Autor: laiac » dv. feb. 26, 2010 9:31 am

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:48 am

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:49 am

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:50 am

Autor: laiac » dv. feb. 26, 2010 9:52 am

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 9:57 am
laiac ha escrit:PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saps que avui haig d'anar a una altra reunió sindical???????????? i a que no saps qui ha passat pel meu despatx ara????????? un amic teeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
calla calla...............que li he dit que et coneixia....i hem estat parlant i em diu....aix i de què la coneixes???? i escolta...jo no li he dit res del foro ni res, no ho sap no???? és que li he dit...." bé, ens coneixem....." i ja està....no sabia què dir-li!!!!! jijijij
però m'ha fet molta gràcia!!!!!!!!!!!! i ens veurem a la boda......què guai!!!!!!!!!!!!
PAtunetttttsss!!!!!

Autor: laiac » dv. feb. 26, 2010 10:03 am
Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saps que avui haig d'anar a una altra reunió sindical???????????? i a que no saps qui ha passat pel meu despatx ara????????? un amic teeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!
calla calla...............que li he dit que et coneixia....i hem estat parlant i em diu....aix i de què la coneixes???? i escolta...jo no li he dit res del foro ni res, no ho sap no???? és que li he dit...." bé, ens coneixem....." i ja està....no sabia què dir-li!!!!! jijijij
però m'ha fet molta gràcia!!!!!!!!!!!! i ens veurem a la boda......què guai!!!!!!!!!!!!
PAtunetttttsss!!!!!
jijiji....
abans em feia pal dir-ho... sobretot pq hi agent .. molt especial!!!!
pero després del temps que portem en la nostra relació jijij sisi es super amic del ninet!!!
jijiji

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 11:11 am

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:22 pm
Papallona* ha escrit:Ninetes!! aix kina drepre.. que no tinc conexió a casa i l a la feïna no he parat!!!!
m'acavo de ficar al dia!!!
Bueno happi i Nur esteu sembrades!! jiji com m'he rigut!!! happi nena.. això ja està encaminat!!! pa' lante como los de alicante!!!! Nur tia.. i fareu coca amb xocolata demà aix aix... tant de regim... jo der!
Tara BCN sempre es estresant,, no? i si es per curset ja veus!
Torsaeann bunika!! tinc noticíes!! de la feïna i bonessssssssssssssss jiji ara us explico!!!! jijij la teva esquena que????? aix
Laiac nena ta mare que tal??? flipo flipo flipo
ninetessssssssssssssssssssssssssssssssssssss
la vida es la lexe... quan ja he dit unes veritats... vam i hem dieun que no me preoucpi.. que me renoven!!! ninetes ja us explicaré in person.. pero tenia unes ganes de dir-vos el notición!!! jo... no m'ho crec ehhhhhhhhhhhhhhhh aix... que guai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaig un ratet amb el ninet que casi que no el veig
muakasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:24 pm
tara ha escrit:Hola nenes!
Ahir no em vaig connectar en tot el dia, ja us explicare!
Papallona, nena m'hen alegro moltissim per tu, nena t'ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sento molt no dir res una per una, pero no estic d'humor, aixi que perdoneu-me!
Molts petons a totes!

Autor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:26 pm
torsaeann ha escrit:Bon dia amores¡¡¡¡¡
Que tal?
Donc jo cap a treballar i després de finde.. a veure que tal.
Un petonet i que tingueu un molt bon dia¡¡¡¡¡¡¡

Autor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:26 pm
tara ha escrit:Hola nenes!
Ahir no em vaig connectar en tot el dia, ja us explicare!
Papallona, nena m'hen alegro moltissim per tu, nena t'ho mereixes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sento molt no dir res una per una, pero no estic d'humor, aixi que perdoneu-me!
Molts petons a totes!

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 1:27 pm

Autor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:27 pm
laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeess!!!!
avui també tinc un dia mogudet....així que no sé si us podré dir res més precioses meves!!!!!!
a totes totes totes.........MOLTS PATUNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÀNIM TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA..............................no esticguis xooooofffffffffff!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaaaa

Autor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:29 pm
Papallona* ha escrit:Ninetesssssssssssssss
graciessssssssssssssssssssssssssssss
fins l'ultim moment em fan patir.. es que en principi ja estava fora.. aix aix... Moltes gràcies!! tenia unes ganes de que ho sapiguessiu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GRACIES A TOTES!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()

Autor: Papallona* » dv. feb. 26, 2010 1:29 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:30 pm

Autor: Mrs. Happiness » dv. feb. 26, 2010 1:31 pm
laiac ha escrit:PAPALLONaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PAtunetttttsss!!!!!

Autor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:32 pm
Papallona* ha escrit:NURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRrr
el teu marcador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 mesos!!!

Autor: nur_jor » dv. feb. 26, 2010 1:41 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Ninetes....pujem de Tgn...i estic super mega cansada!!!!! des de les 7:30 que hem sortit del pis i ara arribo!!!!! uoooohhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!
Ja està tot llest per fer l'operació, només falta la data...jejejeje però pel demès tot encaminat!!!! gràcies a totes per preguntar!!!
Entro un momentet per desitjar-vos molt bona tarda de divendres i que fins la nit no podré entrar....que després de classes he quedat amb ma germana per anar a mirar uns vestits...que el vaig veure i em va semblar super mega elegant!!!!
No res...
Torsaeann disfruta del teu cap de setmana.....
Tara....molts ànims i si necessites qualsevol cosa, ja saps!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Laiac....wapiiii com va tot???? que vagi molt bé la xerrada!!!
Papallona....moltes felicitats de veritat!!! t'ho mereixes!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elxa...que tal per Madrid??? molts petonets!!!
Giss...vuelta a desaparecer....va todo bien???
Nur...no t'emprenyis...la gent va a la seva bola i mira, el dimarts aula virtual....tranquila!!!!
Estiu....com van els cursets, i per cert...que tal portes la panxa-???? estàs millor???
Petonets a totes boniques