"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: torsaeann » dt. feb. 23, 2010 7:43 pm

Hola ninetes, acabo d'arribar que estava casa sogra i ara a fer sopar, dutxar-me i preparar les coses per demà tornar a començar amb la rutina.

Mil petonets.
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dt. feb. 23, 2010 9:07 pm

Hola boniques! com esteu? quantes novetats... jolín, jo no puc connectar-me més que ara a la nit, quan arribo a casa.

Laiac, què tal? molta feina? demà meitats de setmana ja... i la teva mare? tot bé?

Tara, mañana vas a Bcna? bueno, míralo por el lado positivo... un día de trabajo diferente no? que te vaya bien!

Torsaeann, així que demà a la rutina no? quin rotllo... amb lo bé que s'està a caseta no? jijiji però bueno, això vol dir que ja t'has recuperat no? ara ves amb cuidado, no facis esforços

Nur, en busca de sabates? en un mes prova de vestit eh? que guay! llavors si que t'han de deixar fer fotos eh? insisteix! a veure si demà trobes les que t'agraden.

Elxa, què tal? cuando os vais a Madrid? pero por trabajo? aix no me entero...

Papallona, què tal a la feina? jo millor... ja veus... el tiempo lo cura todo diuen,....

Estiu, tu per aquí no pares gaire no? t'he contestat al mail

Happi, tu què tal? hoy es martes así que liada no? bueno, ya llega la noche, ahora a descansar... i l'Arnau petitó? ya debe estar enorme no? a ver si nos envias alguna fotillo.

Un besito a todas!!!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. feb. 23, 2010 9:48 pm

Hola!!
El matí ha estat més mogudet el foro, eh!! Com ha anat la tarda? Liadeta oi? Jejejej!!

Laiac, que tal l’estudi?

Tara, que vagi molt bé demà per Bcn!

Torsaeann... demà de nou al curro, costa tornar a la rutina, però lo important és que ja estàs bona!

Giss, po zi en busca i captura de sabates, però ja veig venir que serà molt difícil... buf buf... Hi ha poques encara per les botigues, i lo que veig no m’acaba de convèncer... I lo de les fotos és lo que espero!! Que em deixin fer fotos!!!

Ais... demà tarda tinc consell escolar... i em tocarà llegir l’acta de la sessió anterior en públic!!! Ja tinc els nervis a la panxa... Sóc un cas perdut!!!! Bueno, demà consell i no podré anar al curset... em fot, però em fotria més si hagués caigut en algun dia dels que hi ha quedada per fer detallets com ha passat en els dos últims consells!!

Bé, vaig a repassar l'acta... jorl!!

A totes molts petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dt. feb. 23, 2010 11:07 pm

Ninetes....bones!!!! entro a saludar-vos i a desitjar-vos molt bona nit!!!!

Acabo d'arribar del gym i res, ara a la dutxa i el pijameta i per fi a passat el dimarts.... ::bna// ::bna// ::bna// m'encanta!!!!

Tara...que vagi molt bé el curset demà a Bnc...ànims i pensa que passarà ràpid!!!

Torsaeann...MOLTA FORÇA PER DEMÀ LA TORNADA AL TREBALL....ves amb compte amb les sobrecàrregues, ok????

Nur...ja comences amb les sabates???? buahhh si esk després de la Torsaeann vas tu.....!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jo aquell finde el tindré repletito de todo!!!!

Laiac....com està la mare??? i tu??? més tranquil.leta??? que tal l'estudi.....venga que tu pots!!!!!

Papallona....avui he anat a demanar hora per fer-m'he la barbeta...allò que et vaig comentar!!! paso d'anar-hi al metge directament, pq possiblement em dirà que és problema hormonal...que opines????

Giss...el meu nen m'ha dit que has trucat!! i el meu altre nen petit doncs està fet un bandarra total...jejejej. gràcies per preguntar!!!

Elxa...així que a Madrid....no??? "Nos vamos pa Madrid y sin remordimientos"" tralalalalalala.... petonets bonica que m'ha encantat veure avui!!!

Ninetes...us desitjo que passeu una molt bona nit i que demà parlem...Petonets!!!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: laiac » dt. feb. 23, 2010 11:31 pm

Nineteeeeeeess!!!!!

bONA NITTTTTTTTTTT..........aixxxxxxxxxx fa no res que he arribat a casa que he anat a veure la mami!!!!!!

ara estem veient un reportatge d'espanyoles por el mundo o així i estan fent Thailandia.......jo sé, que algun moment de la meva vida hi aniré!!!!!!!!!és molt xulo també eeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

bueno ninetes.............avui he estudiat bastant, tota la tarda, i ara ja em podeu preguntar per qualsevol dret que tinguem els espanyols marcat en la constitució....un rotllo!!!!!!1

gràcies per preguntar per ma mare, esta zombie encara pels calmants i que també s'ha de pendre un munt de pastilles pels altres mals.....així que.......a veure el dijous que li diu el metge!!!!!!!!! aix papallona, demà t'envio mail i t'explico perqe al final res d'urgències ni seguretat social!!!!

BONA NIT A TOTEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

aix elxaaaaaaa el teu nen ha vist el meu avui???? el meu maridet treballava eeee i l'ha vist!!!!!
nurrrrrrrr tranquiiiiiiii la lectura de l'acta t'anirà d'allò més bé...i les sabates tranquil·la, que les trobaràs!!!!
taraaaa vagi bé per barcelonaaaaaaaaaaaa
torseann, anim amb la tornadaaaaaaaaaa
happi.......ja ha passat el dimarts.....llàstima el malentès dels mails...........al final no kedem!!!!
papallonaaaa....tu molt molt ànims eeeee, d'aquí res tot solucionat......una experta com tu!!!!!
giss......siiii demà dimecreeeeeeeeeesss, tot i això....tot i que arribi el finde haig d'estudiar, quina caca!!!!!
estiu???????????'

PATUNEEEEEEEEEETSSSS
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 8:26 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Ja començo la meva rutina, o sigui que fins al vespre no podré tornar a entrar.

Tara, avui saps que ens hem passat la nit juntes? he somiat que estava a casa teva pq el ninot no hi era¡¡¡¡¡¡ jajajajjjaaj me parto, que vagui bé per barna.

Laiac, la teva mami millor no? aquestes mamis que es fan molt les fortes.....

A totes les altres que res que tingueu un molt bon dia i fins la nit oks?

Us estimoooooooo
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 9:01 am

Bon dia ninetes!!!! venga avui ja dimecres....
Nosaltres anem cap a Tgn que avui tenim visita al metge del traumatóleg i no se quan pujarem, pq després anem a dinar a casa sa mare....

Passava a saludar-vos i a desitjar-vos un super bon dimecres a totes....les que teniu curset, les que treballeu, les que començeu a treballar... etç...

Petonets a totes

PD: Laiac espero que la mare estigui molt millor...
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dc. feb. 24, 2010 10:43 am

Buniques!!!
estic a casa peleandome amb els detalls i els llaços.. avui entro de 13hs a 20hs que hi farem!

Happi me sembla genial... que hagis agafat hora.. pq es molt lent entre sessió i sessió ha de passar mínim 3 setmanes.. on vas???

i això del metge... de kin parles del del centre o un altre...

jo la primera cita va ser amb una metgessa ... que ja t'explicaré i em va dir que al tenir-los tan clarets... ja voriem... però nena jo he notat un canvi!!!!!!!!! sobretot pq l'arrel s'inflamva.. bueno ho parlem en person!!!

Laiacccccccccccccccc i ta mare???
Torsaeann bunica.. poket a poket ehhhhhhhhhhhhhh

Giss ja t'expicaré lo de la feïna em va passar el dia que ens vam veure al viena i em vas exlicar lo de la teva feïna però passava de dir-tho aquell dia.... pq ens ficariem depres!

Elxa te vas de viatge???????????

Nur quan t'arriven les aliances???

tara... tens la direcció.. aix es que nol'he vist........

tela com vau escriureeeeeeeeeeeeee ehhhhhhhhhhhhh

bueno a totes muaks muaks
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: laiac » dc. feb. 24, 2010 11:26 am

Bon dia nineteeeeeeessssssss!!!!!!!!!!!

uf uf , ara que puc un momentet abans d'una reunió a les 12h dic entrooooooooooooooo!!!!!!! avui tinc un dia noies....buffff.......no arribaré a casa fins els tantes.....tinc reunions matí i tarda, dino a la feina, aniré a veure a la mama i després a caseta, a veure si puc estudiar algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uffffffffffffffff

Torseann..............ànimu el primer dia.....també anirà bé tornar al de sempre.....o no, que a caseta també s'està molt bé!!!!!
HAppi..........gràcies per preguntar per la mama....es veu que té un cacau de pastilles que està zombie perduda!!!!! però vol recolzzar el peu ja....es que es veu que ho té xungu!!!!! però bueno, a veure demà quan el metge li miri!!!!!!!! i al teu nen?? a veure què li diu el metge no????
PApallonaaaaaaaaa............aixxxxxxxxx............com estàs preciosa???? ànim amb els llacets, i amb tot val?????

Vaig a seguir preparant unes cosetes que necessito!!!!

un patunet mooooooooooooooooooooooolt grossssssssssssssssssssssssss
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 12:45 pm

Ninetes...uolaaa!!! buff quin poc moviment hi ha avui per aqui, no???? serà el vent!

Estic aqui a casa la sogra que dinem aqui, i com que ja he acabat de preparar classes per a la tarda, doncs apa...aqui estoy!!!! ja hem pujat de tgn i res, el divendres tornem a baixar pq li han de fer el pre-operatori (anàlisis, plaques...etç) i no res...que encara no saben res de la data d'operació...a esperar!!!

Aquesta tarda no hi serè per aqui i després a la nit suposo que arribarè tard a casa pq he quedat amb unes amigues per anar a sopar!!!! però de totes maneres ja us passarè a veure, ok=????ç

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 12:47 pm

elxa ha escrit:nenes ahir vaig anar a apuntar-nos per als cursets prematrimonials, els comencem el 15 de març fins el 19 de març fem 1,30h cada dia, pq l'opció dels dissabte la vam descartar pq aixi el nen pot aprofitar per fer el cotxe.

ah! ahir vaig fer una prova d'invi, sembla que ja va anant agafant forma, la acabaré suposo la semana que bé, pq marxem akestos dies i no podré fer res. Ja us la ensenyaré es molt molt sencilleta.

Uyuyuyuyyyyy esto ya esta cogiendo forma...jejejejeje. Eres una crack!!! es una suerte saber hacer todo eso pq la verdad esk te ahorras pasta, y si además te gusta...genial!!!

Nosotros mñn iremos a hablar con el cura pq nos llamó hace unas semanas para que fueramos a ver los horarios de los cursillos, pero con todo lo que ha pasado pues tenemos que ir a comentarle unas cosillas, pero posiblement haremos los cursillos y así una cosa menos para el año que viene, no???
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 12:50 pm

elxa ha escrit:Hola boniques!

no he pogut entrar al foro abans he tingut feina, i hem tingut visita de la noia de la mútua, han marxats tots ara menos mal! jejejeje....jo deia! aix..les meves ninetes que no les he pogut saludar encara!

nenes marxem demà al matí a Madrid, es per tema feina però suposo que per la tarda ens deixaràn escapar-nos per madrid no?? eso espero! agafem l'avió a les 07.45 h a bcna aix...aix...que madrugón!!!!!! i tornem el divendres a la nit.

por cierto hablando de bcna tara!!!!!!!! estás en bcna hoy verdad????? que vaya bien el curso! ya nos explicarás que tal

laiac la mama es zombie per els calmants! aix...pobreta, digali que tingui paciencia i no fiqui el peu encara a terra, mentre més reposi millor curarà! tens feina tu també avui eh! liadilla, i a la tarda toca estudi! ànims que tu puedes!

torsaeann com ha anat avui el primer dia de feina? com està la esquena? millor?

Happi avui teniu visita amb el metge, ja ens explicaràs que tal a anat. Et faràs les sessions com la papallona sobre lo que vau parlar diumenge? molt bé, quedaràs molt contenta, jo ho estic, m'ha anat molt bé!

Nur sabates ja!! aix...aix...cada vegada que llegeixo que vas a mirar algo per la boda m'agafa algo que només et cases 1 setmana abans que jo! i no tinc res encara!! aix..aix...!!! que dius que encara no tenen res? quan ho tindràn doncs? a la primavera? jo amb això vaig molt perduda.

Giss que tal? como va todo? el trabajo? alguna novedad de la boda? has comprado más cosillas?

Papallona que estás haciendo detallitos en casa? que apañá que eres, nos enseñarás fotos?? como va con los bebitos? muxa faena?

estiu quan acabes els cursets?

Pues espero que me vaya bien, pq tengo una mania con eso, pero mira, el dia 9 voy para allá y a ver que tal....Pero hay que ver que mal se pasa cuando la gente te habla y parece que solo mira ahí....y alomejor ni te miran, pero ya es obsesión!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 12:52 pm

laiac ha escrit:Bon dia nineteeeeeeessssssss!!!!!!!!!!!

uf uf , ara que puc un momentet abans d'una reunió a les 12h dic entrooooooooooooooo!!!!!!! avui tinc un dia noies....buffff.......no arribaré a casa fins els tantes.....tinc reunions matí i tarda, dino a la feina, aniré a veure a la mama i després a caseta, a veure si puc estudiar algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uffffffffffffffff

Torseann..............ànimu el primer dia.....també anirà bé tornar al de sempre.....o no, que a caseta també s'està molt bé!!!!!
HAppi..........gràcies per preguntar per la mama....es veu que té un cacau de pastilles que està zombie perduda!!!!! però vol recolzzar el peu ja....es que es veu que ho té xungu!!!!! però bueno, a veure demà quan el metge li miri!!!!!!!! i al teu nen?? a veure què li diu el metge no????
PApallonaaaaaaaaa............aixxxxxxxxx............com estàs preciosa???? ànim amb els llacets, i amb tot val?????

Vaig a seguir preparant unes cosetes que necessito!!!!

un patunet mooooooooooooooooooooooolt grossssssssssssssssssssssssss

No res dona....ara a cuidar a la mama, i ja està bé això de les pastilles pq sinó el dolor, veritat???? però em fa gràcia els metges pq comencen a receptar i et fan la llista del super només en medicaments...i després vas per casa que podrien anar Callejeros pq sembla allò las Barranquillas,tots drogats!!!! jajjajjaja
Si necessites alguna coseta....ja saps!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 12:55 pm

Papallona* ha escrit:Buniques!!!
estic a casa peleandome amb els detalls i els llaços.. avui entro de 13hs a 20hs que hi farem!

Happi me sembla genial... que hagis agafat hora.. pq es molt lent entre sessió i sessió ha de passar mínim 3 setmanes.. on vas???

i això del metge... de kin parles del del centre o un altre...

jo la primera cita va ser amb una metgessa ... que ja t'explicaré i em va dir que al tenir-los tan clarets... ja voriem... però nena jo he notat un canvi!!!!!!!!! sobretot pq l'arrel s'inflamva.. bueno ho parlem en person!!!

Laiacccccccccccccccc i ta mare???
Torsaeann bunica.. poket a poket ehhhhhhhhhhhhhh

Giss ja t'expicaré lo de la feïna em va passar el dia que ens vam veure al viena i em vas exlicar lo de la teva feïna però passava de dir-tho aquell dia.... pq ens ficariem depres!

Elxa te vas de viatge???????????

Nur quan t'arriven les aliances???

tara... tens la direcció.. aix es que nol'he vist........

tela com vau escriureeeeeeeeeeeeee ehhhhhhhhhhhhh

bueno a totes muaks muaks

Hola nena....doncs ahir em va dir la esteticien que d'una sessió a l'altra 1 mes....i la veritat, com que no tinc pressa....mira, un altre punt positiu per a la boda de l'any vinent....No podia fer solarium quan estiguès fent el làser i l'any vinent podré fer-lo sense preocupar-m'he, no??
Ho faig a la meva esteticient, que s'ha comprat una màquina de fotodepilació i res...la veritat esk ara estic fent altres zones i super contenta!!!!! mirarem a veure aqui que tal!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 12:57 pm

elxa ha escrit:neni ostras! això et volia preguntar jo ara, sobre el mossèn, et passo mail okis??

Okis!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dc. feb. 24, 2010 1:14 pm

elxa ha escrit:Bueno precioses!!!!!!

hem despedeixo per si no puc entrar després ni res (tinc consulta), mil petons a totes, passeu bon dijous i bon divendres!!!!! espero poguer parlar amb vosaltres el dissabte, ptons muaaaaaaakksssss

Jo también marxo....que vagi molt bé el viatge, ok????? molts petonets!!

Petonets per a totes wapissss
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 9:40 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....bones!!!! entro a saludar-vos i a desitjar-vos molt bona nit!!!!

Acabo d'arribar del gym i res, ara a la dutxa i el pijameta i per fi a passat el dimarts.... ::bna// ::bna// ::bna// m'encanta!!!!

Tara...que vagi molt bé el curset demà a Bnc...ànims i pensa que passarà ràpid!!!

Torsaeann...MOLTA FORÇA PER DEMÀ LA TORNADA AL TREBALL....ves amb compte amb les sobrecàrregues, ok????

Nur...ja comences amb les sabates???? buahhh si esk després de la Torsaeann vas tu.....!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* jo aquell finde el tindré repletito de todo!!!!

Laiac....com està la mare??? i tu??? més tranquil.leta??? que tal l'estudi.....venga que tu pots!!!!!

Papallona....avui he anat a demanar hora per fer-m'he la barbeta...allò que et vaig comentar!!! paso d'anar-hi al metge directament, pq possiblement em dirà que és problema hormonal...que opines????

Giss...el meu nen m'ha dit que has trucat!! i el meu altre nen petit doncs està fet un bandarra total...jejejej. gràcies per preguntar!!!

Elxa...així que a Madrid....no??? "Nos vamos pa Madrid y sin remordimientos"" tralalalalalala.... petonets bonica que m'ha encantat veure avui!!!

Ninetes...us desitjo que passeu una molt bona nit i que demà parlem...Petonets!!!!!!

Ais nena... no em posis nerviosa eh!! Que quan m'hi paro a pensar ja prou que m'hi poso!! A dies penso "encara queda..." i altres dies penso "això ja està aquí!!" i llavors em pugen els nervis a la gola i tinc com una sensació extranya de que em costa respirar... uf uf uf...
Si ja estic així ara... com estaré més endavant??

Tara!! M'has d'explicar el teu secret per mantenir els nervis a ratlla!! T'admirava molt quan et veia tan tranquila!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 9:45 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeess!!!!!

bONA NITTTTTTTTTTT..........aixxxxxxxxxx fa no res que he arribat a casa que he anat a veure la mami!!!!!!

ara estem veient un reportatge d'espanyoles por el mundo o així i estan fent Thailandia.......jo sé, que algun moment de la meva vida hi aniré!!!!!!!!!és molt xulo també eeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!

bueno ninetes.............avui he estudiat bastant, tota la tarda, i ara ja em podeu preguntar per qualsevol dret que tinguem els espanyols marcat en la constitució....un rotllo!!!!!!1

gràcies per preguntar per ma mare, esta zombie encara pels calmants i que també s'ha de pendre un munt de pastilles pels altres mals.....així que.......a veure el dijous que li diu el metge!!!!!!!!! aix papallona, demà t'envio mail i t'explico perqe al final res d'urgències ni seguretat social!!!!

BONA NIT A TOTEEEEEEEEEESSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!

aix elxaaaaaaa el teu nen ha vist el meu avui???? el meu maridet treballava eeee i l'ha vist!!!!!
nurrrrrrrr tranquiiiiiiii la lectura de l'acta t'anirà d'allò més bé...i les sabates tranquil·la, que les trobaràs!!!!
taraaaa vagi bé per barcelonaaaaaaaaaaaa
torseann, anim amb la tornadaaaaaaaaaa
happi.......ja ha passat el dimarts.....llàstima el malentès dels mails...........al final no kedem!!!!
papallonaaaa....tu molt molt ànims eeeee, d'aquí res tot solucionat......una experta com tu!!!!!
giss......siiii demà dimecreeeeeeeeeesss, tot i això....tot i que arribi el finde haig d'estudiar, quina caca!!!!!
estiu???????????'

PATUNEEEEEEEEEETSSSS

Hola Laiac!!

Així que el pròxim objectiu... Thailandia, eh!!!! Mira-te-la ella!! jejeje!!

Així que has aprofitat per estudiar, eh!!! Me n'alegro veure't animada, encara que et pugui resultar un rollo com dius... Vinga!! Esa Laiac!! Esa Laiac, hey!!! hey!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

Com està ta mare? Ais... mima-la força!!

I la lectura de l'acta, merci, puc dir que ha anat molt bé!! A veure si em puc acostumar d'una vegada a parlar en públic...

Petonets!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 9:46 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia ninetes¡¡¡¡

Ja començo la meva rutina, o sigui que fins al vespre no podré tornar a entrar.

Tara, avui saps que ens hem passat la nit juntes? he somiat que estava a casa teva pq el ninot no hi era¡¡¡¡¡¡ jajajajjjaaj me parto, que vagui bé per barna.

Laiac, la teva mami millor no? aquestes mamis que es fan molt les fortes.....

A totes les altres que res que tingueu un molt bon dia i fins la nit oks?

Us estimoooooooo

Nineta! Com ha anat el primer dia??

Espero que molt bé!!

Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 9:47 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Bon dia ninetes!!!! venga avui ja dimecres....
Nosaltres anem cap a Tgn que avui tenim visita al metge del traumatóleg i no se quan pujarem, pq després anem a dinar a casa sa mare....

Passava a saludar-vos i a desitjar-vos un super bon dimecres a totes....les que teniu curset, les que treballeu, les que començeu a treballar... etç...

Petonets a totes

PD: Laiac espero que la mare estigui molt millor...

Com ha anat el dia? I el metge què tal? Tot bé??
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants