"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Giss » dc. feb. 24, 2010 9:54 pm

Hola boniques! com va tot?

Aix... per fi a caseta! ara a sopar i descansar una estoneta!

Avui he anat a l'agència de viatges... segueixo mirant pressupostos, ara la setmana que ve ja decidirem i espero tancar el tema aviat... uff em cansa!

I vosaltres què tal? Tara tu en Barcelona, todo bien? Laiac i la mama? Happi y tu nene mejor?

Un petonet a totes!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 9:59 pm

Papallona* ha escrit:Buniques!!!
estic a casa peleandome amb els detalls i els llaços.. avui entro de 13hs a 20hs que hi farem!

Happi me sembla genial... que hagis agafat hora.. pq es molt lent entre sessió i sessió ha de passar mínim 3 setmanes.. on vas???

i això del metge... de kin parles del del centre o un altre...

jo la primera cita va ser amb una metgessa ... que ja t'explicaré i em va dir que al tenir-los tan clarets... ja voriem... però nena jo he notat un canvi!!!!!!!!! sobretot pq l'arrel s'inflamva.. bueno ho parlem en person!!!

Laiacccccccccccccccc i ta mare???
Torsaeann bunica.. poket a poket ehhhhhhhhhhhhhh

Giss ja t'expicaré lo de la feïna em va passar el dia que ens vam veure al viena i em vas exlicar lo de la teva feïna però passava de dir-tho aquell dia.... pq ens ficariem depres!

Elxa te vas de viatge???????????

Nur quan t'arriven les aliances???

tara... tens la direcció.. aix es que nol'he vist........

tela com vau escriureeeeeeeeeeeeee ehhhhhhhhhhhhh

bueno a totes muaks muaks

Hola guapa! Com que t'estàs barallant amb els llacets?? jajaja!! Si et queden tan xulos com els vanos valdrà la pena dona! jajaja!! De totes maneres si vols fer quedada de detallets... ja saps eh!!! Que em va agradar molt això!!

Per les aliances em van dir que unes tres setmanes o un mes arribarien. Suposo que per primers de març ja les tindré!! Ais quines ganes!!

I tu com portes el tema? Quan les tindràs? Ais que això s'acosta!

I el tema viatge que tal? Alguna novetat?

Petonets i ànims!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 10:03 pm

laiac ha escrit:Bon dia nineteeeeeeessssssss!!!!!!!!!!!

uf uf , ara que puc un momentet abans d'una reunió a les 12h dic entrooooooooooooooo!!!!!!! avui tinc un dia noies....buffff.......no arribaré a casa fins els tantes.....tinc reunions matí i tarda, dino a la feina, aniré a veure a la mama i després a caseta, a veure si puc estudiar algo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uffffffffffffffff

Torseann..............ànimu el primer dia.....també anirà bé tornar al de sempre.....o no, que a caseta també s'està molt bé!!!!!
HAppi..........gràcies per preguntar per la mama....es veu que té un cacau de pastilles que està zombie perduda!!!!! però vol recolzzar el peu ja....es que es veu que ho té xungu!!!!! però bueno, a veure demà quan el metge li miri!!!!!!!! i al teu nen?? a veure què li diu el metge no????
PApallonaaaaaaaaa............aixxxxxxxxx............com estàs preciosa???? ànim amb els llacets, i amb tot val?????

Vaig a seguir preparant unes cosetes que necessito!!!!

un patunet mooooooooooooooooooooooolt grossssssssssssssssssssssssss

Com ha anat el dia? Deu ni do... reunions... estudiar... feina... Poc a poc i amb calma!!

I disli a ta mare que faci bondat i que no recolzi el peu encara!! Paciencia... És fàciñ de dir però ja m'imagino que costa...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 10:12 pm

elxa ha escrit:Hola boniques!

no he pogut entrar al foro abans he tingut feina, i hem tingut visita de la noia de la mútua, han marxats tots ara menos mal! jejejeje....jo deia! aix..les meves ninetes que no les he pogut saludar encara!

nenes marxem demà al matí a Madrid, es per tema feina però suposo que per la tarda ens deixaràn escapar-nos per madrid no?? eso espero! agafem l'avió a les 07.45 h a bcna aix...aix...que madrugón!!!!!! i tornem el divendres a la nit.

por cierto hablando de bcna tara!!!!!!!! estás en bcna hoy verdad????? que vaya bien el curso! ya nos explicarás que tal

laiac la mama es zombie per els calmants! aix...pobreta, digali que tingui paciencia i no fiqui el peu encara a terra, mentre més reposi millor curarà! tens feina tu també avui eh! liadilla, i a la tarda toca estudi! ànims que tu puedes!

torsaeann com ha anat avui el primer dia de feina? com està la esquena? millor?

Happi avui teniu visita amb el metge, ja ens explicaràs que tal a anat. Et faràs les sessions com la papallona sobre lo que vau parlar diumenge? molt bé, quedaràs molt contenta, jo ho estic, m'ha anat molt bé!

Nur sabates ja!! aix...aix...cada vegada que llegeixo que vas a mirar algo per la boda m'agafa algo que només et cases 1 setmana abans que jo! i no tinc res encara!! aix..aix...!!! que dius que encara no tenen res? quan ho tindràn doncs? a la primavera? jo amb això vaig molt perduda.

Giss que tal? como va todo? el trabajo? alguna novedad de la boda? has comprado más cosillas?

Papallona que estás haciendo detallitos en casa? que apañá que eres, nos enseñarás fotos?? como va con los bebitos? muxa faena?

estiu quan acabes els cursets?

Elxa!! Que guai per Madrid! Jo no he estat mai i la veritat és que m'agradaria! Que vagi molt bé guapa!

I pel tema de les sabates... encara no hi ha res a les botigues. Suposo que perque encara tenen rebaixes... Jo espero que la setmana vinent que ja és març que ja canviin els aparadors amb les sabates de temporada i que ja posin les de novia!! Que sinó malament!!
Ho vaig preguntar en una botiga i em van dir a mitjans de febrer... però mentida!!! Res... així que esperem al març.
M'ha fet gràcia quan dius que t'agafa algo quan miro algo... jajaja!! És que es veritat nena, ens portem una setmaneta. Però anem bé de temps eh!!! Lo que com que sóc molt especial m'agrada mirar-me les coses amb temps, jejeje!!

Lo dicho, que vagi bé demà el viatge i el madrugón!!

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 10:15 pm

elxa ha escrit:nenes ahir vaig anar a apuntar-nos per als cursets prematrimonials, els comencem el 15 de març fins el 19 de març fem 1,30h cada dia, pq l'opció dels dissabte la vam descartar pq aixi el nen pot aprofitar per fer el cotxe.

ah! ahir vaig fer una prova d'invi, sembla que ja va anant agafant forma, la acabaré suposo la semana que bé, pq marxem akestos dies i no podré fer res. Ja us la ensenyaré es molt molt sencilleta.

Ei que guai! Al final ja esteu apuntats! Millor, així us ho treieu de sobre!

I la invi ha va agafant forma? Aix... que la cosa avança!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 10:17 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes...uolaaa!!! buff quin poc moviment hi ha avui per aqui, no???? serà el vent!

Estic aqui a casa la sogra que dinem aqui, i com que ja he acabat de preparar classes per a la tarda, doncs apa...aqui estoy!!!! ja hem pujat de tgn i res, el divendres tornem a baixar pq li han de fer el pre-operatori (anàlisis, plaques...etç) i no res...que encara no saben res de la data d'operació...a esperar!!!

Aquesta tarda no hi serè per aqui i després a la nit suposo que arribarè tard a casa pq he quedat amb unes amigues per anar a sopar!!!! però de totes maneres ja us passarè a veure, ok=????ç

Petonets

hola!
jo no hi entenc, però si ja li comencen a fer el pre-operatori, encara que no tingui data vol dir que està al caure, oi?
ja veuràs que ràpid passarà tot! i que es recuperarà ben aviat!

muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 10:22 pm

Giss ha escrit:Hola boniques! com va tot?

Aix... per fi a caseta! ara a sopar i descansar una estoneta!

Avui he anat a l'agència de viatges... segueixo mirant pressupostos, ara la setmana que ve ja decidirem i espero tancar el tema aviat... uff em cansa!

I vosaltres què tal? Tara tu en Barcelona, todo bien? Laiac i la mama? Happi y tu nene mejor?

Un petonet a totes!

hola!
vinga que queda poc per acabar de tancar el viatge!
si que cansa... però després quan el disfrutis ja ni ho recordaràs això, jejeje!!
muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dc. feb. 24, 2010 10:23 pm

Tara, que tal el dia per Bcn?

Estiu, com van els cursets?

Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:26 pm

Ninetes que tal? jo acabo de sopar i ara aniré a momir.....
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:27 pm

Tara, que tal per barna? canssadeta?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:29 pm

Laiac, com va? i la mama? bueno princesa...on erets aquesta tarda petarda? he passat per davant casa teva i no solsament la duna m'ha fet cas....

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:30 pm

Elxa, disfruta per madrid, encara que sigui per feina segur que tindràs una estona de disfrute.....

Bona nit¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:31 pm

Happi, que tal? donc res, demà dijous, espero que el pre-operatori vagui bé i que aviadet sàpigues la data d'operació del teu nen oks?

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:33 pm

Giss, que tal avui a la feina? i la de barna ha vingut?
Un petó i bona nit.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:34 pm

Nur,estàs enfeinada amb curssos i cosetes ehhh¡¡¡¡¡ no pares sigue sigue..jajajajajjaaj
Bueno bonica, espero que estiguis bé i molt bona nit.

Mua¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:35 pm

Estiu, que tal? estàs out al foro ehhh¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. feb. 24, 2010 10:37 pm

Papallona, saps alguna novetat de el pedazo hspst? bueno, espero que al final dintre de la cagada, et donguin una feineta no?

ànims bonica.

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:12 am

BON DIA NINETES¡¡¡

Vaig fer la última de la nit i sóc la primera d'avui¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Que tal?

Tara, estàs a barna encara? no veritat? era anar i tornar no? estàs canssada? ànims.

Bueno boniques que tingueu un bon dijous, jo ja a la rutina, ahir va anar bé.
Donc res, un petonet i fins la nit, que a les 17.00 vaig a casa de la parella que marxem demà per fer llistes de coses.

Mil petonets.
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dj. feb. 25, 2010 8:25 am

Bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Hola guapes, dons ja estic aqui, pero vaig arribar morta, i ja no em vaig connectar, a les 22 ja estava al llit, i avui tornem'hi! Sort que ja es dijous i ho veig tot amb una altra perspectiva!

El curs va estar be, no es va fer gaire pesat, pero nomes el fet d'anar a BNC, aixecar-me a les 6, i sobretot dinar rapid i no poder seure ni un moment al sofa, bufffffffff a mi em cansa moltissim!!!!!!!!!!!!!!!! Pero be, espero recuperar-me, avui havia de sortir al carrer i ho deixare per dilluns, sino potser que m'adormi en alguna cantonada!

Bueno ninetes vaig a fer alguna coseta, que despres he de sortir un moment!!!!!!!!!!

Parlem mes tard!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:18 am

Bon dia ninetes....

Com es presenta el DIJOUS??? siiii Dijousssss!!! quin plaer pronunciar-ho...us podeu creure que m'agrada més el Dijous que el Divendres??? jejejejej

Jo ahir vaig arribar tard i llavors ja em vaig ficar a veure Los Hombres de Paco, i res, vaig caure de seguida...i Laiac...AVUI ÁGUILA ROJA!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Doncs vam quedar 4 amigues que feia temps que no ens veiem i vam anar a sopar...i entre parlar d'això, d'allò i de més enllà...doncs se'ns va fer tard...però de tant en quan qui ho ha de saber...jejejejej
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants