"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:20 am

Tara...va se un dia duret ahir, no??? però ficant'he a les 22:00 al llit hauràs descansat, no???

Quines pessigolletes t'entren quan arribes petada de tot un dia, i t'estires al llit, no???? doncs venga que avui dijous i no res pel finde!!!!
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:25 am

Nur.....mareta meva com t'has ficat al dia, no??? jejejejejeje

Últimament no pares, eh!!!! curset cap aqui, claustre....imparable aquesta Nur

http://youtube.com/watch?v=wDv4r8I5wEo

jajajajajaj m'encanten!!!!!!!! jo sóc la Cactus!!!! jijijijijijijiji

Doncs el metge anat bé...no res de nou simplement que li han de fer les proves per preparar-ho per la operació, i després han comentat que no pateixi que tan aviat arribin els permisos (1 mes i ja han passat gairebé 3 setmanes) doncs que que com a molt és 1 setmaneta més pq el metge digui la data!!!

Així que a la boda dels meus cosins anem amb crosses fijo del todo!!! jejejejej
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:27 am

Bé ninetes....he de marxar que m'enprenyen per aqui darrera, hem d'anar a rehabilitació i farem unes quantes gestions que avui s'acosta el final del mes....jejejejejej

Petonets a totes boniques i que tingueu a really good day!!!!! Després tornarè!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 25, 2010 12:44 pm

Nineteeeeeeeesssss!!!!!!!!!!

QUIN DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AHIRRRRRRRRR i QUIN DIA AVUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

PRimer....BON DIA....quan casi és bona tarda!!!!

ahir va ser un dia estressant estressant, vaig acabar pel terra.....mai més ben dit.....torseann, vaig arribar a casa a les 21h....osigui que la pobreta duna, que es devia pensar que l'anavaes a rescatar...portava sola de les 11 del matí fins a les 21 de la nit!!!!

i avui...........haig d'anar a dinar a casa la mami, netejar, anar a buscar la neboda, portar al metge a ma mare i mun pare, estar amb la nena..i acabar de comprar.........
i araaaaaaa...jopeta, ens han tingut 2 hores en una reunió sindical......i ni hem anat a esmorzar ni res....quin pal!!!!! i ara enllestint quatre coses, que sinó.,...no fotrés res........

Ninetes, estic una mica perduda amb tot el que heu dit, ho sento....a veure si avui a la nit m'ho llegeixo amb més calma!!!!!!! aaaaaaaaaaa tot i que HAPPI...siiiiiiiiiiiii quan has dit que erem dijous he pensat.....AGUILA ROJA....jijijij i després ho has dit tu!!!!!

Ninetes, que passeu totes un motl bon dia...........haig de seguir treballant......fins la nit potser no podré tornar a entrar!!!!

muaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: estiu2010 » dj. feb. 25, 2010 12:58 pm

Buenasssss

se que estic desapareguda del foro...xo esq a la feina no em deix entrar sem penja i sem tanquen totes les finestres i a vegades no me les recupera aixi que no puc conectarmi, desde el portatil al llit no marriba el wifi i em va mol lent aixi que tmp, i ara estic a casa de magermana i aprofito...

Veig moltes novetats mases per podervos cnt...a totes...jijijijij!!!
Bueno ens veiem el diamrts no??en principi crec q podre venir....
Torsaeann tauras de tapar els ulls i les orelles xq decidirem quin dels dos boys portarem a la despe!!!!!jijijiji
Imatge
estiu2010
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 552
Membre des de: dl. juny 08, 2009 3:39 pm

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 2:48 pm

Hola ninetes....bufff quin poc moviment hi ha avui per aqui, no???

Acabem d'arribar a casa i ens hem quedat a dinar a casa la mare que avui estava sola i res, doncs ens hem quedat amb ella i a la nit tornem a baixar...

Com portem el mati???? paradillo, noo???? jo fins les 17:30 no començo classes i mentres endreçarè una miqueta el piset, que avui no he fet res....

Petonets a totes
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 5:30 pm

Ninetes...on sou?????

Jo ara començo classes i després marxo... passeu totes molt bona tarda i ja parlem!!! petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 5:44 pm

estiu2010 ha escrit:Buenasssss

se que estic desapareguda del foro...xo esq a la feina no em deix entrar sem penja i sem tanquen totes les finestres i a vegades no me les recupera aixi que no puc conectarmi, desde el portatil al llit no marriba el wifi i em va mol lent aixi que tmp, i ara estic a casa de magermana i aprofito...

Veig moltes novetats mases per podervos cnt...a totes...jijijijij!!!
Bueno ens veiem el diamrts no??en principi crec q podre venir....
Torsaeann tauras de tapar els ulls i les orelles xq decidirem quin dels dos boys portarem a la despe!!!!!jijijiji

Esk nena....ets la leche per guardar els secrets!!!! :hmm:: :hmm::
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dj. feb. 25, 2010 6:25 pm

Hola!!!!!

Que paradillo està el foro!! On esteu??

Estiu!! Cuanto tiempo!!!! Que tal? A veure si ens veiem aviat!!

Torsaeann, ahir bé no? Guai!

Tara, ja està! Ja ha passat el curs a Bcn! Si que vas acabar cansada, oi? I es que és veritat, Bcn cansa molt eh... uf! I matinar... tot s'ajunta.

Happi!! Està paradillo el foro avui! Sort que l'has anat pujant! jejeje!! Amunt!

Laiac! Avui tambe amunt i avall! Bé, a la nit recompensa amb Aguila Roja! Si que us agrada a tu i a la Happi, eh!! jejeje!

A la Elxa ja la debem tenir per Madrid!! Volare... ohhh ohhh!!

Papallona i Giss, que tal el dia?

I demà divendres!!!! Weeeeee!!! Demà farem festa tot el dia al cole! Weno, festa de no anar-hi... no!! Hi hem d'anar però farem activitats lúdiques amb els nens perquè és del dia de la fundació, i és un dia que se celebra amb motiu del centenari... Pel matí jocs, i esmorzar per tothom! I per la tarda vindrà un aminador a fer-nos ballar, jejejje!!! A veure si ens aguanta el temps i no plou... que sinó xafarà el dia de ple!!

Ais... vaig a treballar en el projecte del curs telemàtic... quin rollo! Sort que dilluns acaba ja!!!!!

Petonets!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dj. feb. 25, 2010 6:35 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Nur.....mareta meva com t'has ficat al dia, no??? jejejejejeje

Últimament no pares, eh!!!! curset cap aqui, claustre....imparable aquesta Nur

http://youtube.com/watch?v=wDv4r8I5wEo

jajajajajaj m'encanten!!!!!!!! jo sóc la Cactus!!!! jijijijijijijiji

Doncs el metge anat bé...no res de nou simplement que li han de fer les proves per preparar-ho per la operació, i després han comentat que no pateixi que tan aviat arribin els permisos (1 mes i ja han passat gairebé 3 setmanes) doncs que que com a molt és 1 setmaneta més pq el metge digui la data!!!

Així que a la boda dels meus cosins anem amb crosses fijo del todo!!! jejejejej

Jajaja!! Tu ets la Cactus!! jajaja!! Las superninetas!!! jajaja!!

Si si nena, no paro! Però per sort dilluns ja acabo dos cursets!! I llavors ja aniré més descansada... uf!! El que em queda encara l'arrossegaré fins per setmana santa... uf...!! Però el que em queda no em portarà tan de cap com aquest parell!

I que dius?! El metge bé? guai! Ja han passat 3 setmanes des de demanar el permís? juer... com passa el temps! Doncs res, l'operació ja deu estar al caure! Ara pel març, oi? I la boda és a l'abril? És justet, així que les crosses segur com dius, però això no us impedirà disfrutar pas de la festa! Mira per la calçotada lo bé que us ho vau passar!! jajajaja!! Quiquiriquí!! Ais no!! Que això és un gall!! Mmmm... coc! coc! coc! cocococ!! jajaja!!

Muas!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dj. feb. 25, 2010 8:16 pm

Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!
m'acavo de ficar al dia!!!

Bueno happi i Nur esteu sembrades!! jiji com m'he rigut!!! happi nena.. això ja està encaminat!!! pa' lante como los de alicante!!!! Nur tia.. i fareu coca amb xocolata demà aix aix... tant de regim... jo der!

Tara BCN sempre es estresant,, no? i si es per curset ja veus!

Torsaeann bunika!! tinc noticíes!! de la feïna i bonessssssssssssssss jiji ara us explico!!!! jijij la teva esquena que????? aix

Laiac nena ta mare que tal??? flipo flipo flipo

ninetessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

la vida es la lexe... quan ja he dit unes veritats... vam i hem dieun que no me preoucpi.. que me renoven!!! ninetes ja us explicaré in person.. pero tenia unes ganes de dir-vos el notición!!! jo... no m'ho crec ehhhhhhhhhhhhhhhh aix... que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vaig un ratet amb el ninet que casi que no el veig

muakasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dj. feb. 25, 2010 8:24 pm

Papallona* ha escrit:Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!

Bueno happi i Nur esteu sembrades!! jiji com m'he rigut!!! happi nena.. això ja està encaminat!!! pa' lante como los de alicante!!!! Nur tia.. i fareu coca amb xocolata demà aix aix... tant de regim... jo der!

Torsaeann bunika!! tinc noticíes!! de la feïna i bonessssssssssssssss jiji ara us explico!!!! jijij la teva esquena que????? aix

la vida es la lexe... quan ja he dit unes veritats... vam i hem dieun que no me preoucpi.. que me renoven!!! ninetes ja us explicaré in person.. pero tenia unes ganes de dir-vos el notición!!! jo... no m'ho crec ehhhhhhhhhhhhhhhh aix... que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

VAYA NOTICION!!!!!!!!!!!!!!!! FELICITATS!!!!!!!!!! *.-o-o.* >.-<: *.-o-o.* >.-<:
Et renoven!!!!!!!!!!! Ais, quina alegria nena!!!!!!!! Deus estar contentíssima!!!!
Me n'alegro moltissim!!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:49 pm

Papallona* ha escrit:Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!

FELICITATS PER EL NOTICIÓN¡¡¡¡¡¡

Estic molt contenta per tu amore.

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:50 pm

NInetes Hola i adeu....acabo d'arribar i tinc que dutxar-me i fer la bossa per el finde que marxem amb els amics i sopar..o sigui que no crec que torni per al foro fins demà matí oks?
Però tranquis que prenc portàtil i a la casa d'arbúcies hi ha internet o sigui que .....jajajajajajjajajaj

Ninetes meves molt bona nit¡¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:51 pm

NINETES, GRÀCIES A TOTES PER PREGUNTAR PER LA MEVA ESQUENA, ESTÀ MILLOR¡¡¡¡¡¡¡
SOU UNS SOLETES.......

US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

>.-<: *.-o-o.* ::love:: >.-<: *.-o-o.* ::love:: >.-<: *.-o-o.* ::love:: >.-<: ::love::
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: laiac » dj. feb. 25, 2010 10:24 pm

Nineteeeeeeeeeessss!!!

un cop mé, quin dia he tingut,....tic boja, i ara que arriba el meu nen i ens posarem a mirar aguila roja, he volgut entrar per dir-vos BONA NIT!!!!!

ara que.............PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSS, tiaaaaaaaa estic molt molt molt molt contentaaaaaaaaa, que bé de debò.........quina tranquil·litat............que guaiiiiiiii!!!!!!!!!!!

HAPPI.,...............ànim que aviat l'operaran i començara la rehabilitació!!!!!!!!!!!!!que bé!!!!

NUR........demà festeta eeeeee!!!!serà un dia diferent.......i ànim que aviat acabes els cursos!!!!!

TORSEANN que vagi mmmooooooooooooooooooolt béeeeeeeeeeeeeeeeeee el findeeeeeeeeeeee!!!!!!

i a totes totes totes totes.-...........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!

que comença aguila roja!!!!!

demà parlem!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 11:03 pm

Giss, fa dos dies que no dius res¡¡¡¡ i el tema del dimecres a la feina? tot bé?
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 11:04 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessss!!!

un cop mé, quin dia he tingut,....tic boja, i ara que arriba el meu nen i ens posarem a mirar aguila roja, he volgut entrar per dir-vos BONA NIT!!!!!

ara que.............PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSS, tiaaaaaaaa estic molt molt molt molt contentaaaaaaaaa, que bé de debò.........quina tranquil·litat............que guaiiiiiiii!!!!!!!!!!!

HAPPI.,...............ànim que aviat l'operaran i començara la rehabilitació!!!!!!!!!!!!!que bé!!!!

NUR........demà festeta eeeeee!!!!serà un dia diferent.......i ànim que aviat acabes els cursos!!!!!

TORSEANN que vagi mmmooooooooooooooooooolt béeeeeeeeeeeeeeeeeee el findeeeeeeeeeeee!!!!!!

i a totes totes totes totes.-...........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!

que comença aguila roja!!!!!

demà parlem!!

APa a mirar la tele petarda¡¡¡disfruta¡¡¡mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dv. feb. 26, 2010 8:18 am

Bon dia amores¡¡¡¡¡

Que tal?

Donc jo cap a treballar i després de finde.. a veure que tal.
Un petonet i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: tara » dv. feb. 26, 2010 8:36 am

Hola nenes!

Ahir no em vaig connectar en tot el dia, ja us explicare!

Papallona, nena m'hen alegro moltissim per tu, nena t'ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento molt no dir res una per una, pero no estic d'humor, aixi que perdoneu-me!

Molts petons a totes!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants