NOVIAS ABRIL 2010

bodes 10!

Re: NOVIAS ABRIL 2010

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. feb. 24, 2010 11:08 pm

Hola noies! Com us van els preparatius???

Avui he fet la primera prova del meu vestit, casi ja no m'en recordava de com em quedava, pero sí, vaig fer bona tria, m'he acabat de convencer......jejeje
També he triat el tocado pel cabell, és força fi xo carerooooooooooo 82e, he flipat....pero bé.

I al final també m'he tingut que quedar amb el can-can de la tenda que m'han clavat 155e, flipa!!!! He preguntat si els alquilaven, pero es veu que no!!!!
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: ruthi » dj. feb. 25, 2010 1:51 pm

miriam1986 ha escrit:Hola noies, no se si us ho he dit, però ja tenim encarregades les aliances, ja dormo una mica més tranquila perque només em falta anar a la floristería i els detallets dels papes i les mames, que ja ho tinc bastant clar, almenys les mames. Allò que us preguntava de la música per als pares, al final posaré la de por ti del canto del loco, que el meu xicot diu que es molt lenta i que tothom plorará, però no se m'acut res més, i paso de escalfar-me més el cap, que us sembla la canço??

bona elecció míriam!! la cançó és maquíssimaa!!!

trranquila amb el tema floristeria.-.. jo vaig anar abans d'ahir... i tampoc hi ha molta pressa... els dius què t'agrada, com és el vetsit i ja està... et donarà idees... tries i el dia de la boda te'l fa!! no té més secret! :-)ok:

jo estava una mica agobiada amb això i el florista em va deixar súper tranquila!!
ruthi
:: núvia d'or

Entrades: 3713
Membre des de: dv. maig 01, 2009 12:10 pm
Ubicació: sant sadurní d'anoia

EntradaAutor: ruthi » dj. feb. 25, 2010 1:52 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola noies! Com us van els preparatius???

Avui he fet la primera prova del meu vestit, casi ja no m'en recordava de com em quedava, pero sí, vaig fer bona tria, m'he acabat de convencer......jejeje
També he triat el tocado pel cabell, és força fi xo carerooooooooooo 82e, he flipat....pero bé.

I al final també m'he tingut que quedar amb el can-can de la tenda que m'han clavat 155e, flipa!!!! He preguntat si els alquilaven, pero es veu que no!!!!

ostres judith el can-can 155e'-!!!! telaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! el meu em costa 90e'- i ja em sembla car... :star::
ruthi

EntradaAutor: miriam1986 » dj. feb. 25, 2010 2:56 pm

Hola noies, quines clavades per el can can, menos mal que jo no en porto, el meu vestit es molt senzillet.
Nosaltres a la fi hem acabat el curs pre-matrimonial, no ha estat tan pesat com jo pensava, però tot i així menys mal que ja s'ha acabat, una cosa menys, només em falta que vagin dos testimonis a parlar amb el mossèn i tot llest per al gran dia,jeje.
I vosaltres com ho porteu el tema papeleo??
Ah per cert! a les que us caseu per la esglesia, ahir va dir el mossèn que em de dur nosaltres o algun familiar al jutjat un paperet que ens donaran a l'esglesia per a que el matrimoni sigui valid. Quin rollo!jo pensava que d'això s'en ocupava el mossèn.
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: ruthi » dv. feb. 26, 2010 1:13 pm

guapis!!!

jo amb el tema papeleo estic desesperada.. fa 2 mesos que tenen els papers al jutjat que li toca el meu poble (el de vilanova...) i encara no ens han dit res... ens van dir que com a molt tardaven 2 mesos entre tot... expedient, jutjat, etc... però porten 4 i no ens han avisat de res!!!

em sembla que m'agafarà un cubriment!! jijiij
ruthi

EntradaAutor: ruthi » dt. març 02, 2010 12:15 pm

NENES QUE ENS CASEM EL MES QUE VE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

com porteu els nervis???? jo procuro no mirar massa el marcador ni el calendari, si no m'agafen mini-cubriments!!! jijijij
ruthi

EntradaAutor: Lila28 » dt. març 02, 2010 4:46 pm

FELICIDADES A TODAS LAS DE ABRIL!!! QUÉ NERVIOS!!! JEJEJEJ
Imatge
Lila28

Entrades: 37
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 4:39 pm

EntradaAutor: cucuruxu » dt. març 02, 2010 7:58 pm

Núvies d'Abril! Jo sóc del 2011! Concretament per Sant Jordi del 2011!
Passava x aquí a felicitar-vos a totes i que espero que us vagi genial!! Enhorabona!! :-)
Imatge
cucuruxu
:: núvia de bronze

Entrades: 1846
Membre des de: dj. des. 03, 2009 12:14 pm

EntradaAutor: ruthi » dc. març 03, 2010 1:08 pm

Lila28 ha escrit:FELICIDADES A TODAS LAS DE ABRIL!!! QUÉ NERVIOS!!! JEJEJEJ

cucuruxu ha escrit:Núvies d'Abril! Jo sóc del 2011! Concretament per Sant Jordi del 2011!
Passava x aquí a felicitar-vos a totes i que espero que us vagi genial!! Enhorabona!! :-)

moltes gràcies!! ais que això s'apropa!!!!
ruthi

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. març 15, 2010 3:48 pm

Com van els preparatius de les meves companyes de mes d'abril??????????

I les nits sense dormir??????

UFFFF, noies això és una passada, sort que només ho fem per una vegada a la vida, perquè, jo dos bodes no les preparo jejeje
És bonic i estressant!!!!!!!!!!!!!!
Que arribi ja, que no puc més.
He somiat de tot.... que queia un diluvi, que arribava tardissim a l'esglèsia, a la pelu no s'enrecordaven de mi,......de tot mare meva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :star:: :star:: :star:: :star:: :star::
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dt. març 16, 2010 3:59 pm

hola noies com ho porteu?? jo també estic dels nervis, i també somio coses com les que tu has dit judith, l'altre día vaig somiar que no venia ningú a portar-me el ram ni a buscar-me i jo allí sola..en fi! serán els nervis! Com porteu tot el que son detallets?? jo ja bastant bé ja tenim els rellotges personalitzats per a les mamis, i la veritat es que son una cucada, crec que m'en faré un per a mi amb la foto del meu xicot quan era petitó. Els papis es el que ens porta de cap, però espero solucionar-ho aviat. Ah! per cert ja he acabat els rams de xupa xups. us poso unes fotos.No es veuen massa bé perque les he fet amb el movil
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: ruthi » dj. març 18, 2010 1:12 pm

miriam1986 ha escrit:hola noies com ho porteu?? jo també estic dels nervis, i també somio coses com les que tu has dit judith, l'altre día vaig somiar que no venia ningú a portar-me el ram ni a buscar-me i jo allí sola..en fi! serán els nervis! Com porteu tot el que son detallets?? jo ja bastant bé ja tenim els rellotges personalitzats per a les mamis, i la veritat es que son una cucada, crec que m'en faré un per a mi amb la foto del meu xicot quan era petitó. Els papis es el que ens porta de cap, però espero solucionar-ho aviat. Ah! per cert ja he acabat els rams de xupa xups. us poso unes fotos.No es veuen massa bé perque les he fet amb el movil

que monos míriam!
ruthi

EntradaAutor: nupubo » dj. març 18, 2010 10:45 pm

Hola a totes les abrileres!!!

Mare meva si en feia de temps que no entrava en aquest post!!! I atra no puc faltar-hi carai!!! Que estem a les portes del nostre mes!!!!

Comparteixo tants sentiments dels que dieu...

Judith Reus a mi también em passa que ho trobo molt maco tots els preparatiius, però és el que dius tu... que menys mal que (en principi...) és un cop a la vida pq si no... A mi és que els nervis em mengen i también dormo poc. No sé... estic com intranquila... i tinc ganes de que arribi. CRec que quan arribi faré un baixon de relax que no m'ho podré ni creure!!!

miriam1986 nosaltres als pares i avis els fem un marc de fotos amb una foto recient sortida del forn de nosaltres que ens hauran fet durant l'aperitiu. Així ho hem acordat amb els fotògrafs i l'hotel. A les mares i àvies rams de flors. Tipus ram o tipus planta. Ja ho veurem quan tornem a la floristeria.

Per cert... que xulos els rams de xupa xups!!!!! :-)ok:

Ruthi bonica!!! Es desesperant lo de l'expedient!! Pq no els truqueu ficant pressa? Vamos jo no podria aguantaaaaaaaar!!!!!

Com ho portes?

MUAAAAA!!!!

cucuruxu ha escrit:Núvies d'Abril! Jo sóc del 2011! Concretament per Sant Jordi del 2011!

Hola cucuruxu!!! Que guai!!! Casar-se el dia de Sant Jordi!!!! OOOhhhh... Mira jo em caso el dia després de Sant Jordi! Jejjeje.... Quan tu et casis nosaltres estarem a punt de cumplir l'any de casats. I sempre Sant Jordi tindrà una connexió amb la nostra boda, no?

On caseu? Que ja ho teniu?
nupubo
:: supernúvia

Entrades: 5007
Membre des de: ds. des. 08, 2007 1:06 pm

EntradaAutor: ruthi » dv. març 19, 2010 12:21 pm

núria!!! ja tenim els papers!!!! al final aquest dilluns vaig anar al jutjat a preguntar què passava amb els papers, que feia mesos que no ens havien dit res... resulta que l'expedient el tenien aprovat del 17 de gener, ens havien de trucar per preguntar-nos la data del casament per enviar els papers a l'ajuntament... i em diu: no t'he trucat??? i jo: no... (si no no hagués vingut...)

vaya tela!!!! sort que ja està arreglat!!!! ::love::

nenes... que queden 11 dies perquè comenci el nostre mes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que em caso en 21 dies!!! no m'ho crec!!! no m'ho crec!!!!

uuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
ruthi

EntradaAutor: Seaweed » dv. març 19, 2010 3:27 pm

Hola noies!!!
Com ho porteu??? Suposo que deu estar ja quasi tot enllestit no???

ruthi!!!!!!!!!! Menys mal que ja tens els papers!!! Jo els haig d'anar a bsucar just la setmana d'abans del casament per portar-los a l'ajuntament on ens casem (sort que aquests ens han dit que amb 5 dies d'antelacio tenen suficient...).

miriam1986!! Nena, em smebla que a aquestes alçades totes estem somiant coses rares relacionades amb el casament... però tooot sortirà perfecte!!!

Bueno.... jo estic angoixada per la pelu!!! Tinc la prova la setmana abans del casament, ja he fet que coincidieixi amb la prova del vestit per verue'm a veure què tal, però em fa por pq és una pelu nova, hi he anat només 2 vegades i tenen gent diferent... en fi! Espero que em pentinin bé pq sino em donarà algo! Baja, que sóc capaç de canviar de perruqueria a l'últim moment com la setmana d'abans no m'agradi! Ais quins nervis! M'agrada tenir-ho tot controlat però en aquest aspecte no puc!!!!!!!!! Quin estres!
Seaweed

Entrades: 1743
Membre des de: dt. des. 02, 2008 9:57 am

EntradaAutor: nupubo » dv. març 19, 2010 8:41 pm

Que bé ruthi que tinguis ja els papers i tot solucionat! Et queda no res!!! Semanetes nena!! Setmanetes!

Ja veuràs que tot anirà molt bé! :-)ok:

seaweed!!! Doncs no pateixis per la pelu. Ja veuràs com anirà bé. I si no et convenç prova a altres llocs. Ni que sigui als últims dies! Tu t'has de sentir bé!
nupubo

EntradaAutor: madym » dv. març 19, 2010 10:10 pm

Que bonito chicas del 2010, hay el mes de abril que recuerdos mas bonitos, disfrutar el último mes por que pasa volando!!
madym
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4534
Membre des de: dg. juny 17, 2007 12:18 pm
Ubicació: martorell

EntradaAutor: nupubo » dv. març 19, 2010 10:23 pm

madym ha escrit:Que bonito chicas del 2010, hay el mes de abril que recuerdos mas bonitos, disfrutar el último mes por que pasa volando!!

Gracias madym!!!!

Tu de que año eres? Que dia te casaste?
nupubo

EntradaAutor: ruthi » ds. març 20, 2010 1:31 pm

Seaweed ha escrit:Hola noies!!!
Com ho porteu??? Suposo que deu estar ja quasi tot enllestit no???

ruthi!!!!!!!!!! Menys mal que ja tens els papers!!! Jo els haig d'anar a bsucar just la setmana d'abans del casament per portar-los a l'ajuntament on ens casem (sort que aquests ens han dit que amb 5 dies d'antelacio tenen suficient...).

miriam1986!! Nena, em smebla que a aquestes alçades totes estem somiant coses rares relacionades amb el casament... però tooot sortirà perfecte!!!

Bueno.... jo estic angoixada per la pelu!!! Tinc la prova la setmana abans del casament, ja he fet que coincidieixi amb la prova del vestit per verue'm a veure què tal, però em fa por pq és una pelu nova, hi he anat només 2 vegades i tenen gent diferent... en fi! Espero que em pentinin bé pq sino em donarà algo! Baja, que sóc capaç de canviar de perruqueria a l'últim moment com la setmana d'abans no m'agradi! Ais quins nervis! M'agrada tenir-ho tot controlat però en aquest aspecte no puc!!!!!!!!! Quin estres!

reina segur que et pentinen genial i et queda perfecte amb el vestit!! sigues positiva, que jo també tinc la prova 4 dies abans de la boda i si no m'agrada també em dona algo... però fermament crec que serà tot perfecte! :-)ok: :-)ok:

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ruthi

EntradaAutor: ruthi » ds. març 20, 2010 1:31 pm

madym ha escrit:Que bonito chicas del 2010, hay el mes de abril que recuerdos mas bonitos, disfrutar el último mes por que pasa volando!!

ais... ni que lo digas.... :star:: muchas gracias reina!!!!
ruthi

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants