BODES LLEIDA

un gran any!

Re: BODES LLEIDA

EntradaAutor: buniketa » dt. feb. 23, 2010 2:12 pm

Hola noies!

Recordeu que fa un temps vaig obrir un post que parlava de la perruqueria i el maquillatge a Lleida? Bé, la qüestió és que avui he anat amb la meva mare a preguntar a una perruqueria del clot de les granotes. Els meus pares en viuen a prop, i jo sortiré d'allí. El cas és que volia anar a provar què tal ho fan i què tal el preu, però no ha pogut ser. El cas és que m'he volgut informar en relació als packs de núvia i m'he quedat parada. Definitivament, aniré a provar si m'agrada com treballen.

El que entra en el pack de núvia és: prova de pentinat i de maquillatge; pentinat i maquillatge el dia "B" i manicura. El preu són 120€. En principi, ho farien a la perruqueria, però el maquillatge (en el meu cas, eh?) me'l farien a casa, no sabem (no he parlat amb la mestressa) si cobrarien gaire més pel desplaçament. Em sembla una proposta prou interessant. Si realment m'agrada la manera de treballar, em penso que ja tinc perruqueria i maquillatge pel meu casament. La perruqueria, per cert, es diu Silvia Medrano.

El millor de tot és que tindré ocasions per provar-ho, aquest any: ja sabem que tenim dos batejos, una comunió i dos casaments... déu n'hi do! Per cert Nuvolet, al setembre es casa la meva cosina i ho fa a la Finca Prats. Ens podrem intercanviar informació, eh?
Imatge

Imatge
buniketa
:: núvia d'argent

Entrades: 2570
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cadui » dt. feb. 23, 2010 9:01 pm

carlina m'alegro de que estiguis una mica millor, a veure si acaba de passar aquest mal d'esquena!

Buniketa està prou bé no?? fes alguna prova i si et convencen, doncs ja saps! jo encara he de parlar amb la mare i la cosina d'aquest tema...

Noies així preferiu deixar la quedada pel 13 de març?? jo encara no sé si podré anar-hi però us mantindré informades :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui
:: meganúvia

Entrades: 7975
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 7:03 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: carlina » dt. feb. 23, 2010 10:33 pm

Una mica millor no estic del tot bé però vaig millorant, gràcies Cadui per preguntar. Noies seré tieta d'una nena!!!!!!Avui li han dit el sexe i és una nena. Que guai una nena més a la família,jajajja com sinó n'hi haguessin proutes ajajajaja de la família de part meva només hi ha dos nens i de part del meu marit tot són nens només hi ha 5nenes. La meva mare ja ho deïa que sería una nena pq diu que la meva germana està molt lletja, molt desmillorada i que si portés un nen estaria més guapa(jo no sé si serà veritat això però la qüestió es que ho ha encertat)no sé també diuen que si la panxa la tens cap avall portés una nena i si la tens cap amunt tens un nen. No sé si creure-m'ho tot això. que hi dius tu cadui?
Per cert noies avui la meva mare ha comprat la roba per fer-li el meu vestit de núvia a la barbie, dissabte començarem a fer-lo. Aix ja en tinc ganes!!!!!!
Buniketa me n'alegro molt per la teva troballa!
Fins una altra guapes!!!!!!!!
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: cadui » dc. feb. 24, 2010 6:58 pm

Moltes felicitats tieta i m'alegro de que et vagis trobant cada dia una mica millor, doncs és molt dolorós! Quan la barbie estigui vestida de núvia ens has de posar una foto eeeh??

Ànims noies que ja estem a meitat de setmana!!! Tot i que a mi em queda el més dur... divendres treballo de 7 a 21h!!! però compensa perquè dissabte tinc festa i pujaré a Lleida després de més de dos mesos!!! Hem quedat amb la mare per anar al Comercial Victor a tafanejar detallets... aix és que ara li han entrat les ganes a la mare d'ajudar-me amb els preparatius, com que ho estem fent tot nosaltres des d'aquí, suposo que li fa gràcia donar-nos un cop de mà en algo ::love::
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: carlina » dc. feb. 24, 2010 10:25 pm

Gràcies Cadui!
Si no patiu que us passaré una foto.
Tu pensa en dissabte que tindràs festa no pensis en divendres.
Nanit!
carlina

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 24, 2010 10:33 pm

Hola noies!!!
Carlina FELICITATS!!! Ja veuras que xulo això de ser tieta!! Bé jo no en tinc cap de directe, si polític (i tot nenes) i els faria, compraria.... imagineus quan en tingui del meu germà.... aissssssss!!!

Per mi la quedada pel 13 de Març per ara estupendo!

Cadui ja veuràs que bé la tornada a casa, jo també fa tres setmanes que no hi vaig (no es pot comparar a dos mesos) i tot i que els meus pares van venir a veurem el dissabte, vam dinar junts, enyoro la volta a casa. Aquest cap de setmana a Térmens!! I tenim preparada una disfressa que ja veureu quin impacte!!!!jejejeje!! Però abans d'això demà guàrdia i un divendres ple de feina!!!

Ànims que la setmana s'acaba!!!

Petons a totes!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011
:: núvia experimentada

Entrades: 343
Membre des de: dc. set. 23, 2009 4:06 pm

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 24, 2010 10:51 pm

Ara que dieu de Perruqueries, m'agradaria tenir una mica més de melena, i no com la tinc ara, i tot i que ja sé que tinc un any perquè creixi, a mi hem creix molt a poc a poc, alguna tècnica o alguna coseta que pugués fer?!

I una altra qüestió he d'anar a 3 bodes aquest any (en principi) però aquestes 3 segures són de tarda, pel que hem vull comprar un vestit llarg per aquestes! Que són amb diferent gent hi aprofitaré! Però dos de les bodes una es de un cunyat i l'altra del millor amic del Jordi (a més el Jordi li fa de padrí) pel que necessito un VESTIT!!!

Hem podeu donar alguna pista!?!?!?

THANKS
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: twilight » dc. feb. 24, 2010 10:56 pm

hola noies! jo tambe hem caso al 2011 estic mirant dates amb restaurants i m'agradria a l'abril! vaig una mica perduda encara per aquí! encara no tinc esglesia ni res de res i tothom hem diu que m'espavili o no trobare res! l'unic que tinc es el fotograf! heu mirat preus de restaurants? algu a vist el mas d'en txep com es? bueno felicitats s totes!
twilight

Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 12:50 am

EntradaAutor: gemmaijordi2011 » dc. feb. 24, 2010 11:05 pm

BENVIGUDA TWILIGHT!!! Enhorabona per la boda!!
També ets de Lleida!?
Doncs el Mas de Txep a mi hem va agradar molt!!! Sobretot el Jardi la part verda (s'ha de dir que m'encanta els jardins). Nosaltres vam descartar l'opció perquè era lluny de Mollerussa i ens feia pal marejar al gent amunt i avall amb els cotxes! Però no el vam descartar fins a l'últim moment i els preus estaven força bé. De tota la busqeuda que vam fer ens vam quedar amb 3 finalistes i dels quals un era aquest.
Però vaig llençar tots els pressupost dels altres restaurants!!
Imatge
Imatge
gemmaijordi2011

EntradaAutor: twilight » dc. feb. 24, 2010 11:10 pm

Moltes gràcies! si sóc de lleida! ok gracies la setmana que be mirare restaurants ja he quedat amb la prats a veure que tal i del mas den txep encara no m'han contestat!
twilight

Entrades: 5
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 12:50 am

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 25, 2010 1:30 am

Gemmaijordi per part del meu marit en tinc dos de nebots,el seu germà té dos fills, i igual que tu hem cau la baba.
El del cabell és paciència i sobre vestits ens hauries d'orientar quan et vols gastar pq llavors et diríem vés aquí o allà.
carlina

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 25, 2010 9:21 am

Jo també sóc al club de les tietes... tinc 3 nebots! dos nois del meu germà (ja no puc dir nens, que el gran en té 17 i el petit 16!) i una noia de 12 anys de la meva germana. Aquesta és més la meva filla que la meva neboda, a més és la meva fillola. A tots me'ls estimo moltíssim, pero aquesta és especial, ho he de reconéixer... aix!

Per cert, pel que fa als vestits, gemmaijordi, n'hi ha de molt macos a la Lluna de Drap (en tens una a Mollerussa i una altra a Lleida, al carrer Major), en tenen de diferents marques i preus. Aquests són de festa festa. I a la plaça Paeria hi ha El Novi o alguna cosa així, en principi sembla molt cara, però a l'aparador es veuen preus exagerats i algun altre que està més bé... També hi ha el Mona Lisa, al carrer Major, al costat del Kroxan i del Franquesa. Un altre lloc on pots anar és a la botiga d'Adolfo Domínguez, al carrer del Carme, davant l'estació de Renfe. Si et dic la veritat, no he comprat en cap d'aquestes botigues, perquè jo em vaig comprar algun dels vestits que tinc de casament de rebaixes al Corte Inglés a BCN.

En això la carlina té raó, depén del teu pressupost, però també penso que cal saber llocs i després un segons el que veu gasta més o menys, no sé. Espero que aquest minillistat et serveixi d'ajuda, guapa.
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 25, 2010 1:56 pm

És que jo li deïa pq me les conec quasi totes les botigues de vestits per casaments pq quan vaig anar al casament de la meva cosina me les vaig recórrer quasi totes per comparar preus al final me'l vaig comprar a la Lluna de drap i pel meu casament les meves cunyades també se les van mirar quasi totes i hem van dir preus. Jo el vestit pel casament de la meva germana me'l vaig comprar a Reus a la botiga De festa que fa molts anys era per allí vora El Nelson.

Buniketa fa dies que no parlem. Com estàs?
carlina

EntradaAutor: buniketa » dj. feb. 25, 2010 2:53 pm

Bé, amb alguns mal de caps... ufff! són com migranyes... i em foten d'una mala llet! jejejeje... però bueno, anar fent. Fa dos dies que ha nascut la filla d'una cosina del David, es diu Sofia i el David en serà el padrí de bateig... li fa il·lusió, però em sembla que em fa més il·lusió a mi! jejejeje... és que és tan petitona i tan bonica! Aix... deu ser l'esperit maternal, això... jejejejeje
Imatge

Imatge
buniketa

EntradaAutor: carlina » dj. feb. 25, 2010 6:15 pm

Ja t'ho has fet mirar això buniketa?t'ho dic pq la meva mare sempre ha patit de migranya i fins que no li van encertar el medicament que li feia passar el mal de cap ho va passar fatal.Quina ilu un bébe a la família si això és l'espèrit maternal que tenim les dones.Saps en això de ser el padrí de bateig ho trobo tot un honor que t'ho diguin i no com a vegades li sento comentar a alguna gent que pensa que es una despesa bestial. Si els pares han triat el teu promès com a padrí de bateig es pq per ells el teu promès és espècial.es com el padrí de boda jo vaig triar el germà del meu marit pq és molt espècial per mi pq tenim molt bon rotllo i això que tinc 3cunyats.I el dia del casament quan hem va entregar el ram se'l veïa tant content que vaig pensar me n'alegro d'haver-lo triat a ell. I quan tinguem un fill també el triarem a ell pq sigui padrí de bateig i se que li farà la mateixa il·lusió que haver estat el padrí de boda. Així que heu d'estar contents, bé ja es nota que ho esteu només volia expressar la meva opinió respecte aquest tema.
carlina

EntradaAutor: cadui » dj. feb. 25, 2010 7:56 pm

jo encara no sóc tieta i la veritat és que em faria molta il·lusió poder malcriar un nebot/da!! jeje!! però al pas que anem abans seré mare que tieta, així que qui malcriarà els meus fills serà la meva germana gran, que ja m'ho va avisant! :-)ok:
No sóc tieta, però si que he fet de mami sempre als meus germans petits (ara tenen 14 i 12 anys) i sempre hem tingut una relació molt molt especial, més que amb la germana gran tot i que me l'estimo molt.
Per mi, els meus germans són molt importants i per això vull fer-los els millors regals que trobo que es poden fer en un casament, el ram -partit- per les noies i la lliga pel noi. Però com diu la carlina, amb el meu cunyat hi ha molt bon rotllo, i fa molts anys que ens coneixem, abans que amb el meu futur i tot! així que també li regalaré una lliga jiji!! Faré sortir-lis els colors a aquests nois perquè tinc pensada una forma molt xula per donar-lis :-) :-)
Imatge
Imatge
cadui

EntradaAutor: NUVOLET » dv. feb. 26, 2010 12:34 pm

Ostres fa dies que no em passava però estic fins dalt de feina!!! tenim noves nuvies de lleida per el que veig twilight!! Ja ens contaràs que tal el rondo de restaurants!!! per si et serveix d'alguna cosa jo ho faig a la Prats.

Noies casi no he pogut llegir, el cap de setmana ho faré!!!

Un petonet, per fi es divendres!!!! *.-o-o.*
Imatge
Imatge
NUVOLET

Entrades: 1295
Membre des de: dv. set. 11, 2009 11:25 am
Ubicació: lleida

EntradaAutor: NUVOLET » dv. feb. 26, 2010 12:36 pm

buniketa ha escrit:Hola noies!

Recordeu que fa un temps vaig obrir un post que parlava de la perruqueria i el maquillatge a Lleida? Bé, la qüestió és que avui he anat amb la meva mare a preguntar a una perruqueria del clot de les granotes. Els meus pares en viuen a prop, i jo sortiré d'allí. El cas és que volia anar a provar què tal ho fan i què tal el preu, però no ha pogut ser. El cas és que m'he volgut informar en relació als packs de núvia i m'he quedat parada. Definitivament, aniré a provar si m'agrada com treballen.

El que entra en el pack de núvia és: prova de pentinat i de maquillatge; pentinat i maquillatge el dia "B" i manicura. El preu són 120€. En principi, ho farien a la perruqueria, però el maquillatge (en el meu cas, eh?) me'l farien a casa, no sabem (no he parlat amb la mestressa) si cobrarien gaire més pel desplaçament. Em sembla una proposta prou interessant. Si realment m'agrada la manera de treballar, em penso que ja tinc perruqueria i maquillatge pel meu casament. La perruqueria, per cert, es diu Silvia Medrano.

El millor de tot és que tindré ocasions per provar-ho, aquest any: ja sabem que tenim dos batejos, una comunió i dos casaments... déu n'hi do! Per cert Nuvolet, al setembre es casa la meva cosina i ho fa a la Finca Prats. Ens podrem intercanviar informació, eh?

jajajaj buniketa quins casualitat al setembre tinc boda al palau de margalef i tu a la Prats, si si ens intercanviarem l¡informació!!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: NUVOLET » dv. feb. 26, 2010 1:12 pm

cadui ha escrit:Moltes felicitats tieta i m'alegro de que et vagis trobant cada dia una mica millor, doncs és molt dolorós! Quan la barbie estigui vestida de núvia ens has de posar una foto eeeh??

Ànims noies que ja estem a meitat de setmana!!! Tot i que a mi em queda el més dur... divendres treballo de 7 a 21h!!! però compensa perquè dissabte tinc festa i pujaré a Lleida després de més de dos mesos!!! Hem quedat amb la mare per anar al Comercial Victor a tafanejar detallets... aix és que ara li han entrat les ganes a la mare d'ajudar-me amb els preparatius, com que ho estem fent tot nosaltres des d'aquí, suposo que li fa gràcia donar-nos un cop de mà en algo ::love::

On cau comercial victor Cadui?? em sona molt... pero ara no hi caic!!!
Imatge
Imatge
NUVOLET

EntradaAutor: cadui » dv. feb. 26, 2010 9:58 pm

t'ho dic demà nuvolet perquè no sé ben bé per on cau... i em portarà la mare :-)ok:
Imatge
Imatge
cadui

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2011

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants