Autor: tara » dt. feb. 23, 2010 8:17 am

Autor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 9:26 am

Autor: laiac » dt. feb. 23, 2010 9:36 am

Autor: tara » dt. feb. 23, 2010 9:55 am

Autor: laiac » dt. feb. 23, 2010 10:03 am

Autor: Papallona* » dt. feb. 23, 2010 10:24 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:15 am
laiac ha escrit:NINETEEEEEEEEEEESSS!!!!
Mireu quines hores són, les 12 de la nit i acabem d'arribar a casa.....avui de les 7:30 del matí que no paro per casa....i tinc l'esquena fatal............
Hem estat tots sopant amb els amics i l'amic que marxava, i ens hem fet fotos amb ell, i alguna que no kedava gaire bé, ja he dit jo que amb el potoxop ho arreglava tot!!!!!!!!
Després, a les 23 hem anat a casa els papas....bé, aquesta tarda han tingut que operar a ma mare del dit del peu...(saps el que et vaig dir papallona????) la pobre no ens ha volgut dir res, i amés ha anat al metge soleta.............vaja, ja us ho explicaré....però em sap greu pobreta!!!!!!!
Demà al matí us llegeixo bé i us contesto!!!!!!!
aaaaaaaa per cert, el meu nen ha volgut veure tots els missatges on es parlava de la "pobre" gallina!!!!!jijijiijijijiji
PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSS!!!!!!!!!!!!
(a veure si em fa un massatget a l'esquena)

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:16 am
Giss ha escrit:Hola boniques!
Tornem a ser dilluns... però bueno, ja ha passat!
Com esteu? Ja veig que ahir us ho vau passar molt bé, ja em posareu al dia eh? que no m'entero d'això de la gallina...
Em sap greu no haver-hi anat, però sincerament, no estava en condicions de fer-ho. Però bueno, n'hi hauran moltes altres...
Un petonet molt gran per totes. Tinc ganes de veure-us... i que em doneu forces

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:17 am
nur_jor ha escrit:Wow!! Si que li heu donat a la tecla avui, eh!!
Elxa, ja preparant les invis? Que guai! Te les fas tu? Segur que et queden xulissimes! Amb els pdf tan xulos que montes... imagina't doncs unes invis!!
Papallona!!! No vas tastar els carquinyolis!!!!! Oooohhh!!!
Torsaeann!! Així que dimecres cap a la feina? Cuidadin amb les males postures, oks? Demà no podré venir a fer detallets o rams... he de baixar a Reus per la tarda.
Happi, m’has deixat intrigada amb això de les invis de l’abril! I que bé que el teu nen ja pugui anar a rehabilitació a Valls! Ara a esperar que arribi el permís!
Laiac, quin estrés!! Que vagi bé el soparet d’avui! I que? Que estàvem en el mateix hotel! Que fort!! A veure si trobes la foto aquesta que dius, tinc ganes de veure-la! Jejej! Però primer és l’estudi, eh!! Ara em tornaré a passar pel teu facebook a tornar-me a mirar les fotillos, jeje!
Giss!! Avui tornem a ser dilluns! Vinga que ja el tenim passat!
Tara, dimecres curset a Bcn? Buf... quin pal!
Estiu... per on pares?
Petonets!!

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:20 am
tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!
Ja torno a estar amb mal de cap, aixo que en principi avui ha de fer sol, ja no entenc aquesta cap meu!
Laiac, que tal esta la mami, totes son iguals, a la meva l'han d'operar de l'orella i li vaig dir que em digues cuan (encara no li han dit res) per agafar-me 2 dies de festa i va i em diu que no cal...
Jo, dema no us podre dir res en casi tot el dia, treballarem amb ordenadors, pero no se si tindran conneccio a internet, ja ho mirare!
Ah, per cert de xups, en tinc per fer uns 2-3, papallona, miro l'adreça i t'ho dic!

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:21 am
Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!
Pues jo com valtros.. de cul.. tot i que la pitjor hora es la primera.. amb les analítiques... ra veient bebitos!!!
okis Tara quan te'n recordis me dius la direcció!!! i m'apropo! hi ha un mínim per comprar¿????
LAIACCCCCCCCCC et va fer el masstget?? kin dia, no??? aix aix... vui més tranquil.. i al final.. la van ooperar.... que forrrrrrrrrrrrrrrt.. MECACHIS com son.... d'urgències??? ja m'explicaràs!
Nurjor,, nena.. ja et dic.. no el vaig tastar.. ie l tenia davant.. es que estava tipaaaaaaa no m'entravennnnnnnn... va estar bé el teu ninot???
Happi... que de obesa ná!!! cuál es tu IMC??? es que no ho entenc!
Giss.. nena ja estas millor!!! molt bé molt bé.. lo millor es no donar massa voltes les coses..
ninetes de la feïna no m'han dit res que mal!!! estic.. que uff.. hexo xispas!!!
eel ninet va estar super béeeeeeeeeeee jijij..
ara toca una paellada,,, no????? jajajajaj

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:23 am
elxa ha escrit:hola boniques!!!!!
que tal tot?? ja som dimarts nenes, acabo de vindre de fer el cafetó del bar del cunyat i m'he trobat a la happi!!!! anava a veure al seu nen petitó!
ahir no hem vaig poguer conectar a la nit ni res pq vam anar a reus a fer 4 cosetes, vaig canviar unes sabates, el nen va agafar hora a dos puestos per la setmana que bé provar-se trajes i després vam anar a veure al meu tiet i ens vam kedar a sopar allí amb ells, va fer una empanada de tonyina mmmm.....bonísimaaa!!! (es pastisser!) vam arribar a casa vora les 00.00h!!
aix...piltrafilles que caureu com jo en les compres de privalia!! jejejeje....jo ho he mirat però rapid l'he esborrat que sinó segur que algo compro! jejejeje

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:25 am
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!
Com es presenta aquest Dimarts??? no m'agraden els dimarts pq vaig de bbólid, però és lu qui!!!! i res, nosaltres cap a Valls un altre cop...
Laiac...com es troba la mare??? esk a vegades són tossudes de nasos....la meva diu que "Amb que hi hagi una preocupada o cal que els demés s'hagin de preocupar" quan em diu això me la carregaria...Vinga....espero que tot vagi bé...
Tara...i aquest cap? jo per ara m'he salvat...però tocarè fusta per si un cas... que vagi bé el dia...
Nur... a veure si avui tinc temps i us envio lo de la invi...
A totes les demés....després parlem quan pugi i res, que passeu un molt bon dimarts!!!

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:27 am

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:31 am
elxa ha escrit:torsaeann demà a treballar!! tens ganes? això vol dir que estàs BUUUENNAAA!!! mmm.....

Autor: laiac » dt. feb. 23, 2010 11:36 am
torsaeann ha escrit:tara ha escrit:Bon dia!!!!!!!!
Ja torno a estar amb mal de cap, aixo que en principi avui ha de fer sol, ja no entenc aquesta cap meu!
Laiac, que tal esta la mami, totes son iguals, a la meva l'han d'operar de l'orella i li vaig dir que em digues cuan (encara no li han dit res) per agafar-me 2 dies de festa i va i em diu que no cal...
Jo, dema no us podre dir res en casi tot el dia, treballarem amb ordenadors, pero no se si tindran conneccio a internet, ja ho mirare!
Ah, per cert de xups, en tinc per fer uns 2-3, papallona, miro l'adreça i t'ho dic!
Nineta, quan sàpigues que faràs aquesta tarda ja m'ho dius, ei¡¡¡¡ alguna farà una comanda a jordi labanda de privalia? es que tinc dos coses que si alguna vol alguna coseta més podem comprar i compartir ports, sino, no compraré ja que son capritxos i ara mateix no puc....QUE EL BODORIO ESTÀ AQUI¡¡¡JAJAJAJAJAJAJJA
Mua Tara, cuidat el mal de cap oks?

Autor: laiac » dt. feb. 23, 2010 11:38 am
elxa ha escrit:si...si...si!!!!!!! paellada!! paellada!! hip! hip!

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:43 am
laiac ha escrit:elxa ha escrit:si...si...si!!!!!!! paellada!! paellada!! hip! hip!
Què fem............una paelleta al maig????????????????????
aixxxxxx però espereu_vos que `sapiga les dates dels examens ..................mecachis!!!!!!!!
si pot ser que no hi hagi animals vius pel voltant!!!!! i amb plomes menys!!!
muaaaaaaaaaaaaaaa

Autor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 11:44 am
elxa ha escrit:torsaeann ha escrit:elxa ha escrit:torsaeann demà a treballar!! tens ganes? això vol dir que estàs BUUUENNAAA!!! mmm.....
Nineta¡¡¡¡no vull anar a treballar demà....ara que porto 3 dies que puc anar fent...vull seguir a la meva caseta....quina pena.....bueno, quan demà entri a treballar al cap de dos minuts ja estarà, però ara em fa molta mandra....
Tu que tal petarda?
mecaxis!! que no vols anar a treballar! la veritat que quan estàs a casa aprofitas per fer un munt de cosetes que sempre estàn pendents....ànims!!
jo bé mira ara estic fent deures de la ioc que han començat ja les classes i com no tinc feina a la ofi doncs vaig fent.....

Autor: tara » dt. feb. 23, 2010 11:46 am