"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: tara » dt. feb. 23, 2010 12:14 pm

Torsaeann, els vaig comprar a fiesta shop, em sembla que es diu aixi, es la que hi ha a ramon i cajal, al costat del japones!
Ho vaig mirar per internet, pero sortia molt mes car!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 12:30 pm

tara ha escrit:Laiac, ho sentoooooooooooooooooooooo! ja esta!

Ei si, si paella, paella, paella!!!!!!!!!!!!!! Pero al maig?? falta molt no????
Mira que quedin ells aviat al mati i vagin a pescar i que ens portin gambes, musclos i sepia...

Torsaeann, nena aquesta tarda va a ser que no puc quedar, hem quedat a la ofi a les 6.45, aixi que m'haure d'aixecar a les 5.45 o aixi, ho deixem per un altre dia, vale!!!!! Pero tranqui que tens temps de sobres, el ram en 20 minuts esta llest!

Papallona, ara t'ho miro!

Cap problema¡¡¡ no pateixis, si ja, tinc temps, però era per aprofitar si algú podia.

Quin pal demà.....ja pots anar a dormir aviadet...

Un petonet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 12:31 pm

tara ha escrit:Torsaeann, els vaig comprar a fiesta shop, em sembla que es diu aixi, es la que hi ha a ramon i cajal, al costat del japones!
Ho vaig mirar per internet, pero sortia molt mes car!

Ok, moltes gràcies petarda¡¡¡¡¡¡ saps quan et van costar? si no és molt preguntar....jo en necessito uns 140..val més que sobrin que no que després em faltin....

Ets un solete¡¡¡¡¡ ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. feb. 23, 2010 12:42 pm

Dons crec que es una bossa de 100 i despres en vaig agfar 3 de 10, em sembla que van ser sobre uns 8 euros, aisss, no estic segura, va anar la mami a buscar-los, pero jo vaig trucar per veure si en tenien i no fer el viatge per res, i em van dir el preu!
Imatge
tara

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 12:46 pm

tara ha escrit:Dons crec que es una bossa de 100 i despres en vaig agfar 3 de 10, em sembla que van ser sobre uns 8 euros, aisss, no estic segura, va anar la mami a buscar-los, pero jo vaig trucar per veure si en tenien i no fer el viatge per res, i em van dir el preu!

Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!torseann...........que si ho dius per globus blancs a la minerva eren 3 o 4 euros uns 100 eeeeeeeeee.....allí està bé de preu, i això que sembla més car........la giss en un missatge més enrera va dir que hi havia anat i va dir el preu crec!!!!!!!!!!

per internet més car..............fijo!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 12:47 pm

HAPPIIIIIIIIIIIIII he portat el hoffman a la feina.............l'han trobat xuliiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:17 pm

tara ha escrit:Hola guapes!!!!!!!!!

Happi, nena avui vas de cul, no!!!!!!!!!!!!!!!!! Va que aquest dimarts acabi rapid!!!!!!

Laiac, ja ho he vist, pero desde la feina no ho puc mirar, i ho mirare a casa, si veig algo ho demanem juntes, jo amb la companya que va marxar ho feiem sovint!

Be vaig a fer alguna coseta que no estic fotent res!

Esperem que passi aviat....la veritat!!!

sobre els ports de PRIVALIA...jo esk fa poc era la fan number 1 d'aquest portal i sobre el ports, no acostumen a cobrar molt, depén de l'import de la compra crec...no Elxa, fan number 2 de PRIVALIA?jajajajajaja. Jo penso que lo màxim de ports que he pagat aqui han estat 8€....i b vaig comprar roba del Jordi Labanda i super xula!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:19 pm

Papallona* ha escrit:Bon dia Ninetes!!!

Pues jo com valtros.. de cul.. tot i que la pitjor hora es la primera.. amb les analítiques... ra veient bebitos!!!

okis Tara quan te'n recordis me dius la direcció!!! i m'apropo! hi ha un mínim per comprar¿????

LAIACCCCCCCCCC et va fer el masstget?? kin dia, no??? aix aix... vui més tranquil.. i al final.. la van ooperar.... que forrrrrrrrrrrrrrrt.. MECACHIS com son.... d'urgències??? ja m'explicaràs!

Nurjor,, nena.. ja et dic.. no el vaig tastar.. ie l tenia davant.. es que estava tipaaaaaaa no m'entravennnnnnnn... va estar bé el teu ninot???

Happi... que de obesa ná!!! cuál es tu IMC??? es que no ho entenc!

Giss.. nena ja estas millor!!! molt bé molt bé.. lo millor es no donar massa voltes les coses..

ninetes de la feïna no m'han dit res que mal!!! estic.. que uff.. hexo xispas!!!

eel ninet va estar super béeeeeeeeeeee jijij..
ara toca una paellada,,, no????? jajajajaj

Jo paso del que digui aquest, i més aquests comentaris....estoy divina de la muerte!!!!jajajajajaja. Mira IMC meu és de 36,5 crec que em va dir.... si potser si que és veritat segons la maquineta aquella dels collons...però jo no ho sento això...se que em sobren uns quilets però no és pa tanto!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:20 pm

laiac ha escrit:HAPPIIIIIIIIIIIIII he portat el hoffman a la feina.............l'han trobat xuliiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!

T'ho anava a preguntar ahir que que t'havia semblat a tu....encara que ja tindrás algunes fotus repetides...però està fet amb molt d'amorrrrrrrrr ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: "Love is in the air, everywhere I look around" :ball:ball: :ball:ball: M'alegro que hagi agradat nena!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 1:31 pm

Mrs. Happiness ha escrit:
laiac ha escrit:HAPPIIIIIIIIIIIIII he portat el hoffman a la feina.............l'han trobat xuliiiiiiiiiiiiiiiissim!!!!!

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!

T'ho anava a preguntar ahir que que t'havia semblat a tu....encara que ja tindrás algunes fotus repetides...però està fet amb molt d'amorrrrrrrrr ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: "Love is in the air, everywhere I look around" :ball:ball: :ball:ball: M'alegro que hagi agradat nena!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII és per tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'encanta aquesta cançó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de jove, un dia de borratxera que un amic la tenia en disco.....de tan rebobinar-la vaig ratllar el disco.............feia coreografia i tot!!!!!jijijijjijii

i el hoffmaaaaaaaaaannn, tornant de la calçotada em vaig amrejar i tot perque ho anava mirant i llegint al cotxe i ensenyant-li al meu nen!!!!!!!! UNA PASSADAAAAAAAAAAAAA...quin detallassooooooooooo!!!!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:32 pm

laiac ha escrit:
elxa ha escrit:si...si...si!!!!!!! paellada!! paellada!! hip! hip!

Què fem............una paelleta al maig????????????????????
aixxxxxx però espereu_vos que `sapiga les dates dels examens ..................mecachis!!!!!!!!

si pot ser que no hi hagi animals vius pel voltant!!!!! i amb plomes menys!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa

jjajajajajajajajajaj...que bon aquesta!!!!! ara que ho diueu....fa temps que no menjo paella....i m'encantaria!!!!! que ja dieu de fer una altra quedada???? uoooooooohhhhh m'encanta....però de que serà l'arròs de pollastre???? jajajajajja....me parto jo sola!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:35 pm

torsaeann ha escrit:
Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!

Com es presenta aquest Dimarts??? no m'agraden els dimarts pq vaig de bbólid, però és lu qui!!!! i res, nosaltres cap a Valls un altre cop...

Laiac...com es troba la mare??? esk a vegades són tossudes de nasos....la meva diu que "Amb que hi hagi una preocupada o cal que els demés s'hagin de preocupar" quan em diu això me la carregaria...Vinga....espero que tot vagi bé...

Tara...i aquest cap? jo per ara m'he salvat...però tocarè fusta per si un cas... que vagi bé el dia...

Nur... a veure si avui tinc temps i us envio lo de la invi...

A totes les demés....després parlem quan pugi i res, que passeu un molt bon dimarts!!!

Hola petarda¡¡¡¡ànims que demà ja no serem dimarts¡¡¡¡¡¡¡¡ tu vols que avui passi i jo vull que no arribi demà....quina mandra....tornar a treballar..... Així que has vist a la elxa? i al petitó de casa teva? que tal està?

Mil petonets¡¡¡¡

Nineta que tal estàs???? estem aclarits....podriem haver parat el dia ahir....i ja saltar directament al divendres a la tarda....jajajajaja....tan debó es pogués fer....
Doncs si....he vist a la Elxa sortir de la cafeteria...i dic "Vaig cap allà a saludar-la" i després he anat a veure al meu patarroncilluuuuu!!! que està fet un bandarra...me l'he trobat al mig del llit de ma germana dormint tant ample i ésk em petava!!!! i res...tot bé...tu que tal l'esquena???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:36 pm

laiac ha escrit:

MOLTES GRÀCIES!!!!!!!!!

HAPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII és per tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'encanta aquesta cançó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de jove, un dia de borratxera que un amic la tenia en disco.....de tan rebobinar-la vaig ratllar el disco.............feia coreografia i tot!!!!!jijijijjijii

i el hoffmaaaaaaaaaannn, tornant de la calçotada em vaig amrejar i tot perque ho anava mirant i llegint al cotxe i ensenyant-li al meu nen!!!!!!!! UNA PASSADAAAAAAAAAAAAA...quin detallassooooooooooo!!!!!!!!!

http://youtube.com/watch?v=NNC0kIzM1Fo

Gràciesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* m'inspira un bon rotllo aquesta song!!!!! jijijijijijij
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 1:37 pm

laiac ha escrit:
elxa ha escrit:si...si...si!!!!!!! paellada!! paellada!! hip! hip!

Què fem............una paelleta al maig????????????????????
aixxxxxx però espereu_vos que `sapiga les dates dels examens ..................mecachis!!!!!!!!

si pot ser que no hi hagi animals vius pel voltant!!!!! i amb plomes menys!!!

muaaaaaaaaaaaaaaa

jjajajajajajajajajaj...que bon aquesta!!!!! ara que ho diueu....fa temps que no menjo paella....i m'encantaria!!!!! que ja dieu de fer una altra quedada???? uoooooooohhhhh m'encanta....però de que serà l'arròs de pollastre???? jajajajajja....me parto jo sola!!!!

juas juas juas juas me parto solaaaaaaaaaaaaaaaaa jo també..............jo aquí tota seria, i quan llegeixo ho de l'arròs de pollastre..........jijijijijijijijijijijjji semblo boja rient sola!!!!!!!!

jejejejejeje
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:38 pm

tara ha escrit:Laiac, ho sentoooooooooooooooooooooo! ja esta!

Ei si, si paella, paella, paella!!!!!!!!!!!!!! Pero al maig?? falta molt no????
Mira que quedin ells aviat al mati i vagin a pescar i que ens portin gambes, musclos i sepia...

Torsaeann, nena aquesta tarda va a ser que no puc quedar, hem quedat a la ofi a les 6.45, aixi que m'haure d'aixecar a les 5.45 o aixi, ho deixem per un altre dia, vale!!!!! Pero tranqui que tens temps de sobres, el ram en 20 minuts esta llest!

Papallona, ara t'ho miro!

jajajaajjaja.....jajajajajajajajjaa a pescar dius!!!!!! llavors jo ja m'estic veient al pizzahut...això sip....carregats de cervezaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Estrella Damn o marca bona.....!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 1:43 pm

Ninetes....vaig a preparar classes que sinó no em dona temps!!!!!! i a les 16:00h marxo!!!!1

Si puc us passo a saludar abans, ok??? si no...que vagi molt be la tarda de dimarts i a la nit ens veiem!!!!!

Tara...que vagi molt bé demà per bcn i paciència amb el curset!!!!

Petonets a totes!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: tara » dt. feb. 23, 2010 1:50 pm

Nenes els nostres homes tenen un trauma amb les cerveses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Happy, gracies espero que no sigui gaire "toston", sino em tirare torre avall!

Be ninetes estic apunt de marxar a dinar, aixi que parlem mes tard!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 23, 2010 1:52 pm

Hola ninetes privalieres... jejeje!!

Quin matí més animat que porteu, eh!!!

He sentit... paella?? Ñam ñam!!! M’encanta!!

Laiac, quin dia més intens ahir!! I ta mare com està? Ais aquestes mames que no volen preocupar a ningú i s’ho mengen elles!! Totes són iguals de tossudes, jejeje!

Tara, com va el dia i el teu caparró?

Papallona, no m’estranya que acabessis tipa! Vaya dinar, eh!!! I jo tot i no menjar calçots vaig acabar a rebentar tambe! Jajaja!! Si si, el meu nen va estar molt bé, però és com jo... que ens costa mooooooooooolt obrir-nos!! Dios los cria i nosaltres ens ajuntem! Jajajaa!!! Quin parell...
I a la feina no t’han dit res més? Ànims guapa!

Torsaeann, que tal? Com anem? Demà ja a la normalitat.

Elxa, mmmm... empanada de tonyina!!! M’encanta!! Quina gana que m’acaba d’entrar! Entre paelles i empanades... mmmm!!!

Happi, que ja tenim mig dimarts passat!!!!

Avui tarda baixo a Reus a començar a mirar en serio sabates, a veure si ja les trobo!! Que en un mes les necessitooo!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 23, 2010 1:58 pm

Ninetes, ahir vaig estar mirant les croniques del 2010, i han penjat fotillos de la berry.
Heu vist quin ram tan original? És original i diferent!
Tot i que a mi m'agraden més les toies tradicionals, lo de la berry em va agradar!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 2:07 pm

NINETEEEEEEEEEEEESSSSS!!!!

us he enviat un mail!!!!!!!!!!!!!!! marxo cap a casa a dinaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!!

fins la tardaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants