de la gallina.......aixxxxxxx que guapa que és elxaaaaaaaaa jo la vull tornar a veureeeeeeee!!!!!!! :-/ >.-<:

taraaaaa......jo he tingut una mica de frescota al mati eeeeeeee, però ara tenen dues estufes enceses i m'estic torrant!!!!!!

NINETES TOTESSSSSSSSSSSSSS, un patunet molt gros!!!!!!!!!!!!!!!

seguim parlant!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. feb. 22, 2010 11:09 am

Bon dia guapetones!!! com va el dilluns??

Pel que veig... va causar furor lo de la gallina, eh!! jajaja!! Quins homes... jajaja!!

Torsaeann, a veure que et diu el sr metge! Laiac, tu tambe amb mal d'esquena? Es fotut eh!! A les dues us aniria molt bé fer el curset que faig els dimecres tarda, ja que ens expliquen com prevenir-ho... però en el dia a dia es va tan de vòlid que ni menys te'n recordes a posar en pràctica tot lo que t'ensenyen... Una cosa que ens van dir era que la majoria de la gent camina i treballa amb les espatlles caigudes endavant, i això carrega molt l'esquena, i llavors hem d'imaginar que tenim un ull sota el pit, i que si anem amb les espatlles endavant portem l'ull tancat, però que si les tirem enrera i anem amb la columna recta portem l'ull ben obert, i s'hauria de procurar anar sempre amb l'ull obert... Com veieu amb això penses "doncs es veritat, vinga a obrir l'ull!" però en el dia a dia... ni t'hi fixes...
Quina parrafada!!!!!!

Happi, avui classes! Ais que casi que la profe fa campana!! jejeje!!

Tara, quina forma de començar la setmana més trista... em sap greu lo del teu company.

Elxa, a veure que et diu ta sogra, jajaja!! Quin susto debia tenir!! jajaja!

Mireu l'hora que és!!! Vaig pitant a fer lectura!!!

A totes molts petonets!!!!

Fins al vespre!!

Petoents!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. feb. 22, 2010 1:03 pm

Huole ninetes!!!!!

molt bé elxaaaaaaaa, es que si no ho fas així, ja et dic jo que no tindries invitacions....no t'esperis a que ells participin en tot!!!!!! (en hacer el niño si que hi participaran si, i ven agust)

Nurrrrr...i tan que hauria d'apendre a fer això que dius.......però no hi pensem...veiessis ara com estic sentada!!!!!!.-.....aixxxxx ara em poso recte!!!!!

torseann-...il metge???????

Ninetes estic molt, molt però que molt emprenyada amb la feina.....es que sóc tonta i sempre em cau una cosa o altra i ara tinc un marron amb un document.........grgrgrgrgrgrgr.....quin dia!!!!!

apaaaaaaaa, que me'n vaig a anglès!!!!! parlem aquesta tarda!!!!!

muaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dl. feb. 22, 2010 1:14 pm

ninetessssssssssssssss

per fi puc entrar!!
kin matí... a tgn a recollir els ninos que ja han arribat i he marxat sense pagar res.. no m'enrecordava i jajaj després m'han trucat que fort!!

després una amiga a donat a llum!! una nena... i no he p ogut alparcar per l'hospi.. no res que he vingut a la feïna i al final no he fet urgències fins fa un rato.. he fet consulta i domis.. bueno que us rallo.. queno he poguttttt..

ahir naltros.. ens vam liar a la dutxa i després no em vaig connectar... avui pensava segur quehan deixat algun missatget jijiji

aix nenes.. doncs si "la gallina une",, pobreta..i està tot grabat,, que fort!

bueno totes liades.. ja ho he llegit.. jajja laiac nena.. lo teu son les DUNES
torsaeann .. el metge?
Happi.. tu ja estaràs acabant la classe...
Nurjor... encara parla el ninet dels carquinyolis jijijiji sabeu que no vaig tastar ni un! ya me vale!!!

tara, elxa.. he vist que hi ha mail.. ara vaig!

bueno a totes muuuuuuuuuaks
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 2:11 pm

Ninetes¡¡¡
Perdoneu per no entrar avanç el sr.metge diu que demà faci repòs i dimecres cap a la feina¡¡¡¡¡¡¡¡
Ninetes, demà no puc fer res, ja que estic de baixa i no sortiré, voleu venir a acabar els detalls o a fer el ram? (això si vingues la Tara, que és ella qui te cosetes que necessito... i que com que és tan preciosa em deixarà, ara això si, et pagaré tot, tot i tot el que faci servir del material que et va sobrar oks?)

Ja em direu el que,mil petonets¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 2:13 pm

Ninetes...ja sóc a casa!!!!i no vegeu quin fred que fa!!!!!! acabo d'engegar la calefacció pq vengo helada!!!!

Doncs he estat a casa de la mare i ens han arribat les invis de la 1ª boda de l'Abril, la del meu cosí....quin fart de riure pq han arribat 3 sobres i un, que representava ser el meu, no tenia cap nom..i res...no se quina ha fotut ma mare que mira...ens pixavem!!!!
La qüestió esk és el 10 d'Abril a les 5 de la tarda!!!! penso que a aquestes hores ja es van enfosquin el cel,no ? Després vaig una foto de la invi i us la envio....ok????

Elxa...veig que tu también ja comences amb el tema invis, no????? que te les faras tu mateixa??? esk se que ahir vau parlar alguna coseta però no estava al cas....com va per la office????

Papallona...diu atrafegat, no???? que no vas tastar carquinyolis??? jo la veritat em vaig menjar però penso que uns 5 o així...res comparat amb l'altre cop!!! jejejejejeje

Laiac....que 'ha passat??? em fico al dia que no ho he llegit molt bé....tranqui, okl?????

Torsaeann..que t'ha dit el metge????

A totes les demès....ens veiem o parlem després!!!! petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 2:14 pm

torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡
Perdoneu per no entrar avanç el sr.metge diu que demà faci repòs i dimecres cap a la feina¡¡¡¡¡¡¡¡
Ninetes, demà no puc fer res, ja que estic de baixa i no sortiré, voleu venir a acabar els detalls o a fer el ram? (això si vingues la Tara, que és ella qui te cosetes que necessito... i que com que és tan preciosa em deixarà, ara això si, et pagaré tot, tot i tot el que faci servir del material que et va sobrar oks?)

Mua¡¡¡¡¡

jo nena...demà saps que plego a les 20:00h de Reus...jopeta!!! em sap greu....així que dimecres cap al treball....bé, no???? però si tu estàs bé de conya!!! però amb ull de que no tornis a tenir el mateix en poc temps....

Petonets!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 3:40 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
torsaeann ha escrit:Ninetes¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

jo nena...demà saps que plego a les 20:00h de Reus...jopeta!!! em sap greu....així que dimecres cap al treball....bé, no???? però si tu estàs bé de conya!!! però amb ull de que no tornis a tenir el mateix en poc temps....

Petonets!!!

Nineta...no recordaba que demà surts a les 20:00 tens tota la raó. Qui pugui venir demà donc que vingui encara que no sigui fer els dellats, es pot fer el ram i ja està. Si tampoc bé la Tara, donc qui vingui fer un cafè i les manualitats per un dia que puguem totes oks?

Bueno petarda...o sigui que ja tens invis de la boda de l'abril..jajajajajaj que guay¡¡¡¡¡

Mil petonets¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. feb. 22, 2010 4:14 pm

Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!1

Jatorno a ser per aqui!!!!!!!!!!!!!!!!

Be, veig que hi ha moltes cosetes!!!!!!!

Papallona, "us vau liar a la dutxa", m'ha sonat una mica raro!!!!!!!!!!!!!!!!!

Torsaeann, nena dons dema a fer repos i dimecres cap a treballar, aixo ja vol dir que estas ja casi, casi bona!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nena de lo de dema, ja et dire alguna cosa, que dimecres tinc curs a BCN i he de matinar moltissim, pero ja et dire algo!

Laiac, nena perque no vas a un fisio o a acupuntura, no se a vegades aquestes coses serveixen!

Happy, que ja us han dit cuan podreu anar a valls a fer la rehabilitacio, o que???

Elxa, ya sabes que si necesitas ayuda, yo estoy disponible, o si necesitas una imprenta lo mismo!

A les altres molts petonets!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dl. feb. 22, 2010 5:02 pm

Bona tarda ninetes!!!

fins ara liada!!!!!quina caca de feina....bufff i encara tinc el dinar a la gola..i avui, hasta les tantes a Reus...arribaré a casa més tard de les 23....fijo......sabeu que ahir vaig dir que m'havien trucat que un amic resulta que torna a casa seva permanentment....i el capullin no volia dir res, i no li hem pogut preparar res ni cap regal ni res...a veure avui a la tarda!!!!!!però buffffff quin diaaaa!!!!!

i demà nineta torseann.......em sap greu, però em volia tancar amb pany i clau a casa estudiant tota la tarda....un dia que tinc minimament lliure per la tarda........haig d'aprofitar perque ara tinc un sentiment de culpa d¡encara no haver estudiat res que no veas....em sento fatal fatal!!!! però bueno descansa i dimecres amb les piles a tope val??????????

elxaaaaaaaaaaa jo no et puc ajudar gaire....però si vols......mentre tu i el teu nen penseu en cosetes de la boda, jo us cuido a la gosseta eeeeeee............jijiijiji que no fos cas que us molestés!!!!!jijijijijij

taraaaa a barcelona dimecres.........uix....quin pal!!!!!!

nurrrrrrrrrr que guai que vas al mateix hotel que jo vaig anar!!!!!!!!!!!!!!!pos si veus les fotos del feisbuk ese és el hotel.......en tinc per casa alguna de les casetes aquestes de sobre el llac...ja tles buscaré!!!!!!!alaaaaaaaaa jo també vuuuuuuulllllllll : muaahhhh : : muaahhhh :

Happi.....ka fort, només 5 carquinyolis.............jijijijijji jo la veritat que nant xarrant nant xarrant en vaig agafar uns quants de sense xocolata.....són un vici!!!!!!jijjijijij

papallonaaaaaaaaaaaa tranquiiiiiii.........ommmmmmmmmm.........ommmmmmmmmmmmmm jo també ho estic fent, a veure si aixi em tranquilitzo del tot!!!

gissssssssss por ande paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estiuuuuuuuu,...........i tuuuuuuuuu?????? ahir no vas dir res!!!!!!!!!!

PATUNEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dl. feb. 22, 2010 5:10 pm

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!1

Torsaeann, nena dons dema a fer repos i dimecres cap a treballar, aixo ja vol dir que estas ja casi, casi bona!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nena de lo de dema, ja et dire alguna cosa, que dimecres tinc curs a BCN i he de matinar moltissim, pero ja et dire algo!

Laiac, nena perque no vas a un fisio o a acupuntura, no se a vegades aquestes coses serveixen!

Happy, que ja us han dit cuan podreu anar a valls a fer la rehabilitacio, o que???

Elxa, ya sabes que si necesitas ayuda, yo estoy disponible, o si necesitas una imprenta lo mismo!

Doncs avui per fi ha començat aqui a Valls....però pobret l'han tingut gairebé 1 hora esperant-se i ha sortit tard...però li han dit que demà no cadrà que esperi tant....així que vulguis o no...és un descans no haver de baixar a Tgn cada dia...i ara falta esperar el permis per saber el dia que l'operen!!!

Gràcies per preguntar
Mrs. Happiness

EntradaAutor: torsaeann » dl. feb. 22, 2010 5:15 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!!!!!!1

Doncs avui per fi ha començat aqui a Valls....però pobret l'han tingut gairebé 1 hora esperant-se i ha sortit tard...però li han dit que demà no cadrà que esperi tant....així que vulguis o no...és un descans no haver de baixar a Tgn cada dia...i ara falta esperar el permis per saber el dia que l'operen!!!

Gràcies per preguntar

Nineta¡¡¡¡ que guay a Valls....això serà un altre cosa ehh¡¡¡¡¡

Bueno donc apa¡¡¡¡¡¡ un petonet petarda¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dl. feb. 22, 2010 5:15 pm

Bueno happy almenys heu avançant una miqueta! ara que l'operin aviat i a recuperar-se!!!!!!!!!

Laiac, nena relax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Una miqueta de relax!
Imatge
tara

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants