laiac ha escrit:Bona tarda ninetes!!!
fins ara liada!!!!!quina caca de feina....bufff i encara tinc el dinar a la gola..i avui, hasta les tantes a Reus...arribaré a casa més tard de les 23....fijo......sabeu que ahir vaig dir que m'havien trucat que un amic resulta que torna a casa seva permanentment....i el capullin no volia dir res, i no li hem pogut preparar res ni cap regal ni res...a veure avui a la tarda!!!!!!però buffffff quin diaaaa!!!!!
i demà nineta torseann.......em sap greu, però em volia tancar amb pany i clau a casa estudiant tota la tarda....un dia que tinc minimament lliure per la tarda........haig d'aprofitar perque ara tinc un sentiment de culpa d¡encara no haver estudiat res que no veas....em sento fatal fatal!!!! però bueno descansa i dimecres amb les piles a tope val??????????
elxaaaaaaaaaaa jo no et puc ajudar gaire....però si vols......mentre tu i el teu nen penseu en cosetes de la boda, jo us cuido a la gosseta eeeeeee............jijiijiji que no fos cas que us molestés!!!!!jijijijijij
taraaaa a barcelona dimecres.........uix....quin pal!!!!!!
nurrrrrrrrrr que guai que vas al mateix hotel que jo vaig anar!!!!!!!!!!!!!!!pos si veus les fotos del feisbuk ese és el hotel.......en tinc per casa alguna de les casetes aquestes de sobre el llac...ja tles buscaré!!!!!!!alaaaaaaaaa jo també vuuuuuuulllllllll![]()
![]()
Happi.....ka fort, només 5 carquinyolis.............jijijijijji jo la veritat que nant xarrant nant xarrant en vaig agafar uns quants de sense xocolata.....són un vici!!!!!!jijjijijij
papallonaaaaaaaaaaaa tranquiiiiiii.........ommmmmmmmmm.........ommmmmmmmmmmmmm jo també ho estic fent, a veure si aixi em tranquilitzo del tot!!!
gissssssssss por ande paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estiuuuuuuuu,...........i tuuuuuuuuu?????? ahir no vas dir res!!!!!!!!!!
PATUNEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cap problema....que passa amb aquest amic teu? que torna? perdona però no entenc....
Mua¡¡¡¡