"NINETES" 2010

bodes 10!

Re: "NINETES" 2010

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 26, 2010 9:31 am

Nineteeeeeeeeeeess!!!!

avui també tinc un dia mogudet....així que no sé si us podré dir res més precioses meves!!!!!!

a totes totes totes.........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÀNIM TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............................no esticguis xooooofffffffffff!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:48 am

Ninetesssssssssssssss

graciessssssssssssssssssssssssssssss

fins l'ultim moment em fan patir.. es que en principi ja estava fora.. aix aix... Moltes gràcies!! tenia unes ganes de que ho sapiguessiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRACIES A TOTES!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:49 am

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

Animus!!!!!!!!!!!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-)
:-()-) :-()-)
:-()-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:50 am

Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 26, 2010 9:52 am

PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saps que avui haig d'anar a una altra reunió sindical???????????? i a que no saps qui ha passat pel meu despatx ara????????? un amic teeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

calla calla...............que li he dit que et coneixia....i hem estat parlant i em diu....aix i de què la coneixes???? i escolta...jo no li he dit res del foro ni res, no ho sap no???? és que li he dit...." bé, ens coneixem....." i ja està....no sabia què dir-li!!!!! jijijij

però m'ha fet molta gràcia!!!!!!!!!!!! i ens veurem a la boda......què guai!!!!!!!!!!!!

PAtunetttttsss!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:57 am

laiac ha escrit:PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saps que avui haig d'anar a una altra reunió sindical???????????? i a que no saps qui ha passat pel meu despatx ara????????? un amic teeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!

calla calla...............que li he dit que et coneixia....i hem estat parlant i em diu....aix i de què la coneixes???? i escolta...jo no li he dit res del foro ni res, no ho sap no???? és que li he dit...." bé, ens coneixem....." i ja està....no sabia què dir-li!!!!! jijijij

però m'ha fet molta gràcia!!!!!!!!!!!! i ens veurem a la boda......què guai!!!!!!!!!!!!

PAtunetttttsss!!!!!

jijiji....

abans em feia pal dir-ho... sobretot pq hi agent .. molt especial!!!!

pero després del temps que portem en la nostra relació jijij sisi es super amic del ninet!!!

jijiji
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dv. feb. 26, 2010 10:03 am

Papallona* ha escrit:

PAtunetttttsss!!!!!

jijiji....

abans em feia pal dir-ho... sobretot pq hi agent .. molt especial!!!!

pero després del temps que portem en la nostra relació jijij sisi es super amic del ninet!!!

jijiji

I sap algo del foro????? es que s'ha quedat una mica a quadres quan no li he volgut dir de que ens coneixiem........es que he dit molt....béee, ens coneixem de fa temps...jijijiji.....per no dir res més.........

és macot aquest xic eeeeee, i mira que al principi semblava un bordeee eeeeeeeeeee!!!!!!!

aixxxx que macu......bueno....que marxo a la reunió aquesta!!!!!

PATUNETS preciosa.......i estic molt contenta per tu eeeee!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 11:11 am

jijiji...

jajaj.. bueno va a dies. jo em porto mooooooooooooolt bé.. pero no no.. no sap res del foro...

ale ale a la reunió.. jo acabo de parar a fer un kit kat.. i mhe menjat un poma... mmmmmmmmm.. pero m'agrada més la xocolata.jiji
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:22 pm

Papallona* ha escrit:Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!
m'acavo de ficar al dia!!!

Bueno happi i Nur esteu sembrades!! jiji com m'he rigut!!! happi nena.. això ja està encaminat!!! pa' lante como los de alicante!!!! Nur tia.. i fareu coca amb xocolata demà aix aix... tant de regim... jo der!

Tara BCN sempre es estresant,, no? i si es per curset ja veus!

Torsaeann bunika!! tinc noticíes!! de la feïna i bonessssssssssssssss jiji ara us explico!!!! jijij la teva esquena que????? aix

Laiac nena ta mare que tal??? flipo flipo flipo

ninetessssssssssssssssssssssssssssssssssssss

la vida es la lexe... quan ja he dit unes veritats... vam i hem dieun que no me preoucpi.. que me renoven!!! ninetes ja us explicaré in person.. pero tenia unes ganes de dir-vos el notición!!! jo... no m'ho crec ehhhhhhhhhhhhhhhh aix... que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vaig un ratet amb el ninet que casi que no el veig

muakasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

NINETA.............MOLTES FELICITATS!!!!! M'ALEGRO MOLTISSIM...I APA...ARA LES VERITATS QUE SE LES MENGIN.....SI YA LO DIGO YO...LA VERDAD POR DELANTE!!!!
Mrs. Happiness

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:24 pm

tara ha escrit:Hola nenes!

Ahir no em vaig connectar en tot el dia, ja us explicare!

Papallona, nena m'hen alegro moltissim per tu, nena t'ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento molt no dir res una per una, pero no estic d'humor, aixi que perdoneu-me!

Molts petons a totes!

Aixxx nenaaa!!!! ànimo wapetona que tu puedes con todo y mas!!!!

ANIMA'T BONICA!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:26 pm

torsaeann ha escrit:Bon dia amores¡¡¡¡¡

Que tal?

Donc jo cap a treballar i després de finde.. a veure que tal.
Un petonet i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡

Bon dia!!
Nena, que et vagi molt bé el finde!!
Muas!!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:26 pm

tara ha escrit:Hola nenes!

Ahir no em vaig connectar en tot el dia, ja us explicare!

Papallona, nena m'hen alegro moltissim per tu, nena t'ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sento molt no dir res una per una, pero no estic d'humor, aixi que perdoneu-me!

Molts petons a totes!

Ànims Tara!!!!
Vinga amunt!!! :-()-)
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 1:27 pm

Gràcies Happiiiiiiiiiiiiii

qua apañà leñe!!

es que no m'ho creccccccccc jijijij

muas!
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:27 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeess!!!!

avui també tinc un dia mogudet....així que no sé si us podré dir res més precioses meves!!!!!!

a totes totes totes.........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ÀNIM TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............................no esticguis xooooofffffffffff!!!!!!!!!!!

muaaaaaaaaaaaaaa

quina setmaneta que portes més moguda,eh!!!!
vinga que ja estem a divendres!!!!!!!!!! i arriba el findeeee!!!!!!!
com està la mami?
muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:29 pm

Papallona* ha escrit:Ninetesssssssssssssss

graciessssssssssssssssssssssssssssss

fins l'ultim moment em fan patir.. es que en principi ja estava fora.. aix aix... Moltes gràcies!! tenia unes ganes de que ho sapiguessiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRACIES A TOTES!!!!!!!!!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Papallooooona!! Papallooooona!!! *.-o-o.*
Quina alegria nena!!
Però ja els hi val fer-te patir fins a últim moment, eh!!!
Muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 1:29 pm

NURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr

el teu marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

4 mesos!!!
Papallona*

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:30 pm

Ninetes....pujem de Tgn...i estic super mega cansada!!!!! des de les 7:30 que hem sortit del pis i ara arribo!!!!! uoooohhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Ja està tot llest per fer l'operació, només falta la data...jejejeje però pel demès tot encaminat!!!! gràcies a totes per preguntar!!!

Entro un momentet per desitjar-vos molt bona tarda de divendres i que fins la nit no podré entrar....que després de classes he quedat amb ma germana per anar a mirar uns vestits...que el vaig veure i em va semblar super mega elegant!!!!

No res...

Torsaeann disfruta del teu cap de setmana.....

Tara....molts ànims i si necessites qualsevol cosa, ja saps!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Laiac....wapiiii com va tot???? que vagi molt bé la xerrada!!!

Papallona....moltes felicitats de veritat!!! t'ho mereixes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Elxa...que tal per Madrid??? molts petonets!!!

Giss...vuelta a desaparecer....va todo bien???

Nur...no t'emprenyis...la gent va a la seva bola i mira, el dimarts aula virtual....tranquila!!!!

Estiu....com van els cursets, i per cert...que tal portes la panxa-???? estàs millor???

Petonets a totes boniques
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:31 pm

PAtunetttttsss!!!!!

Nena...que tal la mare??? espero que estigui molt millor...ok???? poquet a poquet....

Petonets
Mrs. Happiness

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:32 pm

Papallona* ha escrit:NURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr

el teu marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

4 mesos!!!

Ostres!!! Es veritat!!!!!!!!
Quan m'he llevat si que he pensat que estaven en dia 26 i q estava a 4 mesos!!!!
Però ja ni hi he pensat més en tot lo dia!!
Quin marcador més macu!! jejeje!!
D'aquí a 4 mesos que estaré fent?? A hores d'ara... mmmm... estarem a l'església!!!!!!!!!!! Que fort!!! Que fort!!! Que fort!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:41 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....pujem de Tgn...i estic super mega cansada!!!!! des de les 7:30 que hem sortit del pis i ara arribo!!!!! uoooohhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

Ja està tot llest per fer l'operació, només falta la data...jejejeje però pel demès tot encaminat!!!! gràcies a totes per preguntar!!!

Entro un momentet per desitjar-vos molt bona tarda de divendres i que fins la nit no podré entrar....que després de classes he quedat amb ma germana per anar a mirar uns vestits...que el vaig veure i em va semblar super mega elegant!!!!

No res...

Torsaeann disfruta del teu cap de setmana.....

Tara....molts ànims i si necessites qualsevol cosa, ja saps!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Laiac....wapiiii com va tot???? que vagi molt bé la xerrada!!!

Papallona....moltes felicitats de veritat!!! t'ho mereixes!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Elxa...que tal per Madrid??? molts petonets!!!

Giss...vuelta a desaparecer....va todo bien???

Nur...no t'emprenyis...la gent va a la seva bola i mira, el dimarts aula virtual....tranquila!!!!

Estiu....com van els cursets, i per cert...que tal portes la panxa-???? estàs millor???

Petonets a totes boniques

Hola! Deu ni do la matinada que heu fet, eh!! Però weno, ja teniu tot lo de l'operació enllestit, preparat i encaminat! A veure quan fixen ja un dia! Això ja està nineta!

El vestit que et mires es per la boda de l'abril? fotos! fotos! jajaja!!

Ais... doncs si que estic emprenyada amb lo del curs... si!! Perque et donen un calendari, tu t'organitzes com pots... i a últim moment t'ho capgiren tot del revés!! I això em rebenta! I a més a més que jo sóc molt quadrada i no m'agraden aquests canvis d'última hora! ais... Però que hi farem... Ja se'm passarà...

Que vagi molt bé la tarda guapa!!
Imatge
Imatge
nur_jor

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant