Autor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:20 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:25 am
http://youtube.com/watch?v=wDv4r8I5wEo

Autor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 9:27 am

Autor: laiac » dj. feb. 25, 2010 12:44 pm

Autor: estiu2010 » dj. feb. 25, 2010 12:58 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 2:48 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 5:30 pm

Autor: Mrs. Happiness » dj. feb. 25, 2010 5:44 pm
estiu2010 ha escrit:Buenasssss
se que estic desapareguda del foro...xo esq a la feina no em deix entrar sem penja i sem tanquen totes les finestres i a vegades no me les recupera aixi que no puc conectarmi, desde el portatil al llit no marriba el wifi i em va mol lent aixi que tmp, i ara estic a casa de magermana i aprofito...
Veig moltes novetats mases per podervos cnt...a totes...jijijijij!!!
Bueno ens veiem el diamrts no??en principi crec q podre venir....
Torsaeann tauras de tapar els ulls i les orelles xq decidirem quin dels dos boys portarem a la despe!!!!!jijijiji

Autor: nur_jor » dj. feb. 25, 2010 6:25 pm

Autor: nur_jor » dj. feb. 25, 2010 6:35 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Nur.....mareta meva com t'has ficat al dia, no??? jejejejejeje
Últimament no pares, eh!!!! curset cap aqui, claustre....imparable aquesta Nur
http://youtube.com/watch?v=wDv4r8I5wEo
jajajajajaj m'encanten!!!!!!!! jo sóc la Cactus!!!! jijijijijijijiji
Doncs el metge anat bé...no res de nou simplement que li han de fer les proves per preparar-ho per la operació, i després han comentat que no pateixi que tan aviat arribin els permisos (1 mes i ja han passat gairebé 3 setmanes) doncs que que com a molt és 1 setmaneta més pq el metge digui la data!!!
Així que a la boda dels meus cosins anem amb crosses fijo del todo!!! jejejejej

Autor: Papallona* » dj. feb. 25, 2010 8:16 pm

Autor: nur_jor » dj. feb. 25, 2010 8:24 pm
Papallona* ha escrit:Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!
m'acavo de ficar al dia!!!
Bueno happi i Nur esteu sembrades!! jiji com m'he rigut!!! happi nena.. això ja està encaminat!!! pa' lante como los de alicante!!!! Nur tia.. i fareu coca amb xocolata demà aix aix... tant de regim... jo der!
Tara BCN sempre es estresant,, no? i si es per curset ja veus!
Torsaeann bunika!! tinc noticíes!! de la feïna i bonessssssssssssssss jiji ara us explico!!!! jijij la teva esquena que????? aix
Laiac nena ta mare que tal??? flipo flipo flipo
ninetessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
la vida es la lexe... quan ja he dit unes veritats... vam i hem dieun que no me preoucpi.. que me renoven!!! ninetes ja us explicaré in person.. pero tenia unes ganes de dir-vos el notición!!! jo... no m'ho crec ehhhhhhhhhhhhhhhh aix... que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig un ratet amb el ninet que casi que no el veig
muakasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Autor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:49 pm
Papallona* ha escrit:Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!
m'acavo de ficar al dia!!!
Bueno happi i Nur esteu sembrades!! jiji com m'he rigut!!! happi nena.. això ja està encaminat!!! pa' lante como los de alicante!!!! Nur tia.. i fareu coca amb xocolata demà aix aix... tant de regim... jo der!
Tara BCN sempre es estresant,, no? i si es per curset ja veus!
Torsaeann bunika!! tinc noticíes!! de la feïna i bonessssssssssssssss jiji ara us explico!!!! jijij la teva esquena que????? aix
Laiac nena ta mare que tal??? flipo flipo flipo
ninetessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
la vida es la lexe... quan ja he dit unes veritats... vam i hem dieun que no me preoucpi.. que me renoven!!! ninetes ja us explicaré in person.. pero tenia unes ganes de dir-vos el notición!!! jo... no m'ho crec ehhhhhhhhhhhhhhhh aix... que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig un ratet amb el ninet que casi que no el veig
muakasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Autor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:50 pm

Autor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 8:51 pm

Autor: laiac » dj. feb. 25, 2010 10:24 pm

Autor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 11:03 pm

Autor: torsaeann » dj. feb. 25, 2010 11:04 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeessss!!!
un cop mé, quin dia he tingut,....tic boja, i ara que arriba el meu nen i ens posarem a mirar aguila roja, he volgut entrar per dir-vos BONA NIT!!!!!
ara que.............PAPALLONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA FELICITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTSSSSSSSS, tiaaaaaaaa estic molt molt molt molt contentaaaaaaaaa, que bé de debò.........quina tranquil·litat............que guaiiiiiiii!!!!!!!!!!!
HAPPI.,...............ànim que aviat l'operaran i començara la rehabilitació!!!!!!!!!!!!!que bé!!!!
NUR........demà festeta eeeeee!!!!serà un dia diferent.......i ànim que aviat acabes els cursos!!!!!
TORSEANN que vagi mmmooooooooooooooooooolt béeeeeeeeeeeeeeeeeee el findeeeeeeeeeeee!!!!!!
i a totes totes totes totes.-...........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEETSSSS!!!!
que comença aguila roja!!!!!
demà parlem!!

Autor: torsaeann » dv. feb. 26, 2010 8:18 am

Autor: tara » dv. feb. 26, 2010 8:36 am